Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
fuchsian
Har du klarat av kattfans klor???? ranting.gif inte kommer de hit längre, vattenslangen är efftektiv.... rotfl.gif men min far brukade använda cyckelpump på grannens kattfan... rotfl.gif ... vilket liv det blev sen.... crazy.gif men då tog vi till vattenslangen och nästan dränkte derad tuppjävel ett par gånger.... rotfl.gif Den fick nog att gala på morgnarna, antingen hade den tappat rösten eller ville inte bli duschad av iskallt vatten... rotfl.gif . ja de er så man utrotar det man inte vill ha..... devil.gif sa min pappa! ...Fuchsian.....
sqrulan
Tur att man inte bor granne med dej!!! angry.gif Djurplågare!!! rtfm.gif
*Stintan*
CITAT (fuchsian @ 26-10-2010, 22:20) *
Har du klarat av kattfans klor???? ranting.gif inte kommer de hit längre, vattenslangen är efftektiv.... rotfl.gif men min far brukade använda cyckelpump på grannens kattfan... rotfl.gif ... vilket liv det blev sen.... crazy.gif men då tog vi till vattenslangen och nästan dränkte derad tuppjävel ett par gånger.... rotfl.gif Den fick nog att gala på morgnarna, antingen hade den tappat rösten eller ville inte bli duschad av iskallt vatten... rotfl.gif . ja de er så man utrotar det man inte vill ha..... devil.gif sa min pappa! ...Fuchsian.....

Vi har för länge sen förstått att du måste vara en gås eftersom det inte hjälper att spruta vatten på dig. Du borde gå och värpa dina ägg någon annanstans.
Cacki
CITAT (fuchsian @ 26-10-2010, 22:20) *

Min lilla gosiga katt hälsar att hade du inte varit en stackars knäppskalle så hade hon kommit och klöst ögonen ur dej. Tur för dej att hon tycker mest synd om dej, annars hade du nog fan fått se på annat. Hon säger också att den människa som är elak mot djur är ingen snäll människa och det har hon nog rätt i.
fuchsian
CITAT (sqrulan @ 27-10-2010, 05:53) *
Tur att man inte bor granne med dej!!! angry.gif Djurplågare!!! rtfm.gif

Jag, en djurblågare???? ranting.gif och det är bäst att du inte dyker upp här hos mig ....... crazy.gif då blir det ett regält kattfaijt mellan oss.... rotfl.gif Glömde säga om grannens katter och tuppen att det hände i min barndom.... crying.gif och en viktig sak --- gjorde jag inte, deltog i vad min far gjorde med djuren, hadde jag blivit blåslagen .... så det fanns endast dom 2 val jag hadde att gå efter. ..... crying.gif ..Fuchsian....
skogstroll
klånk i huvet på er era onsdagsfjollor crazy.gif
Cacki
CITAT (skogstroll @ 27-10-2010, 14:38) *
klånk i huvet på er era onsdagsfjollor crazy.gif

Nu e´de´natten!!
Kryp ner under en gran och sussa istället för att klånka och föra en massa oväsen...RUMPNISSE!!!
skogstroll
skumtroll! skulle gääärna sussa under en gran hellre än att va på jobbet zzzzzzzzzz
Cacki
CITAT (skogstroll @ 27-10-2010, 14:44) *
skumtroll! skulle gääärna sussa under en gran hellre än att va på jobbet zzzzzzzzzz

Då är det väl bara att göra det då, din mespropp! Sparka de där arbetsnarkomanerna på ditt jobb i arslet och dra till skogs, vettja!
skogstroll
I will! om 2 h 7 minuter biggrin.gif
Cacki
Om 2 hekto och 7 minuter kanske jorden har exploderat! Sätt på dej Mullemössan och sätt lite fart på dököttet din slashas! Eller vill du sitta där på ett gasmoln sedan och ångra dej för att du var så förbannat slö??
Carpe diem på dej din rackarpacka!
gnon49
Knack,knack. Har ruggugglorna tagit paus. Hehe.
skogstroll
jaha men så gullig man kan va då .... ORM. Nä ta en bit cheddar o stoppa in i varje öra o dansa polka sen
Aqvakul
CITAT (skogstroll @ 27-10-2010, 16:28) *
jaha men så gullig man kan va då .... ORM. Nä ta en bit cheddar o stoppa in i varje öra o dansa polka sen

rotfl.gif rotfl.gif
Kan se det framför mig: En dansande orm med ost i öronen...
skogstroll
ja varför inte liksom...
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 27-10-2010, 16:34) *
rotfl.gif rotfl.gif
Kan se det framför mig: En dansande orm med ost i öronen...

MATA INTE TROLLET!!!!

(Förresten...är det inte dags att gå till tandläkarn snart, prinsen?? Gaddarna fladdrar i käften på dej när du flabbar)
sommarhumla
Ojojoj här var det ju riktigt trevligt och gemytligt, men vad kan man annat vänta när Cacki glappar och ylar så varenda mistlur på 150000 mils radie går igång samtidigt och trots det inte kan överrösta satmaran devil.gif
gnon49
CITAT (skogstroll @ 27-10-2010, 16:28) *

cheddar? J-vla överklassfasoner. Tacka vet jag en hela herrgård. Blää.
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 27-10-2010, 17:29) *
Ojojoj här var det ju riktigt trevligt och gemytligt, men vad kan man annat vänta när Cacki glappar och ylar så varenda mistlur på 150000 mils radie går igång samtidigt och trots det inte kan överrösta satmaran devil.gif

Nä, så är det...men fy fan som jag har fått ligga i hårdträning för att komma upp i den ljudstyrkan. Du skulle bara höra när jag sjunger vaggvisor! Inget blir så tyst och snällt som en vettskrämd skitunge!
fuchsian
Bravo cackelaccan, gör ditt jobb nu så slipper vi skrikande ungar..... rotfl.gif håller du på ett tag till så är de så hesa att lugnet befinner sig.... crazy.gif vad ska man ha dig till sedan???? rotfl.gif ..Fluffian....
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 27-10-2010, 18:40) *
Nä, så är det...men fy fan som jag har fått ligga i hårdträning för att komma upp i den ljudstyrkan. Du skulle bara höra när jag sjunger vaggvisor! Inget blir så tyst och snällt som en vettskrämd skitunge!

Jodu, det är väl bara de stackars hundarna som hör ditt jämra ylande...
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 27-10-2010, 19:54) *
Jodu, det är väl bara de stackars hundarna som hör ditt jämra ylande...

Vad snackar du om?? Vilka jävla hundar? De enda som rör sej i den här tråden är en massa byfånar...åsså
jag förstås.
sommarhumla
Ja...byfånarnas byfåne crazy.gif
skogstroll
CITAT (gnon49 @ 27-10-2010, 17:30) *
cheddar? J-vla överklassfasoner. Tacka vet jag en hela herrgård. Blää.

jojo... för din del får det nog bli havarti i öronen.... örongodis haha

mupp
Aqvakul
Kavli mjukost - sitter som gjutet...
Myosotis
Vad sa du?
*Stintan*
[attachment=55887:smilie_girl_101.gif]
skogstroll
mes-ost ska det nog va
*Stintan*
rotfl.gif Måste ni vara så jävla roliga? ranting.gif
gnon49
ja vart raketosten skull stoppas in är ju solklart. Solen lär aldrig lysa där. Och vart mögelosten hör hemma låter jag vara osagt.
skogstroll
jag behöver ingen raketost jag har ätit mexikanskt idag haha. Var gör man av en sipprande camembert då?
fuchsian
Det du kanske kan ha och tvätta håret med? ... Eller...... confused.gif värt att prova på.... rotfl.gif ..Fuchsian...
skogstroll
ok... hur ser ditt hår ut då? som en rotborste misstänker jag haha
fuchsian
nej du, har börjat med balsamtvätt och efter första gången känndes mitt hår som silke och var mer lockigt än den brukar vara, samt att blev av med en kliande exem, men nu är det daxs att tvätta i morgon. .Fuchsian...
sqrulan
CITAT (fuchsian @ 28-10-2010, 15:15) *
Det du kanske kan ha och tvätta håret med? ... Eller...... confused.gif värt att prova på.... rotfl.gif ..Fuchsian...

tummenupp.gif Camembert är nog värt att prova på dej!
sommarhumla
Och va fan ska du förstöra en härlig camenbert för, skäms... nono.gif
fuchsian
De du, humlan, hon fattar inte bättre än så den gamla Skrutan ..... crazy.gif inte lönt ens att ta upp det... ranting.gif för hon lever i en annan galax, den stackarn och alldeles ensammem...... rotfl.gif men synd att hon tog osten med sig...... rotfl.gif ....Fluffian .....
skogstroll
CITAT (sommarhumla @ 28-10-2010, 17:13) *
Och va fan ska du förstöra en härlig camenbert för, skäms... nono.gif

så sant som det var sagt! bättre fritera den och äta med hjortronsylt! osten alltså
biggrin.gif
fuchsian
Då gör jag dig sällskap och ta med mig mera av det, så det räcker..... bravo.gif .. Fuchsian .....
sommarhumla
Jasså era pisspottor, släng er i väggen och ha en riktig skitfredag crazy.gif
*Stintan*
Hoppas ni sätter camemberten i halsen och hjortronen hamnar i näsborrarna på er så att åtminstone en av er aldrig kommer tillbaka devil.gif
skogstroll
pang i pallet på er allihopa och ha en riktigt otrevlig helg smile.gif
Aqvakul
Grrr..hmff.. ranting.gif
fuchsian
Va sa? shy.gif magistern? ... Fuchsian....
sommarhumla
CITAT (Aqvakul @ 29-10-2010, 16:45) *
Grrr..hmff.. ranting.gif

Ojojoj då...ta nu inte i så du spricker... naughty.gif
fuchsian
just det var jag rädd för att han gör, den räliga magistern...... crying.gif blev så rädd och nu är jag lomhörd på ena örat..... rotfl.gif lagom är bäst, du rektorn..... ...Fuchsian .....
sqrulan
confused.gif Jag lägger ner Bråktråden nu för jag vill inte och orkar inte bråka, inte ens på skoj! jag tycker ju så mycket om er allihop! smiley_small_hug.gif
*Stintan*
CITAT (sqrulan @ 30-10-2010, 09:48) *
confused.gif Jag lägger ner Bråktråden nu för jag vill inte och orkar inte bråka, inte ens på skoj! jag tycker ju så mycket om er allihop! smiley_small_hug.gif

smiley_small_hug.gif
Chamomille
Ähh. Dra åt helvete allihopa angry.gif
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 30-10-2010, 12:45) *
Ähh. Dra åt helvete allihopa angry.gif

Känner du dig ensam? trostar.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon