Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Red Top
CITAT (Bettis @ 20-08-2010, 23:43) *
passa dig noga!!! annars kanske jag skickar någon demon till dig devil.gif usch så otrevlig jag är blush.gif

Bettis
jag ska jobba på det men nu ska jag gå till sängen, ha det så gött.....
Red Top

Motti
jisses sqrullan fear.gif efter den bilden ligger alla gubbar här och dreglar på golvet och har glömt bort att bråka,nu vill de nog bara gulla giggle.gif
Red Top
Kom inte hit och tramsa Motti!

Här bråkar vi!

Motti
all sin da vad du var styv i korken då naughty.gif har du torkat av dig dreglet nu och vaknat till crazy.gif
Red Top

Snyggt försök lilla vän, men du har långt kvar till Cackis elitklass.
Motti
jösses !ligger jag i lä nu naughty.gif nja jag känner mig inte så bråkig i kväll ninja.gif är faktiskt lite vek och gullig yahoo.gif
*Stintan*
Vad är det för mesproppar som halkar in här? Ett jävla sätt![attachment=54169:h_ll.jpg]
*Stintan*
[attachment=54170:sitt_p__toa.jpg]
Motti
oj vad aggresivt giggle.gif toan ihop med tvättmaskine riktigt otäckt fear.gif plus ett benrangel igämte HUVA sick.gif nu blev jag riktigt ilsk naughty.gif Vilka otäckingar ni är på att va griniga !
bergvallmo
Ha nu en riktigt dålig och tråååkig helg!
Aqvakul
CITAT (bergvallmo @ 21-08-2010, 07:00) *
Ha nu en riktigt dålig och tråååkig helg!

thanks.gif detsamma ditt pundhuvud! crazy.gif
Cacki
Se till att masa er ur sängen någon gång era madrasspissare! Här hade man väntat sej att helgbråket redan var i full gång men den ende som är uppe är visst Aq. Fast den jäkla prostatagubben är nog bara uppe igen en sväng för att droppa några droppar i holken så han räknas inte. Han har säkert rännt hela natten mellan toa och loppebingen och småskvätt ändå.

(Den här tråden är den bästa på hela Odla. Bara sååå jäkla uppfriskande!! Det känns som att hamna i sitt rätta element på nåt vis, eller hur...dumjävlar?)
Myosotis
CITAT (malcolm @ 20-08-2010, 15:34) *
Jag kan tex. andas samtidigt som jag skriver på datorn!

ohmy.gif Oj! Jag är djupt impregnerad. Är du verkligen säker på att du är en man?

CITAT (Solstorm @ 20-08-2010, 19:14) *
Djävla mästarregissör som såg talangen hos mitt barn och gav henne filmroll på filmroll. Nu bor hon i Hollywood och jag tvingas åka dit titt som tätt och stå ut med hennes umgänge med de största världstjärnorna. De är så otroligt bortskämda men de tjatar hela tiden om att vi ska gå ut lyxrestaurang. Fan ta er som går och ser varenda film hon gör så hon blir så framgångsrik så att filmbolagen inte vill släppa taget om henne. Dessa eviga papparazzi som hänger utanför murarna både hos henne och hos mig. Vi har mutat in lite mark på månen så vi kan åka dit när vi vill vara ifred. Det var lugnare när hon var liten och doppade andras ungar i dassholken ....solstorm.....

rotfl.gif
Cacki
CITAT (Bettis @ 20-08-2010, 23:26) *
rotfl.gif jag har ju lite svårt för att vara elak, kan någon hjälpa mig?? hur gör man??? giggle.gif

Å´vad är det med dej då?? Du din skenheliga kossa brukar väl mest snacka skit bakom ryggen på folk istället, men vi ska nog lära dej, vi! Seså, sjung ut nu din förbannade fjolla. Annars är det lika bra att du sväljer ditt tjocka huvud och sticker från stan!! Här inne vill vi inte ha några rövslickare serrö!!!
Aqvakul
Fyfan Cacki, du är så ful så jag får ont i ögonen när jag tittar på dig.... nono.gif
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 21-08-2010, 09:14) *
Fyfan Cacki, du är så ful så jag får ont i ögonen när jag tittar på dig.... nono.gif

Stäng igen käften, glappkäft! Själv vågar du väl inte se dej själv i spegeln. ....Förresten...din fru....har hon varit blind ända sedan födseln?
*Stintan*
Kan ni aldrig hålla käften era jävlar så man kan få sova fred! Ska tamefan skicka en hel arme blodtörstiga småjävlar på er, specialutbildade att bara angripa era fula trynen. [attachment=54172:blodt.jpg]
Aqvakul
Känner mig seg idag, orkar inte bråka mer.. tji fick ni... tongue.gif
Solstorm
Tycker ni ska stänga käften. Ni har så dålig andedräkt att det blir taskig färg på era inlägg.
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 10:22) *
Kan ni aldrig hålla käften era jävlar så man kan få sova fred! Ska tamefan skicka en hel arme blodtörstiga småjävlar på er, specialutbildade att bara angripa era fula trynen. [attachment=54172:blodt.jpg]

Det är väl ändå dags för dej och masa dej upp och byta blöja nu, din inkontinenta hagga! Knapra inte så förbannat mycket sömntabletter så ska du se att du också är på benen som vanligt folk. Eller stäng av hörapparaten innan du lägger dej så slipper du bli störd alls....men du är väl alldeles för nyfiken för det, antar jag.
(Är det dina vårtor på bilderna? Tycker dom också att du är så genomvidrig så att dom också överger dej? Synd om dej, för dom är väl de enda vännerna du har kvar?
abbbe
Ni känns lite allvarliga.
Cacki
CITAT (abbbe @ 21-08-2010, 10:43) *
Ni känns lite allvarliga.

Appselut inte! VI ÄR STENFÖRBANNADE!!! flirting.gif
*Stintan*
CITAT (Cacki @ 21-08-2010, 10:36) *
Det är väl ändå dags för dej och masa dej upp och byta blöja nu, din inkontinenta hagga! Knapra inte så förbannat mycket sömntabletter så ska du se att du också är på benen som vanligt folk. Eller stäng av hörapparaten innan du lägger dej så slipper du bli störd alls....men du är väl alldeles för nyfiken för det, antar jag.
(Är det dina vårtor på bilderna? Tycker dom också att du är så genomvidrig så att dom också överger dej? Synd om dej, för dom är väl de enda vännerna du har kvar?

Du ska enbart andas ditt lilla luder och ge fan i att kopiera din egen sjukjournal. Dessutom "glömde" du ta med sista raden där din psykdoktor planerar tvångsintagning.
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 21-08-2010, 10:25) *

Seg i

har du väl alltid varit
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 21-08-2010, 10:25) *

Idag??????? Försöker du få plats i godispåsen du köpte igår?
*Stintan*
CITAT (Cacki @ 21-08-2010, 10:47) *
Appselut inte! VI ÄR STENFÖRBANNADE!!! flirting.gif

tummenupp.gif rotfl.gif
sqrulan
Sluta att bråka NU annars:
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 11:01) *
Du ska enbart andas ditt lilla luder och ge fan i att kopiera din egen sjukjournal. Dessutom "glömde" du ta med sista raden där din psykdoktor planerar tvångsintagning.

Tja "luder" hmmm...för dej hade det väl varit en komplimang om någon kallade dej för det. Aldrig i helvete att du skulle få ett enda öre för en sådan tjänst i alla fall. Vad det gäller min journal så ska du inte uttala dej, din analfabet. Lär dej läsa först!! Önska dej en ABC-bok i julklapp vettja....fast några julklappar kan det väl inte bli tal om för din del förstås...du får helt enkelt nöja dej med att bara titta på bilderna.
sqrulan
A = APA

B = BABY

C = CARDINALS = Ovanlig/sällsynt fågel som ej går att fota! giggle.gif
Biggan_
*Stintan*
CITAT (Cacki @ 21-08-2010, 11:38) *
Tja "luder" hmmm...för dej hade det väl varit en komplimang om någon kallade dej för det. Aldrig i helvete att du skulle få ett enda öre för en sådan tjänst i alla fall. Vad det gäller min journal så ska du inte uttala dej, din analfabet. Lär dej läsa först!! Önska dej en ABC-bok i julklapp vettja....fast några julklappar kan det väl inte bli tal om för din del förstås...du får helt enkelt nöja dej med att bara titta på bilderna.

Har du vänliga veckan hos dig? Jag kan skicka Elloskatalogen till dig när jag kollat klart på bilderna. crazy.gif
sqrulan
Biggan: dunno.gif Det är väl inte så konstigt, det skulle jag med tycka om nån hadde slitit mej i öronen i flera år och tvingat mej att tycka det!

Jag ser bara ett rött kryss istället för bilden, jag blir så... aaarrg!!!
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 12:17) *
Har du vänliga veckan hos dig? Jag kan skicka Elloskatalogen till dig när jag kollat klart på bilderna. crazy.gif

*Å herregud....kan ingen slita löständerna ur käften på kärringen snart!?*

Du behöver visst hjälp, Stintan.... AKTIV DÖDSHJÄLP!!!
sommarhumla
Det var väl ett jävla tjafsande här då, får ju för fan knappt en blund i ögonen. Kan ni vara så förbannat vänliga att bråka lite tystare, har ni inget bättre för er, ni är såna:

[attachment=54175:loser.gif]

och helt enkelt

[attachment=54176:crazy_1.gif]

finns bara en sak att säga

[attachment=54177:italianflick.gif]

fuchsian
Instämmer och ställer upp vb. ..... rotfl.gif ...fuchian...
*Stintan*
CITAT (Cacki @ 21-08-2010, 12:28) *
*Å herregud....kan ingen slita löständerna ur käften på kärringen snart!?*

Du behöver visst hjälp, Stintan.... AKTIV DÖDSHJÄLP!!!

Jaaaaaaa, det vill jag ha...........ställer du upp??? crazy.gif Men jag ska bestämma tidpunkt själv devil.gif
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 21-08-2010, 13:19) *
Instämmer och ställer upp vb. ..... rotfl.gif ...fuchian...

Den äran ska du inte få din jävla chimpans.

Vem fan är det som öppnat dörren till aphuset?
sqrulan
Nä nu!!! Här ska ingen dödas!

Skriver genast ett lååångt PM till Göran på Odla.
sommarhumla
[attachment=54178:grim_reaper.gif]
fuchsian
CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 13:28) *
Den äran ska du inte få din jävla chimpans.

Vem fan är det som öppnat dörren till aphuset?

Det gjorde ju du själv! Orsaken till det vet jag inte om, för jag är en liten bortkommen simpansunge och vill in i mitt aphus! Här ute luktar ju så stint illa att jag vill verkligen in!!!!!!! confused.gif fuchian ....
Aqvakul
Morr.. grrr.. devil.gif
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 21-08-2010, 14:44) *
Morr.. grrr.. devil.gif

Behöver du hjälp att komma loss? [attachment=54181:taggen.gif]
Red Top
CITAT (fuchian @ 21-08-2010, 13:52) *
Det gjorde ju du själv! Orsaken till det vet jag inte om, för jag är en liten bortkommen simpansunge och vill in i mitt aphus! Här ute luktar ju så stint illa att jag vill verkligen in!!!!!!! confused.gif fuchian ....

Nema problema!

Hoppa in i din Merca med den 6-cylindriga motorn och kör rakt in i väggen. Det åket axar ju från 0-100 på knappa 7. Det lär bli en rejäl dj-la smäll och ett stort hål i väggen

Men ditt uppblåsta ego och din korkskalle kanske dämpar smällen.
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 13:21) *
Jaaaaaaa, det vill jag ha...........ställer du upp??? crazy.gif Men jag ska bestämma tidpunkt själv devil.gif

Det skulle jag väl kunna göra....en skvätt Roundup borde väl kunna ta kål på dej ganska fort....KÅLHÔVVE!!!
*Stintan*
[attachment=54182:asgarv.gif] Ni är tamefan så fyndiga så man skulle kunna tro att ni är sålda på Gekå:s stora sommarrea.
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 16:18) *
[attachment=54182:asgarv.gif] Ni är tamefan så fyndiga så man skulle kunna tro att ni är sålda på Gekå:s stora sommarrea.

Hur visste du det? confused.gif
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 21-08-2010, 16:18) *

Och du ligger väl kvar i hyllan. Kan inte tänka mej att det är någon som vill ha dej, även om dom skulle få betalt för det...

(På tal om fyndig...Kolamannen...Aq alltså. Jag har avslöjat honom igen...eller han avslöjade sej närmare bestämt när han började svammla om att han var seg idag. Först trodde jag att han var en Dumlekola, men sen kom jag på det....En Ako-kola förståss!!!! Aq - Ako.... Trodde väl att ingen skulle lyckas knäcka hans nick-name antagligen...)

*Stintan*
CITAT (Cacki @ 21-08-2010, 16:33) *
Och du ligger väl kvar i hyllan. Kan inte tänka mej att det är någon som vill ha dej, även om dom skulle få betalt för det...

(På tal om fyndig...Kolamannen...Aq alltså. Jag har avslöjat honom igen...eller han avslöjade sej närmare bestämt när han började svammla om att han var seg idag. Först trodde jag att han var en Dumlekola, men sen kom jag på det....En Ako-kola förståss!!!! Aq - Ako.... Trodde väl att ingen skulle lyckas knäcka hans nick-name antagligen...)

[attachment=54184:smilie_girl_284.gif]

Ako...hum....det måste vara av den gamla 2-öressorten.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon