Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Aqvakul
CITAT (sommarhumla @ 27-09-2010, 17:55) *
Förbannade knölfödor och asgamar, nu är ni minsann som bortblåsta igen!!!!!
Nåväl, mig kvittar det lika, tråden är bäst när ni är lååååååååångt härifrån

Hmm.. confused.gif
sommarhumla
CITAT (Aqvakul @ 27-09-2010, 17:55) *
Hmm.. confused.gif

Men bråka då!!!! Sitt inte bara där och se ut som ett frågetecken ranting.gif såååå irriterande...
Alexander-VG-zon3
CITAT (Aqvakul @ 27-09-2010, 17:55) *
Hmm.. confused.gif

men va inte en sådan ko.... crazy.gif

CITAT (fuchian @ 27-09-2010, 15:17) *
JArrrå Stintan, ta nu och knuffa på mig med din rollator.... ranting.gif skynda på då din loppiga gamla skata.... rotfl.gif ..... jag kommer ändå bre mina vingar och flyga från dig...... rotfl.gif där kan du glo ensam i din jädrans ätterstupa ...... rotfl.gif .... fluffian.....

då får du ändra namn till flygian.
sqrulan
CITAT (flaxss @ 27-09-2010, 14:57) *
nee det är väl klart att jag aldrig skulle våga det yaay.gif

ja förfan skarrat inte i bråktråden rtfm.gif

Hur skulle man kunna göra det då man inte fattar vad skarrat är!!!
Looooser! yaay.gif
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 27-09-2010, 17:59) *
Men bråka då!!!! Sitt inte bara där och se ut som ett frågetecken ranting.gif såååå irriterande...

Jädrans sommarplåga håller du på än och fjantar dej?

*knuffas, skriker åt, härjar, svär å nyps*
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 27-09-2010, 18:30) *
Jädrans sommarplåga håller du på än och fjantar dej?

*knuffas, skriker åt, härjar, svär å nyps*

Ha! Ska du säga din jämrans sagofigur. Jag finns iallafall i verkligheten. Fjantig!!! FJANTIG!!!! Ja med den pöbel som visar sig här så kan man ju inte vara annat än fjantig, måste väl ner på likmaskarnas nivå så de fattar va man snackar om. coolgleam.gif
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 27-09-2010, 18:33) *
Ha! Ska du säga din jämrans sagofigur. Jag finns iallafall i verkligheten. Fjantig!!! FJANTIG!!!! Ja med den pöbel som visar sig här så kan man ju inte vara annat än fjantig, måste väl ner på likmaskarnas nivå så de fattar va man snackar om. coolgleam.gif

jaha, ja och det har du erfarenhet av kan jag tro, sommarhumlor bor väl i nån komposthög nånstans
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 27-09-2010, 18:37) *
jaha, ja och det har du erfarenhet av kan jag tro, sommarhumlor bor väl i nån komposthög nånstans

Komposthög? Vilket århundrade lever du i....

[attachment=55153:model_ho...exterior.jpg]
gnon49
Nu blir det snart frost o kallt. Hoppas ni har rörligt elpris och varenda kärnkraftsreaktor havererar och och kw-priset närmar sig en hela koskenkorva. Haha.
Alexander-VG-zon3
CITAT (sqrulan @ 27-09-2010, 18:09) *
Hur skulle man kunna göra det då man inte fattar vad skarrat är!!!
Looooser! yaay.gif

jaha loooooooser kan du vara själv, bara du inte skarttar

CITAT (gnon49 @ 27-09-2010, 18:46) *
Nu blir det snart frost o kallt. Hoppas ni har rörligt elpris och varenda kärnkraftsreaktor havererar och och kw-priset närmar sig en hela koskenkorva. Haha.

vad sa vi om detta ekonomi tjafs ? ranting.gif

för övrigt bor jag i SÖDRA sverige här är inte kallt.

CITAT (sommarhumla @ 27-09-2010, 18:42) *
Komposthög? Vilket århundrade lever du i....

[attachment=55153:model_ho...exterior.jpg]

snyggt hus, ja det är ju ingen komposthög. komposten ligger bland växterna ser jag.

CITAT (Farbror Blå @ 27-09-2010, 18:37) *

var bor du då ? i mumindalen ?

här snackar vi sommarplåga!!
Farbror Blå
CITAT (flaxss @ 27-09-2010, 18:50) *

snyggt hus, ja det är ju ingen kompost hög. komposten ligger bland växterna ser jag.

Men stava rätt, mupp!!

Sommarhumletjockis, så du bor i en komposthög till en herrgård, imponerande....
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 27-09-2010, 18:51) *
Men stava rätt, mupp!!

Sommarhumletjockis, så du bor i en komposthög till en herrgård, imponerande....

muppo vara själv tycker jag, komma här och vara en tuffing. fattar du inte att jag stavade fel med vilje näää för du har blivit av med dina skruvar ring 118 118 , daaahhhhhhh dumbo.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 27-09-2010, 18:55) *
muppo vara själv tycker jag, komma här och vara en tuffing. fattar du inte att jag stavade fel med vilje näää för du har blivit av med dina skruvar ring 118 118 , daaahhhhhhh dumbo.

Det är bra Flaxss, ge den där förb blådåren på truten, han börjar bli lite för kaxig tycker jag, tror inte det finns någon hjälp att få vad gäller hans tappade skruvar, de är nog bara glada att vara befriade devil.gif
fuchsian
Jaaa Flazss, jag heter hellre flygian än stintan .... giggle.gif den hamnade visst i ättestupet mer rollatorn står kvar i kanten..... rotfl.gif kärringen tittade nog för långt efter mig och vippade över .... rotfl.gif en mindre gör inget, fler kommer till..... devil.gif du, humlan geeerna denne blåååa figuren en flygtur som han sent glömmer...... devil.gif ta med lillponken, han får vär för faasen göra lite nytta här....... rotfl.gif men nu får ni ursäkta ...... buuuu ...det är en spökkväll och jag måste närvara......... crazy.gif ... flygian.....
Aqvakul
F! har du provision på alla meningslösa smileys som du använder, din ärthjärna... tongue.gif
sommarhumla
CITAT (Aqvakul @ 27-09-2010, 19:36) *
F! har du provision på alla meningslösa smileys som du använder, din ärthjärna... tongue.gif

rotfl.gif
fuchsian

Din jädrans frögurka ska nog ge faasen i mina....... ranting.gif fattarru, det är min TV-kväll med "gänget".
buuu hooooo på dig din äggplanta där!!!!! rotfl.gif ..... flygian.... (enl. lillponken)
gnon49
CITAT (flaxss @ 27-09-2010, 18:50) *

snyggt hus, ja det är ju ingen komposthög. komposten ligger bland växterna ser jag.

Visst är det kallt i söder. jag får alltid kalla kårar när jag närmar mig Skåne
Det är inte rivieran även om dryga skåningar gärna vill tro det.
Allt söder om Göteborg är skåneland för mig. Brrr. Spettekaka, ännu mera brrr.
När man ser turning torso undrar man om vattenpasset är okänt där nere.
Visst är jag rasist.
Alexander-VG-zon3
CITAT (gnon49 @ 27-09-2010, 21:03) *
Visst är det kallt i söder. jag får alltid kalla kårar när jag närmar mig Skåne
Det är inte rivieran även om dryga skåningar gärna vill tro det.
Allt söder om Göteborg är skåneland för mig. Brrr. Spettekaka, ännu mera brrr.
När man ser turning torso undrar man om vattenpasset är okänt där nere.
Visst är jag rasist.

detta är ju så mesigt, så jag orkar inte bråka. d010.gif d010.gif

bråka på riktigt !

alla som bor i uddevalla kommun är udda.
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 27-09-2010, 19:36) *

giggle.gif för att inte tala om så många gånger som hon satt punkt så borde hon ju dunstat för länge sedan whist.gif
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 27-09-2010, 19:04) *
Det är bra Flaxss, ge den där förb blådåren på truten, han börjar bli lite för kaxig tycker jag, tror inte det finns någon hjälp att få vad gäller hans tappade skruvar, de är nog bara glada att vara befriade devil.gif

Farbror Blå är i alla fall smärt, tjocksmockar, felstavare å allmänt insnöade skåningar.
Ni snornästa högar papegojbajs, avfallsindränkta gatukorsningar!
sqrulan
alien.gif Nu ska hon ju spöka ikväll, tokan!

Äh, nu han ju en viss blå fjant emellan som verkar ha en katt som bygger hus i pisslådan, ett pisshus åt en pissgubbe!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 27-09-2010, 21:16) *
Farbror Blå är i alla fall smärt, tjocksmockar, felstavare å allmänt insnöade skåningar.
Ni snornästa högar papegojbajs, avfallsindränkta gatukorsningar!

ta inte i så du spricker gumman blå, vad får man om man korsar en farbror med en blå färg ? ett plommon. att se ut som ett plommon kan ju inte vara trevligt. vet du vad som händer om man äter för mycket plommon ? då får man räserbajs.

kanske därför du är så blå dygnet runt av att du har ätit för mycket plommon.

ja du är kanske smärt nu, men tänkt sen när åldern verkligen kommer. hur sexigt är det att se ut som en blåval ?

fan så bättre att vara en gatukorsning än att se ut som en jävla smurf.
Farbror Blå
CITAT (flaxss @ 27-09-2010, 21:35) *
ta inte i så du spricker gumman blå, vad får man om man korsar en farbror med en blå färg ? ett plommon. att se ut som ett plommon kan ju inte vara trevligt. vet du vad som händer om man äter för mycket plommon ? då får man räserbajs.

kanske därför du är så blå dygnet runt av att du har ätit för mycket plommon.

ja du är kanske smärt nu, men tänkt sen när åldern verkligen kommer. hur sexigt är det att se ut som en blåval ?

fan så bättre att vara en gatukorsning än att se ut som en jävla smurf.

ujuj, jaså det tog det wink.gif
tja inte alla kan vara smärta och i sitt livs form mitt i livet hehe..
tjockisar tjooockisar tjooooockisar
Red Top
CITAT (Farbror Blå @ 28-09-2010, 00:10) *
ujuj, jaså det tog det wink.gif

Skrävlande, skrytsam och uppblåst; och som vanligt uppe i det blå. Ta inte i så du spricker gubbtjyv!

Så här gör vi med uppblåsta Blå Gubbar:

sommarhumla
CITAT (Red Top @ 28-09-2010, 00:27) *
Skrävlande, skrytsam och uppblåst; och som vanligt uppe i det blå. Ta inte i så du spricker gubbtjyv!
Så här gör vi med uppblåsta Blå Gubbar:

Bra! Plocka ner den där blå ballongen på marknivå, han börjar sväva lite väl högt nu tycker jag....eller förresten...nä....glöm vad jag skrev, låt honom bara svääääva iväg så vi slipper se hans blå smurfnylle här devil.gif
Red Top
Jasså, du är redan vaken och surrar.

Lika irriterande wub.gif som dina fränders eviga bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzande i mina jättebalsaminer.

Gå och lägg dig igen, så du inte fryser vingarna av dig.

Det är ju höst för f-n. Harru inte märkt det? ranting.gif

Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 28-09-2010, 00:10) *

det är ju du som säger att du är så smärt och att alla andra är tjocka. inte vi. undra hur det ligger till egentligen. blåvalen kanske ligger närmre än du tro. eller mer till sanningen.
fuchsian
Lillponken, ge dom på käften, vet ja, och skicka dunderlim till den blåa figuren ...... rotfl.gif så att färgen inte blåser avven...sedan de tjocka gänget skulle ju till ättestupa, eller vilka vad de...... confused.gif kanske skulle vakna till, men.... ..flygian... (tack för namnet, lillponken ... yahoo.gif )
sommarhumla
Jaha, och här har det varit tunnsått med bråkstakar, har ni tappat stinget nu igen va. Herrejisses, ska man behöva reta upp er varenda förbaskade kväll, tror ni inte jag har annat att göra....snälla...bråka...bara lite... shy.gif
fuchsian
Fattarru, hummjäkel att det är dig vi väntar på.... ranting.gif här blir det inte liv i luckan och massa bråk om en blå gubber lullar omkring för sig själv..... rotfl.gif och var håller den taggiga cocon hus? ..... crazy.gif jäklar, det fattas ju den lilleponken, eller har han käkat för många och sitter i bruuuuut... rotfl.gif .flygian...
sommarhumla
CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 16:36) *
Fattarru, hummjäkel att det är dig vi väntar på.... ranting.gif här blir det inte liv i luckan och massa bråk om en blå gubber lullar omkring för sig själv..... rotfl.gif och var håller den taggiga cocon hus? ..... crazy.gif jäklar, det fattas ju den lilleponken, eller har han käkat för många och sitter i bruuuuut... rotfl.gif .flygian...

Men den där blå smurfen är väl lätt att tas med, han är väl det minsta problemet, lika skrämmande som en mygga tycker jag? Nä nu jävlar får det bli lite ordning på torpet så kryp upp ur era sunkiga avloppsdrypande ursäkter för hålor och sitt inte och uggla.
fuchsian
Va bra då din hummjäkel, men jag vet var gänget håller hus heh heh.... naughty.gif de är och jäklas på en annan tråd och missat hela påängen, .... ranting.gif de håller på att lära den lilla, väna fuchian att sitta snällt, precis som jag vore en hundjävel som måste dreseras.... rotfl.gif har du hört på maken, men alla har ju sina uppgifter här i livet.... rotfl.gif skräm fram dom tramsarna ur idet din stickjäkel ... ..flygian...
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 28-09-2010, 16:48) *
Men den där blå smurfen är väl lätt att tas med, han är väl det minsta problemet, lika skrämmande som en mygga tycker jag? Nä nu jävlar får det bli lite ordning på torpet så kryp upp ur era sunkiga avloppsdrypande ursäkter för hålor och sitt inte och uggla.

ja exakt den lilla smurfen är ju som en liten fis. känns ju mer som att passa ett plommon när gumman blå är i farten. jag är på trött humör idag inte bråk humör så jag får inte skriva i tråden unsure.gif
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 28-09-2010, 17:24) *
ja exakt den lilla smurfen är ju som en liten fis. känns ju mer som att passa ett plommon när gumman blå är i farten. jag är på trött humör idag inte bråk humör så jag får inte skriva i tråden unsure.gif

Ja, han e ett riktigt katrinplommon...som nu verkar märkligt tyst tycker jag...
Flaxss, du får absolut knattra tangenter här även om du inte är på bråkhumör, det kanske kommer...man vet ju aldrig, kvällen är ju inte slut än eller?
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 28-09-2010, 17:29) *
Ja, han e ett riktigt katrinplommon...som nu verkar märkligt tyst tycker jag...
Flaxss, du får absolut knattra tangenter här även om du inte är på bråkhumör, det kanske kommer...man vet ju aldrig, kvällen är ju inte slut än eller?

*stegar in på arenan, fulladdad med bråk å elakheter.. *
bergvallmo
CITAT (flaxss @ 28-09-2010, 17:24) *

Jassså flaxss är trött idag. Ja då är slutet nära på ditt bortkastade liv ska du se. devil.gif
Aqvakul
CITAT (bergvallmo @ 28-09-2010, 18:25) *
Jassså flaxss är trött idag. Ja då är slutet nära på ditt bortkastade liv ska du se. devil.gif

rotfl.gif

fast är det inte snarare så att om man är alldeles blå, då är det bara timma kvar... naughty.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 28-09-2010, 18:24) *

kom just på en sak, jag måste vädra. oj hallå ?? hallå ? hoho ? blå gumman ? vart tog du vägen ?
bergvallmo
CITAT (Aqvakul @ 28-09-2010, 18:27) *
rotfl.gif

fast är det inte snarare så att om man är alldeles blå, då är det bara timma kvar... naughty.gif

Ja, eller kanske rentav minuter naughty.gif
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 28-09-2010, 18:24) *

eeehh...jaha och när ska vi få se prov på vad herrn kan åstadkomma då, eller struttar du bara omkring och sprätter nu?? whistling.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (bergvallmo @ 28-09-2010, 18:25) *

nee nu har jag sovit och är pigg och på bråkhumör.

CITAT (Aqvakul @ 28-09-2010, 18:27) *
rotfl.gif

förväxla inte mig med ett plommon.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 28-09-2010, 18:29) *
nee nu har jag sovit och är pigg och på bråkhumör.
förväxla inte mig med ett plommon.

Nä, nåt plommon är du definitivt inte, det räcker med det blå katrinplommonet som sprätter omkring här och tror han är farlig. Bra att du är på bråkhumör, då knäcker vi de förb.... pottsorkarna.
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 28-09-2010, 18:28) *
eeehh...jaha och när ska vi få se prov på vad herrn kan åstadkomma då, eller struttar du bara omkring och sprätter nu?? whistling.gif

*spänner musklerna å visar tvättbrädan*

Ja nu, ni skitungar ska ni få se, här är en farbror som inte går av för hackor!
Snart går programmet på TV Vem vet mest, idiotiskt, JAG vet ju mest!!
Inskränkta muppar, inte kan ni stava, särskriver ord, yrslar å vimsar
Alexander-VG-zon3
CITAT (bergvallmo @ 28-09-2010, 18:28) *
Ja, eller kanske rentav minuter naughty.gif

tyvärr fortfarande kvar i livet, tyvärr, jag får återkomma om en timme.
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 28-09-2010, 18:31) *

Vafan har du andats in nåt jävla helium eller, tror du vi är rädda för dina flugmuskler, och "tvättbräda", är det den som ligger så snyggt inbäddad bakom flera lager "airbag" eller?
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 28-09-2010, 18:31) *

tvättbrädan oj så sexigt, ska vi jämföra ?

vem sket mest ? ja det gör nog du.
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 28-09-2010, 18:33) *
Vafan har du andats in nåt jävla helium eller, tror du vi är rädda för dina flugmuskler, och "tvättbräda", är det den som ligger så snyggt inbäddad bakom flera lager "airbag" eller?

Ska du snacka om airbag, uppblåsta toka? rund som ett plommon ju?
Å du, ränderna går på tvärsen, varför är du såå långrandig? crazy.gif
bergvallmo
CITAT (flaxss @ 28-09-2010, 18:32) *
tyvärr fortfarande kvar i livet, tyvärr, jag får återkomma om en timme.

Ha, du kommer inte att ha något intresse av att återkomma. För allt du tycker är intressant här i livet kommer att bli en plåga för dig. Alla dina intressen kommer att upphöra. Det tycker jag är bra devil.gif
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 28-09-2010, 18:35) *
Ska du snacka om airbag, uppblåsta toka? rund som ett plommon ju?
Å du, ränderna går på tvärsen, varför är du såå långrandig? crazy.gif

Uppblåst? Nu var det ju inte jag som varit och tullat på heliumet. Och om jag nu vill ha mina ränder på längden vad gör väl det, måste man se ut som alla andra humlor eller och vad är det för fel på att vara rund nu då? Har du nånsin sett en långsmal humla va? Pfftt "vem vet mest" var det nån pep om....ojojoj...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon