|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Myosotis
09-11-2010, 03:16
Var ni tvungna att väcka mig mitt i natten?!!
Alexander-VG-zon3
09-11-2010, 03:48
CITAT (Myosotis @ 09-11-2010, 03:16)  Var ni tvungna att väcka mig mitt i natten?!!  gå och lägg dig!! alldeles för sent hmm eller för tidigt att vara uppe  lägger du dig nu så ska jag hemsöka dina drömmar
Myosotis
09-11-2010, 03:53
Tack det behövs inte jag är redan hemsökt. Men kul att jag väckte dig så du inte heller kan sova
Alexander-VG-zon3
09-11-2010, 03:54
CITAT (Myosotis @ 09-11-2010, 03:53)  Tack det behövs inte jag är redan hemsökt. Men kul att jag väckte dig så du inte heller kan sova  ja just det,, tack för det du att du väckte mig
Myosotis
09-11-2010, 03:57
Mardrömmar? Kom till meningslösa tråden så ska jag trösta dig... här får jag ju bara skälla på dig...
sommarhumla
10-11-2010, 04:55
Snöbollskrig på er allihop
Chamomille
10-11-2010, 08:26
Kunde man ge sig faan på att du är vaken  Kom hit ska jag mula dig
fuchsian
10-11-2010, 10:57
Vänta bara!  Ska få på mig paltorna innan vi kan starta.....  men akta er för nu är jag ordentligt uppretad.. grrrrrrr slurpp!!!  "Käftisen" rotade i munnen nästan en timme, sååå faasiken blir man fr...benad.....  och jag kom inte åt att hugga tänderna i honom heller.....  och sedan fick jag vaccineras mot basilusker och armen värker som ......  ...men är färdig för fajt!!! Fuchsian....
Solstorm
10-11-2010, 11:02
CITAT (fuchsian @ 10-11-2010, 10:57)  och sedan fick jag vaccineras mot basilusker Hahahaha, du är kvicksilverförgiftad!
fuchsian
10-11-2010, 11:12
Japp. Nu kan jag agera som en lampa i värsta fall.....  ...Fuchsian----
sqrulan
10-11-2010, 13:23
...............redigerat!............... Ta och läs igenom Malcolms tråd F och förklara varför du hoppade på honom ?
skogstroll
10-11-2010, 15:06
jag vill slå en riktig hård klubba i huvet på överordnad
Aqvakul
10-11-2010, 15:21
CITAT (skogstroll @ 10-11-2010, 15:06)  jag vill slå en riktig hård klubba i huvet på personalchefen [attachment=56201:capitoliemuseet2.jpg] Duger denna - medföljande gubbe kan utnyttjas...
fuchsian
10-11-2010, 15:26
CITAT (sqrulan @ 10-11-2010, 13:23)  ...............redigerat!............... Ta och läs igenom Malcolms tråd F och förklara varför du hoppade på honom ?  Vad är det nu på gång???? och vilken av dessa olika som har startat???? Hur är det, är jag ansvarig att redogöra om en annan medlem? Det tror jag inte.,... han får som alla andra "gnissla" av sig i PM, så att jag inte skitar ner trådar. Orsaker???? .. fuchsian....
skogstroll
10-11-2010, 15:27
CITAT (Aqvakul @ 10-11-2010, 15:21)  [attachment=56201:capitoliemuseet2.jpg] Duger denna - medföljande gubbe kan utnyttjas... hon förtjänar inte den puddingen. Ta en fet äcklig slabbig slusk med en träpåk så kanske.... nä det är nog för bra det med...
fuchsian
10-11-2010, 15:37
CITAT (skogstroll @ 10-11-2010, 15:06)  jag vill slå en riktig hård klubba i huvet på personalchefen När du ändå har det i tankarna, så passa på att genna en redig dänga på en gångs så att han går ner i räkningen......Fuchsian ......
sqrulan
10-11-2010, 15:49
CITAT (fuchsian @ 10-11-2010, 15:37)  När du ändå har det i tankarna, så passa på att genna en redig dänga på en gångs så att han går ner i räkningen......Fuchsian ......  Va f--n är det för fel på dej, vet du själv vad du menar då du skriver?????
skogstroll
10-11-2010, 15:58
CITAT (fuchsian @ 10-11-2010, 15:37)  När du ändå har det i tankarna, så passa på att genna en redig dänga på en gångs så att han går ner i räkningen......Fuchsian ...... det är en hon och hon hör inte hemma på nån annan plats än San Quentin-fängelset. Önskar jag var kaxig nog att kunna säga vad jag tycker men jag är för mjukis... fast snart slår det slint
sqrulan
10-11-2010, 16:05
Vem är det som har retat dej så Skogis? Personalchef ja, men?? Man skulle kunna tro att du har samma som jag hadde då jag blev sjuk! Det var en hemsk kärring, totalt utan känslor! (inga konstiga kommentarer av dej Fuskian, tack på förhand)
skogstroll
10-11-2010, 16:18
Inskränkning av arbetstid, förhållanden mm. Korkade idéer för de själv vill trycka ner andra.... jag är rätt blyg av mig (eller väldigt blyg) men snart exploderar jag för det drabbar inte bara mig... att det skulle ta så lång tid bara
sqrulan
10-11-2010, 16:22
skogstroll
10-11-2010, 16:26
ja vet jag har bara så svårt att säga ifrån  jag förstår inte varför folk e så dumma i huvet
sqrulan
10-11-2010, 16:36
Dom har läst förmycket och tror att man kan läsa sig till hur man ska vara mot sina medmänniskor och det är riktigt svårt om man inte har det innom sig. Ta det inte så allvarligt och låt inte idioten förstöra ditt liv!  OM du vet med dej att du är en bra person och att du ibland har rätt då hon har fel så SKIT i henne helt enkelt, låt henne sitta där och tro att hon vet mest/kan bäst. En dag så fattar hon, en dag så är det hennes tur! Va stolt för den du är och ignorera idioten!
skogstroll
10-11-2010, 16:37
ja jag vet bara inte om jag ska hoppa på och gapa eller om jag bara ska skita i instruktionerna. Det lutar nog åt det senare.
sqrulan
10-11-2010, 16:48
CITAT (sqrulan @ 10-11-2010, 13:23)  ...............redigerat!............... Ta och läs igenom Malcolms tråd F och förklara varför du hoppade på honom ?   Nå F, fick jag något bra svar, tycker du själv att ditt svar var förståeligt? Varför var du i Malcolmstråd och skrev något helt sjukt som inte hadde med saken att göra ens???? Varför sitter du nu i "konstnärstråden" och bjäffsar? Snart har du ingen kvar som bryr sig om dej för du skriver och tänker som en.......fuchsia? Jag har aldrig mött nån likvärdig i hela mitt liv! CITAT (skogstroll @ 10-11-2010, 16:37)  ja jag vet bara inte om jag ska hoppa på och gapa eller om jag bara ska skita i instruktionerna. Det lutar nog åt det senare. Hoppas att du väljer det bästa! Om du skiter i instruktionerna som du fått så vet du konsekvenserna, eller? Vad kan hända? Det värsta?
fuchsian
10-11-2010, 18:32
Skrulis Jag läser inga malhoms trådar om hans liv o leverne.
sqrulan
10-11-2010, 18:45
CITAT (fuchsian @ 10-11-2010, 18:32)  Skrulis Jag läser inga malhoms trådar om hans självömkan. Det får han ha ifred, jag bryr mig inte, seddu!!! Så håll skäften och sluta klabbra massa inbillad skit. .F. mer än så ger jag inte till dig! Vad är det här då??? Länk 54? Totalt oskyldig, skäms på dej!!! Skärp dej! http://www.odla.nu/forums/index.php?showto...02762&st=40
fuchsian
10-11-2010, 19:35
Squrlan, Åter samma repetition; ---- jag går inte i hans trådar, öppnar inget du anvisar, hörry damen, du är ute och cyklar.... Du vet inget om det som passerat mellan mig och M, per telefon och där avslöjade hans bluff. Därför är han både irriterad och rädd att jag berättar till er alla vad som blev sagt mellan oss. M tog kontakt och gav sin tel.nr till mig i somras. FATTAR DU NUDÅ?????  Det är saker som du inte har o göra, så lägg av, medan du har tid, annars....... Fuchsian.......
*Stintan*
10-11-2010, 19:43
Så det kan bli när vissa tror att dom snärjt någon i sitt garn men intuitionen spelar dom ett spratt och vänskapen tar tvärstopp. Tur att inte alla har behov av att fiska
fuchsian
10-11-2010, 19:50
CITAT (*Stintan* @ 10-11-2010, 19:43)  Så det kan bli när vissa tror att dom snärjt någon i sitt garn men intuitionen spelar dom ett spratt och vänskapen tar tvärstopp. Tur att inte alla har behov av att fiska  Det var mest ett försök för sol o vår- typ jag faller inte på sånt, därför blev han förbannad att jag visade inte den minsta intresse för hans jämmer. andra gången var det en annan version av det hela. Jag vill inte veta av mytomaner, han få vara ifred från mig, för jag fick endast ett gott skratt efteråt när jag berättade till maken. En del vet inte bättre. Fuchsian...
sqrulan
10-11-2010, 19:53
CITAT (fuchsian @ 10-11-2010, 19:35)  Squrlan, Åter samma repetition; ---- jag går inte i hans trådar, öppnar inget du anvisar, hörry damen, du är ute och cyklar.... Du vet inget om det som passerat mellan mig och M, per telefon och där avslöjade hans bluff. Därför är han både irriterad och rädd att jag berättar till er alla vad som blev sagt mellan oss. M tog kontakt och gav sin tel.nr till mig i somras. FATTAR DU NUDÅ?????  Det är saker som du inte har o göra, så lägg av, medan du har tid, annars....... Fuchsian....... Håll truten din knäppgök!  ÄR DU BLIND???? Ser du inte att du har skrivit i hans tråd???
fuchsian
10-11-2010, 19:57
CITAT (sqrulan @ 10-11-2010, 19:53)  Håll truten din knäppgök!  ÄR DU BLIND???? Ser du inte att du har skrivit i hans tråd??? Nej, du din irriterade morrhoppa, jag fortsätter att vara BLIND, så jag ser inte vad som står i hans tråd. Du kommer inte undan, för nu kan du inte få mig till nåt mer. god natt. F
sqrulan
10-11-2010, 20:00
Tydligen så har jag missat den vänskapen som du hadde med M, men varför i H-vete måste du skriva så i hans tråd? Detta är ju mellan du och honom isåfall och vad ni pysslar med det skiter jag fullständigt i!!!! Jag har upplevt honom som en snäll och god person! CITAT (fuchsian @ 10-11-2010, 19:57)  Nej, du din irriterade morrhoppa, jag fortsätter att vara BLIND, så jag ser inte vad som står i hans tråd. Du kommer inte undan, för nu kan du inte få mig till nåt mer.
god natt. F Vad ska jag komma undan? Dej??? Har jag fått dej till nåt och VILL jag få dej till nåt MER???? Du är ju totalt blååååst! Om du kunde visa oss ett läkarintyg på att du inte är riktigt frisk DÅ ska jag försöka att förstå dej!
bergvallmo
10-11-2010, 20:05
Har inte kollat in här på ett tag.. Fy satan vad ni har mesat till er era sumpråttor. Gå å dö!
fuchsian
10-11-2010, 20:22
CITAT (sqrulan @ 10-11-2010, 20:00)  Tydligen så har jag missat den vänskapen som du hadde med M, men varför i H-vete måste du skriva så i hans tråd? Detta är ju mellan du och honom isåfall och vad ni pysslar med det skiter jag fullständigt i!!!! Jag har upplevt honom som en snäll och god person! Vad ska jag komma undan? Dej??? Har jag fått dej till nåt och VILL jag få dej till nåt MER???? Du är ju totalt blååååst! Om du kunde visa oss ett läkarintyg på att du inte är riktigt frisk DÅ ska jag försöka att förstå dej! betalar du då besöket hos privatläkare och följer med så du kan krama om bevisen och önska dom som du vill ha.
sqrulan
10-11-2010, 20:22
Till Bergvallmo: Men va tusan! Komma här å komma!?  NU ska du få för allt ont som skrivs om mej!!! he, he tredje part ska lida mest!  Att alla vill bråka med mej, bråka mera!!!! INGEN kan ana vad jag önskar! grrrraww
Aqvakul
10-11-2010, 20:32
Jag gillar inte den här tråden. Här blandas tramsbråk och rejäla personangrepp på ett både otydligt och otrevligt sätt...
sqrulan
10-11-2010, 20:35
Har någon begärt att du ska läsa? Öh?  Här ska man inte känna nåt bara trycka ner! Fatta det!
CITAT (Aqvakul @ 10-11-2010, 20:32)  Jag gillar inte den här tråden. Här blandas tramsbråk och rejäla personangrepp på ett både otydligt och otrevligt sätt... Jag håller verkligen med dig!
fuchsian
10-11-2010, 21:33
CITAT (Aqvakul @ 10-11-2010, 20:32)  Jag gillar inte den här tråden. Här blandas tramsbråk och rejäla personangrepp på ett både otydligt och otrevligt sätt... Aqva, Har visat detta och konsttråden till maken. Att sätta psyk- el- andra nedsättande diagnoser på mig som Sqrulan har gjort, sade han att det är en snudd av det kriminella, kommer det mer, så då kommer han att reagera. Var i herrans namn man inte få vara i fred i dom trådarna jag varit och skrivit med dom som jag betraktar mer som vänner. Ska de alltid behöva komma och köra bort en bra diskussion vi har fått igång? Min man kommer att följa detta och önskan är att kunna umgås med dem som man trivs med utan att det förstörs. Mest irritation finns just på personangreppen mot mig, men det kan jag bortse om de slutar med det. (undrar om hon är nykter?) Fuchsian...
CITAT (fuchsian @ 10-11-2010, 19:35)  Squrlan, Åter samma repetition; ---- jag går inte i hans trådar, öppnar inget du anvisar, hörry damen, du är ute och cyklar.... Du vet inget om det som passerat mellan mig och M, per telefon och där avslöjade hans bluff. Därför är han både irriterad och rädd att jag berättar till er alla vad som blev sagt mellan oss. M tog kontakt och gav sin tel.nr till mig i somras. FATTAR DU NUDÅ?????  Det är saker som du inte har o göra, så lägg av, medan du har tid, annars....... Fuchsian....... Är inte detta ett hot?
fuchian: en aning självkritik skulle nog inte skada i ditt fall just nu.....och för ett bra tag sedan! Många odlaiter önskar att JAG aldrig ska skriva något alls här inne, men inte ens jag har kommit i närheten någon gång av sådana oförskämdheter som du vräker ur dig i var och varannan tråd, börjar trådarna seriöst så är du där och svarar alla oavsett om du är tillfrågad eller inte, allt handlar och dig, dig, dig och åter dig. Visst, man läser det man vill läsa och man kan låta bli, men snart finns det inga trådar alls som du inte trasar sönder med antingen dina oförskämdheter eller flummiga sätt och svammel. Många vill ha MIG avstängd, men det verkar kunna vara mycket till innan någon alls blir avstängd här inne, för stänger dom inte av dig snart så kan odla klassas som "laglöst land". Jag är i alla fall inte otrevlig i trådarna, även om jag bemöts av otrevligheter många gånger, men man kan inte behaga alla.
Det finns medlemmar som blivit avstängda för mindre hotfulla kommentarer än den som F uttalar.
sqrulan
10-11-2010, 23:00
 Detta är en bråktråd, då ska vi väl få skriva och bråka så mycket vi vill! Den som inte vill vara med och läsa behöver ju inte det?! Malcolm....den stackaren skapade denna bråktråd och ÄNDÅ så är F och bråkar i hans oskyldiga tråd!? Jäkla miffo! Skapa en egen tråd Fuskian, berätta för din man hur du förstör för alla här på forumet. Berätta sanningen så kommer du att må mycket bättre! Intuitivt så tror jag inte att du har nån man, goja, hund eller hus! Du sitter nog redan på en anstalt! Du säger god natt redan vid sjusnåret!
CITAT (Aqvakul @ 10-11-2010, 20:32)  Jag gillar inte den här tråden. Här blandas tramsbråk och rejäla personangrepp på ett både otydligt och otrevligt sätt... Tänk om alla som bråkar i alla andra trådar - där kan man tala om rejäla personangrepp! - kunde hålla sej här. Då skulle nog forumet bli den där härliga mötesplatsen det en gång var... Ni som känner att ni inte kan skriva snällt i andra trådar kan väl försöka spotta etter här och enbart här??
Aqvakul
11-11-2010, 07:42
CITAT (Berith @ 11-11-2010, 06:31)  Tänk om alla som bråkar i alla andra trådar - där kan man tala om rejäla personangrepp! - kunde hålla sej här. Då skulle nog forumet bli den där härliga mötesplatsen det en gång var... Ni som känner att ni inte kan skriva snällt i andra trådar kan väl försöka spotta etter här och enbart här??  Visst vore det bra om allt bråk kunde samlas på ett ställe. Tyvärr är det nog lika utopiskt som den nostalgiska drömmen om hur underbart forumet var förr. Under de tre år jag varit här så har det bråkats rejält varje månad och vad jag förstått så har det inte varit bättre tidigare. Däremot så tycker jag att F:s eviga gaggande i alla upptänkliga trådar är det värsta hittills. Men vad gör vi åt det? Jag blev hårt angripen av dig Berith, när jag berättade att jag var en av dem som kontaktat admin., i samband med att F avstängdes under sitt förra nick. Angående just denna tråden så startade M den för att den skulle ha den funktion som du Berith önskar. Men så har det inte riktigt funkat. Den har huvudsakligen blivit "en arg på skoj - tråd" . Men i detta koncept poppar det ständigt upp riktiga elakheter, som man inte riktigt vill kännas vid. Ibland blossar de dessutom upp riktiga bråk, där man hänvisar till andra trådar. Personligen ser jag inget bra med den här tråden, som den fungerar nu.
evelina
11-11-2010, 07:50
CITAT (Berith @ 11-11-2010, 06:31)  Tänk om alla som bråkar i alla andra trådar - där kan man tala om rejäla personangrepp! - kunde hålla sej här. Då skulle nog forumet bli den där härliga mötesplatsen det en gång var... Ni som känner att ni inte kan skriva snällt i andra trådar kan väl försöka spotta etter här och enbart här??  Håller fullständigt med dig. Brukar inte läsa dessa trådar men kan nu inte låta bli. Jag gjorde ett uppehåll på 2 år och är nu tillbaka, saknar många gamla odlaiter. Jag tror att en del som blev avstängda då kommer tillbaka i en annan skepnad  tyvärr! Det gör mig så ledsen för det förstör så mycket på detta forum som jag gillar.
fuchsian
11-11-2010, 08:00
CITAT (sqrulan @ 10-11-2010, 23:00)   Detta är en bråktråd, då ska vi väl få skriva och bråka så mycket vi vill! Den som inte vill vara med och läsa behöver ju inte det?! Malcolm....den stackaren skapade denna bråktråd och ÄNDÅ så är F och bråkar i hans oskyldiga tråd!? Jäkla miffo! Skapa en egen tråd Fuskian, berätta för din man hur du förstör för alla här på forumet. Berätta sanningen så kommer du att må mycket bättre! Intuitivt så tror jag inte att du har nån man, goja, hund eller hus! Du sitter nog redan på en anstalt! Du säger god natt redan vid sjusnåret! Bevisa din intuition att jag sitter på en anstalt? Finns det någons slags "lag" i forumet, att när får man säga godnatt?? Bevisa det också! ... Fuchian... Vore intressant att veta namnet på anstalten och att jag går från datorn tidigt på kvällarna???? CITAT (Monaxe @ 10-11-2010, 22:03)  Det finns medlemmar som blivit avstängda för mindre hotfulla kommentarer än den som F uttalar. Bevis på hotfulla uttal, tack! ... fuchsian .....
fuchsian
11-11-2010, 08:09
CITAT (Pia L @ 10-11-2010, 22:01)  fuchian: en aning självkritik skulle nog inte skada i ditt fall just nu.....och för ett bra tag sedan! Många odlaiter önskar att JAG aldrig ska skriva något alls här inne, men inte ens jag har kommit i närheten någon gång av sådana oförskämdheter som du vräker ur dig i var och varannan tråd, börjar trådarna seriöst så är du där och svarar alla oavsett om du är tillfrågad eller inte, allt handlar och dig, dig, dig och åter dig. Visst, man läser det man vill läsa och man kan låta bli, men snart finns det inga trådar alls som du inte trasar sönder med antingen dina oförskämdheter eller flummiga sätt och svammel. Många vill ha MIG avstängd, men det verkar kunna vara mycket till innan någon alls blir avstängd här inne, för stänger dom inte av dig snart så kan odla klassas som "laglöst land". Jag är i alla fall inte otrevlig i trådarna, även om jag bemöts av otrevligheter många gånger, men man kan inte behaga alla. PIA L. Om någom varit elak , är det du som hoppade på mig några dagar sedan. Bevisa otrevligherna du råkat ut för!!!!! Jag har ju rätt att veta vad det hela handlat om. du kom till konstråden och öste ut din ilska och andra reagerade på detta, inte jag just då, ville ha tråden hel och fri, men sen släpte du inte taget. Du håller endast på med bull skit! Att du kommer och går här i forumet med massa olika nick, som sedan klistras på mig, bryr jag inte om, om det inte riktas mot mig. På detta vis har jag fått uttstå dina dumheter när jag kopplas ihop med dig. Fuchsian.....
fuchsian
11-11-2010, 08:25
CITAT (Aqvakul @ 11-11-2010, 07:42)  Visst vore det bra om allt bråk kunde samlas på ett ställe. Tyvärr är det nog lika utopiskt som den nostalgiska drömmen om hur underbart forumet var förr. Under de tre år jag varit här så har det bråkats rejält varje månad och vad jag förstått så har det inte varit bättre tidigare. Däremot så tycker jag att F:s eviga gaggande i alla upptänkliga trådar är det värsta hittills. Men vad gör vi åt det? Jag blev hårt angripen av dig Berith, när jag berättade att jag var en av dem som kontaktat admin., i samband med att F avstängdes under sitt förra nick.
Angående just denna tråden så startade M den för att den skulle ha den funktion som du Berith önskar. Men så har det inte riktigt funkat. Den har huvudsakligen blivit "en arg på skoj - tråd" . Men i detta koncept poppar det ständigt upp riktiga elakheter, som man inte riktigt vill kännas vid. Ibland blossar de dessutom upp riktiga bråk, där man hänvisar till andra trådar. Personligen ser jag inget bra med den här tråden, som den fungerar nu. AQVA, vad i helskota ska det betyda att när jag är med i en tråd (med dom som vill ha mig med) så kommer det nån Pia L och sätter igång ett bråk utan hänsyn vad tråden handlar om. Det handlade om konst och där finns inget att anmärka mig med, har, tills Pia L/Reserv kom in i det. Även jag har den ambitionen att hålla till i "bråktråden", där man retas och fajtas med varandra i hjärtlig ton. Den gick bra tills nu Sqrulan började "slå under bältet" och ge mig diagnoser som är på snudd kriminella. Har inte behandlat henne illa, enbart "bråkat", men jag går inte "under bältet" där heller. Det har ju gått bra ett tag nu och har fått vänner och fått vara med deras diskussioner precis som det bör sig och inte dragit ut texten för lång (Silos "Sagostig") har fått enstaka längre berättelser, för att hon haf frågat efter dom. Alltså inget fel i det för det är inte så många som läser just där, och även Silos får finnas till. Läs de svaren de har skrivit till mig, satt förnedrande diagnoser, helt ur luften tagna påståenden.. Fuchian.. Det är så att jag kommer att vara kvar hos mina vänner i forumet, det som inte kan förklaras i forumet, använder vi PM och -------- märk väl, det är inte för att tala illa om någon. Fuchsian......
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|