Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 29-09-2010, 19:47) *
Och du tror på fullaste allvar...att du kan nita mig...tillåt mig rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

*hämtar en större flugsmälla*
bergvallmo
CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 19:33) *
sa en gammal blomfan som är äldre... wink.gif

Alltså lyssna: Farbror... F A R B R O R... Om inte farbror är gammalt så måste du vara totalt missanpassad. naughty.gif

Ps..dessutom är du socialt inkompetent och väldigt otrevlig å vidrig
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 19:54) *

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif O hjälp, jag får ont i magen av skratt, herregud du är för rolig du....och det är fel tråd att vara rolig i för här ska inte skrattas devil.gif ranting.gif Herrejösses "större flugsmälla"! Va fan får du allt ifrån...
Farbror Blå
CITAT (bergvallmo @ 29-09-2010, 19:56) *
Alltså lyssna: Farbror... F A R B R O R... Om inte farbror är gammalt så måste du vara totalt missanpassad. naughty.gif

Ps..dessutom är du socialt inkompetent och väldigt otrevlig å vidrig

Oj så mycket vänligt det kom ur den där då, käring!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 19:54) *

*hämtar en större smurffälla*

CITAT (sommarhumla @ 29-09-2010, 18:53) *
Fan Flaxss var är du när jag behöver din hjälp!!!!!!!!!!!!!! sos.gif

jag är här nu tummenupp.gif
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 29-09-2010, 20:04) *

Äntligen!!!! Vart har du varit, fan jag orkar inte med den där förbannade farbror smurf längre!!!!!! Se till att fånga fanstyget nu.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 18:57) *
Fapp så är det, behövs måånga puckon för att utmana en äkta sagofigur

Fapp ?? vad är det smurfspråk ?

nee är det inte dags att sova nu i smurfdalen ? fast en gnällig smurf är roligare. hoppas lilla gammel smurfen vaknar på fel sida imorgon.
Farbror Blå
*hämtar en brödspade*
ska ni ha dask eller? devil.gif
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 29-09-2010, 20:05) *
jag är här nu tummenupp.gif

Så skönt, thanks.gif jag höll på att bli smurfierad av det stora blå, jävligt otäckt!!!!!
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 29-09-2010, 20:09) *
Så skönt, thanks.gif jag höll på att bli smurfierad av det stora blå, jävligt otäckt!!!!!

MORR
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 20:10) *
MORR

MEN DET VAR VÄL SJÄLVA FAN DÅ!!! MORR PÅ DIG SJÄLV DU GAMMEL-SMURFEN
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 29-09-2010, 20:13) *

MEN DET VAR VÄL SJÄLVA FAN DÅ!!! MORR PÅ DIG SJÄLV DU GAMMEL-SMURFEN

Jamen skit på dej, surrskalle
sommarhumla
Nä nu skiter jag fullständigt i er! Ni får klara er utan mig, men det lär väl bli svårt!! Hoppas ni får en skitnatt och att det regnar småspik på er imorgon!!!!
Flaxss, hoppas du kan skicka snytingar åt höger och vänster, det är bara att veva ordentligt.

Har ni en jävla otur så ser ni mig här imorgon!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 20:08) *
*hämtar en brödspade*
ska ni ha dask eller? devil.gif

åhhh gärna. vad ska du ha ?

CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 20:15) *
Jamen skit på dej, surrskalle

gå och doppa huvudet i blå färg!
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 29-09-2010, 20:19) *
Nä nu skiter jag fullständigt i er! Ni får klara er utan mig, men det lär väl bli svårt!! Hoppas ni får en skitnatt och att det regnar småspik på er imorgon!!!!
Flaxss, hoppas du kan skicka snytingar åt höger och vänster, det är bara att veva ordentligt.

Har ni en jävla otur så ser ni mig här imorgon!

ja gå å lägg dej, snorunge
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 20:24) *
ja gå å lägg dej, snorunge

gå och lägg dig själv gubbe, ta en valium shoot samtidigt.
Cathis
Detta var det mest jäkla patetiska jag sett på länge, inte ens bråka kan ni göra ordentligt, löjligt, döp om trådskiten
till gos och fjanttråd istället, det passar verkligen bättre angry.gif
Farbror Blå
CITAT (Cathis @ 29-09-2010, 20:37) *
Detta var det mest jäkla patetiska jag sett på länge, inte ens bråka kan ni göra ordentligt, löjligt, döp om trådskiten
till gos och fjanttråd istället, det passar verkligen bättre angry.gif

Så nu kom det nån ny fjant och ska sticka upp?
verkar som alla odlaiter är inskränkta planttuggare utan hjärna! ranting.gif
Cathis
CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 20:44) *

Tack detsamma din fjant. Bråka kan du då rakt inte, blir bara hur löjligt som helst
har du lagt din hjärna på laddning eller??
Farbror Blå
CITAT (Cathis @ 29-09-2010, 20:46) *
Tack detsamma din fjant. Bråka kan du då rakt inte, blir bara hur löjligt som helst
har du lagt din hjärna på laddning eller??

Nähä?
vad är det egentligen som skiljer dej från en påse gödsel?
jo, påsen...
Cathis
CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 20:49) *
Nähä?
jo, påsen...

Gå och gräv ner dig i din egen dynghög, sniff sniff, tror minsann du redan är där
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 20:44) *

jag tycker smurfar är fjantiga!!

CITAT (Farbror Blå @ 29-09-2010, 20:49) *
Nähä?
jo, påsen...

vad är det som skiljer dig från ett blåbär, blåbäret är smartare och sötare.
Meriona
Flaxss har nog rekord i försök till bråk. Att tvinga in en hund-pissad spade i min redan fullpackade bil. ninja.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Meriona @ 29-09-2010, 21:28) *
Flaxss har nog rekord i försök till bråk. Att tvinga in en hund-pissad spade i min redan fullpackade bil. ninja.gif

jaha ta upp gammalt groll ninja.gif det var faktiskt inte jag som kissade på spaden crying.gif

nästa gång tar jag inte med tillbaka några ner pissade saker. naughty.gif bara mig , elaka mig får du dras med wub.gif
sommarhumla
Helt tomt och öde i bråktråden? Vad har hänt? Nä, det är klart, ni ligger väl fortfarande och vrider och vänder er i era dynghögar till sängar! naughty.gif

Kanske får jag igång magsyran på någon genom att bråka så här tidigt, det funkade ju igår devil.gif

sqrulan
Fortfarande inget bråk!? ranting.gif -cry-.gif Sätt igång nu, GENAST!!!! Ahhh så tråkigt! rtfm.gif Har alla blivit snälla eller ligger ni och vilar upp er! dunno.gif

Ni kanske sitter och längtar efter f....... wink.gif
skogstroll
ärthjärna gå och sätt dig på en kall sten och få urinvägsinfektion
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 10:10) *
ärthjärna gå och sätt dig på en kall sten och få urinvägsinfektion

Gud vilken bra ide! yahoo.gif Det ska jag pyssla med idag. Själv kan du ju stoppa in en kork i arslet och få förstoppning din skogsmulle angry.gif

Rättat stavfel
Myosotis
CITAT (Meriona @ 29-09-2010, 21:28) *

laugh.gif Fast jag klev ju faktiskt ur bilen sen så spaden, kisset och flaxss fick gott om plats. En sådan spade måste ju förresten vara väldigt bra att drämma i skallen på er alla.
Alexander-VG-zon3
CITAT (sqrulan @ 30-09-2010, 09:58) *
Fortfarande inget bråk!? ranting.gif -cry-.gif Sätt igång nu, GENAST!!!! Ahhh så tråkigt! rtfm.gif Har alla blivit snälla eller ligger ni och vilar upp er! dunno.gif

Ni kanske sitter och längtar efter f....... wink.gif

jag ligger och har huvudvärk och har blivit på bråkhumör. håll käft skrullan.

CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 10:39) *
En sådan spade måste ju förresten vara väldigt bra att drämma i skallen på er alla.

ja just det akta er för min nerpissade spade!
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 10:39) *
laugh.gif Fast jag klev ju faktiskt ur bilen sen så spaden, kisset och flaxss fick gott om plats. En sådan spade måste ju förresten vara väldigt bra att drämma i skallen på er alla.

Och här kommer du och moppsar upp dig angry.gif Gå och värp ett ägg eller nåt och måla det och skicka till mig så har du nåt vettigt att göra ranting.gif
skogstroll
CITAT (Chamomille @ 30-09-2010, 10:36) *
Gud vilken bra ide! yahoo.gif Det ska jag pyssla med idag. Själv kan du ju stoppa in en kork i arslet och få förstoppning din skogsmulle angry.gif

Rättat stavfel

fear.gif de var det värsta.... kork i arslet behövs inte för jag var på toa i morse. Sen kan du ju ta och.... ställa dig och sjunga halleluja-sånger på Fruängens tunnelbanestation eller nåt! Hoppas du får många 50-öringar HAHAH
Myosotis
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 10:46) *
jag ligger och har huvudvärk och har blivit på bråkhumör. håll käft skrullan.

Det är bara att slå dig själv i skallen med spaden så försvinner garanterat huvudvärken! Testa, jag lovar att det funkar! Men du måste slå riktigt hårt.

CITAT (Chamomille @ 30-09-2010, 10:49) *
Och här kommer du och moppsar upp dig

Förstår inte vad du har med Merionas bil att göra. Lägg dig inte i när de vuxna pratar.
skogstroll
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 10:46) *

sick.gif äckelpotta
sqrulan
ranting.gif Hördu Fnaxx, hoppas att du har fått kattpest av piss spaden din surgubbe!
Alexander-VG-zon3
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 11:02) *
sick.gif äckelpotta

inte kan jag hjälpa att hundar går och pissar på den. däng av min spade fick du.

CITAT (sqrulan @ 30-09-2010, 11:03) *
ranting.gif Hördu Fnaxx, hoppas att du har fått kattpest av piss spaden din surgubbe!

katt ??? däng på dig... hoppas spaden smakar.

CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 10:59) *
Det är bara att slå dig själv i skallen med spaden så försvinner garanterat huvudvärken! Testa, jag lovar att det funkar! Men du måste slå riktigt hårt.

jag tror det är bättre att jag sover.
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 30-09-2010, 10:59) *
Förstår inte vad du har med Merionas bil att göra. Lägg dig inte i när de vuxna pratar.

Det var nån som skrev nåt om att drämma en spade i huvet på alla här angry.gif
skogstroll
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 11:06) *
inte kan jag hjälpa att hundar går och pissar på den. däng av min spade fick du.

ranting.gif må en skabbig hund kissa på ditt byxben!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Chamomille @ 30-09-2010, 11:09) *
Det var nån som skrev nåt om att drämma en spade i huvet på alla här angry.gif

det är jag som dänger till folk. men jag behöver inte dänga den i ditt huvud. jag kan den dänga den i andras.
skogstroll
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 11:10) *
jag kan den dänga den i andras.

det är för tidigt för dry martini...
Alexander-VG-zon3
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 11:09) *
ranting.gif må en skabbig hund kissa på ditt byxben!

been there done that. jag lever än. däng en gång till.

CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 11:11) *
det är för tidigt för dry martini...

däng däng däng.

däng på sqrullan i förskott.
sqrulan
ranting.gif ranting.gif Men vem fasen var det som pissade på spaden då? ninja.gif En pisshund såg jag nu, då är det antagligen rabies du har fått Fnaxx! Snart börjar du tugga fradga och ilskan tar kontroll över din ynkliga lilla blålila och späda kropp. crazy.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (sqrulan @ 30-09-2010, 11:13) *
ranting.gif ranting.gif Men vem fasen var det som pissade på spaden då? ninja.gif En pisshund såg jag nu, då är det antagligen rabies du har fått Fnaxx! Snart börjar du tugga fradga och ilskan tar kontroll över din ynkliga lilla blålila och späda kropp. crazy.gif

lilla blålila är inte jag det är får egen lilla kära blåbärs gubbe.

däng däng igen skrullan.
skogstroll
tjoddeladihooooo yaay.gif
snart är det fredagsmyyyyyyyyyys
Chamomille
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 10:55) *
fear.gif de var det värsta.... kork i arslet behövs inte för jag var på toa i morse. Sen kan du ju ta och.... ställa dig och sjunga halleluja-sånger på Fruängens tunnelbanestation eller nåt! Hoppas du får många 50-öringar HAHAH

Nä ä. Lånar sambons läderhosen och går upp på telegrafberget och joddlar istället. Så det så ranting.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (skogstroll @ 30-09-2010, 11:15) *
tjoddeladihooooo yaay.gif
snart är det fredagsmyyyyyyyyyys

vill du komma hit och mysa då ? jag kan erbjuda spaddäng och dyr martini.
skogstroll
CITAT (Chamomille @ 30-09-2010, 11:15) *
Nä ä. Lånar sambons läderhosen och går upp på telegrafberget och joddlar istället. Så det så ranting.gif

läderhosen.... w00t.gif sweatingbullets.gif wow vilken karl... stå du där och telegrafera.... få se om nån hör dig din gamla joddlartomte
sqrulan
CITAT (flaxss @ 30-09-2010, 11:14) *
lilla blålila är inte jag det är får egen lilla kära blåbärs gubbe.

däng däng igen skrullan.

rtfm.gif Hör du du du....olaga hot hjälper inte! HÖR du det nu! mad.gif Däng på dej själv men ta en hammare i stället. mad.gif
skogstroll
gud vad ni är korkade
sqrulan
Enligt tidigre inlägg så är det ju du som är det! santa.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon