Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
evelina
Tror jag crying.gif blink.gif
Blomstertanten
CITAT (evelina @ 14-11-2010, 19:14) *

Tror??? confused.gif
Fenja
Hela Fuchsiakonceptet känns märkligt välbekant tycker jag...
Mvh
Fenja
gnon49
CITAT (Fenja @ 14-11-2010, 19:50) *
Hela Fuchsiakonceptet känns märkligt välbekant tycker jag...
Mvh
Fenja

Ja tyvärr har du rätt. Ett sånt inlägg skriver inte en sund människa.
fuchsian
CITAT (gnon49 @ 14-11-2010, 20:43) *
Ja tyvärr har du rätt. Ett sånt inlägg skriver inte en sund människa.

Nej, det gör den inte, men att få besked om att förlora sin make, då kanske man inte orkar tänka så klart, men jag har pga detta dragit mig undan, för vi lever i en chock som det är just nu.
Då kan man säga att man inte är sund när man befinner sig i detta.
Har velat ha detta osagt, men jag vill att ni vet hur jag mår och att jag drar mig bort under en obestämt tid.
Hoppas ni respekterar detta-
Ville endast väl med Silos, men just nu har jag inte orken att känna annat än panik för framtiden.
Fuchsian....
silos
CITAT (fuchsian @ 14-11-2010, 21:03) *
Nej, det gör den inte, men att få besked om att förlora sin make, då kanske man inte orkar tänka så klart, men jag har pga detta dragit mig undan, för vi lever i en chock som det är just nu.
Då kan man säga att man inte är sund när man befinner sig i detta.
Har velat ha detta osagt, men jag vill att ni vet hur jag mår och att jag drar mig bort under en obestämt tid.
Hoppas ni respekterar detta-
Ville endast väl med Silos, men just nu har jag inte orken att känna annat än panik för framtiden.
Fuchsian....

Jag hoppas innerligt att din make blir frisk!
sqrulan
Ja herre guuuud! Hon är väl ändå för underbar och underhållande vår lilla Fuskia!!! rotfl.gif
Gunilla T
Snälla, snälla .....alla förnuftiga Odlaiter ..driv inte på tills något allvarligt händer. Jag vädjar....
herkules
CITAT (Gunilla T @ 15-11-2010, 08:37) *
Snälla, snälla .....alla förnuftiga Odlaiter ..driv inte på tills något allvarligt händer. Jag vädjar....

varför inte?
sen när det händer så står de där och säger - det var inte jag ...
jävla tramskärringar!
*Stintan*
CITAT (herkules @ 15-11-2010, 09:33) *
varför inte?
sen när det händer så står de där och säger - det var inte jag ...
jävla tramskärringar!

Välkommen i gänget! giggle.gif
herkules
CITAT (*Stintan* @ 15-11-2010, 11:22) *
Välkommen i gänget! giggle.gif

nä faktiskt inte - jag skulle aldrig tillåta mig själv att medverka i mobbningsdrev.
men ni har redan gjort det en gång, varsågoda, gör det igen och slå sen ifrån er.
puckon!
*Stintan*
Det är till att vara självgod giggle.gif Du glömmer visst hur du själv kan vara när vissa ämnen diskuteras.
sqrulan
ranting.gif Grrrr ...nu gjorde du mej superarg!!! Herkiperki!!!
Ja håller på att tapetsera.....FATTA DE!!!!! MÖNSTERPASSNING!!!! Grr...................
Varför sitter ni här och smånjuter då jag lider?.....
Spika upp korrigeradplåt på era väggar är mitt tips för dagen! rtfm.gif

Poooor lille Herkeperk♥
silos
CITAT (sqrulan @ 15-11-2010, 19:30) *
ranting.gif Grrrr ...nu gjorde du mej superarg!!! Herkiperki!!!
Ja håller på att tapetsera.....FATTA DE!!!!! MÖNSTERPASSNING!!!! Grr...................
Varför sitter ni här och smånjuter då jag lider?.....
Spika upp korrigeradplåt på era väggar är mitt tips för dagen! rtfm.gif

Poooor lille Herkeperk♥

Du är riktigt rolig! rotfl.gif
herkules
CITAT (*Stintan* @ 15-11-2010, 12:05) *
Det är till att vara självgod giggle.gif Du glömmer visst hur du själv kan vara när vissa ämnen diskuteras.

läs om och läs rätt, jag pratar mobbningsdrev, det du och andra lågpannade varelser här inne ägnar er åt.
sqrulan
Tracka på Stintan!!!! Då skruv jag in en korkskruv i ändan på dej!!! he, ehe...???
*Stintan*
CITAT (sqrulan @ 15-11-2010, 21:10) *
Tracka på Stintan!!!! Då skruv jag in en korkskruv i ändan på dej!!! he, ehe...???

Det kommer du att ångra crazy.gif
skogstroll
nä stor fetsmäll i huvet på er whistling.gif
sommarhumla
Och spaddäng på dig då!!! crazy.gif
sqrulan
angry.gif Lite väl lindrigt skrivet! Stenklot ska förgöra era skallar!!!
skogstroll
jasså minsann.... må djävulen ge dig finnar på stjärten!
sqrulan
CITAT (*Stintan* @ 15-11-2010, 22:07) *
Det kommer du att ångra crazy.gif

VA!!!! Läs!!!! Ingen ska skruva dej i ändan! giggle.gif rotfl.gif Ja herre guud va tokig man är! På nätet beter jag mej som en idiot.??
Stackars mej och F?

CITAT (skogstroll @ 16-11-2010, 10:57) *
jasså minsann.... må djävulen ge dig finnar på stjärten!

tummenupp.gif Bra ställe! Du kan få dina mitt i fejset! unsure.gif
skogstroll
jaha.... ja... men då kan du få..... HEMORROJDER!!! yahoo.gif
sqrulan
giggle.gif hi hi.. tack snälla du, vad givmild du är idag! En riktigt FET vagel på näsan får du av mej, din elaking! Förresten du får en i ögat också så kan du bara se med ett, där fick du! flirting.gif Onda människa!!! ;
skogstroll
nääää vad taskigt!!! -cry-.gif ditt ena ögonbryn kommer å lossna sådeså!
silos
Jag har ingenting att ge till småprat eller annanstans här,alltså det klokaste vore att jag inte längre kommer hit.
Få se om jag klarar detta att hålla mig härifrån.

Ni få ha det så bra med allt som ni odlaiter håller på med! smiley_small_hug.gif
sommarhumla
CITAT (skogstroll @ 16-11-2010, 11:26) *
nääää vad taskigt!!! -cry-.gif ditt ena ögonbryn kommer å lossna sådeså!

Men så fjantigt ni bråkar...måtte erat hår trilla av, era tänder lossna och hoppas att det regnar ordentligt på er hela dan...även när ni sitter på era arbeten och försöker göra någon nytta... naughty.gif
silos
En sak är säkert:härinne på småprat passar man om man tramsar,bråkar på skoj och jagar annorlunda människor!

Att våga öppet vara sig själv...utan masker är inte välkommet här...det borde jag har lärt mig för länge sedan!!! (2005)
skogstroll
CITAT (sommarhumla @ 17-11-2010, 08:27) *
Men så fjantigt ni bråkar...måtte erat hår trilla av, era tänder lossna och hoppas att det regnar ordentligt på er hela dan...även när ni sitter på era arbeten och försöker göra någon nytta... naughty.gif

nono.gif tappa tänder var ju inte så kul, och håret vill jag också behålla, i alla fall på huvet hahah. Nä men du själv kan gott få en tunna tjära över huvet och så sen lite...hmmm... fjädrar ovanpå... Gla påsk tongue.gif
sommarhumla
CITAT (skogstroll @ 17-11-2010, 11:09) *
nono.gif tappa tänder var ju inte så kul, och håret vill jag också behålla, i alla fall på huvet hahah. Nä men du själv kan gott få en tunna tjära över huvet och så sen lite...hmmm... fjädrar ovanpå... Gla påsk tongue.gif

Haha för det är inte påsk nu, det är snart jul. Har du inte ordning på högtiderna eller?? Kanske dags att köpa en almanacka? HA!!!! Och så klart däng på dig devil.gif
skogstroll
usch va otrevlig du är. Nu får du en spade i pannan bara för det happy.gif
sommarhumla
Haha Skogstroll, du missade!!
skogstroll
nää jag ser ju på din bild hur konstig din näsa blev whistling.gif
sommarhumla
CITAT (skogstroll @ 17-11-2010, 11:28) *
nää jag ser ju på din bild hur konstig din näsa blev whistling.gif

Min näsa är minsann perfekt sitter precis mitt i nyllet där den ska och är helt oskadad tack vare din dassiga träffsäkerhet coolgleam.gif
Alexander-VG-zon3
den satans jävla utspydda fitt apan till subba där uppe lyckades förstöra hela jävla dagen och kommer säkert fortsätta att förstöra hela jävla natten. ända jävla dagen på hela jävla året som jag ville ha lugnt och njuta av dagen, INTE då

hon ska hoppa så mycket hon bara kan och orkar i golvet (ursäkta mig men min lampa håller inte för 100kilon dunsar). hur fan orkar man hoppa 10-15gånger på raken i golvet. jag är helt av förundran att lampan fortfarande lyser, eller att jag inte fått den i huvudet än. fan tur att det är betong golv så att det håller för alla hennes vänner. nu vet jag att detta golvet har blivit testad för över tusen kilo dunsar. kanske ska skicka ett tack kort till dom som byggt byggnaden.

annars för att göra dagen ännu bättre (OBS ironi) så kan du ju ha på musik på absolut högsta och ha alla dörrar och fönster öppna och hänga ut med hela kroppen och riktig gapa och skrika ut låttexten från balkongen. är jag inte döv i morgon ska jag tacka gud! då kanske jag tror att han finns också.

DÖÖÖÖÖ jävla granne ranting.gif
*Stintan*
smiley_small_hug.gif du måste ha en konstig hyresvärd ranting.gif
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 18-11-2010, 16:59) *
den satans jävla utspydda fitt apan till subba där uppe lyckades förstöra hela jävla dagen och kommer säkert fortsätta att förstöra hela jävla natten. ända jävla dagen på hela jävla året som jag ville ha lugnt och njuta av dagen, INTE då

hon ska hoppa så mycket hon bara kan och orkar i golvet (ursäkta mig men min lampa håller inte för 100kilon dunsar). hur fan orkar man hoppa 10-15gånger på raken i golvet. jag är helt av förundran att lampan fortfarande lyser, eller att jag inte fått den i huvudet än. fan tur att det är betong golv så att det håller för alla hennes vänner. nu vet jag att detta golvet har blivit testad för över tusen kilo dunsar. kanske ska skicka ett tack kort till dom som byggt byggnaden.

annars för att göra dagen ännu bättre (OBS ironi) så kan du ju ha på musik på absolut högsta och ha alla dörrar och fönster öppna och hänga ut med hela kroppen och riktig gapa och skrika ut låttexten från balkongen. är jag inte döv i morgon ska jag tacka gud! då kanske jag tror att han finns också.

DÖÖÖÖÖ jävla granne ranting.gif

Går det inte att få kärringen vräkt? Jag kan sitta här och sympatihata henne. Hon borde fan hålla käften och speciellt idag!!!!! ranting.gif Vet att det här är en bråktråd men du behöver en trostar.gif
Alexander-VG-zon3
det är nog hon på klagoavdelningen som är konstigt eller nee hela bolaget är nog snett, för det tog 2år innan hon blev uppsagd så det är väl ljuset i tunneln. även då hon flyttade möblerna för 3veckor sen så är hon ändå kvar (jag fattar inget varför hon är kvar i en tom lägenhet och bara håller på). men så arg som jag är nu har jag aldrig varit innan på hon. har man tur är detta sista anfallet och att lämnar in nycklarna i morgon.

sist jag blev så här arg så satte jag på rammstein och spelade den högre än hennes musik och lite till, min musik hördes säkert flera m bort åtminstone 3byggnader bort. det hjälpte iförsig för en timme. men just nu är jag så arg så jag orkar inte ens ge igen och jag tänkte jag kan väl vara snäll mot andra grannar med. att det bryter helt och hållet för mig HAR inte hänt än konstigt nog. jag har hållit tillbaka men nu är det jävligt nära att jag brister totalt och då gäller det att utrymma hela byggnaden.

tur det finns en tråd som denna där man verkligen kan hata andra människor.

CITAT (sommarhumla @ 18-11-2010, 17:14) *
Jag kan sitta här och sympatihata henne. Hon borde fan hålla käften och speciellt idag!!!!! ranting.gif Vet att det här är en bråktråd men du behöver en trostar.gif

mitt eget hat är snart slut. jag har använt mycket av mitt hat innan ockås i livet så det är inte så mycket att ta av och när hatet är slut är nog då det brister. gör ju inte det hela bättre av att man är själv hemma. men men snart så kommer m hem
sommarhumla
Ja då hoppas jag att hon försvinner fortare än kvicksilver för det är inte rätt att du ska behöva vara så arg, så onödigt.
Alexander-VG-zon3
nu satte jag på musik, men det blev ju inte men det brukar det ju inte bli heller. men att sätta på musik hindrar mig att göra nått värre.
Aqvakul
CITAT (flaxss @ 18-11-2010, 19:14) *
nu satte jag på musik, men det blev ju inte men det brukar det ju inte bli heller. men att sätta på musik hindrar mig att göra nått värre.

giggle.gif
Vadå?
Alexander-VG-zon3
CITAT (Aqvakul @ 18-11-2010, 22:35) *
giggle.gif
Vadå?

vet inte om du vill veta vad jag tänkt att göra. men denna kväll har varit nåt helt otroligt och då menar jag inte musik, det har hänt väldigt mycket här som jag inte kan skriva öppet. både bråk och poliser och allt. men i morgon är det över. och detta är ju en bråktråd men jag måste ändå JIPPI det är över.
Aqvakul
CITAT (flaxss @ 18-11-2010, 22:39) *
vet inte om du vill veta vad jag tänkt att göra. men denna kväll har varit nåt helt otroligt och då menar jag inte musik, det har hänt väldigt mycket här som jag inte kan skriva öppet. både bråk och poliser och allt. men i morgon är det över. och detta är ju en bråktråd men jag måste ändå JIPPI det är över.

Härligt att det är över.. smiley_small_hug.gif yahoo.gif
sqrulan
Allt okej Flaxis? smiley_small_hug.gif Hur mår den där utspydda f apan?

Här får du en smocka för elaka ord i ett forum med endast fina personer!? SMACK!!!
Det är ju en BRÅKTRÅD!
Solstorm
Snöslask och brutna ben på er era dönickar
Alexander-VG-zon3
nu är det dags att ta liv i denna tråd igen, gå och släng er i väggen era törra fnöska tanter.
Solstorm
Hoppas du får en ny granne som är värre än den förra! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
fuchsian
Tanter ... blink.gif .... confused.gif ......Fuchsian .....
Alexander-VG-zon3
CITAT (Solstorm @ 26-11-2010, 12:38) *
Hoppas du får en ny granne som är värre än den förra! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

då får jag väl ta fram gift. eller dänga till ordenligt med en spade. har du inget bättre att komma med unsure.gif g.gif giggle.gif
Solstorm
Då är det ju du som är den elake grannen. Polis! Kom och lås in Flaxss!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon