Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
*Stintan*
Nå sätt lite fart på fredagsbråket nu era förpuppade sjusovare så att det blir lite ordning på torpet devil.gif
Chamomille
Far åt helvete era förbannade djävla statliga myndigheter ranting.gif Nu djävlar är jag arg på riktigt mad.gif Era nollställda satans tvärträn till apor gå och dö en rutten sådan ranting.gif ranting.gif ranting.gif

Jag skjuter nån snart, det kan ni hoppa upp och ninjahaja ninja.gif
skogstroll
oj.... e di dumma mot dig?
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 15-10-2010, 09:28) *
oj.... e di dumma mot dig?

Ja, dumma var ordet. Dumdumma ranting.gif Undrar om dom vet vad empati är??? Nääää, vad är det confused.gif

*Arg som faan* ranting.gif
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 15-10-2010, 09:34) *
Ja, dumma var ordet. Dumdumma ranting.gif Undrar om dom vet vad empati är??? Nääää, vad är det confused.gif

*Arg som faan* ranting.gif

Jag kan hjälpa dig att vara förbannad på dom ranting.gif ranting.gif ranting.gif
Myosotis
trostar.gif Stackars Chamo, vad har de gjort?
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 15-10-2010, 10:59) *
Jag kan hjälpa dig att vara förbannad på dom ranting.gif ranting.gif ranting.gif

Tack. Ser du nån sån så gör dubbla krokben. ranting.gif

CITAT (Myosotis @ 15-10-2010, 11:01) *
trostar.gif Stackars Chamo, vad har de gjort?

Dom existerar och vill nog helst att jag inte finns sad.gif

ranting.gif
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 15-10-2010, 11:05) *
Dom existerar och vill nog helst att jag inte finns sad.gif

crying.gif Slå dem på käften och hälsa att det är från mig.
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 15-10-2010, 11:20) *
crying.gif Slå dem på käften och hälsa att det är från mig.

smiley_small_hug.gif Tack, det ska jag göra. Fast dom verkar inte ha nån käft eftersom dom bara skickar en massa skitbrev som dessutom tar en vecka för att komma fram till mig ranting.gif Ska nog gå och slå ihjäl en TV eller nåt [attachment=55594:datordj_vel.gif]

ranting.gif APOR. Trampa på dom som redan ligger, det måste kännas skönt.
bergvallmo
Med önskan om att ni får er en riktig skithelg devil.gif
fuchsian
Skithelg på dig själv din valmo!!!! ranting.gif Tugga på valmo bladen och sen kan du bråka bäst du kan och har glömt det i morgon.. rotfl.gif .. när det inte finns mer att tugga på.... crazy.gif .. Fuchsian ...
bergvallmo
CITAT (fuchsian @ 15-10-2010, 15:32) *
Skithelg på dig själv din valmo!!!! ranting.gif Tugga på valmo bladen och sen kan du bråka bäst du kan och har glömt det i morgon.. rotfl.gif .. när det inte finns mer att tugga på.... crazy.gif .. Fuchsian ...

Hörrödu puckolucko, jag tuggar som bara den och hoppas att jag ska glömma dig, men det är som förgjort! mad.gif
sommarhumla
Jaha och här bråkas det lite lugnt och stilla, varför flyger inga hårtussar eller gaddar åt höger och vänster för? Det är så jävla kallt ute så jag blir förbannad bara för det. Fan och skit oxå ranting.gif ranting.gif

Edit: Ja om nu någon måste veta så fick jag rätta ett jävla stavfel och det är förbanne mig någon fan som flyttar tangenterna på tangentbordet!
Alexander-VG-zon3
det har slagit över för grannen, jag betalar 100kr var för fria slag, fast hon ska iförsig flytta. men att slå sönder balkongen och skrika fitta rätt ut flera gånger kan inte vara normalt. men den som vill tjäna en hundring kan komma hit och slå till.

så går det kanske när man är utan hjärnceller ? däng däng däng grannen.

hoppas ni alla får en riktig skit jävlig helg ! det är ju ändå bråktråden.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 15-10-2010, 16:15) *
det har slagit över för grannen, jag betalar 100kr var för fria slag, fast hon ska iförsig flytta. men att slå sönder balkongen och skrika fitta rätt ut flera gånger kan inte vara normalt. men den som vill tjäna en hundring kan komma hit och slå till.

så går det kanske när man är utan hjärnceller ? däng däng däng grannen.

hoppas ni alla får en riktig skit jävlig helg ! det är ju ändå bråktråden.

Arselspark och snöskoveldäng samt att jag kan erbjuda mig att pinka kärringen i örat så hon välter...hoppas att det hjälper, gör det alldeles gratis.

En riktigt go skithelg till dej oxå
fuchsian
shy.gif hurrruuu äääro läget här då?--- confused.gif Den jädra kärringen blev inte bättre av fågelskiten, de sprang ut ur sitt utsiktspost så fort jag gick ut...... ranting.gif faasen kaktus.... sätt fart, jag hjälper dig att pinka i örat på din kärring ...... ranting.gif håll bara fast henne, så.....man får väl hjälpa till när det behövs????
annars... däng, däng... däng.... rotfl.gif fluffian är en hjälpsan ande! ....... bravo.gif
Chamomille
rolleyes.gif Knastrirrie hootavaa plu rotfl.gif ona toorkstiiia pluttäää rotfl.gif si sitriivuuujna ranting.gif ona traskulainen tihiiii devil.gif måsaarmiiannen occos rotfl.gif och rotfl.gif haurikainen flittinen rotfl.gif
Så det så blink.gif
sommarhumla
Ja för fan, jag håller med confused.gif
fuchsian
Bra hummelumman,, vi kan väl dänga till åt caktussitrus, så han blir på bråkhumör igen..... crazy.gif sicket elände han har att pinka i örat på nån kärring....... rotfl.gif stackarn, snart kanske man får rycka ut och räddarna?.... rotfl.gif och däng på den som det står "ignorera" i min ruta....däng ...däng...däng din pissråtta.... devil.gif ...Fluffian....
bergvallmo
jaaa, jaj hålll ba mee ja a... crazy.gif för jag er såm typ aldeles norrmal i kålan... rotfl.gif å sickett skit så e tro ja min granne som normal... hon prukar gå ut med sin hund så den får pinka utte -fear-.gif ...fan äre inte bätre dåm kissar på låda inne såm katter rotfl.gif skitthelg på er rotfl.gif
sommarhumla
CITAT (fuchsian @ 15-10-2010, 18:18) *
Bra hummelumman,, vi kan väl dänga till åt caktussitrus, så han blir på bråkhumör igen..... crazy.gif sicket elände han har att pinka i örat på nån kärring....... rotfl.gif stackarn, snart kanske man får rycka ut och räddarna?.... rotfl.gif och däng på den som det står "ignorera" i min ruta....däng ...däng...däng din pissråtta.... devil.gif ...Fluffian....

Nädu! Flaxss bråkar jag inte med!!!!! Så de så!
*Stintan*
Va faen ska man med låda till eller gå ut med hunden för? Det går ju lika bra med soffor och persiska mattor enligt satkärringen.
Chamomille
CITAT (bergvallmo @ 15-10-2010, 18:49) *
jaaa, jaj hålll ba mee ja a... crazy.gif för jag er såm typ aldeles norrmal i kålan... rotfl.gif å sickett skit så e tro ja min granne som normal... hon prukar gå ut med sin hund så den får pinka utte -fear-.gif ...fan äre inte bätre dåm kissar på låda inne såm katter rotfl.gif skitthelg på er rotfl.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Nä jag menar mad.gif
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 15-10-2010, 19:34) *
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif Nä jag menar mad.gif

..ojdå...men varför så arg när det är fredag och allt...
Aqvakul
Hej alla raringar.. wub.gif wub.gif
sommarhumla
blink.gif nono.gif rtfm.gif angry.gif ranting.gif
gnon49
Glöm nu inte att ta på er när ni går ut.
[attachment=55604:cooked_t...g_md_wht.gif]
Aqvakul
CITAT (sommarhumla @ 15-10-2010, 20:54) *
blink.gif nono.gif rtfm.gif angry.gif ranting.gif

wub.gif bravo.gif tummenupp.gif kram1.gif
sommarhumla
Go skitlördagmorgon på er, hoppas er helg går dubbelt så fort som min så ni får gå upp i svinottan och åka till jobbet.
devil.gif

EDIT: Ja nu är den kärringen här igen och rättar till stavfel!

CITAT (Aqvakul @ 15-10-2010, 21:22) *

ranting.gif ninja.gif thumbdown.gif crazy.gif
Aqvakul
CITAT (sommarhumla @ 16-10-2010, 08:12) *
ranting.gif ninja.gif thumbdown.gif crazy.gif

sqrulan
thumbdown.gif Blääää vad ni är usla på att bråka! coolgleam.gif Har inte haft tid med sånt här bjafs denna vecka och inte i helgen heller!
fuchsian
shy.gif 000.gif blink.gif ...Fuchsian .....
Myosotis
CITAT (Aqvakul @ 16-10-2010, 08:53) *

[attachment=55608:baseb.gif] Hörrudu din skitstövel, det där är MIN idé. Jag har patent på den. Kom inte här och var vänlig, annars kramar jag dig!! angry.gif
bergvallmo
Herregud har ni ramlat och slagit huvet eller? Puckon.
fuchsian
jarrrråå, inte så himla lätt när man har olika par ögon inte...... ranting.gif vem faasen har hittat på att man ska ha en plus och en minus i sina ögon???? crazy.gif det är nog erat fel så pang på er..... ranting.gif ...Fuchsian...
Biggan_
Nån som sa nåt? mad.gif

Chamomille
Dra åt helvete allihopa angry.gif Tror ni att ni är roliga på nå vis eller ranting.gif
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 16-10-2010, 14:12) *
Dra åt helvete allihopa angry.gif Tror ni att ni är roliga på nå vis eller ranting.gif

Chamomille
Fuck you själv angry.gif Och va faan gör du vaken så här dags ranting.gif
Biggan_
CITAT (Chamomille @ 16-10-2010, 14:46) *
Fuck you själv angry.gif Och va faan gör du vaken så här dags ranting.gif

Nu är du väl ute och reser! Det är ju för fanken mitt på dan! Är du på väg till helvetet? crazy.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 16-10-2010, 14:50) *
Nu är du väl ute och reser! Det är ju för fanken mitt på dan! Är du på väg till helvetet? crazy.gif

På väg? a0a.gif Jag är redan där, och varmt som faan är det.
fuchsian
Joo, men vad tror ni???? inte är det till himmelska höjder eller sånt som hon få inträde till.... rotfl.gif så det är bara och trycka till så hon landar fortare..... devil.gif och det stinker om svavel, urk..... ninja.gif .Fuchsian...
*Stintan*
CITAT (fuchsian @ 16-10-2010, 17:34) *
Joo, men vad tror ni???? inte är det till himmelska höjder eller sånt som hon få inträde till.... rotfl.gif så det är bara och trycka till så hon landar fortare..... devil.gif och det stinker om svavel, urk..... ninja.gif .Fuchsian...

Och du pratar om dig själv som vanligt märker jag crazy.gif
Aqvakul
fuchsian
Jarrråå, det går så bra..... naughty.gif ingen tackar väl nej till en riktig go björnkram, inte...... rotfl.gif man vinner inte så mycket att ta livet av mig för då spökar jag, men .... rotfl.gif en kjempego klem, takk!... giggle.gif ... Fuchsian ....
ninnisky
CITAT (Aqvakul @ 16-10-2010, 16:25) *

det är något att fundera på - neee, förresten det får du inte - du bråkar alldeles för lite för det...
fuchsian
Näee , snuttegubben, jag som hade behövt en go kram.... -cry-.gif men det får vi spara tills jag blir tillräckligt bråkig, då? yahoo.gif känner inte för att bråka ikväl..... undrar hur det är med mig då???? crying.gif men skam som ger sig. grrrrrrr...... devil.gif .. fluffian.. (den trötta)
ryss_борис
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Red Top
sqrulan
cool.gif Ja herre guuud! giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon