Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Aqvakul
Cacki
Må ett elstängsel gömma sej bland buskarna nästa gång ni får för er att pissa ute i "vår herres hage", förbannade gubbarslen! Ni ska ge fan i att pinka ihomhus också för den delen!! Så må ni därför lida en invärtes drunkningsdöd när pisset stiger upp i halsen på er!
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 20-08-2010, 16:44) *
Må ett elstängsel gömma sej bland buskarna nästa gång ni får för er att pissa ute i "vår herres hage", förbannade gubbarslen! Ni ska ge fan i att pinka ihomhus också för den delen!! Så må ni därför lida en invertes drunkningsdöd när pisset stiger upp i halsen på er!

Du är alltid lika snäll, din rövboll! sick.gif
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 20-08-2010, 16:45) *
Du är alltid lika snäll, din rövboll! sick.gif

Jasså tycker du det!? Då får jag väl se till att börja skjuta skarpt nu då....fladderarsle!!!
skogstroll
sug min röv
Solstorm
CITAT (Cacki @ 20-08-2010, 16:44) *
Må ett elstängsel gömma sej bland buskarna nästa gång ni får för er att pissa ute i "vår herres hage", förbannade gubbarslen! Ni ska ge fan i att pinka ihomhus också för den delen!! Så må ni därför lida en invärtes drunkningsdöd när pisset stiger upp i halsen på er!

Vatten i knäna och vågor i håret
fuchsian
Må blixten slå ner på alla dessa som mobbade min dotter! Må de stekas i olja och grillas på spett! Må de själva bli stoppade i toahålet om de ens vågar säga att de inte tål en liten tjej som "råkade" bli en barnstjärna i unga år med två långfilmer bakom sig vilka har blivit klassiker och att era jävla barnbarn sitter framför TV; och tittar på henne! fan ta er som mobbade en som gjorde detta för er jävla barnbarns skull!
...fuchian... nu har jag fått det ur mig!
Chamomille
Äh, dra åt helvete allihopa era fjantar! ranting.gif
Farbror Blå
men vad är det för miffo som hittat på den här skittråden?
Monica i Nässjö
Men vad sjöen! Fattar inte att folk måste hålla på att öppna alla dessa bråktrådar ranting.gif Och dessutom har de mage att kommentera hela tiden också, så att tråden aldrig får sjävdö. Men hallå, hur f-n tänker ni slap.gif . Ta genast dän den angry.gif
malcolm
CITAT (Farbror Blå @ 20-08-2010, 18:41) *
men vad är det för miffo som hittat på den här skittråden?

Det är jag din Jälla idiot, fattar du inte det ditt pucko! ranting.gif
fuchsian
Men herregud, mänska! Var ska de då få bråka nånstans? låt dom hållas så är det lugnt på andra ställen.
Skiten ska ut nånstans, så uppsamlad här stör det inte andra trådar. ..... fuchian...
*Stintan*
Vi päron sa skaftet! devil.gif De och dom + fuchian blir vi.
Monica i Nässjö
CITAT (*Stintan* @ 20-08-2010, 19:03) *
Vi päron sa skaftet! devil.gif De och dom + fuchian blir vi.

Jaha, och nu var väl du för himla lustig då! Komma här med en massa floskler som en annan inte förstår confused.gif Vad f-n menade du med det där då? Jaja, är väl någon slags humor för klubben för inbördes beundran eller? Men för bövelen, ta och förklara dig nu ranting.gif
Solstorm
Djävla mästarregissör som såg talangen hos mitt barn och gav henne filmroll på filmroll. Nu bor hon i Hollywood och jag tvingas åka dit titt som tätt och stå ut med hennes umgänge med de största världstjärnorna. De är så otroligt bortskämda men de tjatar hela tiden om att vi ska gå ut lyxrestaurang. Fan ta er som går och ser varenda film hon gör så hon blir så framgångsrik så att filmbolagen inte vill släppa taget om henne. Dessa eviga papparazzi som hänger utanför murarna både hos henne och hos mig. Vi har mutat in lite mark på månen så vi kan åka dit när vi vill vara ifred. Det var lugnare när hon var liten och doppade andras ungar i dassholken ....solstorm.....
Aqvakul
Håll flabben alla jäla idioter, här regerar jag! tongue.gif
Red Top

*Stintan*
CITAT (Monica i Nässjö @ 20-08-2010, 19:10) *
Jaha, och nu var väl du för himla lustig då! Komma här med en massa floskler som en annan inte förstår confused.gif Vad f-n menade du med det där då? Jaja, är väl någon slags humor för klubben för inbördes beundran eller? Men för bövelen, ta och förklara dig nu ranting.gif

Ja va fan man ska väl inte säga "dom" när man själv är med och bråkar (syftar på inlägget ovanför det jag skrev) ranting.gif
sqrulan
rotfl.gif Så djävulskt sjukt!!! "dom" rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
fuchsian

Så sjukt rotfl.gif som pest och kolera samtidigt! rotfl.gif ..fuchian...
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 20-08-2010, 19:34) *
Håll flabben alla jäla idioter, här regerar jag! tongue.gif

[attachment=54163:ledare.jpg]
fuchsian
Gärna för mig din tjatkärring, får tillochmed allergiskt utslag så jag vill gå mer hälsosamma ställen med min utsökta ????
Hur i katten hamnade jag här i skiten? nån har en magnet i röven som drog mig hit???? rotfl.gif f...
Red Top
fuchsian
jaaa där var ju magneten som var efter mig ..... devil.gif fort som faaan härifrån innan det även blir dysenteri utöver utslagen ..... rotfl.gif ....f....
Aqvakul
Turalleri turallera.. ♫♪ ♪♪♫ crazy.gif
*Stintan*
Flyg fula fluga flyg och den fula flugan flög crazy.gif
Monica i Nässjö
Äh, håll käften allihop! Jag var så jäkla förbannad så jag sprang rakt in i en sko och bröt min lilltå! Gör så jäkla ont och hela foten är alldeles gul och blå. Och det är ert fel, så det så!

Och f-n ta den som vågar komma med några plumpa skämt nu ranting.gif
sqrulan
VA!???

Aqvakul
CITAT (sqrulan @ 20-08-2010, 21:21) *
VA!???

rotfl.gif
fuchsian
Är foten verkligen gul och blå? inga blå ränder? Då är ju saken klar! Använd den som svensk flagga! naughty.gif ...fuchian...
Monica i Nässjö
CITAT (fuchian @ 20-08-2010, 21:23) *
Är tån verkligen gul och blå? inga blå ränder? då är ju saken klar! Använd den som svensk flagga! naughty.gif ...fuchian...

Käften ranting.gif
Aqvakul
Är foten verkligen gul och blå? inga blå ränder? Då är ju saken klar! Använd den som svensk flagga! naughty.gif ...fuchian...

rotfl.gif
*Stintan*

giggle.gif eller skaffa en passande [attachment=54164:gulobl_.jpg]
fuchsian
Du ska nog vara glad att du inte fick osså röda ränder ---- då hade du blivit mobbad för den norska flaggan .... giggle.gif fuchian...
sqrulan
gnon49
CITAT (sqrulan @ 20-08-2010, 21:21) *
VA!???

Utan tvivel en medlem i en syjunta.
Aqvakul
*Stintan*
Grattis Aquakul! [attachment=54165:j_vul.jpg]
Cacki
Nä, nu får det fanimej vara nog med bråk för idag!! Nu tycker jag att ni ska ställa er i ring och fatta varandras händer. Ge var och en i ringen ett kärleksfullt leende och bocka dej därefter så djupt du kan....och när du ändå har huvudet mellan knäna så kan du ju alltid passa på att...

KYSSA DEJ SJÄLV I RÖVEN...GOD NATT!
Bettis
Men härreguuuddd vilket kackel här är, har ni inget bättre att göra än att hålla på heeeellllaaa tiden ranting.gif ni kan väl iaf vara lite tystare flirting.gif
sqrulan
tummenupp.gif Precis! Måste sova min skönhetssömn nu! Godnatt!
Cacki
CITAT (sqrulan @ 20-08-2010, 23:10) *
tummenupp.gif Precis! Måste sova min skönhetssömn nu! Godnatt!

Hoppas att du börjar snarka så att du sätter din kluvna tunga i halsen, förbannade nippertippa!!!
Bettis
CITAT (Cacki @ 20-08-2010, 23:12) *
Hoppas att du börjar snarka så att du sätter din kluvna tunga i halsen, förbannade nippertippa!!!

rotfl.gif rotfl.gif usch så elakt rotfl.gif
sqrulan
Äh, som om jag skulle bry mej!?
*Stintan*
CITAT (Bettis @ 20-08-2010, 23:15) *
rotfl.gif rotfl.gif usch så elakt rotfl.gif

Elakt? Tycker att gaphalsen börjar tackla av. Dags att den lilla apan skärper sig om hon vill vara kvar här[attachment=54166:lillamy.jpg]
Bettis
CITAT (*Stintan* @ 20-08-2010, 23:24) *
Elakt? Tycker att gaphalsen börjar tacka av. Dags att den lilla apan skärper sig om hon vill vara kvar här[attachment=54166:lillamy.jpg]

rotfl.gif jag har ju lite svårt för att vara elak, kan någon hjälpa mig?? hur gör man??? giggle.gif
Red Top
Nu är jag riktigt dj-ligt förbannad på NN, som inte kan låta bli att kommentera alla dj-la idiotiska inlägg.

Så här gör man med
*Stintan*
CITAT (Bettis @ 20-08-2010, 23:26) *
rotfl.gif jag har ju lite svårt för att vara elak, kan någon hjälpa mig?? hur gör man??? giggle.gif

giggle.gif Men arg på nåt/nån kan du väl bli din lilla pissmyra.[attachment=54167:myra.jpg]
Bettis
CITAT (*Stintan* @ 20-08-2010, 23:37) *
giggle.gif Men arg på nåt/nån kan du väl bli din lilla pissmyra.[attachment=54167:myra.jpg]

passa dig noga!!! annars kanske jag skickar någon demon till dig devil.gif usch så otrevlig jag är blush.gif
*Stintan*
CITAT (Bettis @ 20-08-2010, 23:43) *
passa dig noga!!! annars kanske jag skickar någon demon till dig devil.gif usch så otrevlig jag är blush.gif

rotfl.gif va duktig du är, bara inte demonen börjar på F fear.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon