Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Aqvakul
CITAT (Chamomille @ 28-08-2010, 07:56) *
Det kan du ge dig faan på att vi inte gör. Gubbe angry.gif

Du är extra söt när du blir arg, gumman....
Chamomille
CITAT (Aqvakul @ 28-08-2010, 08:18) *
Du är extra söt när du blir arg, gumman....

Det är jag så faan heller ranting.gif
*Stintan*
[attachment=54455:pucko.jpg]
Rihane
CITAT (*Stintan* @ 28-08-2010, 08:47) *
[attachment=54455:pucko.jpg]

Försök inte med dom tricken din ranting.gif mullvad. angry.gif

*Stintan*
[attachment=54456:kommatecken.jpg]
Rihane
CITAT (*Stintan* @ 28-08-2010, 09:02) *
[attachment=54456:kommatecken.jpg]

Försök inte med dom tricken din, mullvad.

Bättre så? Din förbannade systinta att märka ord ranting.gif
Red Top
Ni ormars avföda!

Kom inte här och bråka!!! Låt gammkärringen sova!

*Stintan*
Vassego[attachment=54457:lurar1.jpg]
Solstorm
Vad ni skriver mycket om lavemang och skit ner dig. Det är ju helt meningslöst. Så här ska ni göra:

Ladda upp (in?)med flera liter lavemang. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er.

Sätt er vid datorn och läs i denna tråden. När ni börjar skratta så förvandlas denna kassa bråktråd till en riktig skittråd.
Solstorm
Såg att fuchian vågat sig hit. Jag skulle kunna skriva något elakt om henne men hon skulle ju ignorera mina inlägg så hon kan ju inte se det ändå. Hon är ändå alltför ointressant för att spilla krut på.
Rihane
Fast det funkar bara om ingen citerar dig Solstorm devil.gif
sqrulan
CITAT (fuchian @ 27-08-2010, 22:49) *
Har ni j ...a gamla kärringar inget annat att göra när ni inte kommer åt lilla mig? er kära F.

rotfl.gif Men va? Hur bråksjuk är du egentligen! a0a.gif Jag måste skratta så tyst på er! devil.gif
Aqvakul
Såna meningslösa och intetsägande slemproppar ni är hela bunten! tongue.gif
ninnisky
CITAT (Solstorm @ 28-08-2010, 08:57) *
Såg att fuchian vågat sig hit. Jag skulle kunna skriva något elakt om henne men hon skulle ju ignorera mina inlägg så hon kan ju inte se det ändå. Hon är ändå alltför ointressant för att spilla krut på.

Nu har du väl ändå fått till det - ointressant?? är det inte det mest intressanta vi har här enligt egen utsago??
Åskan är på gång - hoppas den slår ner hos ?? ja vem då??
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 28-08-2010, 12:27) *
Såna meningslösa och intetsägande slemproppar ni är hela bunten! tongue.gif

Måste du spamma varenda tråd med dina meningslösa inlägg? [attachment=54470:viannen_45.gif]
*Stintan*
Ta betäckning!
Cacki
CITAT (Solstorm @ 28-08-2010, 10:47) *
Ladda upp (in?)med flera liter lavemang. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er. Håll er.

Sätt er vid datorn och läs i denna tråden. När ni börjar skratta så förvandlas denna kassa bråktråd till en riktig skittråd.

Ja jävlar ett sådant fyverkeri det skulle bli!! rotfl.gif rotfl.gif
Tänk om man dessutom kunde tillvarata all den energin! Då skulle man kunna skrota varenda kärnkraftverk ...och så mycket skit som du alstrar så skulle bara du lätt kunna ersätta de flesta på alldeles egen hand!!!!
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 28-08-2010, 12:40) *
Måste du spamma varenda tråd med dina meningslösa inlägg? [attachment=54470:viannen_45.gif]

Ja! spam.gif
fuchsian
Jippiiii Aq, på dem bara! visa dina muskler mellan fin-svens - kampen! du klarar av att få gamla hundar att sitta om du vill! --- fuchian, den berömda ......
*Stintan*
Tror vi behöver en Perseus här [attachment=54477:perseusomedusa.jpg]
Solstorm
Herre Jösses vad det luktar! Tog alla lavemang samtidigt? Och vem fan var det som sket i fläkten?
Cacki
CITAT (Solstorm @ 28-08-2010, 15:56) *
Herre Jösses vad det luktar! Tog alla lavemang samtidigt? Och vem fan var det som sket i fläkten?

giggle.gif Du är så jävla dum så det du säger är rent skrattretande! flirting.gif
fuchsian
Det är ju så jädrans dåligt att man kan inte ens skratta åt det, men håll på ni bara och boxa varanda, jag kommer inte att störa eran fajt! ......fuchian.....
gnon49
Ni kvinnor slåss för er jämställdhet. Resultatet verkar bara bli att ni skäller o svär som den värsta borstbindare.
Skäms på er. Ställ er vid spisen o föd barn istället. laugh.gif
fuchsian
Det räckte med en unge och spisen sköts av "kocken", så jag har andra intressen än dessa ...fuchian...
*Stintan*
CITAT (gnon49 @ 28-08-2010, 17:53) *
Ni kvinnor slåss för er jämställdhet. Resultatet verkar bara bli att ni skäller o svär som den värsta borstbindare.
Skäms på er. Ställ er vid spisen o föd barn istället. laugh.gif

Äsch du är bara avundsjuk [attachment=54479:avund.jpg]
Solstorm
Knäppgöken som badar när det är så kallt i vattnet att helvetet fryser till is har fått ont i ryggen. Tullenuttenujdå.

För fan, ta dig ett par groggar och lägg dig i ett varmt badkar istället för att gnälla, trodde du att du var stålmannen eller? Eller var du så smart så att du väntade på att bli uppmanad att ta några groggar och lägga dig i ett varm karbad g.gif
Solstorm
Ser att det har varit skralt med inlägg i denna tråden sedan helgmålsringningen. Har ni blivit religiösa eller? Tja, ni har mindre än en timma kvar av helgen så ni kan ju börja ladda så smått.
bergvallmo
Dra åt helvete allihopa. Eller ännu bättre, gör en Karotji!
sommarhumla
Jaså era nötter, har ni tacklat av nu??? Jaja, man orkar väl inte så mycket i er ålder giggle.gif

Inga inlägg sedan strax efter 17-tiden. Har ni gått och lagt er va???????????????????? devil.gif
Rihane
Är förkyld. Dumma förkylning angry.gif
Ser att alla andra också verkar vara det d010.gif
Red Top
Hörde jag nå'n som pep?

Aj, nu hann snoriga Rihane emellan.
sommarhumla
Sådärja era pottsorkar, trodde nästan tråden somnat in för gott....skönt att se att ni är tillbaka era monster tongue.gif
Solstorm
Idag lyser solen på mig, hoppas det regnar på er.
Cacki
TJÔÔÔÔÔÔTA!!!!!!
Malvia
CITAT (Solstorm @ 30-08-2010, 11:53) *
Idag lyser solen på mig, hoppas det regnar på er.

GulGudrun

JAHA; ditt fel alltså att det regnar HÄR!!!
angry.gif
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 30-08-2010, 15:28) *
TJÔÔÔÔÔÔTA!!!!!!

aspelut!
Malvia
CITAT (sommarhumla @ 29-08-2010, 19:17) *
Jaså era nötter, har ni tacklat av nu??? Jaja, man orkar väl inte så mycket i er ålder giggle.gif

Inga inlägg sedan strax efter 17-tiden. Har ni gått och lagt er va???????????????????? devil.gif

Jag tror lavemanget har börjat verka ordentligt idag för somliga ej närvarande! naughty.gif
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 30-08-2010, 15:37) *
aspelut!

Asppelut stavas med två P, ÄRTHJÄRNA!!!
gnon49
Sitt inte framför datorn när ni är förkylda. Ni smittar ju ner varenda medlem. Ska det vara så svårt att begripa.
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 30-08-2010, 15:46) *
Asppelut stavas med två P, ÄRTHJÄRNA!!!

ÄRRRRRRRTHJÄRNA, stavas med sju R, förstått ÄRRRRRRRTHJÄRNA! thumbdown.gif
Cacki
CITAT (gnon49 @ 30-08-2010, 15:48) *
Sitt inte framför datorn när ni är förkylda. Ni smittar ju ner varenda medlem. Ska det vara så svårt att begripa.

Näää just det!! Ni behöver ju i alla fall inte nysa rakt in i skärmen eller droppa snor på tangentbordet era förbannade, illasinnade, trögfattade, surögda, slemmiga rödsnokta, arbetsskygga, självömkande EGOISTER!!

CITAT (Aqvakul @ 30-08-2010, 15:50) *
ÄRRRRRRRTHJÄRNA, stavas med sju R, förstått ÄRRRRRRRTHJÄRNA! thumbdown.gif

Har du en länk till källinformationen? Jävla lärarsmurf!!
Red Top
Lavenmang???

Fattaru inte att det tar mycket längre tid att koka sylt när man har tagit L.

Här är det Lingon som håller mig borta. Blir så jä-kla arg på mig själv varje år. Varför kan jag inte acceptera att köpa lingonsylt med 30% lingon, utan måste stå och koka 65%ig.

Cacki
CITAT (Red Top @ 30-08-2010, 15:58) *
Lavenmang???

Fattaru inte att det tar mycket längre tid att koka sylt när man har tagit L.

Här är det Lingon som håller mig borta. Blir så jä-kla arg på mig själv varje år. Varför kan jag inte acceptera att köpa lingonsylt med 30% lingon, utan måste stå och koka 65%ig.

Du får väl bara inse vilken jävla idiot du är! Å´vaffan är det för fel på äpplen och röda vinbär?...Du ska ge fan i att förstöra i naturen!!!
Motti
To de giggle.gif är det inte bättre att koka något stoppande då i stället typ katrinplomon,verkar helt korkat att ta lavemang när man kokar lingonsylt rotfl.gif
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 30-08-2010, 15:56) *
Har du en länk till källinformationen? Jävla lärarsmurf!!

[attachment=54545:KLLA_2_1.JPG]
Malvia
CITAT (Motti @ 30-08-2010, 16:05) *
To de giggle.gif är det inte bättre att koka något stoppande då i stället typ katrinplomon,verkar helt korkat att ta lavemang när man kokar lingonsylt rotfl.gif

Pättre med Plomon?
*Stintan*
Tur ni kan hålla igång tråden medan jag ligger däckad. JÄVLA LAVEMANG!!!![attachment=54546:134.gif]
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 30-08-2010, 16:06) *

[attachment=54545:KLLA_2_1.JPG]

Blåshôvve!! Hoppas att dina stackars elever får en vettigare lärare snart. Inte konstigt att ungarnas kunskapsnivå sjunker när dom får hämta lärare från hispan.
Malvia
CITAT (*Stintan* @ 30-08-2010, 16:11) *
Tur ni kan hålla igång tråden medan jag ligger däckad. JÄVLA LAVEMANG!!!![attachment=54546:134.gif]

giggle.gif Nej nu Kulla-Gulla! Upp och hoPPa!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon