Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
skogstroll
ni verkar ju helpantade hela bunten, är ni jurister?

Solstorm
CITAT (Red Top @ 31-08-2010, 12:17) *
Tror du att jag är så dum att jag dräglar snus över en bebis? angry.gif

Ja, det gör du säkert!
Hittade förresten en bild på dig. naughty.gif Du borde kanske sluta röka och börja snusa istället.

-fear-.gif Var hittade du den bilden? Jag vill vara anonym på nätet!
*Stintan*
[attachment=54577:idiot.jpg]
Solstorm
naughty.gif Malvia är inte blyg hon. Hon har plockat bärplockande thailändare på väg hem från marknaden.
Malvia
CITAT (Cacki @ 31-08-2010, 12:17) *
Håll käften sa jag! Förmodligen har du väl för litet underbett för att ens kunna användas som toalettstol, så det är ingen tvekan. Du duger inte ens som recycking-objekt din värdelösa sopa. Handgranat i käften och sedan blåsa iväg dej ut i yttre rymden, är det enda rätta.

du pep nåt va! fast kackelackor, piper dom när man trampar på dom?

Tramp, tramp, tramp, tramp,

Solstorm
CITAT (*Stintan* @ 31-08-2010, 12:22) *
[attachment=54577:idiot.jpg]

Det är Stintans dag idag!
Malvia
CITAT (Solstorm @ 31-08-2010, 12:24) *
naughty.gif Malvia är inte blyg hon. Hon har plockat bärplockande thailändare på väg hem från marknaden.

SCYYYY!
Dom satt ju vid vägkanten, och jag trodde dom liftade när dom sträckt ut händerna.
Sen kunde dom ju inte svenska heller, men jag övetygade dom att jag skúlle deras väg.

Satan så fin jag har i trädgården nu!
Solstorm
Aqvakul gjorde misstaget att släppa en alien på toa. Kaklet sprack i badrummet!

CITAT (Malvia @ 31-08-2010, 12:26) *
SCYYYY!
Dom satt ju vid vägkanten, och jag trodde dom liftade när dom sträckt ut händerna.
Sen kunde dom ju inte svenska heller, men jag övetygade dom att jag skúlle deras väg.

Satan så fin jag har i trädgården nu!

Du måste lära dig att ta ett nej Malvia.
Rihane
Den ena funderar över att använda andras underbett till toalettsits, den andra tror att en bäbis får plats i överläppen. blink.gif

Följande bild är en synvilla, tro inte på allt som läggs ut på internet.
Malvia
CITAT (Solstorm @ 31-08-2010, 12:29) *
Aqvakul gjorde misstaget att släppa en alien på toa. Kaklet sprack i badrummet!

AHA, avslöjad!

Du måste lära dig att ta ett nej Malvia.

Nej? Det hörde jag inte alls att dom sa. Dom fick lite munkar som jag köpte på marknaden så var de tysta sen.

Solstorm
CITAT (Rihane @ 31-08-2010, 12:30) *
Följande bild är en synvilla, tro inte på allt som läggs ut på internet.

Hm, förstår att det kan vara svårt att acceptera men är ingen synvilla, det är ju så du ser ut Rihane
Rihane
CITAT (Solstorm @ 31-08-2010, 12:33) *
Hm, förstår att det kan vara svårt att acceptera men är ingen synvilla, det är ju så du ser ut Rihane

Näpp, jag är en kvinna
Solstorm
Hur ser du könet på den som är längst fram?
Rihane
CITAT (Solstorm @ 31-08-2010, 12:38) *
Hur ser du könet på den som är längst fram?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mustasch
Cacki
CITAT (Malvia @ 31-08-2010, 12:24) *
du pep nåt va! fast kackelackor, piper dom när man trampar på dom?

Tramp, tramp, tramp, tramp,

Det var värst vad du var aktiv här idag då, din förbannade slyna! Radioaktiv kanske och då ska du hanteras därefter. Gjuta in dej i en jävla kapsel och skicka dej åt helvete. Vid lite eftertanke så vore det ändå slöseri att offra en handgranat på dej. Den kan man använda till att stoppa in i datorn och blåsa fanskapet åt helvete och bere hoppas på att man slipper det förbannade idiotsurrandet så fort man råkar få in en Odla-cookie i burken....och fy fan som datorn börjat stinka sedan jag råkade trampa in på Odla första gången! Att jag inte kastat ut skiten för länge sedan beror på att jag inte är helt säker på att stanken försvinner för det. Skulle inte förvåna mej om likstanken redan bitit sej fast i väggarna så att man blir tvungen att helsanera hela jävla rummet.
Malvia
CITAT (Cacki @ 31-08-2010, 12:48) *
Det var värst vad du var aktiv här idag då, din förbannade slyna! Radioaktiv kanske och då ska du hanteras därefter. Gjuta in dej i en jävla kapsel och skicka dej åt helvete. Vid lite eftertanke så vore det ändå slöseri att offra en handgranat på dej. Den kan man använda till att stoppa in i datorn och blåsa fanskapet åt helvete och bere hoppas på att man slipper det förbannade idiotsurrandet så fort man råkar få in en Odla-cookie i burken....och fy fan som datorn börjat stinka sedan jag råkade trampa in på Odla första gången! Att jag inte kastat ut skiten för länge sedan beror på att jag inte är helt säker på att stanken försvinner för det. Skulle inte förvåna mej om likstanken redan bitit sej fast i väggarna så att man blir tvungen att helsanera hela jävla rummet.

Tjaaa......om man skulle äta upp granatäpplet, och blåsa iväg i plåtburken och inhandla lite hel-vete, så jag slipper lukten här inne.

Är det dyningar efter lavemanget?

Förresten, slyna tog Thailändarna och munkarna hand om.
Solstorm
Rihane, köp dig en rakapparat!
skogstroll
nä en epilator giggle.gif AJ AJ
Rihane
CITAT (Solstorm @ 31-08-2010, 13:07) *
Rihane, köp dig en rakapparat!

ranting.gif Det var då sablar att vara trög ranting.gif Jag vet då inte hur du ser ut eller kvinnorna du umgås med men:
Om du fortfarande tror att jag är någon av killarna på bilden så är dom Said och klär sig som män från Said, (Övre Egypten).

Solstorm
Jag har nog inte förstått riktigt. Jag trodde att de grävde upp dig ur sanden men de kanske gräver ner dig. Det kanske är någon slags hårbortagningsätt som inte jag känner till.
skogstroll
använd den där som fanns på typ 70-80-talet som var brun och luktade pecka, det är lagom åt er! devil.gif
Farbror Blå
Kan inte ni bara hoppa och skita, så ni får randiga ben, ni insektsangripna hinkar av gammal betesfisk!

i fart in your general direction!
Your mother was a hamster, and your father smelt of elderberries!
Rihane
CITAT (Solstorm @ 31-08-2010, 13:31) *
Jag har nog inte förstått riktigt. Jag trodde att de grävde upp dig ur sanden men de kanske gräver ner dig. Det kanske är någon slags hårbortagningsätt som inte jag känner till.

Jag har varit med om hur kvinnor tar bort hår i ansiktet i Egypten. ranting.gif
Inget för veklingar som använder rakapparater
Blev lurad. Det kom hem en kvinna när jag var där på besök och skulle klippa håret på mig, trodde jag.
-Vill du ha ansiktsmassage fick jag som fråga när hon hade klippt mig och alla kvinnorna runt om mig såg glada ut så det lätt ju trevligt.
Fanns inte mycket kvar av mitt ansikte efter den smärtsammma övningen. En tunn tråd hanterades som "hudskalare". blink.gif

Ps. Dom där benknotorna som arrangerats framkant på bilden ska föreställa skelett. Dom har placerats på det viset så att dom som inte tänker sig för ska tro att det funnits jättar på jorden. Förstår att du ser upp till mig och beundrar mig. Men fullt så stor är jag inte. Inte är jag en döing som sitter här och skriver heller.DS
skogstroll
CITAT (Farbror Blå @ 31-08-2010, 13:50) *
Kan inte ni bara hoppa och skita, så ni får randiga ben,

eller som sambon uttrycker det
"hoppa och skit ni får prickiga ben"

mycket uppfriskande.
Farbror Blå
Jag tyckte väl att Rihane magrat av en del på den bilden...
Intelligensnivån hos somliga är välan för låg för att det ska fatta att di däringa är sjelett.

Puckon!!!
skogstroll
jaha ers intelligenshöghet.... och om du är så jäkla smart, vad är i såfall kvadraten av en av katrinplommon fullspäckad gris å 200 kg och bondens blöta gummistövlar modell Biltema storlek 44? plus 4?
Cacki
Har du aldrig "snusat"= sniffat, doftat, snufflat, andats in den härliga doften av bebis, kärringskrälle?

Tror du att jag är så dum att jag dräglar snus över en bebis? angry.gif

Hittade förresten en bild på dig. naughty.gif Du borde kanske sluta röka och börja snusa istället.

Ang. snuset så hjälper det inte. Den som "andats in den härliga doften" av bebis sticker aldrig mer näsan i närheten av ett nyanvänt bebisarsle. Snus är rena väldoften i jämförelse.
Chamomille
Djävla Cacki-duva å snattra...
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 31-08-2010, 18:07) *
Djävla Cacki-duva å snattra...

Snattrandet går väl an så länge hon inte är en cacka-dua.
Aqvakul
Jag fattar inte hur jag står ut med er, ni små obetydliga varelser...
Chamomille
CITAT (Aqvakul @ 31-08-2010, 19:10) *
Jag fattar inte hur jag står ut med er, ni små obetydliga varelser...

Och du ska vara djävligt glad att vi står ut (ljug) med dig med alla dina totalt meningslösa inlägg ranting.gif
Aqvakul
CITAT (Chamomille @ 31-08-2010, 19:52) *
Och du ska vara djävligt glad att vi står ut (ljug) med dig med alla dina totalt meningslösa inlägg ranting.gif

Äh byt blöja, du luktar.. sick.gif
Meriona
Jag tror att jag ska älska ihjäl er allihop! smile.gif

Black Widdow
Cacki
CITAT (Meriona @ 31-08-2010, 21:02) *
Jag tror att jag ska älska ihjäl er allihop! smile.gif
Black Widdow

Du skule allt må då va, din lösaktiga lilla slampa. Vi skulle inte vilja ta i dej med tång ens, var så säker...
sqrulan
CITAT (Rihane @ 31-08-2010, 09:39) *
Sabla skogspatroner att leka med naturen ranting.gif

Mäktigt dom krafter han släppte lös Magnus Huss .
Såg en målning där kyrkan låg vid sjön och inte högt ovanför som nu. Har varit och tittat där Gedungsen tidigare forsade fram.
Det var inget litet vattenfall som tystnade.

Far min kommer från Hammarstrand.

ranting.gif ranting.gif ranting.gif Sorry men djäklar va jag hatar Hammarstrand, min pappa gick nån kurs där på 60 talet. Sprit och fulla gubbar är mitt minne då han o polarna kom hem till helgerna!!!! devil.gif
Stoppa upp ditt Hammarstrand nånstans där solen aldrig lyser!
Meriona
CITAT (sqrulan @ 31-08-2010, 21:45) *
ranting.gif ranting.gif ranting.gif Sorry men djäklar va jag hatar Hammarstrand, min pappa gick nån kurs där på 60 talet. Sprit och fulla gubbar är mitt minne då han o polarna kom hem till helgerna!!!! devil.gif
Stoppa upp ditt Hammarstrand nånstans där solen aldrig lyser!

vfn säger du! Jag har dejtat en kille från Hammarstrand och han var jättegullig! Min kompis mamma är från dit och grannbutikens innehavare är också från dit! Helt otrolig överrepresentation här i Trollhättan!
sqrulan
Säger bara sanningen..... som alla ser så vill jag bara kräkas av minnet på fyllegubbarna! Hoting känns också som ett HAT!!!
Meriona
CITAT (sqrulan @ 31-08-2010, 21:52) *
Säger bara sanningen..... som alla ser så vill jag bara kräkas av minnet på fyllegubbarna! Hoting känns också som ett HAT!!!

jäkla petimäter! sad.gif
Cacki
Upp ur loppebingarna med er era slashasar! Dags att börja förstöra dagen för så många ni kan! Min dag är redan förstörd bara genom att komma att tänka på er och då ska då fan ingen annan heller slippa undan!
Jävla glädjedödare!
Malvia
CITAT (Cacki @ 01-09-2010, 08:01) *
Upp ur loppebingarna med er era slashasar! Dags att börja förstöra dagen för så många ni kan! Min dag är redan förstörd bara genom att komma att tänka på er och då ska då fan ingen annan heller slippa undan!
Jävla glädjedödare!

Faaan på dig, är det redan dags!! devil.gif

Nåja, hoppade upp redan 05:20 i morse, släng dig i väggen!

HEMSK HÖSTDAG ÖNSKAR JAG DIG CACI-LACKA OCH ÖVRIGA BRÅKSTAKAR.

skogstroll
CITAT (Malvia @ 01-09-2010, 08:14) *

05.20 skulle det va tidigt eller? latmask
Cacki
CITAT (Malvia @ 01-09-2010, 08:14) *

Far åt helvete med dej! Lär dej åt minstone att stava mitt namn rätt innan du börjar trakassera anständigt folk. Rätt åt dej att du missade K-t! Det brukar väl vara ganska viktigt i vanliga fall för lösaktiga slampor som du...slarvmaja!!
Malvia
CITAT (Cacki @ 01-09-2010, 09:11) *
Far åt helvete med dej! Lär dej åt minstone att stava mitt namn rätt innan du börjar trakassera anständigt folk. Rätt åt dej att du missade K-t! Det brukar väl vara ganska viktigt i vanliga fall för lösaktiga slampor som du...slarvmaja!!

KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Räcker det? Bara att plocka så många du vill ha!

Den i mitten är extra,extra!

Akta er, så jag inte påkallar lede Fi! devil.gif crazy.gif
skogstroll
usch vad otrevliga ni är
*Stintan*
CITAT (skogstroll @ 01-09-2010, 11:24) *
usch vad otrevliga ni är

rotfl.gif
Meriona
Tänk på att jultomten inte kommer till den som är elak! ninja.gif
Malvia
CITAT (Meriona @ 01-09-2010, 12:36) *
Tänk på att jultomten inte kommer till den som är elak! ninja.gif

Jag har personligen sagt upp bekantskapen med tomten, men han envisas ändå att fira jul hos oss!

SÅ JAG KAN VARA SÅ ELAK JAG VILL, RISKFRITT! crazy.gif
skogstroll
tänk om du får en smocka i planeten då? biggrin.gif ÄRTHJÄRNA
Meriona
Secret Santa då? help.gif Honom får ni inte bråka bort. santa.gif
Malvia
CITAT (skogstroll @ 01-09-2010, 12:44) *
tänk om du får en smocka i planeten då? biggrin.gif ÄRTHJÄRNA

Av dig då? Ditt bönhuve´-troll! devil.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon