Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
fuchsian
CITAT (sqrulan @ 14-09-2010, 19:30) *
Ja tror att hon sancka skiiiit igen! devil.gif

Näee. Men det finns väll hur många spökmormödrar som helst!!! jäkligt svårt blir det dock att hitta DEN RÄTTA TILL EN RÄTT KUND ..... confused.gif
Det kanske går att förklara att din mormor saknar sina löständer ....... ranting.gif och kan inte snacka .... surar att ni pantade dom ....... rotfl.gif ja, där blev jag räddad i sista stund...... devil.gif ..... muffsian....
fuchsian
Ja, herre jävlar ...... här inne är det mer dött än i graven....... confused.gif -- är ni fortfanade i Kina? ....varför lämna mig ensam här .... crying.gif och lillponken har ni tagit med, ser jag..... ranting.gif ... ska ni lära honom nåt nytt där borta, ..... Hallooooo!!!!! devil.gif ... fuchian...
sommarhumla
Jaha, ska man behöva dra fram knutpiskan igen!!! Vart har ni tagit vägen? Sitt inte och häcka i de andra trådarna, herreguuud ändå.....puckon... crazy.gif
Chamomille
blink.gif
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 15-09-2010, 18:35) *
blink.gif

Jaha, och vad var nu det där för min...sätt igång och bråka nu...
Alexander-VG-zon3
idag är jag riktigt förbannad och irriterad, jävla aggro bitch på andra våning har haft cp anfall hela dagen.

så för fan passa er nu era fula jävlar i bråktråden, är på aggro humör.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 15-09-2010, 18:38) *
idag är jag riktigt förbannad och irriterad, jävla aggro bitch på andra våning har haft cp anfall hela dagen.

så för fan passa er nu era fula jävlar i bråktråden, är på aggro humör.

Äntligen nån jävel som fattar vad fan det rör sig om i den här tråden. Så ut med det bara, skäll på grannjävel-subban, jag kan hjälpa till att hata bitchen åt dig.
Chamomille
CITAT (sommarhumla @ 15-09-2010, 18:37) *
Jaha, och vad var nu det där för min...sätt igång och bråka nu...

Ähh. Håll käften på dig gamla hagga.
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 15-09-2010, 18:54) *
Ähh. Håll käften på dig gamla hagga.

Hagga för dig va, din gråsugga
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 15-09-2010, 18:42) *
Äntligen nån jävel som fattar vad fan det rör sig om i den här tråden. Så ut med det bara, skäll på grannjävel-subban, jag kan hjälpa till att hata bitchen åt dig.

jaaaa hjälp till att hata, mitt hat räcker inte till.

ja nu får vi förfan bråka i denna tråd. hör du det dumma humla ?
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 15-09-2010, 19:14) *
jaaaa hjälp till att hata, mitt hat räcker inte till.

ja nu får vi förfan bråka i denna tråd. hör du det dumma humla ?

Ja vafan, tror du jag är döv eller, det är ju fan ingen fart här, har alla jävlar gått och knoppat eller...då kan de fara åt fanders hela bunten!
fuchsian
Ja men nudå .. är samlingen kommit till rätta ..... flirting.gif jag undrade just att får jag hålla på här alldeles ensam .... det gick ju inte ens bli arg.... ranting.gif ---- Men va faaaasen har ni gjort er av alla mina spökbesök....... devil.gif .... en enda liten spök -gubbe kom och pinka på sig och försvannn....... rotfl.gif .. änkan satt och väntade pånna halva dagen och då kommer den stackarn och bara pinkar...... rotfl.gif Vilket jädrans liv för ett seriöst medium....... crying.gif ... flumsian .....
Chamomille
ohmy.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchian @ 15-09-2010, 19:32) *
Ja men nudå .. är samlingen kommit till rätta ..... flirting.gif jag undrade just att får jag hålla på här alldeles ensam .... det gick ju inte ens bli arg.... ranting.gif ---- Men va faaaasen har ni gjort er av alla mina spökbesök....... devil.gif .... en enda liten spök -gubbe kom och pinka på sig och försvannn....... rotfl.gif .. änkan satt och väntade pånna halva dagen och då kommer den stackarn och bara pinkar...... rotfl.gif Vilket jädrans liv för ett seriöst medium....... crying.gif ... flumsian .....

du och dina spöken, spökena hos mig har hjälp till att städa badrummet. just nu är dom uppe och slaktar grannen. hoppas dom lyckas.
Margith
Eftersom jag får bråka på vem jag vill i den här tråden, vill jag nu spy galla över idioten som stal min bilstereo igår ranting.gif

Stereon skiter jag i, den var i och för sig väldigt bra, men den var 7 år gammal. Försäkringsbolaget värderar den till 400,- vilket jag tycker är hyfsat betalt för en så gammal stereo.
Vem f-n köper en 7 år gammal bilstereo på gatan?? Kan det verkligen finnas nåt andrahandsvärde på den?

Men det som gör mig riktigt förbannad är att jag har varit förbi verkstaden idag. Det tar 2 veckor innan jag får en ny låskolv till bilen. Den kan bara göras av bilfabriken i Tyskland som har byggt min bil. Sen måste dörren lackas om. Jag kommer inte att kunna använda min bil på åtminstone 3 veckor ranting.gif
Och jag behöver bilen för att kunna sköta mitt jobb!

Det är en dj-la tur att jag inte kan lägga fingrarna på idioten som bröt sig in i min bil, då hade jag gjort mig olycklig!! ranting.gif devil.gif
fuchsian
du kan fäl försöka lura ut den skyldige ....... tummenupp.gif och du lille man, inte trodde jag att du tog med mina spöken....... ranting.gif --- Skicka tillbaks dom sen de gjort sitt.. bravo.gif ... behöver dom på efternatten själv..... rotfl.gif smuffian....
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchian @ 15-09-2010, 20:07) *
du kan fäl försöka lura ut den skyldige ....... tummenupp.gif och du lille man, inte trodde jag att du tog med mina spöken....... ranting.gif --- Skicka tillbaks dom sen de gjort sitt.. bravo.gif ... behöver dom på efternatten själv..... rotfl.gif smuffian....

nee mina spöken är trogna mig.

spökanerar endast för mig.

tyvärr slaktade inte dom grannen, hon svarade klockan är inte tio än.

nu ska jag och spöken titta på tv.

CITAT (Margith @ 15-09-2010, 19:59) *
Eftersom jag får bråka på vem jag vill i den här tråden, vill jag nu spy galla över idioten som stal min bilstereo igår ranting.gif

mina spöken kan nog fixa han!!

sådana satar som gör inbrott bör man skära av juvelerna på.
Aqvakul
och här frodas kackelackorna... sick.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Aqvakul @ 15-09-2010, 21:42) *
och här frodas kackelackorna... sick.gif

ja vad trodde du din fågel, låt vi kackelackor vara ifred och flyg iväg till nordpolen.
Solstorm
Inte för att jag är arg eller vill bråka men ni är ju lättstötta ibland...

Jag tror jag ska köpa mig en minkpäls men har svårt för att bestämma mig för vilken färg jag ska ha på den. Ljusbrun är väl snyggt eller vad tycker ni? Funderar på att starta en minkfarm. Där ska jag mata minkarna med biltjuvar. Mal ner ben och allt inga spår blir kvar efter dem. Jag ser det som ideellt arbete.

Fast detta var ju inget bråk precis, jag antar att ni hejjar på mig.
fuchsian
JAjja männn där kan jag hjälpa dig med .... ranting.gif .... väljer helst en svart pälsjacka denna gång och en hatt....då slipper ju dessa djur att lida och vänta på att bryda oss , bra va ....... rotfl.gif Och den som stal bilradion har jag skickat ett patrull efter ..... giggle.gif man ska ju hjälpa sin närmsta? Och du lille-mannen, du fick bara låna mina spöken!!! ranting.gif Skicka hem dom och jag kan fixa nya, lämpliga till dig ..... flirting.gif snällt va? ...... det går åt helskota med min meditation om du behåller mitt gäng ..... rotfl.gif ..flummian.....
Solstorm
Gå och dränk dig käringdjävel
fuchsian
det ska du inte säga till en som är rädd för vatten ....... devil.gif Stick och försvinn..... -fear-.gif .fluchian...
Cacki
ÄÄÄ VA`FAAAN!!
Har ni inte blåst skallarna av varann än era jävla bokstavskombinationer!! Här har man legat i gömslet och kurat ett par dagar och nu när man kryper fram så vad ser man??!!...NI LEVER JU ÄN!!!!
Ja jag säger då det.... "En dö`odlait är en bra odlait!!"

FAR ÅT HELVETE MED ER ERA JÄVLA ADSL-PUCKON!!!!
omk
Jag AVSKYR dessa val-löften som dyker upp så snart det är dags för val. Vad händer sen med alla löften ? INGENTING !!! "Det behövs en - två - fem - tio utredningar ..."
Snacka om fläsk !!! thumbdown.gif angry.gif
Aqvakul
Varför i helvete sitter jag här, när jag kunde sovit gott i min säng.. ranting.gif ranting.gif ranting.gif
Chamomille
CITAT (Aqvakul @ 16-09-2010, 04:40) *
Varför i helvete sitter jag här, när jag kunde sovit gott i min säng.. ranting.gif ranting.gif ranting.gif

Jaa, det kan man ju undra? Dra tillbaka dit där hårbollarna kommer ifrån!
Bettis
Och vem har sparkat upp dig flirting.gif
Chamomille
Ja inte faan var det du i alla fall angry.gif

Och var fick du luft ifrån föresten?
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 16-09-2010, 04:40) *

Var inte så förbannat nyfiken!! Det har väl fan inte du med att göra!! Jävla kontrollfreak!

Chamomille
rotfl.gif
Cacki
Å här sitter du och garvar som en hallucinerande knarkarskalle!!....Vid den här tiden på dygnet!!?? Det säger ju en hel del om dej som medmänniska. Du borde helt klart förbjudas.
(Funderar faktiskt på att försöka dra igång ett missnöjesparti...ett enfrågedito...såna som du borde skickas ur landet...ja från Tellus faktiskt... g.gif )
Aqvakul
Blääää Blää sick.gif
*Stintan*
Jaha så fick man nattsömnen förstörd igen av ert förbannade festande och skrålande. En gång till och jag kontaktar störningsjouren ranting.gif ....bara så ni vet era [attachment=54923:fyllk.jpg]
Chamomille
God morgon och dra åt helvete allihopa.
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 16-09-2010, 07:33) *
Jaha så fick man nattsömnen förstörd igen av ert förbannade festande och skrålande. En gång till och jag kontaktar störningsjouren ranting.gif ....bara så ni vet era [attachment=54923:fyllk.jpg]

Har man sett på fan! Har du vaknat till nu din klenis!? Kommer du ihåg att du söp dej dyngrak på ättika och däckade redan vid morgonandakten igår och gick miste om hela fylleslaget igår??....behöver jag säga att vi saknade ditt fula gristryne alldeles väääldigt på kalaset.....NOT!!!!

edit: EDIT!!!
*Stintan*
Du är bara avundsjuk din jädrans cackidua [attachment=54924:mallig.gif]
Chamomille
CITAT (Cacki @ 16-09-2010, 06:57) *
Å här sitter du och garvar som en hallucinerande knarkarskalle!!....Vid den här tiden på dygnet!!?? Det säger ju en hel del om dej som medmänniska. Du borde helt klart förbjudas.
(Funderar faktiskt på att försöka dra igång ett missnöjesparti...ett enfrågedito...såna som du borde skickas ur landet...ja från Tellus faktiskt... g.gif )

giggle.gif

Edit: rent ut skrivet [attachment=54925:gapflabb.gif]
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 16-09-2010, 09:09) *
Du är bara avundsjuk din jädrans cackidua [attachment=54924:mallig.gif]

Men lilla hjärtat! Stäng igen käften nån gång!! Nu måste du väl ändå ha vädrat klart. Räcker det inte med tvärdraget genom din unkna kropp när du är ute och går i motvind?
Eftersom du alltid är så jävla grinig så kanske en visselpipa i röven skulle kunna roa dej??...tipset är gratis...

(Eller nä förresten...vi måste tänka på miljön...
Fy fan vilket slöseri...frisk luft matas in ena vägen och ren jävla metangas blåser ut andra vägen....för att inte tala om det sura nedfallet över våra sjöar...SURKÅLHÔVVE!!)
skogstroll
CITAT (Chamomille @ 16-09-2010, 08:22) *
God morgon och dra åt helvete allihopa.

önskar de kunde säga så på jobbet på morgonen då skulle de i alla fall säga nåt giggle.gif
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 16-09-2010, 09:43) *
önskar de kunde säga så på jobbet på morgonen då skulle de i alla fall säga nåt giggle.gif

rotfl.gif
sqrulan

Försök bara att starta en enda minkfarm till!!! ranting.gif
sqrulan
CITAT (fuchian @ 15-09-2010, 19:32) *

Men va! Har hunden skitit på mattan igen!
Chamomille
CITAT (sqrulan @ 16-09-2010, 10:19) *

Försök bara att starta en enda minkfarm till!!! ranting.gif

Ja hhaa... x
sqrulan
Vadå ja hhaa...x Solstorm skrev ju att h*n skulle starta minkfarm, fattaruuu nuuu!?

CITAT (Solstorm @ 15-09-2010, 21:47) *
Inte för att jag är arg eller vill bråka men ni är ju lättstötta ibland...

Jag tror jag ska köpa mig en minkpäls men har svårt för att bestämma mig för vilken färg jag ska ha på den. Ljusbrun är väl snyggt eller vad tycker ni? Funderar på att starta en minkfarm. Där ska jag mata minkarna med biltjuvar. Mal ner ben och allt inga spår blir kvar efter dem. Jag ser det som ideellt arbete.

Fast detta var ju inget bråk precis, jag antar att ni hejjar på mig.

Här hejjas inget ranting.gif Sån skitmat till minkarna!
fuchsian
Och här sitter ni nu och är sega som bara den,.... ranting.gif Jag har en jädrans morgonhumör ........ ranting.gif om ni inte visste det!!!!
Lill-ponken som stal mina spöken har inte returnerat dom rätta ---- -fear-.gif det gick åt helskuta med meditationen, så nu är jag inte på humör hela dagen ...... devil.gif och vart dog min kompis vägen?...
vi skulle ju åka och köpa nya minkpälsar???? trot, att hon köper alla ........ -cry-.gif inget kvar...fluffian....
fuchsian
CITAT (sqrulan @ 16-09-2010, 10:25) *
Men va! Har hunden skitit på mattan igen!

Har den gjort det??? Känns inget mellan tårna i alla fall, änn....... confused.gif Jag menade att det kom en änka hit och skulle få kontakt med maken, men ..... -fear-.gif han, spöket blev så rädd att se sin kärring attt han pinkade på sig och försvannnnnn.... fattarruu? rotfl.gif Lillponken lånade el. stal mina polare=spöken... det är ju en katastrofff ...för faasen,,,,, ranting.gif nu blir det att börja tvätta den mattan ...... -fear-.gif .....flumsian.....
Chamomille
http://www.google.se/language_tools?hl=sv
Här kan man använda sig av ett väldigt bra verktyg.
skogstroll
nä nu får ni gräva ner er i styv lerjord för nu är ni riktigt trista. era as.
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 16-09-2010, 13:05) *
nä nu får ni gräva ner er i styv lerjord för nu är ni riktigt trista. era as.

sleeping.gif Din fåntratt. Hade du inget bättre att komma med?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon