Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
*Stintan*
Har ni blivit religiösa?
skogstroll
CITAT (Malvia @ 01-09-2010, 13:11) *
Av dig då? Ditt bönhuve´-troll! devil.gif

ohmy.gif
mupp!
Meriona
CITAT (*Stintan* @ 01-09-2010, 13:16) *
Har ni blivit religiösa?

Det var fanimej det otrevligaste hittills. thumbdown.gif
Chamomille
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Edit: Skrattfel. ranting.gif angry.gif Dra nånstanns... Var vet jag inte. Det verkar vara fullt överallt.
Margith
Ni är ta mig fan inte klok på en fläck, nån av er!
Men jag måste ju erkänna att ni är väldigt underhållande rotfl.gif

Äh, förlåt, det ska naturligtvis vara en sån här:

ranting.gif

Men varför ger ni er inte bara?
Ingen av oss har en chans att komma upp i samma klass som Cacki-kacka-kackerlackan, hon är bara oslagbar rotfl.gif

Äh, nu blev det ju fel igen, ska naturligtvis vara en sån här:

ranting.gif
Cacki
CITAT (Margith @ 01-09-2010, 15:00) *
Ni är ta mig fan inte klok på en fläck, nån av er!
Men jag måste ju erkänna att ni är väldigt underhållande rotfl.gif

Äh, förlåt, det ska naturligtvis vara en sån här:

ranting.gif

Men varför ger ni er inte bara?
Ingen av oss har en chans att komma upp i samma klass som Cacki-kacka-kackerlackan, hon är bara oslagbar rotfl.gif

Äh, nu blev det ju fel igen, ska naturligtvis vara en sån här:

ranting.gif

Hade jag inte haft en sån ren och fräsch röv hade du allt blivit brun om tungan nu du....
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 01-09-2010, 15:18) *
Hade jag inte haft en sån ren och fräsch röv hade du allt blivit brun om tungan nu du....

giggle.gif crazy.gif
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 01-09-2010, 15:25) *
giggle.gif crazy.gif

Jag varnar dej! Lägger du inte av snart med ditt fånaktiga flinande så rycker jag ut tonsillerna på dej och trycker fast dom jämte dom andra bjällrorna på dej!...Sedan får vi se hur roligt du tycker att det är!!...
*Stintan*
[attachment=54612:onsdag.jpg]
Aqvakul
*Stintan*
Jaha nu förstår jag varför du skriver så många huvudlösa inlägg. devil.gif
sommarhumla
[attachment=54616:humor_te...3lrm_400.jpg]
Red Top
Fy f-n vad jag har ont i händerna!!!!!

Nu klarar jag inte av att sitta på dem längre. Måste bara skrika ut att Jag är så dj-la trött på F som måste förstöra varenda tråd. Att hon får hållas är ett under.
Det gläder dock min svarta själ att det nu är fler som reagerar, även om det är väldigt dumt att elda under grytan.

Kan se framför mig hur hon/de sitter och kolkar sprit och hittar på den ena skrönan efter den andra.

Fascinerande hur svenskan blir bättre och bättre, ju mer spriten flödar.

Jag tror jag måste spöka lite i natt.

Aqvakul
Fattar inte att det finns så många dumskallar här som låter sig provoceras att tjafsa med F - skit i henne så kommer hon till slut att tröttna!
*Stintan*
Och det tror du tja då passar kanske den här [attachment=54625:ansiktet.jpg]
Meriona
Ignorera mera!
idea.gif idea.gif idea.gif idea.gif
Red Top
Jag har slutat gå i svaromål. Så det så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 01-09-2010, 21:20) *
Och det tror du[attachment=54624:argj_vel.bmp]

Vad är det här för jävla skitlänk? ranting.gif

CITAT (Meriona @ 01-09-2010, 21:21) *
Ignorera mera!
idea.gif idea.gif idea.gif idea.gif

tummenupp.gif
Red Top
CITAT (*Stintan* @ 01-09-2010, 21:20) *
Och det tror du tja då passar kanske den här

*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 01-09-2010, 21:23) *
Vad är det här för jävla skitlänk? ranting.gif
tummenupp.gif

Du har för bråttom Aq giggle.gif
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 01-09-2010, 21:26) *
Du har för bråttom Aq giggle.gif

har väl aldrig hänt.. giggle.gif
Cacki
Det var väl fan vad ni helt plötsligt har blivit bundisar här då! Klös ögonen ur varann istället era förbannade mesproppar!
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 01-09-2010, 21:33) *
Det var väl fan vad ni helt plötsligt har blivit bundisar här då! Klös ögonen ur varann istället era förbannade mesproppar!

Alla på Cacki, kom igen nu! devil.gif devil.gif devil.gif
*Stintan*
[attachment=54628:kl_s.jpg]
Aqvakul
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 01-09-2010, 21:34) *
Alla på Cacki, kom igen nu! devil.gif devil.gif devil.gif

Ta inte i så att du skiter på dej...igen!!! Ska du fortsätta ändå så kör jag upp en kork i skitkiken på dej!
sommarhumla
[attachment=54651:db_catfight1.jpg]

Ja, jag håller med Cacki, va fan håller ni på med? Är det en bråktråd eller en tråktråd? Nu får ni skärpa er, annars blir det fanimig inget jävla roligt alls! Här kommer man hem från kneget alldeles slutkörd och knackar in sig på forumets favvo-tråd och så är det rena kompisandan här! Nä skärpning innan jag blir förbannad era morrhoppor. devil.gif
*Stintan*
Morrhoppa för dig din jädrans brännässla. crazy.gif
sommarhumla
CITAT (*Stintan* @ 02-09-2010, 18:25) *
Morrhoppa för dig din jädrans brännässla. crazy.gif

Jaaaa, äntligen var det någon som vaknade hehe, det behövdes ju inte så mycket för att ni skulle kvickna till morrhoppor tongue.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 02-09-2010, 18:31) *
Jaaaa, äntligen var det någon som vaknade hehe, det behövdes ju inte så mycket för att ni skulle kvickna till morrhoppor tongue.gif

Håll käften med dej din förbannade lilla odugling!
Här ska då fan ingen hålla med mej. Jag behöver då jävlar i mej ingen rövslickarsvans efter mej. Alla som närmar sej min röv kommer jag att skita på!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 02-09-2010, 18:47) *
Håll käften med dej din förbannade lilla odugling!
Här ska då fan ingen hålla med mej. Jag behöver då jävlar i mej ingen rövslickarsvans efter mej. Alla som närmar sej min röv kommer jag att skita på!

Ja din breda röv lär väl ingen missa, tro inte på fullaste allvar att jag söker ditt gillande ditt apskaft för då är du jävlar i mig fel ute. Passa dig du så jag inte planterar en doja i arslet på dig så du kommer skita ur käften framöver....men....vänta....någon måste ha nitat dig med tanke på all jävla skit du har vräkt ur dig här hittills...ha en fortsatt jävla kväll och en riktigt jävla natt och den mest helvetiskt jävliga fredag och helg! Så det så din pottsork.
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 02-09-2010, 18:53) *
Ja din breda röv lär väl ingen missa, tro inte på fullaste allvar att jag söker ditt gillande ditt apskaft för då är du jävlar i mig fel ute. Passa dig du så jag inte planterar en doja i arslet på dig så du kommer skita ur käften framöver....men....vänta....någon måste ha nitat dig med tanke på all jävla skit du har vräkt ur dig här hittills...ha en fortsatt jävla kväll och en riktigt jävla natt och den mest helvetiskt jävliga fredag och helg! Så det så din pottsork.

Men duuu! Det verkar visst vara lite ruter i dej din lilla likmask! Snyyyggt! Men du kan fara åt helvete ändå eftersom hysteriska gaphalsar är det värsta jag vet. Ställ dej i garderoben och skrik för dej själv så mycket du vill. Ingen är ändå intresserad av vad du gastar om.
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 02-09-2010, 19:16) *
Men duuu! Det verkar visst vara lite ruter i dej din lilla likmask! Snyyyggt! Men du kan fara åt helvete ändå eftersom hysteriska gaphalsar är det värsta jag vet. Ställ dej i garderoben och skrik för dej själv så mycket du vill. Ingen är ändå intresserad av vad du gastar om.

Det var väl ett jävla ylande om att fara åt helvete hela tiden, känner du dig ensam eller din skunk, nä ta du och hasa tillbaka in i lilla grottan och håll käften, och snälla du....dra ner lite på den jävla vitlöken, man storknar ju för helvete sick.gif
Aqvakul
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 02-09-2010, 19:44) *
Det var väl ett jävla ylande om att fara åt helvete hela tiden, känner du dig ensam eller din skunk, nä ta du och hasa tillbaka in i lilla grottan och håll käften, och snälla du....dra ner lite på den jävla vitlöken, man storknar ju för helvete sick.gif

Ha! Du kan ge dej fan på att jag kommer att sätta i mej ett helt tjog vitlökar om det kan få dej att hålla dej härifrån. Känna mej ensam!!?? Skulle du sakna dina flatlöss om det hade gått att bota dej? Där har du svaret på om jag känner mej ensam utan allt jävla patrask som krälar omkring här på Odla...
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 02-09-2010, 19:52) *
Ha! Du kan ge dej fan på att jag kommer att sätta i mej ett helt tjog vitlökar om det kan få dej att hålla dej härifrån. Känna mej ensam!!?? Skulle du sakna dina flatlöss om det hade gått att bota dej? Där har du svaret på om jag känner mej ensam utan allt jävla patrask som krälar omkring här på Odla...

Fan heller att jag håller mig härifrån, tro inte att jag är det minsta rädd för dig eller dina sunkiga vitlökar din jävla amöba, dem kan du stoppa upp där solen inte kommer åt dem om du nu hittar till ditt arsle. En liten ledtråd....det kommer ungefär lika mycket skit ur den som ur käften på dig.
Aqvakul
Äh, läggdags för humlan för länge sen - marsch pannkaka!
sommarhumla
CITAT (Aqvakul @ 02-09-2010, 20:09) *
Äh, läggdags för humlan för länge sen - marsch pannkaka!

Men va fan!!! Nu börjar jag ju för helvete komma igång!!! Men Aqva då får du lova en sak.....ta hand om kärringen Cacki och se till att hon far ordentligt mellan väggarna...lova!!!!!!!!!!
Aqvakul
Absolut, jag ska använda henne som boll i en tretimmars squashmatch.. tongue.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 02-09-2010, 20:12) *
Men va fan!!! Nu börjar jag ju för helvete komma igång!!! Men Aqva då får du lova en sak.....ta hand om kärringen Cacki och se till att hon far ordentligt mellan väggarna...lova!!!!!!!!!!

Jasså du behöver förstärkning din klena sillmjölke! Gå och lägg dej. Vällingen är slut och du luktar Semper.....sur Semper din tandlösa lilla spädgris!
sommarhumla
Bra, då lämnar jag över cacki-lackan i dina händer. Ha så kul!!!!!!

Nattinatt och suss gott

/Sommarhumlan
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 02-09-2010, 20:15) *
Absolut, jag ska använda henne som boll i en tretimmars squashmatch.. tongue.gif

...sade den vältränade surdegklumpen.
Aqvakul
Meriona
Ditt äckel! Gnagare och fladdermöss ska inte kryssas! -cry-.gif
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 02-09-2010, 20:53) *
Ditt äckel! Gnagare och fladdermöss ska inte kryssas! -cry-.gif

Äckel kan du va själv och det gäller dina vänner bland råttfolket och fladdrläpparna likväl... l
bergvallmo
Kanske vi alla ska ge Meriona råttfällor i julklapp devil.gif crazy.gif
Aqvakul
CITAT (bergvallmo @ 02-09-2010, 21:14) *
Kanske vi alla ska ge Meriona råttfällor i julklapp devil.gif crazy.gif

Ja, en hel djävla samling av allt som finns från slagfällor till giljotiner och räliga burar...
bergvallmo
CITAT (Aqvakul @ 02-09-2010, 21:19) *
Ja, en hel djävla samling av allt som finns från slagfällor till giljotiner och räliga burar...

För att vara säker på att fällorna hamnar där de ska, så kan vi ju smyga dit en mörk natt och sätta upp dem...
Meriona
Lycka till era flarnar, vaktråttisarna är alltid lösa på natten. ninja.gif
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 02-09-2010, 21:47) *
Lycka till era flarnar, vaktråttisarna är alltid lösa på natten. ninja.gif

fast de är ju tämligen chanslösa mot våra råttvajlers... naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon