Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 14-09-2010, 14:25) *
Just de! Äntligen en som talar klartext! crazy.gif

Jaa, man har väl gått i stavskolan.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Chamomille @ 14-09-2010, 14:19) *
Hew fwiiiiiia hahaa. Gjiwif ve inte. Feejkwncklw. Fytttnäääää. Ha haa.

Jag tror, tror alltså, att... F ... luras sad.gif Gud så ledsen jag blir då. Trodde ju att h.n var en god och ärlig människa. *gråter*

nwb fys ap dubr swr vkwc, syrfruf smiley_small_hug.gif

håf reie ixjap årr ...........F............... kyeåa !!

ybseå in fuchian ixg åkkå åbseå dlearpi !?

bwww by ajå håf dieraörrå nws nurr. wacko.gif
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 14-09-2010, 14:32) *
Jaa, man har väl gått i stavskolan.

En del verkar mer ha gått i skavskolan.
Alexander-VG-zon3
CITAT (*Stintan* @ 14-09-2010, 14:25) *
Just de! Äntligen en som talar klartext! crazy.gif

råkåe håf ixjap u jkåe aoepj ?? wkkwe jkeårwzr
*Stintan*
CITAT (flaxss @ 14-09-2010, 14:48) *
råkåe håf ixjap u jkåe aoepj ?? wkkwe jkeårwzr

Jadå du får också vara med giggle.gif
Chamomille
CITAT (flaxss @ 14-09-2010, 14:45) *

Ja, det funderar jag också på... g.gif Fast jag tror jag tar oejrhweuqge3 istället.
Biggan_
CITAT (flaxss @ 14-09-2010, 14:45) *

Vad är det här för skitsnack? nono.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (*Stintan* @ 14-09-2010, 14:49) *
Jadå du får också vara med giggle.gif

råxj ap ntxjwr thanks.gif

jag har lösningen till det (min text) men vet inte om man vågar skriva av det är. då börjar kanske andra svammla på det också. kanske skönt för då slipper man förstå 8eller jag förstor, kanske andra också).

glömde av att bråka - bajsa på er alla.

CITAT (Chamomille @ 14-09-2010, 14:51) *
Ja, det funderar jag också på... g.gif Fast jag tror jag tar oejrhweuqge3 istället.

prktjeriwhr4 blev det, hmm ditt ord gick inte att översätta, men jag håller med. gwkr ixg gpkkwr tummenupp.gif
fuchsian
Halloooo alla kineser! ....... är ni igen efter mig? .... ranting.gif kom ju hem därifrån 5 min sedan ...... confused.gif
det är väl attan vad ni ställer till under tiden när ...... ranting.gif en stackars medium har sin meditation.... crying.gif ----- inget fårren ha i fred ..... -cry-.gif .... zianxxoooyyyy....
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchian @ 14-09-2010, 15:16) *
Halloooo alla kineser! ....... är ni igen efter mig? .... ranting.gif kom ju hem därifrån 5 min sedan ...... confused.gif
det är väl attan vad ni ställer till under tiden när ...... ranting.gif en stackars medium har sin meditation.... crying.gif ----- inget fårren ha i fred ..... -cry-.gif .... zianxxoooyyyy....

nejdå jag är inte efter dig, jag sitter hemma här i Kina.

synd att du blev störd i din meditation, jag blev störd med att leka med spök männen.
fuchsian
Där ser du grabben, man ska inte blanda ihop kineser under meditationen ...... giggle.gif det blir inget roligt att gjort när man har sitt snack med dom högre makterna och man blir störd....... ranting.gif rena kinesiskan får en och hur sa en tolka det sen till nån som vill snacka med sin döa mormor....... confused.gif rena kinesiskan..... kom och städa färdigt hos mig...... det är lite kvar men orken den tröt.......fluffian.....
sommarhumla
Jaha era satans mygglarver, här roar ni er för fulla muggar ser jag, detta är ju en bråktråd och ingen fnisstråd. Nu får ni faktiskt skärpa er era skunkar. Hoppa och skit så får ni randiga ben crazy.gif
fuchsian
Jassådu, nu har du hittat hit------ dagens ämne är att byta nicks, så du inte funderar på det...... confused.gif
Är det inte för kallt för dig att surra omkring? ------ naughty.gif fick du ingen plats i kupan för vintervila, eller jobbar du på övertid......... rotfl.gif ..... flumsian....
sommarhumla
Som jag skrivit tidigare så är jag en modern humla som inte befattar mig med flygturer under de kallare årstiderna. Jag åker BIL!!!!!! Flyga....det är för amatörer!
fuchsian
OH, faaan det har jag missat totalt .... confused.gif men bara du inte fryser av dina små och tunna vingar så slipper jag vara orolig..... giggle.gif ....sfunsin....
sommarhumla
Men det var då själva fan, var är ni allihopa!!!!!!!!! Sitter och häckar i andra trådar förtås era skränhökar, taskiga ni är!!!!!! Kom hit meddetsamma innan jag blir kinkig.
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 14-09-2010, 17:05) *
Men det var då själva fan, var är ni allihopa!!!!!!!!! Sitter och häckar i andra trådar förtås era skränhökar, taskiga ni är!!!!!! Kom hit meddetsamma innan jag blir kinkig.

vafan stör mig inte när jag leker med spökmännen har jag ju sagt.

tröga humla!
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 14-09-2010, 17:17) *
vafan stör mig inte när jag leker med spökmännen har jag ju sagt.

tröga humla!

Jaaaaaaa!!!! bravo.gif Flaxss!!!!!! yahoo.gif Spökmän???? Hmmm....du ska leka med oss!!!! Äh, bråka menar jag ju! Spökmän... fnyyyyys

Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 14-09-2010, 17:24) *
Jaaaaaaa!!!! bravo.gif Flaxss!!!!!! yahoo.gif Spökmän???? Hmmm....du ska leka med oss!!!! Äh, bråka menar jag ju! Spökmän... fnyyyyys

är humlor roliga att leka med ?

hos mig finns det bara snylthumlor som förstör. jädrans snylthumlor.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 14-09-2010, 17:38) *

Jag är en otroligt trevlig och väluppfostrad humla så länge jag inte blir retad så klart. Snylthumlor befattar jag mig inte med...
ninnisky
CITAT (flaxss @ 14-09-2010, 15:38) *

tycker du mera lika en sylthumla - du nosar i allt! Nyss var du i min lingonsylt. Så kan man inte hålla på. Ta och skärp dig eller också kryp ner i din gamla jordhåla....
sommarhumla
CITAT (ninnisky @ 14-09-2010, 17:52) *
tycker du mera lika en sylthumla - du nosar i allt! Nyss var du i min lingonsylt. Så kan man inte hålla på. Ta och skärp dig eller också kryp ner i din gamla jordhåla....

Har jag..(smask, smask)...inte....(smask)...alls varit! Så deeeet så. Och förresten så säger jag ingenting förrän jag har fått prata med min advokat!
Farbror Blå
jaha och här grälar tjocksmockarna fortfarande...
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 14-09-2010, 18:16) *

Ja, kläm dig in du, det finns även plats för piprensare... naughty.gif
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 14-09-2010, 15:16) *

Va fan kan man inte ens få kinesa i fred för dig. ranting.gif Vad är det för fel på kineser nu då? wacko.gif
Alexander-VG-zon3

tjock vadå tjock, för fan skärpning. tjock nee inte tjock. vad är du då en smurf ?

gammelsmurf ? är det ditt undercover namn, farbror blå,

http://www.youtube.com/watch?v=7im8ZHy1Y_w
sommarhumla
CITAT (*Stintan* @ 14-09-2010, 18:21) *
Va fan kan man inte ens få kinesa i fred för dig. ranting.gif Vad är det för fel på kineser nu då? wacko.gif

Va då för kineser? Vem är kines???? Jag är ingen kines... -fear-.gif
Chamomille

Hörru ditt pervo, gå och häng dig nånstanns! Och be det du hänger dig i att dra åt helvete!
Aqvakul
Passa er, annars blir ni till Kina-puffar hela bunten...

Chamomille
CITAT (Aqvakul @ 14-09-2010, 18:41) *
Passa er, annars blir ni till Kina-puffar hela bunten...

Har det varit jordbävning? Har Skåne försvunnit till Kina!!??? ÄNTLIGEN!!! yahoo.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Chamomille @ 14-09-2010, 18:44) *
Har det varit jordbävning? Har Skåne försvunnit till Kina!!??? ÄNTLIGEN!!! yahoo.gif

-cry-.gif -cry-.gif
Meriona

Men NÄÄÄÄÄ! Då har jag inte råd att åka dit nåt mer! -cry-.gif
sommarhumla

rotfl.gif yaay.gif rotfl.gif
Chamomille
CITAT (Meriona @ 14-09-2010, 18:47) *
Men NÄÄÄÄÄ! Då har jag inte råd att åka dit nåt mer! -cry-.gif

Och vad ska du till det blåshålet att göra? Bada med AQ?
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 14-09-2010, 18:52) *
rotfl.gif yaay.gif rotfl.gif

jaha dumma plumba ranting.gif
Meriona
CITAT (Chamomille @ 14-09-2010, 18:53) *
Och vad ska du till det blåshålet att göra? Bada med AQ?

Nej tack jag badar bara i Karribiska havet. Och Vänern. coolgleam.gif

Ni kan också behöva bada era dyngsprättare!
Aqvakul
Välkomna alla badare!

sommarhumla
CITAT (flaxss @ 14-09-2010, 18:53) *
jaha dumma plumba ranting.gif

Hehehe...Plaxzs....jag menade preciiiiiiis det jag sa, nämligen: rotfl.gif yaay.gif rotfl.gif

Chamomille
CITAT (Aqvakul @ 14-09-2010, 18:57) *
Välkomna alla badare!

Ahaa. Är det du som inte syns där borta till vänster? Må det försvinna också!

CITAT (Meriona @ 14-09-2010, 18:54) *
Nej tack jag badar bara i Karribiska havet. Och Vänern. coolgleam.gif

Ni kan också behöva bada era dyngsprättare!

Äh... Far åt helsike, eller Kina.
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 14-09-2010, 19:03) *
Ahaa. Är det du som inte syns där borta till vänster? Må det försvinna också!
Äh... Far åt helsike, eller Kina.

Nää för jag vill inte att AQ gör mig till en kinapuff -cry-.gif
fuchsian
Nääee nu ryyyyker det igen från kina ...... -fear-.gif under tiden jag mediterade i eftermiddags och jag skulle prata med dom där uppe......vad händer ......massa kinesiska och när jag tittade i datorn, snackade hela bunten kinesiska.... rotfl.gif hur ska jag nu göra när de följde med mig till kina under meditationen...... confused.gif hur ska jag kunna sancka med den stackars klienten när det kommer kinesiska.... ranting.gif får väl ursäkta att spök mormor är i Kina och därmed basta....... rotfl.gif ... flussian....
Aqvakul
fuchsian
Hjälper inte i detta nöd, men bra försök ...... naughty.gif .... mumsian...
Chamomille
CITAT (fuchian @ 14-09-2010, 19:12) *
Nääee nu ryyyyker det igen från kina ...... -fear-.gif under tiden jag mediterade i eftermiddags och jag skulle prata med dom där uppe......vad händer ......massa kinesiska och när jag tittade i datorn, snackade hela bunten kinesiska.... rotfl.gif hur ska jag nu göra när de följde med mig till kina under meditationen...... confused.gif hur ska jag kunna sancka med den stackars klienten när det kommer kinesiska.... ranting.gif får väl ursäkta att spök mormor är i Kina och därmed basta....... rotfl.gif ... flussian....

spök mormor [attachment=54905:hj_lp.gif] Finns det fler alltså??
sqrulan
Ja tror att hon sancka skiiiit igen! devil.gif
Meriona
CITAT (Aqvakul @ 14-09-2010, 19:14) *

Mun eller person - det var väl en jäkla skillnad? confused.gif
Solstorm
Flaxss, du behöver inte skriva till frågespalten i någon tidning och fråga. Jag har löst problemet för dig. Det är dina drömmar om diverse män som
orsakar ditt problem med löö generalis i handflatorna. yes.gif
Suz
Vet att man inte ska fnissa i den här tråden och ABSOLUT inte komma med positiva tillmäten men......denna tråd är min "dagens humörhöjare" giggle.gif
Nu är reklampausen slut, fortsätt bråka nu!!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Solstorm @ 14-09-2010, 20:22) *
Flaxss, du behöver inte skriva till frågespalten i någon tidning och fråga. Jag har löst problemet för dig. Det är dina drömmar om diverse män som
orsakar ditt problem med löö generalis i handflatorna. yes.gif

lööö gejjny vad ???

nä vad är detta för flum snack ???
Solstorm
Nu är jag egentligen alldeles för hygglig för den här tråden. Har letat som en dåre efter ett gammalt tv-klipp men hittar det inte. Det närmsta jag kommer är det här

http://turderland.addespropaganda.com/mate...tvdoktorn1.html

Inte lika roligt att läsa det som att se det den gången det begav sig.

Nu är det hög tid att vara tyken igen. Skitfandjävlarmoderat
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon