Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Biggan_
Så rara och kärleksfulla ni är! wub.gif
sommarhumla
CITAT (Biggan_ @ 25-10-2010, 18:21) *
Så rara och kärleksfulla ni är! wub.gif

Det kan du hoppa upp och klappa dig i ända på att vi är ranting.gif
fuchsian
Stackars cakkelacca!!!! tänk inte såååå...... naughty.gif jag har ett råd till dig och din analklåda!!!!! rotfl.gif Var på apoteket och skulle köpa nya grejer till håret (från tvättrådet) och där rekommenterades en jättebra sak...det kan du inte gissa??? rotfl.gif vattenlöslig glidmedel!!! rotfl.gif den unge apotekaren blev lite röd om kinderna när jag frågade ommet, men jag sa att det ska jag ha till håret.... rotfl.gif då damp han ner! rotfl.gif och ögonen var på skaft..... rotfl.gif det du kan du ha till din klåda, men bespara min apotekare för mer pinsamheter..... crazy.gif fattarru???? Fluffian......
Cacki
CITAT (fuchsian @ 25-10-2010, 18:23) *
Stackars cakkelacca!!!! tänk inte såååå...... naughty.gif jag har ett råd till dig och din analklåda!!!!! rotfl.gif Var på apoteket och skulle köpa nya grejer till håret (från tvättrådet) och där rekommenterades en jättebra sak...det kan du inte gissa??? rotfl.gif vattenlöslig glidmedel!!! rotfl.gif den unge apotekaren blev lite röd om kinderna när jag frågade ommet, men jag sa att det ska jag ha till håret.... rotfl.gif då damp han ner! rotfl.gif och ögonen var på skaft..... rotfl.gif det du kan du ha till din klåda, men bespara min apotekare för mer pinsamheter..... crazy.gif fattarru???? Fluffian......

Ja vad fan skulle han tro när du började snacka om hår. Så lurvig som du är ditt förbannade kreatur, så kunde väl fan inte han veta var någonstans på kroppen du hade tänkt börja reda ut tovorna!! Du går väl omkring med rastaflätor på knäna, ditt fåfänga våp!

HUMLAAAAN...OHOJ...ÄR DU KVAR??!!!! Har du vässat gadden?? I så fall tycker jag att du ska komma hit och ge fuckian ett ordentligt "stick i pälsen" så kanske hon lugnar ner sej några hekto!!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 25-10-2010, 18:41) *
Ja vad fan skulle han tro när du började snacka om hår. Så lurvig som du är ditt förbannade kreatur, så kunde väl fan inte veta var någonstans på kroppen du hade tänkt börja reda ut tovorna!! Du går väl omkring med rastaflätor på knäna, ditt fåfänga våp!

HUMLAAAAN...OHOJ...ÄR DU KVAR??!!!! Har du vässat gadden?? I så fall tycker jag att du ska komma hit och ge fuckian ett ordentligt "stick i pälsen" så kanske hon lugnar ner sej några hekto!!

Jodu Cacki, jag är här, alltid redo! Gadden är rakbladsvass och önskar inget mer än att genomborra ett pälsdjur.
Aqvakul
CITAT (sommarhumla @ 25-10-2010, 18:44) *
Jodu Cacki, jag är här, alltid redo! Gadden är rakbladsvass och önskar inget mer än att genomborra ett pälsdjur.

Knip käft eller så tar jag fram flugsmällan... naughty.gif
sqrulan
bravo.gif Braaa! Pang så är dom borta, endast en fläck på väggen!! devil.gif
sommarhumla
CITAT (Aqvakul @ 25-10-2010, 19:18) *
Knip käft eller så tar jag fram flugsmällan... naughty.gif

Ojojoj, fick du luft nu också. Ta du din flugsmälla och se om du kan träffa något föremål som rör sig överhuvudtaget naughty.gif
fuchsian
jodu, humlan, det är inte lönt att få fart i skrutan, hon bara ligger där och naffsar... crazy.gif och hoppas att Aqva träffarna med flygsmällan.... ranting.gif nu är det MIN kväll --- spökkvällen, vet ja,..... a0a.gif flygian....
sqrulan
Åh va faan skrattar du åt din tok? Du har inte alla hästar i stallet eller knivar i besticklådan, det är nog djäkligt tomt där uppe!
sqrulan
CITAT (flaxss @ 25-10-2010, 17:42) *
ÄR det där du ?? du var välbehållen eller finns där en doktor någonstans i världen som är mycket trött och utsliten just nu.

Ja han har jobbat på bra den gode doktorn! giggle.gif Det enda han behövde göra var att blondera mej och platta håret lite.
Farbror Blå
ranting.gifNu vill jag säga ett par ord till den som smittat mej med snoreviruset denna gång! ranting.gif Far ända in i Hel--lbergs vedbo', din förb---ifarande j-ävlebo! ranting.gif
Cacki
CITAT (Farbror Blå @ 26-10-2010, 09:40) *
ranting.gifNu vill jag säga ett par ord till den som smittat mej med snoreviruset denna gång! ranting.gif Far ända in i Hel--lbergs vedbo', din förb---ifarande j-ävlebo! ranting.gif

Ja men se till att säga det då, å sen kan du knipa käft och gå och snyta dej! Hoppas att tempen stiger i kroppen på dej...ändå upp till knäna åtminstone, så kanske du har vett på att krypa tillbaka till loppbingen och inte sitta här och hetsa upp dej för en liten talle i näsan. Läs en bok eller stryk en skjorta istället, vettja!! En rejäl sked honung borde väl kunna gegga igen käften på dej en stund också, bannade snorhyvel!
skogstroll
ä sitt å snurra på en pinne eller nåt...
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 26-10-2010, 09:40) *
ranting.gif Nu vill jag säga ett par ord till den som smittat mej med snoreviruset denna gång! ranting.gif Far ända in i Hel--lbergs vedbo', din förb---ifarande j-ävlebo! ranting.gif

och vem fan orkar lyssna på vad du vill säga, totalt ointressant. låter som en mus som sitter i fiser när du skriver/talar.
fuchsian
Jahaa, mitt herrskap, nu är jag vaken och på allerten.... ranting.gif skrulan göder med sitt hat mig så bra att det blir massor av bråk..... rotfl.gif håll i gång och hata på.... här tåls mycket innan håren trillar av.... rotfl.gif
... fluffian har flygit hem fr. nattens äventyr......
skogstroll
på kvasta?
fuchsian
Näe du inte behöver jag sådana tillbehör...... ranting.gif dom är endast till nybörjare, som vi andra lurar på. Jag använder mina, vackra vingar när det behövs, men annars är man ju rätt så tyngdlöst där bortom horrisonten..... giggle.gif .. Fuchsian .....
skogstroll
vackra vingar? fladdar'u med öronen eller?
Alexander-VG-zon3
ska du inte ge tillbaka vingarna ?
skogstroll
till ärkeängeln gabriel? angel_not.gif
Cacki
CITAT (skogstroll @ 26-10-2010, 15:16) *
till ärkeängeln gabriel? angel_not.gif

Äsch, hon har säkert slitit vingarna av en fladdermus....
fuchsian
Ärkeängeln Gabriels vingar är alldeles för stora för mig, ovh förresten, vi brukar inte låna ut våra till andra.... crazy.gif något ska man ju få ha ifred..... devil.gif och dom sitter inte i örona, utan där jag har mina armar, bakom dem i axlarna...... crazy.gif de du ... Väntar du på dina eller ska vi köra kvasttricket?.... rotfl.gif
.. Flygian.....
Monaxe
CITAT (fuchsian @ 26-10-2010, 16:33) *
Ärkeängeln Gabriels vingar är alldeles för stora för mig, ovh förresten, vi brukar inte låna ut våra till andra.... crazy.gif något ska man ju få ha ifred..... devil.gif och dom sitter inte i örona, utan där jag har mina armar, bakom dem i axlarna...... crazy.gif de du ... Väntar du på dina eller ska vi köra kvasttricket?.... rotfl.gif
.. Flygian.....

Aha! Du är en fladdermus!
sommarhumla
Skit på er! ranting.gif ranting.gif
fuchsian
Ikke då, de är en grupp för sig själv och jag tillhör den sprykedeliska gruppen som föddes hit för att bistå och lära andra och hjälpa folk i kris........ help.gif så vi har förtjänat dom och blivit födda med dom.... blink.gif så är det med den historien....... a0a.gif förstör inte det som gud skapat!!!!! .. fluffian .....
Cathis
ohmy.gif Ni är ju bara för helt jävla kass på att bråka. Klarar ni inte av nånting era jäkla sumpråttor, vidriga små jälva avskum är ni rtfm.gif Mesproppar
sommarhumla
Hoppa och skit så får ni randiga ben. Sätt igång och bråka på riktigt istället för att sitta här och gnälla och gnöla om små ynka förkylningar..jisses att män alltid ska gnälla så fort de råkar ut för en liten förkylning... ranting.gif
Cathis
Det är väl för helvete ingen som gnäller om förkylningar nu inte. Häng med i bråken å dra inte upp en massa gammal skit. Hoppa å skit själv så kan du ju fortsätta va randig devil.gif
sommarhumla
CITAT (Cathis @ 26-10-2010, 16:53) *
Det är väl för helvete ingen som gnäller om förkylningar nu inte. Häng med i bråken å dra inte upp en massa gammal skit. Hoppa å skit själv så kan du ju fortsätta va randig devil.gif

Jag satt ju och glodde igenom vad ni era lortat gaggat om och då dök den snorande gnällgubben upp, tänkte bara reta upp fanskapet lite så kanske man får lite fart på honom, men i övrigt verkar ni inte ha kommit någon vart tycker jag....inget värt att lägga ner min tid på alltså... devil.gif
Cathis
CITAT (sommarhumla @ 26-10-2010, 17:12) *
Jag satt ju och glodde igenom vad ni era lortat gaggat om och då dök den snorande gnällgubben upp, tänkte bara reta upp fanskapet lite så kanske man får lite fart på honom, men i övrigt verkar ni inte ha kommit någon vart tycker jag....inget värt att lägga ner min tid på alltså... devil.gif

Dra inte in fanskapet igen din dumma nöt. Skit du i vad vi pratat om det har du inte med att göra, gnällkärring. Nä lägg inte ner nån mer tid här, stick å brinn istället ranting.gif
sqrulan
CITAT (fuchsian @ 26-10-2010, 11:58) *
Jahaa, mitt herrskap, nu är jag vaken och på allerten.... ranting.gif skrulan göder med sitt hat mig så bra att det blir massor av bråk..... rotfl.gif håll i gång och hata på.... här tåls mycket innan håren trillar av.... rotfl.gif
... fluffian har flygit hem fr. nattens äventyr......

Ja nån hög av hår lär det ju inte bli av dina tre strån/ håren, du lär väl inte ens sakna dom! Det växer ju inget hår på en racerbana heller!

Antagligen så är din flygteknik lika usel som den skrivteknik du har! thumbdown.gif
sommarhumla
CITAT (Cathis @ 26-10-2010, 17:20) *
Dra inte in fanskapet igen din dumma nöt. Skit du i vad vi pratat om det har du inte med att göra, gnällkärring. Nä lägg inte ner nån mer tid här, stick å brinn istället ranting.gif

Om fanskapet är gubben Blå så vore det kul som fan om han tittade in, skulle bara kännas rätt att dänga honom i väggarna! Vad ni har snackat om....ja jisses det gick ju fort att ögna igenom, inget som kommer intressera någon om 100 år ranting.gif
sqrulan
Och jag skiter i vad dom tycker om 100 år.....bruummm!
sommarhumla
CITAT (sqrulan @ 26-10-2010, 18:04) *
Och jag skiter i vad dom tycker om 100 år.....bruummm!

Men så bra, dom skiter i dig om 100 år så då är ni kvitt då naughty.gif
sqrulan
CITAT (sommarhumla @ 26-10-2010, 18:08) *
Men så bra, dom skiter i dig om 100 år så då är ni kvitt då naughty.gif

tummenupp.gif
Cacki
Om 100 år hoppas jag att någon lyckats blåsa hela jävla planeten åt helvete!!....å´det kan ske så fort jag kilat vidare. Ni som inte haft vett på att dra innan dess kommer att förvandlas till ett stort jävla stinkande brakskitmoln.
sqrulan
rotfl.gif Så skriver en sann egoist!!
sommarhumla
CITAT (sqrulan @ 26-10-2010, 18:21) *
rotfl.gif Så skriver en sann egoist!!

Vaaa skulle Cacki vara en egoist!!!! Nä det var mer än vad jag förstod....INTE!!!!!!!!! Det är hon och hennes närmaste vänner likmasken och gråsuggan då som delar på det egot, så jäkla stort att du kan fylla en jävla luftballongsarmada utan problem. devil.gif
fuchsian
Strulan, hon bara klagar och klagar.... bara jämmer och elände....... ranting.gif fattar inte att jag driver med henne med min stavning...... rotfl.gif och det tror hon på att jag inte kan stava.... crazy.gif så är det när man hon har noll koll....... rotfl.gif ... ...Fuchsian.....
Cacki
CITAT (fuchsian @ 26-10-2010, 18:26) *
Strulan, hon bara klagar och klagar.... bara jämmer och elände....... ranting.gif fattar inte att jag driver med henne med min stavning...... rotfl.gif och det tror hon på att jag inte kan stava.... crazy.gif så är det när man hon har noll koll....... rotfl.gif ... ...Fuchsian.....

Hur fan ska du ha det? Är sqrulan en hane eller hona??
fuchsian
Har nog upptäckt att hon/han kan vara både och....... crazy.gif vid behov och syfte...... crazy.gif men jag bryr mig inte....... wacko.gif desto mer att bråka om då..... ...Fuchsian .....
sqrulan
*Stintan*
Så nu har visst flaxian blivit hermafrodit också devil.gif som om det inte räckte med fladdermus och dracula crazy.gif
fuchsian
Jassåå är det så du ser ut Strylan???? och klabbrar med näbben gör du, precis som jag hade tänkt mig det...... rotfl.gif fortsätt med det så får jag lite fritt ......... rotfl.gif Fluffian.....
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 26-10-2010, 18:55) *
Så nu har visst flaxian blivit hermafrodit också devil.gif som om det inte räckte med fladdermus och dracula crazy.gif

Det var väl helvete vad du spekulerar då! Flummian är en fullskiten latrin och inget annat!
fuchsian
Men det fattar jag att man måste sparka på någon....... ranting.gif det som inte gånger ut annars så då blir det här på bråktråden..... devil.gif men fa faasen bryr jag mig om er,... era sketna småapor!!! rotfl.gif ..Fluffian....
Cacki
CITAT (fuchsian @ 26-10-2010, 19:22) *
Men det fattar jag att man måste sparka på någon....... ranting.gif det som inte gånger ut annars så då blir det här på bråktråden..... devil.gif men fa faasen bryr jag mig om er,... era sketna småapor!!! rotfl.gif ..Fluffian....

Jag har katten i knät och sparkar jag så sätter hon klorna i benen på mej, så skyll fan inte på mej i alla fall, din vindögda vrålapa!
fuchsian
Rätt åt dig, man ska inte lita på så opålitliga djur som katten.... crazy.gif har du inte fattat det än??? jag jagar med vattenslangen på grannens kattjävel med jämna mellanrum...... rotfl.gif gillar inte sådana opålitliga, otäcka djur..... devil.gif ...Fluffian .....
*Stintan*
Du kan ta din jävla vattenslang och stoppa upp nånstans istället för att plåga djuren ranting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon