Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
sqrulan
CITAT (Markus_H @ 04-10-2010, 22:47) *
Är du med i SACO ???

Lägg inte din näsa i blöt!! thumbdown.gif Jag är riktigt djävla arg!!! Ville bara ÖSA ur mej all ilska. SACO= Sug Alla Citroner Oskalade....med röven!
Piccante
CITAT (sqrulan @ 04-10-2010, 22:54) *
Lägg inte din näsa i blöt!! thumbdown.gif Jag är riktigt djävla arg!!! Ville bara ÖSA ur mej all ilska. SACO= Sug Alla Citroner Oskalade....med röven!

Jag tog för givet du var med i SACO, SAtkärringarnas Central Organisation rotfl.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (sqrulan @ 04-10-2010, 22:54) *

och vem fan bestämmer vem som lägger näsan i blöt ? ranting.gif

inte du, vad har du då näsan i röven ? du verkar ju ha erfarenhet av sånt dvs med citroner i röven och sånt.
Piccante
CITAT (flaxss @ 04-10-2010, 22:56) *
och vem fan bestämmer vem som lägger näsan i blöt ? ranting.gif

inte du, vad har du då näsan i röven ? du verkar ju ha erfarenhet av sånt dvs med citroner i röven och sånt.

Lägg dig inte i vad andra har i röven! Snuskslusk ranting.gif

Vad är det för tillknäppta rigida jävla prusseluskor till stela kärringar här som inte kan bråka som folk???? tongue.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Markus_H @ 04-10-2010, 23:00) *
Lägg dig inte i vad andra har i röven! Snuskslusk ranting.gif

och vad har du i röven då ett flygplan ? snuskgubbe!
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 04-10-2010, 22:53) *
gäspa på, gäspa så mycket att du sprängs ditt ruttna plommon.

jaha oki sumpråttor, pottlurkar å kryp. du då blåval, gumman blå, gubben blå, smurfen, blåbäret, plommonet, färgburken, gammelsmurf, gatuskylt, blåmes.
nu tog det tröt !

era puckon, vet ni vad jag är nu med bland topp 5 i denna tråd när det gäller svar, humlan högst who hoo yaay.gif

Vet du Flaxss, jag tror inte att idioterna/puckona ens vet vad topp 5 betyder, det verkar inte som om de var allra smartast i sin klass devil.gif
Chamomille
Äh, dra åt helvete med dig! Vad gör du vaken så här dags föresten angry.gif
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 05-10-2010, 05:12) *
Äh, dra åt helvete med dig! Vad gör du vaken så här dags föresten angry.gif

Ska inte alls dra åt helvete utan åka till jobbet, så det så tongue.gif
Chamomille
CITAT (sommarhumla @ 05-10-2010, 05:17) *
Ska inte alls dra åt helvete utan åka till jobbet, så det så tongue.gif

Ja, det är väl ungefär samma sak ranting.gif
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 05-10-2010, 05:33) *
Ja, det är väl ungefär samma sak ranting.gif

Nähä, för jag jobbar inte på samma ställe som du naughty.gif
Chamomille
CITAT (sommarhumla @ 05-10-2010, 06:43) *
Nähä, för jag jobbar inte på samma ställe som du naughty.gif

Nä det får vi väl verkligen hoppas angry.gif
Farbror Blå
CITAT (Chamomille @ 05-10-2010, 06:47) *
Nä det får vi väl verkligen hoppas angry.gif

jaha ätit surmjök till frukost igen?
Så många surkärringar i den här tråden att jag har beställt flygkalkning... giggle.gif
Chamomille
CITAT (Farbror Blå @ 05-10-2010, 07:24) *
Så många surkärringar i den här tråden att jag har beställt flygkalkning... giggle.gif

Äh far dit kirskålen växer din fjant. Är du man eller mus eg? ranting.gif
Och vem faan uppfann vardagar confused.gif Djävla smurfar angry.gif
skogstroll
klonk stor spade i pannan på er god morgon biggrin.gif
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 05-10-2010, 08:47) *

Och vad faan flinar du åt din mulle angry.gif
skogstroll
jag är stolt över att vara mulle... jag har flera mullemedaljer, mullemuggar mm än nån sådeså!!! sleep.gif

OCH jag har till och med mullesvansen hängande hemma på väggen + näverluva. Sug på den du!!
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 05-10-2010, 08:55) *
jag är stolt över att vara mulle... jag har flera mullemedaljer, mullemuggar mm än nån sådeså!!! sleep.gif

OCH jag har till och med mullesvansen hängande hemma på väggen + näverluva. Sug på den du!!

Sug själv du ranting.gif
Nu ska jag gå ut i skogen och mörda nån.
skogstroll
mörda nån? ohmy.gif ojsan lite förtryckta känslor?
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 05-10-2010, 07:24) *

jaha nu kom fjantsmurfen tillbaka. åhh vad häftigt ska du kalka oss alla. klarar verkligen smurfar av sånt ?

CITAT (skogstroll @ 05-10-2010, 08:47) *

däng däng känn dig lycklig.
Farbror Blå

jaha,som jag trodde då.. Mullig är ju bara en kvinnlig omskrivning för TJOCK,RULTIG, ELEFANT..
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 05-10-2010, 10:27) *
jaha,som jag trodde då.. Mullig är ju bara en kvinnlig omskrivning för TJOCK,RULTIG, ELEFANT..

Jaha och va fan är det för jävla fel på att vara lite rund nu då...gubbskrälle. ranting.gif
Myosotis
CITAT (Markus_H @ 04-10-2010, 23:04) *
Vad är det för tillknäppta rigida jävla prusseluskor till stela kärringar här som inte kan bråka som folk???? tongue.gif

kiss.gif Jobbar på att krama ihjäl folk istället smiley_small_hug.gif Det är så gulligt när de blir upprörda för att jag inte bråkar wub.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 05-10-2010, 10:50) *
kiss.gif Jobbar på att krama ihjäl folk istället smiley_small_hug.gif Det är så gulligt när de blir upprörda för att jag inte bråkar wub.gif

giggle.gif det har jag också gjort med gott resultat. fast det biter inte på mig smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif

och detta är du antar jag ?

Solstorm
CITAT (Myosotis @ 05-10-2010, 10:50) *

-Slå mig, sa masochisten
-Nä, sa sadisten
Cathis
CITAT (flaxss @ 05-10-2010, 11:06) *
giggle.gif det har jag också gjort med gott resultat. fast det biter inte på mig smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
och detta är du antar jag ?

nono.gif Hörrö Flaxss det där tycker jag var jävligt låg, till och med för att vara i Bråktråden.

Kan tala om för dig att Topsen är fan ta mig såååååå mycket snyggare, rakare, musklösare och mer vältränad än den där jäkla slemmiga typen du jämför den med. Be genast Tops om ursäkt ranting.gif
skogstroll

mullig är väl en jäkla skillnad mot mulle. Och so what... det är ju bara mer av det goda... gubbelände....
sqrulan

Nähä du suga på din äckliga näverluva får du göra själv! sick.gif
skogstroll
jaha ja.... ja visst... då gör jag väl det då, kinkpotta... ranting.gif
Farbror Blå
CITAT (skogstroll @ 05-10-2010, 12:55) *
mullig är väl en jäkla skillnad mot mulle. Och so what... det är ju bara mer av det goda... gubbelände....

Med Gösta Linderholms odödliga sång:

Rulla in ett TROLL och låt det rulla..
Cathis
Ni är absolut den värsta samling mesproppar jag haft oturen att möta. Inte ens bråka kan ni göra ordentligt angry.gif
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 05-10-2010, 10:36) *
Jaha och va fan är det för jävla fel på att vara lite rund nu då...gubbskrälle. ranting.gif

Tja.. fel å fel.., alla kan ju inte vara slanka och vältränade antar jag.. nån måste ju få kilona som blir över naughty.gif
åsså kan man enklare rulla ner er för sluttningarna så JAG blir herre på täppan
!!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 05-10-2010, 13:24) *
Tja.. fel å fel.., alla kan ju inte vara slanka och vältränade antar jag.. nån måste ju få kilona som blir över naughty.gif
!!

herren på täppan, nee du är gubben i backen. du är ju så smal och lätt, det är ju bara ta den blåa pinnen och kasta iväg. vips borta.
Farbror Blå
CITAT (flaxss @ 05-10-2010, 13:31) *
herren på täppan, nee du är gubben i backen. du är ju så smal och lätt, det är ju bara ta den blåa pinnen och kasta iväg. vips borta.

Gubbe, bara för att JAg är torr bakom örona? käften snorvalp
sqrulan
CITAT (Cathis @ 05-10-2010, 13:20) *
Ni är absolut den värsta samling mesproppar jag haft oturen att möta. Inte ens bråka kan ni göra ordentligt angry.gif

Oj vad du bråkar då? Det där är ju endast en smågnäll! Kan vi få höra då stora bråkexperten sätter igång!? angry.gif
Farbror Blå
CITAT (sqrulan @ 05-10-2010, 13:39) *
Oj vad du bråkar då? Det där är ju endast en smågnäll! Kan vi få höra då stora bråkexperten sätter igång!? angry.gif

Sqrula. strulan, vem f-n är du att öppna truten i denna tråd egentligen, har du nåt att komma med eller ska du bilda klubb med dom andra pajasarna?
skogstroll
just nu vill jag slå ekonomitanterna på jobbet, det är faktiskt inte mitt fel att chefen klantar sig
sqrulan
CITAT (Farbror Blå @ 05-10-2010, 13:41) *
Sqrula. strulan, vem f-n är du att öppna truten i denna tråd egentligen, har du nåt att komma med eller ska du bilda klubb med dom andra pajasarna?

Ojdå så rädd man blir! a0a.gif Lille fjant! Blåögd och enfaldig! crazy.gif
Farbror Blå
CITAT (skogstroll @ 05-10-2010, 13:52) *
just nu vill jag slå ekonomitanterna på jobbet, det är faktiskt inte mitt fel att chefen klantar sig

trodde inte jag skulle hålla med ett skogstroll.. men CHEFER kan vi väl skälla på? jävla muppskallar allihop!! ranting.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 05-10-2010, 13:35) *
Gubbe, bara för att JAg är torr bakom örona? käften snorvalp

har du skabb bakom öronen ? fan vad ofräscht.

hmm valp neee jag är ingen valp, lite snorig är jag. men ingen valp.

CITAT (Farbror Blå @ 05-10-2010, 13:41) *

är du med i smurfklubben ?
skogstroll
CITAT (Farbror Blå @ 05-10-2010, 14:10) *
trodde inte jag skulle hålla med ett skogstroll.. men CHEFER kan vi väl skälla på? jävla muppskallar allihop!! ranting.gif

så sant som det var sagt............ sa Bull
Cathis
!!

Tjocksmockar är ni allihopa allihopa allihopa...

Men lille Blå sötnos kom inte här och tro att du är något, du ligger såååååååå i lä med att vara vältränad och slank, pluffsig och vek är allt vad du är devil.gif
sommarhumla
!!

Skulle du!!! Va "herre" på täppan, alltså snälla lille blå bläckfläck nu får du väl för fanimej ge dig! rotfl.gif Akta're du så att vi inte gör processen kort med dig och bryter av dig på mitten, ditt förbaskade magra mähä! ranting.gif
Chamomille
angry.gif
Cathis
CITAT (Chamomille @ 05-10-2010, 16:35) *
angry.gif

Å vad tjurar du för då? angry.gif Gå och gräv ner dig så vi slipper se dej
Fjortispower
Hej och hå, i denna syrénberså!!
Vill bara hälsa er alla att ni är fett mobbade töntar smile.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Fjortispower @ 05-10-2010, 17:12) *
Hej och hå, i denna syrénberså!!
Vill bara hälsa er alla att ni är fett mobbade töntar smile.gif

fjörtizääääääääääääääääääääääääääääääään det är du som är mobbad.
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 05-10-2010, 16:35) *
angry.gif

E du arg på meeeej??? Eller du kanske är kär i Farbror Blå??? naughty.gif
Fjortispower
CITAT (flaxss @ 05-10-2010, 17:21) *
fjörtizääääääääääääääääääääääääääääääään det är du som är mobbad.

Jaha, ok, vi säger så då giggle.gif
Chamomille
Ärs. Far åt helvete allihopa ranting.gif
Myosotis
[attachment=55326:Angst_.gif] Hjälp!! Ett rosa monster!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon