Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
fuchsian

Den som väntar och väntar ..... yes.gif ...... på en jävla förklaring...... yes.gif ....av en som påstår något taget ur luften eller fr. hennes drömmar.
Hörru, din jädrans pungråtta, när kommer förklaringen till din falska anklagelse????? crazy.gif eller håller du på att manipulera med gamla trådar för att man ska tro den historien....... rotfl.gif ..Fuchsian.....
Kommer det ingen förklaring så kan hon få min enkelresa till mars. devil.gif de behöver se en fet pungråtta... son en varning att inte komma hit........ bravo.gif
gnon49
Pungen sitter på magen. Det vet varenda australiensare. Jäkla harkrankar.
sommarhumla
CITAT (gnon49 @ 05-11-2010, 15:57) *
Pungen sitter på magen. Det vet varenda australiensare. Jäkla harkrankar.

Och va fan har harkrankar med pungar att göra din mört.
sqrulan
*Stintan*
[attachment=56062:3213_vi.gif]
sommarhumla
CITAT (*Stintan* @ 05-11-2010, 17:14) *
[attachment=56062:3213_vi.gif]

[attachment=56063:ghost.gif]
sqrulan
tummenupp.gif Faktiskt bättre med påsen Stintan, är det så du gör då du går ut på stan? Vissa kanske borde ta en ogenomskinlig ICA kasse innan dom går ut! whist.gif
Alexander-VG-zon3
boooo håååå åååå

fuchsian
Jaha, ni har hämtat upp henne med sina pung ur helvetes eldar..... naughty.gif kanske inte så bra beslut av er, men kolla att hon har sina pung i behåll, annars får jag skulden för det också.... ranting.gif .. Fuchsian....

Akta dig, fikussen att hon inte ger sig på dig.......
Chamomille
ohmy.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchsian @ 05-11-2010, 18:32) *
Akta dig, fikussen att hon inte ger sig på dig.......

hmmm fast jag har ju redan dom tillbehören.
fuchsian
så bra då, men hon vill åt mina som jag inte har eller om det var så att hon hadde dom....... confused.gif det vete faasen, men det blev ingen rättsida av den fega pungråttan - Fenja med sin feta, snea katt.. Fuchsian...
Fenja
yahoo.gif
Mvh
Fenja
fuchsian
ranting.gif devil.gif ninja.gif alien.gif crazy.gif rotfl.gif ...F....
sommarhumla
Blä blä blä blä och fredagsdäng på er devil.gif devil.gif crazy.gif
Alexander-VG-zon3
coolgleam.gif rolleyes.gif confused.gif wink.gif hbd.gif sos.gif duh.gif shy.gif yaay.gif fear.gif spam.gif cool.gif crazy.gif ninja.gif rotfl.gif devil.gif wacko.gif dunno.gif ranting.gif innocent.gif fredag
sommarhumla
party party party!!!!!! Fan, helvete, jävlar och skitfan!!!!
*Stintan*
[attachment=56068:sp_k.gif]
sommarhumla
CITAT (*Stintan* @ 05-11-2010, 20:07) *

[attachment=56071:1sm117ru...or_hills.gif]
Alexander-VG-zon3
CITAT (*Stintan* @ 05-11-2010, 20:07) *

ungefär lika läskig som denna

har du inget bättre att komma med wacko.gif
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 05-11-2010, 20:44) *

[attachment=56072:scary_monster.jpg]

Duger den här då??????
sqrulan

gnon49
Så var det fredag. Ta er en stänkare så det blir människor av er också. Nu fick ni väl punghäfta va. wacko.gif
sqrulan
Och dom som inte är människor kan göra så här:
gnon49
Kretslopp?
sqrulan
sick.gif Japp!!!
*Stintan*

Nej, så farlig är jag crazy.gif

(Sån sööt kissekatt vill jag ha)
Alexander-VG-zon3
CITAT (gnon49 @ 05-11-2010, 21:37) *
Så var det fredag. Ta er en stänkare så det blir människor av er också. Nu fick ni väl punghäfta va. wacko.gif

pung däng på dig,,,,

CITAT (sommarhumla @ 05-11-2010, 20:51) *
[attachment=56072:scary_monster.jpg]

Duger den här då??????

klart bättre, liknar gnon49 tycker jag.

CITAT (sqrulan @ 05-11-2010, 21:50) *
Och dom som inte är människor kan göra så här:

vilken trevlig fredagssyssla du håller på med.
Solstorm
Skräm! Jätteskräm!
Nu blev ni allt bra rädda va
sommarhumla
CITAT (Solstorm @ 06-11-2010, 07:50) *
Skräm! Jätteskräm!

Va fan viskar du för, det är väl ingen jävel som hör dig då, din mört. devil.gif

EDIT: Ja skit i det ni!!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Solstorm @ 06-11-2010, 07:50) *
Skräm! Jätteskräm!

rädd jag som trodde det var en mus som fes.
Myosotis

[attachment=56079:Stuhlversteck.gif]
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 06-11-2010, 12:10) *
[attachment=56079:Stuhlversteck.gif]

ja just det, rätta takter, även om katten är sött så kan den fajtas. det syns ju på tassarna.
Myosotis

Bu! [attachment=56080:Gespenstchen.gif]

Nu blev du riktigt rädd va?
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 06-11-2010, 12:19) *
Bu! [attachment=56080:Gespenstchen.gif]

Nu blev du riktigt rädd va?

ja klart jag blev rädd nu, spöken som jagar en och vill slicka en, ger mig ordenliga rysningar.
Myosotis
Slicka? Tror du att det är en tunga? Det är nog önsketänkande i så fall, jag tror att det är munnen som syns när den gapar för att säga bu. Men visst, jag kan skicka några hemskare spöken efter dig, rätt åt dig.

[attachment=56081:GhostsHauntSmiley.gif]
Cacki
Vem fan är rädd för spöken? De är som gamla sketna lakan! Åt helvete med dem!

Å´ ni är bara en hoper med fega, ynkliga mesproppar!!
sqrulan
Men stackars spöket! giggle.gif
Man blir ju livrädd!!

fuchsian
näää, bråka inte med mina spöken, ta er egna..... ranting.gif och vem faasen skickar den lilla tanten med förkläde på och väcka mig,........ crazy.gif nu är det hänt 3 nätter i stäck och alltid prick kl 3.00????? confused.gif Stoppa in löständerna pånna, fattar inget vad hon klabbrar om annars.. rotfl.gif det borde vara förbjudet att göra så...... ninja.gif .... Fuchsian .....
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchsian @ 06-11-2010, 19:29) *
näää, bråka inte med mina spöken, ta er egna..... ranting.gif och vem faasen skickar den lilla tanten med förkläde på och väcka mig,........ crazy.gif nu är det hänt 3 nätter i stäck och alltid prick kl 3.00????? confused.gif Stoppa in löständerna pånna, fattar inget vad hon klabbrar om annars.. rotfl.gif det borde vara förbjudet att göra så...... ninja.gif .... Fuchsian .....

bara för man ser ut som ett spöke så menas det inte att man äger alla automatiskt.

ja varför tror du för spökbesök ?, jo för att du tror att du har ägande rätt på alla spöken.
fuchsian
CITAT (flaxss @ 06-11-2010, 19:36) *
bara för man ser ut som ett spöke så menas det inte att man äger alla automatiskt.

ja varför tror du för spökbesök ?, jo för att du tror att du har ägande rätt på alla spöken.

du själv då, hur ser du ut??? coolgleam.gif ? Jag har bestämnt nekat alla obehöriga spöken att komma hit.... ranting.gif det är nog dom där uppe som tycker att jag ska jobba också på nätterna, eller?... crazy.gif
Nån måtta får det nog vara..... och jag VILL SOVA IFRED....... crazy.gif .... Fuchsian....
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchsian @ 06-11-2010, 19:42) *
du själv då, hur ser du ut??? coolgleam.gif ? Jag har bestämnt nekat alla obehöriga spöken att komma hit.... ranting.gif det är nog dom där uppe som tycker att jag ska jobba också på nätterna, eller?... crazy.gif
Nån måtta får det nog vara..... och jag VILL SOVA IFRED....... crazy.gif .... Fuchsian....

inte ser jag ett som ett skabbigt gammalt spöke. så det så

om du slutar tror att du har ägande rätt på alla spöken så får du nog också sova.
fuchsian
Men faaasen, fattar du dåligt!!! ranting.gif ! Jag vill inte ha nån monopol på spöken..... devil.gif Har sagt ifrån alla nattliga besökare, mennnnn grrrrrr----- Jag vill sova!!!! crazy.gif ----Vet nog orsaken till tanten som har nu väckt mig 3 nätter i rad ...... giggle.gif Hon hann inte med det gänget som var här och besökte min klient... crying.gif stackarn, tycker synd ommmen faktiskt...... unsure.gif min klient hade önskat att träffa henne, men hon kom för sent......så kan det gå när man har o göra med dom där.... Fuchsian......

Ska förtydliga att spöken visar sig i sitt vackraste sida när de kommer på besök, inga skrabbigheter där inte ----det hör till dom som inte tror att de är döa och är verkligen döa...Klart????
sqrulan
MOOOooohoo HAAaaaaa rotfl.gif Dagens värsta och flummigaste dravel!!!

Hallå!! Var är alla bråkstakar? Firade ni att alla era nära och kära är döda igårkväll?
fuchsian
Flummigt blir det om man inte vet vad man läser eller har inte den förmågan att kommunicera med dem som inte längre lever bland oss. Jag förstår det. flirting.gif
Jag tackar den som lät mig sova hela natten, "tant-anden" har fattat vinken. tummenupp.gif ... Fuchsian...
sqrulan
GRRRRRrrrr!!! Var är alla mina Bråkovänner!? Fuskian kan ju inte bråka påriktigt! Hjäääälp!
fuchsian
Sqrulan,

Fuchsian är inte på bråkhumör idag, så ropa efter dom andra, de kan det. happy.gif ...Fuchsian....
sommarhumla
Sqrulan!!! Bråkovän!!! Här är jag!!! Hoppas att det duger???? Nå, kom igen och bråka nu då devil.gif devil.gif
sqrulan
ranting.gif Är det dax att dyka upp nu mitt i middagstid!? Har du legat och "brummat" hela dagen?
sommarhumla
Så bra, då är du uppretad till max hehehehe... Va fan du får väl ropa lite högre att du är ute efter bråk, tror du jag är synsk eller nåt va? Men, nu blir du inte av med mig på en stund...så det så... crazy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon