Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
skogstroll
öhum.... jaja... men ta korkar ni oxå då... och för in dem i lämplig kavitet
sqrulan
Var sitter kavitetet? g.gif Måste vara nån kroppsdel som bara vissa har! (måste ju va arg nu) angry.gif
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 11:17) *
läderhosen.... w00t.gif sweatingbullets.gif wow vilken karl... stå du där och telegrafera.... få se om nån hör dig din gamla joddlartomte

Ja du skulle bara veta.. Hela Munchen var full av fåntrattar (inkl sambon) iklädda läderhosen wacko.gif
skogstroll
och bira då.... i mynchen... jag skulle gärna åka på en sån där oktoberfest på nåt litet gasthaus eller nåt - låter najs. Skit samma nu ska jag vara otrevlig...

hörru sqrulan.... kaviteten kanske är nåt lämpligt hålrum bara whistling.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (sqrulan @ 30-09-2010, 11:19) *
rtfm.gif Hör du du du....olaga hot hjälper inte! HÖR du det nu! mad.gif Däng på dej själv men ta en hammare i stället. mad.gif

däng däng...........

CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 11:27) *
gud vad ni är korkade

däng däng...............
skogstroll
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 11:54) *
däng däng...............

tok tok... träskalle naughty.gif

PS det här var en populär tråd av nån anledning eller vad säger ni.... dönickar?
Myosotis
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 11:54) *
däng däng...........

Nu tar vi det en gång till, du verkar ju inte fatta. Bifogar en ritning så du kanske kan lista ut hur du ska göra: [attachment=55216:Hammer.gif]
skogstroll
mycket tydlig instruktion, får se om det går in laugh.gif
Myosotis
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 13:39) *
mycket tydlig instruktion, får se om det går in laugh.gif

Antagligen kommer han att missa. Eller så äger han ingen hammare. Men det går bra med en klubba också. yes.gif
skogstroll
höhö.... vi kanske ska starta en skitsnackstråd oxå naughty.gif det kanske är ÄNNU roligare
Myosotis
Ja det gör vi. Han måste ha lyckats till slut, för han svarar inte längre, så nu är det fritt fram att snacka skit bakom ryggen tills han vaknar igen.
skogstroll
tycker bråkinläggen kommer lite väl sällan faktiskt... mad.gif stor pangsmäll i skallen på er allihop så ni vaknar!
Myosotis
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 14:38) *
stor pangsmäll i skallen på er allihop så ni vaknar!

[attachment=55218:baseb.gif] Ska du ha stryk eller? Hur vågar du påstå att jag inte var vaken?! Jag har faktiskt varit vaken ända sen jag vaknade så det så!!
skogstroll
ja tjenahejsan... du har väl druckit sövande te och gud vet vilka örter och snusat framför TVn med nån taskig såpa spelandes... jojo ... nono.gif
Myosotis
unsure.gif Men... hur visste du...? Kameraövervakar du mig så ska jag polisanmäla dig.
Alexander-VG-zon3
hej hej era fula apor, fan vad sega ni är dunno.gif . humlan hjälp! sos.gif
Myosotis
Jaså har du vaknat redan, då slog du inte tillräckligt hårt, din fegis.
skogstroll
jag kan slå er hårt om ni vill happy.gif
Myosotis
Tror jag inte du kan, du är säkert så klen så du inte ens orkar lyfta en hammare. Du kan börja med att slå till flaxss så jag kan bedöma kvalitén i slaget innan jag bestämmer mig.
skogstroll
håhåhå det var till att vara kaxig!!! jag tror jag börjar med dig lilla mjukis wink.gif angel_not.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 15:16) *
Tror jag inte du kan, du är säkert så klen så du inte ens orkar lyfta en hammare. Du kan börja med att slå till flaxss så jag kan bedöma kvalitén i slaget innan jag bestämmer mig.

skulle inte du vara snäll ? g.gif

CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 15:26) *
håhåhå det var till att vara kaxig!!! jag tror jag börjar med dig lilla mjukis wink.gif angel_not.gif

jag är inget roligt att slå, men för säkerhet skull däng i förväg till dig.

Myosotis
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 15:36) *
skulle inte du vara snäll ? g.gif

nä, inte idag.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 15:36) *
nä, inte idag.

nehä då får du ingen kram då.
Myosotis
-cry-.gif Jag ångrar mig!
skogstroll
fjolleri och fjollera.... äh mesproppar... stryk behöver ni, jag kommer och slänger riktigt hårda kottar på er hahahahhah
Myosotis
oj vad rädd jag blev nu
skogstroll
jag har jäkligt hårda tallkottar hemma bara så du vet... ninja.gif
Myosotis
Frågar du mig så tror jag inte du har alla tallkottar hemma riktigt om du förstår hur jag menar.
Chamomille
Äh, era förbenade trähattar! Nu ska jag kasta en boomerang jag vill bli av med. Hur går det till föresten confused.gif Hoppas jag träffar nån av er iaf era aphjärnor ranting.gif
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 30-09-2010, 15:49) *
Äh, era förbenade trähattar! Nu ska jag kasta en boomerang jag vill bli av med. Hur går det till föresten confused.gif Hoppas jag träffar nån av er iaf era aphjärnor ranting.gif

rotfl.gif Ja, gör det du, det kommer att gå jättebra. Det sägs ju att lätta slag i bakhuvudet ökar tankeförmågan, så du kanske förstår bättre sen.
skogstroll
CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 15:48) *
Frågar du mig så tror jag inte du har alla tallkottar hemma riktigt om du förstår hur jag menar.

fear.gif du kan va riktigt ful i näbben du.......... själv tror jag inte dina knivar i lådan är riktigt vassa... om du hajar lixom... men det gör du väl inte........ laugh.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 15:41) *
-cry-.gif Jag ångrar mig!

smiley_small_hug.gif wub.gif smiley_small_hug.gif
Myosotis
Men bara för det kastar jag inte mina knivar på folk så som du gör med dina tallkottar. Tänk om du träffar Chamo innan hon hunnit kasta bumerangen, det hade ju varit helt oansvarigt.
skogstroll
so what haha
Myosotis
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 15:53) *
smiley_small_hug.gif wub.gif smiley_small_hug.gif

smiley_small_hug.gif Oj, nu måste jag sluta bråka, nu blev jag glad... Sorry...
skogstroll
d010.gif
Myosotis
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 15:56) *
d010.gif

Vakna!! [attachment=55219:Tr_te.gif]
Alexander-VG-zon3
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 15:56) *
d010.gif

lyckades jag äntligen ? tog den sista dängen hårt ?

CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 15:55) *
smiley_small_hug.gif Oj, nu måste jag sluta bråka, nu blev jag glad... Sorry...

jag tror du behöver kramar då och då, även i en bråktråd. med tanke på allt skit som hänt.
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 15:54) *
Men bara för det kastar jag inte mina knivar på folk så som du gör med dina tallkottar. Tänk om du träffar Chamo innan hon hunnit kasta bumerangen, det hade ju varit helt oansvarigt.

Vad hade varit oansvarigt? Att hon träffar mig eller att jag träffar henne devil.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Chamomille @ 30-09-2010, 16:02) *
Vad hade varit oansvarigt? Att hon träffar mig eller att jag träffar henne devil.gif

tänk om ni träffar er båda samtidigt ? dong...dong , Chm - puff Skot - puff.
skogstroll
d010.gif gässsp
Alexander-VG-zon3
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 16:08) *
d010.gif gässsp

gåssssssssp
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 16:08) *
d010.gif gässsp

Gå och lägg dig för faan ranting.gif
skogstroll
nä tänker jag inte! angry.gif

om inte ni va så tråååååååååååkiga skulle jag va pigg ju
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 15:06) *
hej hej era fula apor, fan vad sega ni är dunno.gif . humlan hjälp! sos.gif

Humlan här!!!! Vad är det med alla dessa luddskallar och apskaft!!!! Nä nu jävlar är det dags att knacka knäppgökar. devil.gif
skogstroll
CITAT (sommarhumla @ 30-09-2010, 16:23) *
Humlan här!!!! Vad är det med alla dessa luddskallar och apskaft!!!! Nä nu jävlar är det dags att knacka knäppgökar. devil.gif

du har ful näsa
sommarhumla
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 16:27) *
du har ful näsa

Och vart ska du flyga med de där dumbo-öronen naughty.gif
skogstroll
det är inga ören det är vingar som på en ängel FAKTISKT! ranting.gif
sommarhumla
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 16:41) *
det är inga ören det är vingar som på en ängel FAKTISKT! ranting.gif

Ängel??? Ängel???? Fan tro't devil.gif
skogstroll
jaja ers högvördighet, nu ska jag snart sätta mig på bussen mot skogshyddan och lyssna på Naturmorgon i P1 på poddradio (töntigt så det skvätter) så då slipper ni min fula nuna skönt va??? tummenupp.gif jag tjaffsar vidare i mörrn med er torrisar naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon