Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 24-03-2011, 17:28) *
Har du ont i magen lilla vän?

Näe, men du kommer nog att få efter du vräkt i dig glass! HAH!!
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 24-03-2011, 17:36) *
Näe, men du kommer nog att få efter du vräkt i dig glass! HAH!!

Vill du ha lite?
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 24-03-2011, 18:12) *
Vill du ha lite?

Nej tack, jag nöjer mig med en kolhydratfri vitlökspizza angry.gif
*Stintan*
Jaha det är därför ditt tangentbord funkar så dåligt tongue.gif
Solstorm
Vad har ni ställt till med era knäpparschel! Det är säkert syran ni sprider som gör att forumet går så långsamt.
Hoppas Sverige inför metangasskatt, då kommer ni ensamna att fixa hela Sveriges ekonomi.
sommarhumla
Däng på er era muppar. Har ni somnat in nu igen...rena pensionärsföreningen här eller?
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 25-03-2011, 18:35) *
Däng på er era muppar. Har ni somnat in nu igen...rena pensionärsföreningen här eller?

Bit dej i mjälten så du förblöder din blodtörstiga bråkstake!

sommarhumla
Sesådärja! Nu fick jag fart på din galla iallafall hehehe cackilackan där wink.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 25-03-2011, 18:40) *
Sesådärja! Nu fick jag fart på din galla iallafall hehehe cackilackan där wink.gif

Ja, det är nog sant. Jag känner en oemotståndlig lust att spy galla över dej, ditt randiga lilla kräk!
sommarhumla
Ouäck....vem vill ha din giftiga galla över sig...här krävs ordentliga åtgärder....
gadden slipad - check.
siktet inställt - check.
Aqvakul
Detta är nog den sämsta djävla tråden på hela Odla.. sick.gif
Farbror Blå
CITAT (Aqvakul @ 25-03-2011, 18:50) *

Jamen då har du välan hittat rätt tråd för dej iaf? naughty.gif
sommarhumla
Ja och tom du har hittat hit farbrorn....
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 25-03-2011, 18:50) *

Är du rätt person att uttala dej om vad som är sämst på Odla!? Jag vet nog vad som är sämst! Det börjar på A och slutar på l, däremellan kommer qvaku.
*Stintan*
Puss på er allihop tongue.gif (alltid retar det nån)
sommarhumla
Ja, det gör det...mig faktiskt!!!!!!! rtfm.gif
Aqvakul
[attachment=59174:elefantbajs.jpg]
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 25-03-2011, 18:59) *
Puss på er allihop tongue.gif (alltid retar det nån)

Åh fy fan! Det kunde man väl räkna ut med arslet att du skulle nosa dej hit! Kom inte här och förorena tråden med dina slaskiga pussar!
sommarhumla
Nä, detta är en bråktråd, ingen jävla kram- och puss-draveltråd!
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 25-03-2011, 19:09) *
Nä, detta är en bråktråd, ingen jävla kram- och puss-draveltråd!

Det vet hon redan, hon är bara ute efter att jävlas med anständigt folk. Fattade du inte det din idiot!?
sommarhumla
Ja men va fan din luspudel....då är hon ju i rätt skittråd då!
*Stintan*
a0a.gif
pa kalmar
Vad är nyttan med denna tråd?????
*Stintan*
Finns många trådar som man kan ifrågasätta nyttan med. Bara att hoppa över dom man inte gillar.
Aqvakul
3/8
Cathis
En så jävla patetisk tråd detta är
Aqvakul
1,74
Biggan_
Räkna med bråk! angel_not.gif
sommarhumla
Muppar ninja.gif
Farbror Blå
Vart tog dom vägen alla? dom som luktar som en insektshärjad spann full med död karp..
Cathis
Var du tvungen att dra fram den här jävla skittråden igen????? hade hoppats den var död och begraven för längesen ranting.gif
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 10-06-2011, 00:11) *
Vart tog dom vägen alla? dom som luktar som en insektshärjad spann full med död karp..

Ja inte fan vet jag! Här doftas bara violer och annat trevligt...såå det är dags för bråktråden igen...inte en minut för tidigt. Har suttit och bara väntat på att någon skulle vara galen nog att öppna denna ormgrop....men "bring it on" farbror...just "bring it on"...
Myosotis

Det kan jag tala om för dig!!! De jobbar på tele2!!! Jävla klantarslen, snart byter jag leverantör ranting.gif
Solstorm

Det är nog bara blåsten som gjort att du inte känner din egen doft. Vänta tills det blir vindstilla så kan du känna din egen fasansfulla doft igen. tongue.gif
Farbror Blå
CITAT (Myosotis @ 10-06-2011, 10:48) *
Det kan jag tala om för dig!!! De jobbar på tele2!!! Jävla klantarslen, snart byter jag leverantör ranting.gif

Enligt min erfarenhet 'r det Telia som är klantarslen ! Satt å väntade på besök i tre timmar igår, för att Telia inte kunde sköta sina mobiltjänster här, sms funkade inte. Apskaft och krokobängbulor!!!! ranting.gif thumbdown.gif

CITAT (Solstorm @ 10-06-2011, 14:04) *
Det är nog bara blåsten som gjort att du inte känner din egen doft. Vänta tills det blir vindstilla så kan du känna din egen fasansfulla doft igen. tongue.gif

Men hoppa och skit får du randiga ben! ranting.gif
sommarhumla
Inte om man är hård i magen sweatingbullets.gif då kan man fanimej få hoppa sig trött crazy.gif
malcolm
Kaffe och rätt antal cigaretter kan få liv i den trögaste mage, fattar ni inte det era idioter! ranting.gif
Farbror Blå
CITAT (malcolm @ 11-06-2011, 18:04) *
Kaffe och rätt antal cigaretter kan få liv i den trögaste mage, fattar ni inte det era idioter! ranting.gif

Vi är ju nu inte så ointelligenta att vi röker..
Solstorm
Helvetet är vitmålat, vaniljdoftande och fyllt med massa pastellfärgade ickerökande joggare. Fy fan för att hamna där.

Jag tar ett bloss för moster Lilly...
Myosotis
CITAT (Farbror Blå @ 11-06-2011, 09:18) *
Enligt min erfarenhet 'r det Telia som är klantarslen !

Säg inte emot mig!! Tele2 sa jag!!! rtfm.gif
Farbror Blå
CITAT (Myosotis @ 12-06-2011, 07:54) *
Säg inte emot mig!! Tele2 sa jag!!! rtfm.gif

Intressant när små kryp ska mopsa sej... tar i så dom spricker..
*gäspar*
Myosotis
Äh, håll käften. Det är säkert Tele2 som betalar dig för att du ska bråka med mig.
Farbror Blå
CITAT (Myosotis @ 12-06-2011, 10:01) *
Äh, håll käften. Det är säkert Tele2 som betalar dig för att du ska bråka med mig.

Det var det dummaste j-a skit jag nånsin hört, vicken mupp du är! förb pellejöns ådyngsprättare
( å förresten är mina affärer med Tele2 hemliga..)
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 12-06-2011, 09:27) *
Intressant när små kryp ska mopsa sej... tar i så dom spricker..
*gäspar*

Jahaa!!! Och vad är nu detta för påhopp på oss mindre "kryp"!!!!!!!!! "Tar i så dom spricker"...ojojoj, har du inget bättre krut att komma med? Mycket snack i liten verkstad... naughty.gif crazy.gif
Myosotis
CITAT (Farbror Blå @ 12-06-2011, 10:25) *
( å förresten är mina affärer med Tele2 hemliga..)

HAHA, INTE NU LÄNGRE! FARBROR BLÅ HAR TAGIT EMOT MUTOR FRÅN TELE2!!
bergvallmo
Jösses! Era misslyckade sumpråttor, är ni här nu igen!
Myosotis
Sumpråttor?! Jobbar du också på tele2?! ranting.gif
bergvallmo
Åhnej, men må Tele2 komma å hemsöka dig i dina drömmar...Moahahaha..... devil.gif
Myosotis
CITAT (bergvallmo @ 13-06-2011, 21:02) *
Åhnej, men må Tele2 komma å hemsöka dig i dina drömmar...Moahahaha..... devil.gif

-fear-.gif Nog måste det väl finnas gränser för vad man får skriva i denna tråd...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon