Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
*Stintan*
CITAT (Gunilla T @ 16-08-2010, 10:00) *
Varsågod och sjung me´ - lätta på trycket naughty.gif

http://www.youtube.com/watch?v=39axJW7mR6Y

Traditionell morgonpsalm rotfl.gif
Aqvakul
CITAT (xlxl67 @ 16-08-2010, 10:08) *
Vad är detta för en skittråd? Ändå är det den vettigaste på hela forumet... ranting.gif

giggle.gif
Aqvakul
Red Top
Nu !

Nu tyckte kanotisten att det var för lugnt på forumet. Var tvungen att slänga på mer bränsle.

för såna människor.

Huggorm
Det intressanta med den här tråden är att de flesta spelar sin ilska och skriver tramsinlägg, medan andra faktiskt verkar skriva riktiga, arga inlägg, något som dom kanske inte skulle våga annars
Aqvakul
CITAT (Huggorm @ 16-08-2010, 19:41) *
Det intressanta med den här tråden är att de flesta spelar sin ilska och skriver tramsinlägg, medan andra faktiskt verkar skriva riktiga, arga inlägg, något som dom kanske inte skulle våga annars

och vissa försöker stå vid sidan om och vara lite coola..
Anma
Vem e kanotisten??
Huggorm
CITAT (Aqvakul @ 16-08-2010, 19:42) *
och vissa försöker stå vid sidan om och vara lite coola..

Det har alltid varit min plats i tillvaron

CITAT (Anma @ 16-08-2010, 19:42) *
Vem e kanotisten??

Troligtvis Malcolm
Aqvakul

Nej, nu jävlar...
*Stintan*
CITAT (Huggorm @ 16-08-2010, 19:44) *

Tillåt mig småle happy.gif
Cacki
Jag skiter i allt...och det skiter jag i!.....och det ska ni göra också!!
Aqvakul
Jag skiter i allt...
*Stintan*
CITAT (Cacki @ 16-08-2010, 19:52) *
Jag skiter i allt...och det skiter jag i!.....och det ska ni göra också!!

[attachment=53953:dontdisturb.gif] snodde den av Red Top tror jag det var.
Myosotis
[attachment=53954:bl.gif] Jaså bråkar ni fortfarande, har ni inget annat för er?
Cacki
Jag har ju precis börjat! Snart får man väl sej en råsop i pallet för att man hoppar in i tråden först på sidan 14....men det skiter jag i...för JAG SKITER I ALLT!!!!!
Red Top
CITAT (Huggorm @ 16-08-2010, 19:44) *
Troligtvis Malcolm

Tack för att du svarar åt mig. giggle.gif

Fast jag kan faktiskt själv. Vara arg också; både här och där. flirting.gif
Rihane
Jäkla besservisser ranting.gif (Menar mig själv) att jag inte kan hålla fingrarna borta och sträcka upp handen i näven och visa att jag kan ranting.gif
Red Top
CITAT (Rihane @ 16-08-2010, 20:09) *
Jäkla besservisser ranting.gif (Menar mig själv) att jag inte kan hålla fingrarna borta och sträcka upp handen i näven och visa att jag kan ranting.gif

Han sätter sina spår, den gode Sigmund. naughty.gif
Aqvakul
[attachment=53955:freudbob_ani_but.gif]
Anma
Vad är det med er? Tror ni är några jädrans amatörpsykologer eller?!?!?!?!
Aqvakul
[attachment=53962:buttfacesoapthumb.gif]

Ta och tvätta er, skitungar!
Solstorm
Jaja, bråka på ni oupplysta varelser bara. Själv är jag mildheten och godheten själv, blir aldrig arg, tycker bara synd om andra som har drabbats av dåliga energier och blir vreda.
Jag ska gå ut och prata med mina trädgårdsmästare och mina andra tjänstefolk. Jag har även skaffat mig en poolskötare fast jag inte har någon pool. http://www.google.se/images?um=1&hl=sv...q=&gs_rfai=

Jag ska låta min parkettkosmetolog polera trappan som går upp till andra våningen, i morgon ska han få polera trappan som går ner. Nästa dag ska ha få ta den tredje trappan som jag har bara för att skryta med.

Och jag går omkring och är mild och ler hela tiden. Stackars er förtappade varelser som inte kan glädjas över livets goda. På mig lyser alltid solen förutom några enstaka regnnätter så trädgården inte ska drabbas av torka.....solstorm....
Anma
CITAT (Solstorm @ 16-08-2010, 21:03) *
Jaja, bråka på ni oupplysta varelser bara. Själv är jag mildheten och godheten själv, blir aldrig arg, tycker bara synd om andra som har drabbats av dåliga energier och blir vreda.
Jag ska gå ut och prata med mina trädgårdsmästare och mina andra tjänstefolk. Jag har även skaffat mig en poolskötare fast jag inte har någon pool. http://www.google.se/images?um=1&hl=sv...q=&gs_rfai=

Jag ska låta min parkettkosmetolog polera trappan som går upp till andra våningen, i morgon ska han få polera trappan som går ner. Nästa dag ska ha få ta den tredje trappan som jag har bara för att skryta med.

Och jag går omkring och är mild och ler hela tiden. Stackars er förtappade varelser som inte kan glädjas över livets goda. På mig lyser alltid solen förutom några enstaka regnnätter så trädgården inte ska drabbas av torka.....solstorm....

rotfl.gif

Egentligen är jag så avundsjuk!!!!!
*Stintan*
Ta dej i [attachment=53965:brasa_25726043.jpg]
Red Top
Du tror väl inte du kan imponera på mig.

Jag tror jag går och kopplar av med lite klassisk balett.

Så kan ni fortsätta och larva er. Jag ska nog be mannen köra fram Rollsen. Har ingen lust att köra Mercedes i dag. Är lite trött efter magdansen. Först ska jag bara prata lite med mina antika dockor.

Hoppas ni får loppor i sängen i natt. naughty.gif

.....solstorm....

rotfl.gif Skickligt! tummenupp.gif
Solstorm
CITAT (*Stintan* @ 16-08-2010, 21:08) *
Ta dej i [attachment=53965:brasa_25726043.jpg]

Vems? Din? Den luktar ju illa!
Kryddan03
CITAT (Solstorm @ 16-08-2010, 21:26) *
Vems? Din? Den luktar ju illa!

Ja, du borde ju veta - Brown nose!
Aqvakul
CITAT (Kryddan03 @ 16-08-2010, 21:27) *

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Solstorm

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

CITAT (Red Top @ 16-08-2010, 21:16) *

Inte snyggt de som hänger i skrevet. Tycker att du ska raka dej eller skaffa längre kjol
*Stintan*

[attachment=53969:FloridaLolL_20_20_.gif]
Kryddan03
CITAT (*Stintan* @ 16-08-2010, 21:42) *

Och *Stintan* intar positionen ser jag - med uppenbar njutning...
Biggan_

rotfl.gif

CITAT (Red Top @ 16-08-2010, 21:16) *
Du tror väl inte du kan imponera på mig.

Jag tror jag går och kopplar av med lite klassisk balett.

Så kan ni fortsätta och larva er. Jag ska nog be mannen köra fram Rollsen. Har ingen lust att köra Mercedes i dag. Är lite trött efter magdansen. Först ska jag bara prata lite med mina antika dockor.

Hoppas ni får loppor i sängen i natt. naughty.gif

rotfl.gif
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 16-08-2010, 21:54) *
rotfl.gif
rotfl.gif

Jaha vad ska du hit och bråka för?!! Det var det oförskämdaste på länge, skratta åt folk på det viset!!! ranting.gif
Aqvakul
[attachment=53971:bullshit...ton_pic1.jpg]

Varsågod och tryck! naughty.gif
Myosotis
Hände inget? dunno.gif
Aqvakul
tryck hårdare!!!
Myosotis
Musen gick sönder -cry-.gif
Aqvakul
[attachment=53972:asskissergum_thumb.jpg]
Kryddan03
CITAT (Myosotis @ 16-08-2010, 22:00) *
Musen gick sönder -cry-.gif

rotfl.gif
Då måste du verkligen ha tagit i. Jag har i och för sig hört talas om att man tar i så man gör på sig men det här var nytt.

CITAT (Aqvakul @ 16-08-2010, 22:01) *
[attachment=53972:asskissergum_thumb.jpg]

Förberedelser?
gnon49
Ni bara skryter o skrävlar. Då skulle ni se min terass. Måste ha syrgasmask när jag står på den högsta punkten.
Ser ända till Kinnekulle. Alla mina bilar ser ut som leksaksbilar. Nu får jag klättra ner, mina undersåtar.
*Stintan*
CITAT (Kryddan03 @ 16-08-2010, 21:46) *
Och *Stintan* intar positionen ser jag - med uppenbar njutning...

Nä men de e ju fasiken att man måste låta någon annan skratta åt sig rtfm.gif
Kryddan03
CITAT (gnon49 @ 16-08-2010, 22:06) *
Ni bara skryter o skrävlar. Då skulle ni se min terass. Måste ha syrgasmask när jag står på den högsta punkten.
Ser ända till Kinnekulle. Alla mina bilar ser ut som leksaksbilar. Nu får jag klättra ner, mina undersåtar.

Klättrar du ner till dina undersåtar? Amatör! Det låter jag någon annan göra.
Myosotis
CITAT (Kryddan03 @ 16-08-2010, 22:05) *
rotfl.gif
Då måste du verkligen ha tagit i. Jag har i och för sig hört talas om att man tar i så man gör på sig men det här var nytt.

Bara skämtade, men berätta det inte för aq, han kan gott tro att det var hans elakhet som förstörde hela min dator...
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 16-08-2010, 21:55) *
Jaha vad ska du hit och bråka för?!! Det var det oförskämdaste på länge, skratta åt folk på det viset!!! ranting.gif

Jaha, det var musen som pep! rolleyes.gif crazy.gif
Kryddan03
Nä, nu tror jag att jag skall bli buddist ett ögonblick:
http://www.youtube.com/watch?v=iZqPMROclcM...feature=related

Äh! Det är lika bra att inse att jag ljuger t o m för mig själv!
http://www.youtube.com/watch?v=v5UMYOa11oA

CITAT (Myosotis @ 16-08-2010, 22:08) *
Bara skämtade, men berätta det inte för aq, han kan gott tro att det var hans elakhet som förstörde hela min dator...

Vad har datorn med musen att göra?
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 16-08-2010, 22:09) *
Jaha, det var musen som pep! rolleyes.gif crazy.gif

Känner mig synnerligen förolämpad. [attachment=53974:beleidigt.gif] Som straff tänker jag gå lägga mig nu och beröva er mitt värdefulla sällskap för i kväll [attachment=53975:_tsch.gif]

CITAT (Kryddan03 @ 16-08-2010, 22:14) *
Vad har datorn med musen att göra?

Fattar du väl att jag överdriver för att aq ska få skuldkänslor, men han har visst stuckit.
Aqvakul
Stick och brinn kan du göra själv... ranting.gif
Myosotis
CITAT (Aqvakul @ 16-08-2010, 22:19) *
Stick och brinn kan du göra själv... ranting.gif

Jaså du var kvar din fegis! Jag trodde du hade gått och gömt dig.
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 16-08-2010, 22:16) *
Känner mig synnerligen förolämpad. [attachment=53974:beleidigt.gif] Som straff tänker jag gå lägga mig nu och beröva er mitt värdefulla sällskap för i kväll [attachment=53975:_tsch.gif]

Skönt! sweatingbullets.gif
Då kan vi få bråka ifred resten av kvällen! devil.gif
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 16-08-2010, 22:22) *
Skönt! sweatingbullets.gif
Då kan vi få bråka ifred resten av kvällen! devil.gif

ranting.gif Tro inte att jag stannar uppe hela natten nu bara för det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon