Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Alexander-VG-zon3
CITAT (VitaFingrar @ 22-03-2011, 19:04) *
Sopkvast är för pussies! Väl beprövat är fantasilöst. Jag slickar upp allt damm! MUMS.

mumsfillibabba lalladilladolla, ja det kanske man ska testa, har en hel del dammråttor under sängen. eller får jag hitta en slickerska, om jag inte är tillräckligt bra själv på att slicka damm.

CITAT (silos @ 22-03-2011, 19:06) *
Jag har för mig att häxor flyger till någonstans med sopkvasten....

jo jag vet det är snart dags för det. om någon undrar jag tar med fika och kaffe!.
VitaFingrar
CITAT (flaxss @ 22-03-2011, 19:09) *
mumsfillibabba lalladilladolla, ja det kanske man ska testa, har en hel del dammråttor under sängen. eller får jag hitta en slickerska, om jag inte är tillräckligt bra själv på att slicka damm.
jo jag vet det är snart dags för det. om någon undrar jag tar med fika och kaffe!.

Tror nog du får hitta den där slickerskan, du verkar inte vara bra överhuvudtaget!
silos
CITAT (flaxss @ 22-03-2011, 19:09) *

Men,passa dig för iår är det häxjakt!
Alexander-VG-zon3
CITAT (VitaFingrar @ 22-03-2011, 19:11) *
Tror nog du får hitta den där slickerskan, du verkar inte vara bra överhuvudtaget!

jag tror det också, jag verkar inte alls vara bra på att slicka damm.

CITAT (silos @ 22-03-2011, 19:11) *
Men,passa dig för iår är det häxjakt!

vad kul, alltid lika roligt varje år med häxjakt. utan häxjakt är det ju inte kul att vara häxa.
silos
CITAT (flaxss @ 22-03-2011, 19:17) *
jag tror det också, jag verkar inte alls vara bra på att slicka damm.
vad kul, alltid lika roligt varje år med häxjakt. utan häxjakt är det ju inte kul att vara häxa.

Det vore mycket bättre med mobbar jakt!!!
VitaFingrar
CITAT (silos @ 22-03-2011, 19:21) *

Så alla jagar alla? cool.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (silos @ 22-03-2011, 19:21) *

ja det kan ju bli intressant.
sqrulan
sos.gif Många har tydligen längtat efter bråktråden!? Stora i orden men liten på jorden är ni hela högen! Sååå Desååå!!!
Alexander-VG-zon3
CITAT (sqrulan @ 22-03-2011, 19:36) *
Stora i orden men liten på jorden är ni hela högen! Sååå Desååå!!!

japp jag är liten jämfört med jorden , bara 182cm lång.
VitaFingrar
CITAT (flaxss @ 22-03-2011, 19:37) *
japp jag är liten jämfört med jorden , bara 182cm lång.

Kortis! Jag är flera meter!
Alexander-VG-zon3
CITAT (VitaFingrar @ 22-03-2011, 19:38) *

det kan inte vara kul när det blåser
Farbror Blå
CITAT (VitaFingrar @ 22-03-2011, 19:38) *

aha, därför din mamma säger att hon inte vill ha dej längre..wink.gif
VitaFingrar
CITAT (flaxss @ 22-03-2011, 19:41) *
det kan inte vara kul när det blåser

Man är väl stabil! biggrin.gif

CITAT (Farbror Blå @ 22-03-2011, 19:42) *
å ändå säger din mamma att hon inte vill ha dej längre..wink.gif

Oh, iskallt! biggrin.gif
sommarhumla
CITAT (sqrulan @ 22-03-2011, 19:36) *
sos.gif Många har tydligen längtat efter bråktråden!? Stora i orden men liten på jorden är ni hela högen! Sååå Desååå!!!

Jaaa...vi har längtat efter bråktråden...OCH!!!!!!!! Släng dig i väggen och stanna där din mupp ranting.gif

Visa alla

sqrulan
Vaddå Mupp?

Farbror Blå
CITAT (sqrulan @ 22-03-2011, 20:30) *
Vaddå Mupp?

Jaha, nytt passfoto ser jag..
sqrulan
Ta dej nånstans!!! Eller kanske du måste torka först!?
Klicka på bilden!
[attachment=59116:Every_wo_1_.gif]
Farbror Blå
CITAT (sqrulan @ 22-03-2011, 20:41) *
Ta dej nånstans!!! Eller kanske du måste torka först!?
Klicka på bilden!
[attachment=59116:Every_wo_1_.gif]

skrämmande.. vem är sjukast, den som ägnar sin tid åt att skapa sånt här, eller den som laddar ner det??
sqrulan
confused.gif Kanske den som SER det!!!!
sommarhumla
Blähä på er stinkbomber.
Red Top
Nu har du stigit upp för tidigt!!!! Bums tillbaks till din håla igen Bumblebee, ist f att buzza runt i den här buzziga tråden.

Annars skickar jag en riktigt elak randig sak efter dig.
Chamomille
Morrn. Dra åt helsefyr allihopa! Era skitstövlar!
silos
Här luktar det skit!
*Stintan*
Det är väl inte så konstigt så mycke dynga som ni sprider ut.
silos
CITAT (*Stintan* @ 23-03-2011, 07:44) *
Det är väl inte så konstigt så mycke dynga som ni sprider ut.

Skall DU säga som har en STOR LASS av dynga gömt under ytan!
Aqvakul
Så mesiga ni är, kan ni inte bättre... tongue.gif
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 23-03-2011, 08:00) *
Så mesiga ni är, kan ni inte bättre... tongue.gif

Tänkte att du ville ha sällskap din jädrans blåmes.
Chamomille
Era djävla landkrabbor! Drick bensin!
Red Top
Förbaskade skittråd.

Den känns inte det minsta aktuell just nu, när vintern äntligen slutat blockera dörren. Snart står påsken där och bankar istället. [attachment=59119:aaah.gif]

Skita inte ner småprat med er dynga era klumpfotade helyllesvin, utan håll er i till Jord, kompost och gödningningstråden. Gräv ner er i gödselstacken, det är där ni hör hemma era förbenade, stinkande sumpråttor.[attachment=59120:Emoticon_digging.gif]
Chamomille
Hörru din djävla kallopsslyna! Dra till nån annan holk!
sqrulan
confused.gif Mespottor! Bli arg på riktigt!? OM ni sitt där å gnäll! Vem bry se?
gnon49
Här verkar blodtrycket stiga till oanade höjder. Snart blir det ett kollektivt hjärnsläpp. tongue.gif
*Stintan*
CITAT (gnon49 @ 23-03-2011, 11:43) *
Här verkar blodtrycket stiga till oanade höjder. Snart blir det ett kollektivt hjärnsläpp. tongue.gif

Snart confused.gif
Meriona
Usch är den här tråden uppe igen. sad.gif Nu blir jag besviken på er.
Eva-Helene
Besviken??? Hörrödduuduu, ta och släpp på hämningarna, mespropp! Lev ut alla frustrationer här så slipper familjen bli utsatt!
Skitsnö! Den förbenade vita h******t ska BORT!!! ranting.gif ranting.gif ranting.gif Jag vill grääääva och sååååååå - NUUUUUUUUUUUUU!!! crazy.gif crazy.gif crazy.gif
sommarhumla
CITAT (Red Top @ 23-03-2011, 07:15) *
Nu har du stigit upp för tidigt!!!! Bums tillbaks till din håla igen Bumblebee, ist f att buzza runt i den här buzziga tråden.

Annars skickar jag en riktigt elak randig sak efter dig.

Jag...steg inte alls upp för tidigt, det är ni era förbonkade slöhögar som inte fick fötterna över kanten på loppbingen i tid! Satt här redo för bråk men då ligger ni fortfarande kvar och snarkar.....rätt taskigt tycker jag, men....det är väl såna ni är...stinkpottor ranting.gif angry.gif devil.gif
Chamomille
HAH
sommarhumla
...och förresten!! Den som plockade fram den här tråden igen är tamejfan inte klok! Fast jag måste erkänna att jag har saknat den...fast det tänker jag inte erkänna!!! Så det så!

EDIT: Nä så i helvete att här editas nåt! Jag skriver aldrig fel sleep.gif
Chamomille
CITAT (sommarhumla @ 23-03-2011, 17:00) *
...och förresten!! Den som plockade fram den här tråden igen är tamejfan inte klok! Fast jag måste erkänna att jag har saknat den...fast det tänker jag inte erkänna!!! Så det så!
EDIT: Nä så i helvete att här editas nåt! Jag skriver aldrig fel sleep.gif

Dra åt helvete.
sommarhumla
så fan heller...vill inte umgås med dig...pfft...
Chamomille
Gud så bra. Då är vi 2.
sommarhumla
g.gif tummenupp.gif fast tro inte att jag gillar det.... crazy.gif
Mums02
Tyckte väl att stämningen inne på familjeliv va ovanligt varm idag... Är det HÄR alla surproppar håller till idag? laugh.gif
sommarhumla
Ha!! Välkommen in och håll i hatten bara!!!!
Mums02
*lägger mig skräckslagen pladask på mage o borrar naglarna i marken* Tack, men jag tror jag kryper ut igen och fortsätter drömma om mina blommor... wink.gif
sommarhumla
ähumm...tänkte inte klämma åt'na så mycket....äh hon kommer tillbaka...ni kommer alltid tillbaka för mer däng...
Farbror Blå
CITAT (Mums02 @ 23-03-2011, 19:19) *
Tyckte väl att stämningen inne på familjeliv va ovanligt varm idag... Är det HÄR alla surproppar håller till idag? laugh.gif

Sura? är inte det ett kapitel i koranen?
kom inte hit å va näsvis inte! mad.gif
Chamomille
[attachment=59142:gaah.gif]

Era pottsorkar.
sommarhumla
[quote name='Farbror Blå' date='24-03-2011, 17:20' post='1380775']
Sura? är inte det ett kapitel i koranen?
kom inte hit å va näsvis inte! mad.gif

Nämen det var väl för jävlans kul att någon såg till att putta upp bråktråden då.....mupp... mad.gif
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 24-03-2011, 17:26) *
[attachment=59142:gaah.gif]

Era pottsorkar.

Har du ont i magen lilla vän?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon