Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
*Stintan*
CITAT (Solstorm @ 24-08-2010, 13:29) *
Ha, nu har Stintan fastnat mellan två världar!

Stintan, ska jag be forumets äckligaste nick att leda dig rätt?

Bevare mig väl då har jag hellre tråkigt [attachment=54326:roa.jpg]
Solstorm
Jag ska inte be om hjälp åt dig Stintan. Även om detta är en bråktråd där vi ska vara elaka så vore det att gå över gränsen. Det finns ju gradskillnader i helvetet också.
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 24-08-2010, 13:33) *
rotfl.gif

Sluta skratta [attachment=54327:Chamo.jpg]
Solstorm
Snyggt Myostis! rotfl.gif
Myosotis
CITAT (Solstorm @ 24-08-2010, 13:43) *
˙åsʞɔo ʇǝʇǝʌןǝɥ ı ɹǝpɐuןןıʞspɐɹƃ nɾ suuıɟ ʇǝp ˙uǝsuäɹƃ ɹǝʌö åƃ ʇʇɐ ʇǝp ǝɹoʌ ås ɐʞɐןǝ ɐɹɐʌ ɐʞs ıʌ ɹäp påɹʇʞåɹq uǝ ɹä ɐʇʇǝp ɯo uǝʌä ˙uɐʇuıʇs ƃıp ʇå dןäɾɥ ɯo ǝq ǝʇuı ɐʞs ƃɐɾ

Varför måste du alltid prata upp och ner? Det är djävligt egoistiskt av dig att förvänta dig att alla ska stå på huvudet för att kunna höra vad du säger. ranting.gif Bor du i Australien eller?!
Malvia
CITAT (Myosotis @ 24-08-2010, 13:43) *
Sluta skratta [attachment=54327:Chamo.jpg]

rotfl.gif

Går tyvärr inte era tokfjantar med era "interna" skämt!

försökte få in en extern gubbe med det gick inte
Solstorm
CITAT (Myosotis @ 24-08-2010, 13:47) *
Varför måste du alltid prata upp och ner? Det är djävligt egoistiskt av dig att förvänta dig att alla ska stå på huvudet för att kunna höra vad du säger. ranting.gif Bor du i Australien eller?!

Det finns en enkel anledning till det: Om ni läser saktare så kanske era tröga hjärnor hinner med att fatta. Tröttsamt när ni pratar först. Jag höll på att skriva pratar först och tänker sedan men jag tror inte att ni tänker då heller.

CITAT (Malvia @ 24-08-2010, 13:48) *
rotfl.gif

försökte få in en extern gubbe med det gick inte

Vad fan ska vi med externa gubbar till? Vi vill ha sådant som vi kan se och ta på.
*Stintan*
[attachment=54335:girl_feminist_en.gif] nej inga externa gubbar här inte, här ska de vara såna man kan använda som cykelställ devil.gif
Malvia
[attachment=54337:devilPSDbig.jpg]

Oj, hittade en gubbe!

Faan, tog han med sin skugga också!
Solstorm
Ser ju ut som fantomen fast han har tvättat trikåerna ihop med något som fäller. Hur kom hornen dit?

Med tanke på skorna så är det nog inte den vanliga djungelfantomen, det är nog en förortsfantomen.
Chamomille
näe... rotfl.gif nu får ni ge er a0a.gif
Cacki
CITAT (Chamomille @ 24-08-2010, 15:00) *
näe... rotfl.gif nu får ni ge er a0a.gif

Far åt helvlete!!!!
Malvia
CITAT (Cacki @ 24-08-2010, 16:49) *
Far åt helvlete!!!!

Du som vet vägen kan väl beskriva den! crazy.gif devil.gif
Cacki
CITAT (Malvia @ 24-08-2010, 17:08) *
Du som vet vägen kan väl beskriva den! crazy.gif devil.gif

Vad fan är det med dej dn fjolla? Jag berättade ju bara vad farsan åt till frukost....mor åt gröt om du undrar.
Malvia
CITAT (Cacki @ 24-08-2010, 17:45) *
Vad fan är det med dej dn fjolla? Jag berättade ju bara vad farsan åt till frukost....mor åt gröt om du undrar.

Dn fjolla, vad är det?

Får man inte väldigt ont i magen av att äta helvete?

För övrigt verkar du väldigt taggig! crazy.gif
Cacki
CITAT (Malvia @ 24-08-2010, 17:52) *
Dn fjolla, vad är det?

Får man inte väldigt ont i magen av att äta helvete?

För övrigt verkar du väldigt taggig! crazy.gif

Det beror väl för fan på hur klen mage man har. Du får väl tarmvred så fort du äter en låda spik kan jag tänka mej.... Om jag är taggig eller inte spelar väl ingen kvitta! Det viktigaste är väl vilken sida man vaknat på!?
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 24-08-2010, 18:08) *
Det beror väl för fan på hur klen mage man har. Du får väl tarmvred så fort du äter en låda spik kan jag tänka mej.... Om jag är taggig eller inte spelar väl ingen kvitta! Det viktigaste är väl vilken sida man vaknat på!?

Äh, lägg dig och självdö nånstans, din mespotta! sick.gif
Malvia
CITAT (Cacki @ 24-08-2010, 18:08) *

Ja, du taggtråd vaknar väl på avigsidan! devil.gif
bergvallmo
Tycker ni kan lägga er å dö allihop. Va fan, finns det inga elaka människor kvar på Odla eller? devil.gif
Aqvakul
CITAT (Malvia @ 24-08-2010, 18:21) *
Ja, du taggtråd vaknar väl på avigsidan! devil.gif

Va fan fick du luft i från? nono.gif
Chamomille
Ja, du andas ju ut rätt så bra.
Red Top
Era förbenade fjollpottor. E re ingen på re här jä-la forumet som kan bli riktigt jä-la arg på nånting.

Själv har jag svurit hela dan på den förbannade åskan som hållit mig borta från datorerna. Vem f-n vill gå i närheten av apparater som blixtrar och ryker.

När jag äntligen vågade mig fram så händer det här

Jag blir sååå förbannad
Aqvakul
Pallar bara inte att se er ens... sad.gif
fuchsian
Det bästa inlägget hitintills, håller med dig! ...fuchian..
Chamomille
Försvinn härifrån då era ärslen angry.gif
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 24-08-2010, 20:02) *
Pallar bara inte att se er ens... sad.gif

Va faaan... ser du i syne? Här ser man ju inte en käft!
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 24-08-2010, 20:10) *
Va faaan... ser du i syne? Här ser man ju inte en käft!

Nej, men ett och annat fult tryne... tongue.gif
Cacki
CITAT (Red Top @ 24-08-2010, 19:34) *
Jag blir sååå förbannad

Å halledudane! Lilla mesproppen är visst lite stingslig.....ooooj så gulligt!
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 24-08-2010, 20:05) *
Det bästa inlägget hitintills, håller med dig! ...fuchian..

Gå o sätt dig o knyppla nånstans fast då är väl risken att du trasslar in dig ännu mer i spindelväven.

CITAT (Aqvakul @ 24-08-2010, 20:11) *
Nej, men ett och annat fult tryne... tongue.gif

Jaha du är på släktträff? Då förstår jag för såna kan vara jobbiga. crazy.gif
Chamomille
rotfl.gif a0a.gif
sommarhumla
Jaha era asgamar, har ni börjat bråka än, eller är det bara uppvärmning....fsst...amatörmässigt!!!!! thumbdown.gif Det är väl för faan en bråktråd och inget jävla mingelparty heller rtfm.gif
Aqvakul
CITAT (sommarhumla @ 24-08-2010, 20:35) *
Jaha era asgamar, har ni börjat bråka än, eller är det bara uppvärmning....fsst...amatörmässigt!!!!! thumbdown.gif Det är väl för faan en bråktråd och inget jävla mingelparty heller rtfm.gif

Tänkte bara hänga här lite...
blush.gif
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 24-08-2010, 18:16) *
Äh, lägg dig och självdö nånstans, din mespotta! sick.gif

....Å så genomrôôôten som du är, var det väl flera år sedan du drog din sista stinkande suck, ditt AAAAAAS!!!!!

edit: edit: edit: edit: edit: edit: EDIT:!!!!!
sommarhumla
Aqva, här ska inte hängas, här ska bråkas!!!!!!! Förstått!!! devil.gif
Aqvakul
CITAT (sommarhumla @ 24-08-2010, 20:40) *
Aqva, här ska inte hängas, här ska bråkas!!!!!!! Förstått!!! devil.gif

OK - kom an då!
bergvallmo
CITAT (Aqvakul @ 24-08-2010, 20:45) *

OK - kom an då!

Ahh, nu förstår jag Aq. Du är alltså mannen med flera ansikten. Är det så här du ser ut på dagtid och som vampyr nattetid?
sommarhumla
CITAT (Aqvakul @ 24-08-2010, 20:45) *

OK - kom an då!

Ursäkta....hörde jag någon som pep?????

[attachment=54350:Xena.jpg]
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 24-08-2010, 20:38) *

Tänkte bara hänga här lite...
blush.gif

rotfl.gif rotfl.gif Du vet din plats åtminstonde!
Biggan_
Jag tycker det är så helvetes tamt på bråkfronten, ingen gnista som man går igång på!
Den enda som får upp ångan någorlunda är cacki cackilackan! tummenupp.gif
Här kommer en INSTRUKTIONSFILM Se o lär, och se sen till att för helvete brassa på lite!

....och nu har den där jävla subban Edit varit framme igen!
Cacki
Här var det banne mej tyst som i graven och lika bra är väl det. Hoppas att ingen av er vaknar idag....ever.
(Kan någon förresten tala om för mej varför dom ska förstöra den bästa stunden varje dag, när man kan sätta sej med morgontidningen och läsa om alla hemskheter och katastrofer i världen? Varför i helvete måste dom skriva om födda och dödda på samma uppslag?? Man får tydligen inte glädjas åt dödsannonserna ifred utan att dom måste påminna om alla småjävlar som ersätter döigarna. Gapande småjävlar som folk blir glada över när dom sätter igång och gastar så fort någon sketet ut dem!!! Fan inte klokt. Kväv dem istället!!!!!!)

EDIT: Glömde...FAR ÅT HELVETE!!!
Cacki
CITAT (Biggan_ @ 25-08-2010, 01:12) *
Jag tycker det är så helvetes tamt på bråkfronten, ingen gnista som man går igång på!
Den enda som får upp ångan någorlunda är cacki cackilackan! tummenupp.gif
Här kommer en INSTRUKTIONSFILM Se o lär, och se sen till att för helvete brassa på lite!
....och nu har den där jävla subban Edit varit framme igen!

"Av jord är du kommen, av jord skall du åter varda..." Vila i frid subbjävel!!!
Aqvakul
Jag säger bara en sak:

NI ÄR ENA DJÄVLA IDIOTER ALLESAMMANS!
skogstroll
ja och tack detsamma! dumfan
Chamomille
Era djävla kärringdjävlar. Håll käften och far åt helvete!
*Stintan*
De e ju själva faaan att ni måste förstöra mitt jävla morgonhumör varenda dag. Hoppas broder Tor snart klipper era internetuppkopplingar era satans humörsabbotörer!
sommarhumla
Stick o brinn!!!!!
Solstorm
Jag tycker det är låg klass på era inlägg mad.gif
Här kan ni få lite tips om nätmobbning, Israel som anser sig mobbade när de stjäl organ, karikatyrer på religionsprofeter, människans ursprung och rätt till mark, en misslyckad konstnär, fega politiker

Se, hör och lär
http://www.knappnytt.nu/ShowEpisode.aspx?id=21
ninnisky
Tacka f..n för att det är så tyst och tamt på odla.nu -detta bedrövliga forum. Det tar minst en halvtimma för mig att komma in. Det sitter nog en liten devil.gif på tråden och bromsar. Är på ett sjusabla humör idag...
akta er pigor och drängar - det brakar loss snart -fear-.gif
sommarhumla
Ja det är väl den jäkla *Stintan* som fått som hon vill antar jag. Förbaskade pottsorken! Har fan inte fått bråka på hela jävla dan. Jäkla skit-nät och jäkla mobila bredband och förbannade....allt-jävla-ting!!
Malvia
CITAT (ninnisky @ 25-08-2010, 11:14) *
Tacka f..n för att det är så tyst och tamt på odla.nu -detta bedrövliga forum. Det tar minst en halvtimma för mig att komma in. Det sitter nog en liten devil.gif på tråden och bromsar. Är på ett sjusabla humör idag...
akta er pigor och drängar - det brakar loss snart -fear-.gif

Vad gjorde du? Eftersom Odla var stängt i 4 timmar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon