Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
fuchsian
Jaha då, då var man väl igång eller?? ranting.gif jag blev pissförbannad av handtverkare som ringde och ringde och vi fick dra hem...... devil.gif förbaskade idioter? De har haft flera veckor på sig...... -fear-.gif men när man ska ha det mysigt, så får man dra hem..... förbaskade fårskallar!!!!!! crazy.gif ......... fuchian....
Solstorm
CITAT (Wilmer @ 08-10-2010, 11:52) *
Jag är mållös... Så ondskefull kan väl inte ens du va confused.gif Vänta nu jag vet ju var dit hus bor crazy.gif Nämn lite ohyra du inte har i trädgården whistling.gif

Jag har all sorts ohyra och alla sorters ogräs här. Riktigt eländigt är det. Den enda ohyra som jag har klarat mig från och som jag på inga vilkors vis vill har är silkeshöns whistling.gif
fuchsian
Jarruuu vem bryr sig! ranting.gif inte hinner jag leta ohyra, om man inte räknar med dom "skränissarna" nedanför vår tomt!!! Det ni.... devil.gif inte ens krut i huset för att stoppa i bössan och ge dom en salva... rotfl.gif inte få vara ifred när man är hemma ....... crazy.gif fan ta´t dom .... ...fuchian....
Alexander-VG-zon3
fuchian gå och ta salva i röven.

CITAT (Solstorm @ 08-10-2010, 16:28) *
Jag har all sorts ohyra och alla sorters ogräs här.

det låter tråkigt att du har en massa ohyra,, du kanske också behöver salva ?
sommarhumla
Sådär, nu börjar tråden schyssta till sig igen. Hoppas ni är på riktigt bråkhumör nu allesammans....skunklortar.
Aqvakul
Pottsorkar! tongue.gif sick.gif
sommarhumla
Råttlortar
Alexander-VG-zon3
CITAT (Aqvakul @ 08-10-2010, 16:49) *
Pottsorkar! tongue.gif sick.gif

toaråtta
Solstorm
CITAT (flaxss @ 08-10-2010, 16:44) *
det låter tråkigt att du har en massa ohyra,, du kanske också behöver salva ?

Lite skabb har väl ingen dött av. Det är jag som kommer och bjuder upp er till en tryckare när ni närmar er dansgolvet. Hårlöss är heller inte att förakta.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 08-10-2010, 16:50) *
toaråtta

varför inte vattensork?
Alexander-VG-zon3
CITAT (Solstorm @ 08-10-2010, 16:53) *
Lite skabb har väl ingen dött av. Det är jag som kommer och bjuder upp er till en tryckare när ni närmar er dansgolvet. Hårlöss är heller inte att förakta.

håller mig borta från alla med skabb! eller tackar jag nej till alla som vill dansa tryckare.

CITAT (sommarhumla @ 08-10-2010, 16:54) *
varför inte vattensork?

tappa inte stinget nu nono.gif ,, vattensork är ju inte roligt.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Vattensork

dom är bara gulliga och vattenfun är inte gullig.
Solstorm
CITAT (flaxss @ 08-10-2010, 16:56) *
håller mig borta från alla med skabb! eller tackar jag nej till alla som vill dansa tryckare.

Äh, jag hinner nog knö lite på dig innan du lyckas stöta bort mig.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 08-10-2010, 16:56) *
tappa inte stinget nu nono.gif ,, vattensork är ju inte roligt.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Vattensork

dom är bara gulliga och vattenfun är inte gullig.

F'låt *hänger med huvudet i skam*...jag ska spotta upp mig!!! Kloakråtta då?????
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 08-10-2010, 17:03) *
F'låt *hänger med huvudet i skam*...jag ska spotta upp mig!!! Kloakråtta då?????

nu börjar det likna nått bravo.gif
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 08-10-2010, 17:05) *
nu börjar det likna nått bravo.gif

Puh vilken tur... sweatingbullets.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Solstorm @ 08-10-2010, 17:00) *
Äh, jag hinner nog knö lite på dig innan du lyckas stöta bort mig.

förbereder mig med ohyrespray !!
Solstorm
Biter inte på resistent mutantskabb alien.gif Har förresten skickat med lite småskabb i reklamen för postkodslotteriet. Fast det drabbar förstås bara dem som får reklam för postkodslotteriet. nuke.gif devil.gif
sommarhumla
CITAT (Solstorm @ 08-10-2010, 17:22) *
Biter inte på resistent mutantskabb alien.gif Har förresten skickat med lite småskabb i reklamen för postkodslotteriet. Fast det drabbar förstås bara dem som får reklam för postkodslotteriet. nuke.gif devil.gif

Vilken jävla tur för mig då, för då kan iallafall jag fortsätta och göra livet surt för er...pisspottor.
Cacki
Känner ni er inflammerade idag era kladdiga varbölder? I så fall är det bara till att sätta skalpellen i er...enda som hjälper.
sommarhumla
Jaså du har kvicknat till nu också, ditt skrälle crazy.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 08-10-2010, 17:43) *
Jaså du har kvicknat till nu också, ditt skrälle crazy.gif

Ja det har jag...och ny vass kniv har jag också..... devil.gif
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 08-10-2010, 17:50) *

Jaha...och är det meningen att jag ska darra nu?? rotfl.gif
bergvallmo
CITAT (Cacki @ 08-10-2010, 17:50) *

Gör oss en tjänst och använd den på dig själv då din kackande kackerlacka...
fuchsian
Jassååå era jädrans portsorkar, bre salva i röven på er själva, vet ja... ranting.gif annars skickar jag mina alkisgrannar till er, de ni.... crazy.gif ingen kan bråka som dom...... när kärringen blir arg så drar hon ner sina rosa brallor och visar sin rynkika bakdel..... rotfl.gif och inte hänger ni med alls när de sätter i gång och svära.... rotfl.gif ..fuchian....
Alexander-VG-zon3
CITAT (Solstorm @ 08-10-2010, 17:22) *

jaha då får man väl krossa skabbet.

tur man inte är med där!
Myosotis
CITAT (Solstorm @ 08-10-2010, 16:28) *
Jag har all sorts ohyra och alla sorters ogräs här. Riktigt eländigt är det. Den enda ohyra som jag har klarat mig från och som jag på inga vilkors vis vill har är silkeshöns whistling.gif

Då var det fixat. Wilmer, du kan bara släppa ut dem ur kartongen när du kommer till Solstorms hus. Lycka till.
sommarhumla
CITAT (Myosotis @ 08-10-2010, 18:08) *

Då var det fixat. Wilmer, du kan bara släppa ut dem ur kartongen när du kommer till Solstorms hus. Lycka till.

Jisses, vad i hela friden är det för vitt åbäke du släpat in här nu då crazy.gif
Myosotis
CITAT (sommarhumla @ 08-10-2010, 18:25) *
Jisses, vad i hela friden är det för vitt åbäke du släpat in här nu då crazy.gif

Ohyra till Solstorm, har du inte läst tråden?!! rtfm.gif
sommarhumla
CITAT (Myosotis @ 08-10-2010, 18:28) *
Ohyra till Solstorm, har du inte läst tråden?!! rtfm.gif

Jag blev så chockskadad av att se ett fjäderfä så jag fick plötsligt afasi ranting.gif
Myosotis
Så synd om dig då tongue.gif
sommarhumla
CITAT (Myosotis @ 08-10-2010, 18:42) *
Så synd om dig då tongue.gif

aj ås ted ås! a0a.gif
bergvallmo
CITAT (fuchian @ 08-10-2010, 18:03) *
Jassååå era jädrans portsorkar, bre salva i röven på er själva, vet ja... ranting.gif annars skickar jag mina alkisgrannar till er, de ni.... crazy.gif ingen kan bråka som dom...... när kärringen blir arg så drar hon ner sina rosa brallor och visar sin rynkika bakdel..... rotfl.gif och inte hänger ni med alls när de sätter i gång och svära.... rotfl.gif ..fuchian....

Läste nånstans att det är dags att avblada och gräva ned fuchsior i en djup, djup grop för övervintring och täcka med kompost, men att det är osäkert om alla överlever naughty.gif
sommarhumla
CITAT (bergvallmo @ 08-10-2010, 18:56) *
Läste nånstans att det är dags att avblada och gräva ned fuchsior i en djup, djup grop för övervintring och täcka med kompost, men att det är osäkert om alla överlever naughty.gif

Det finns nog en som är seg och håller hela vintern naughty.gif
bergvallmo
CITAT (sommarhumla @ 08-10-2010, 19:12) *
Det finns nog en som är seg och håller hela vintern naughty.gif

Jamen, de e inte säkert. Man kanske glömmer att gräva gropen så djup å då tar tjälen kål på den devil.gif
Myosotis
CITAT (bergvallmo @ 08-10-2010, 18:56) *

rotfl.gif
Monaxe
CITAT (bergvallmo @ 08-10-2010, 19:15) *
Jamen, de e inte säkert. Man kanske glömmer att gräva gropen så djup å då tar tjälen kål på den devil.gif

Tror det räcker med att avlöva och klippa ner, sen gräva en grop på ca 10 cm, det borde göra susen devil.gif
För säkerhets skull kan man ju lägga Plast UNDER i stället för över den nedgrävda också, så den blir liggande i vatten hela vintern alien.gif
Alexander-VG-zon3
eller lägger man in hela riset i frysen. stänger igen hårt och väntar 4veckor, öppna och kasta.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 08-10-2010, 19:39) *
eller lägger man in hela riset i frysen. stänger igen hårt och väntar 4veckor, öppna och kasta.

ja det borde väl göra susen. Man kan ju alltid stampa lite extra på riset innan man kastar det. devil.gif
Alexander-VG-zon3
stampa (bra förslag) tummenupp.gif -koka 15min-släng in i frysen-vänta 4veckor-ta ut och släng-sanera fryser-klart
bergvallmo
Nu tycker jag inte att man ska vara så utstuderat elak mot små plantor, man kanske bara råkar (i värsta fall) glömma bort att ta hand om den inför vintern... tongue.gif
*Stintan*
Sådana växter betraktas som anueller hos mig devil.gif
sqrulan
Kuckeli kuuu på er slafsskallar, såg en snygg höna eller var det myosotis som lyckats med blonderingen? g.gif
Här är fuskior också anueller, tog livet av minst 20 stycken förra vintern! Så det är jag expert på! devil.gif
Så då fick jag det sagt, natti, natti!
sommarhumla
Ligger ni fortfarande och trynar i era hålor...herrejistanes då. Slöpottor. mad.gif
Aqvakul
TYST I KLASSEN! nono.gif
sommarhumla
CITAT (Aqvakul @ 09-10-2010, 07:44) *
TYST I KLASSEN! nono.gif

Det är välan ingen skola på lördagar heller...skrälle där! naughty.gif
bergvallmo
CITAT (sommarhumla @ 09-10-2010, 07:48) *
Det är välan ingen skola på lördagar heller...skrälle där! naughty.gif

Han är gammal och senil och lever kvar i tiden när det var lördagsskola. Vi får nog ha förbarmande för den gamle mannen... smile.gif
Aqvakul
CITAT (bergvallmo @ 09-10-2010, 09:09) *
Han är gammal och senil och lever kvar i tiden när det var lördagsskola. Vi får nog ha förbarmande för den gamle mannen... smile.gif

Håll käften din skitunge! ranting.gif
bergvallmo
CITAT (Aqvakul @ 09-10-2010, 09:13) *
Håll käften din skitunge! ranting.gif

fear.gif Hjälp, hjälp! Mumien lever!
Red Top
sqrulan
crying.gif Synd som satan att du redtop har åldrats sååå fort! Nä ja mena ju HURRA!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon