Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
abbbe
CITAT (silos @ 14-08-2010, 20:49) *
LA LA LA LA LAAAA devil.gif ranting.gif devil.gif gå och lägg dig du och dra något gammalt över dig ranting.gif skitgubbe där ranting.gif

Jaha ja, jasså, ok. Jag är i alla fall yngre än hälften av din ålder, skitgumma smile.gif
*Stintan*
CITAT (silos @ 14-08-2010, 20:48) *
Hä hä hä häää;vill du ha en spade smiley_small_hug.gif nä nä nä,jag bara retas...du får en smocka på .... whistling.gif coolgleam.gif devil.gif crazy.gif rtfm.gif a0a.gif ranting.gif nu är det sluut på gamla tider yahoo.gif

Tycker det verkar som om somliga retarderat till gamla tider [attachment=53868:kilroy1.jpg]
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 14-08-2010, 20:53) *
Tycker det verkar som om somliga retarderat till gamla tider [attachment=53868:kilroy1.jpg]

Märkligt att det inte kan bråkas ordentligt, utan en massa trams... ranting.gif
silos
CITAT (abbbe @ 14-08-2010, 20:51) *
Jaha ja, jasså, ok. Jag är i alla fall yngre än hälften av din ålder, skitgumma smile.gif

BLÄÄÄÄ UNGSKITGUBBE DÅ rotfl.gif du är väl inte torr bakom örona,skall mummu komma och torka dig a0a.gif duh.gif no.gif sos.gif 000.gif
Meriona
Detta kan aldrig sluta väl... no.gif
silos
CITAT (Aqvakul @ 14-08-2010, 20:55) *
Märkligt att det inte kan bråkas ordentligt, utan en massa trams... ranting.gif

VA devil.gif säger du?Jag är blodigt allvar,nu när j.....har kommit ut så passa dig and stäng din gapande käft! ranting.gif

CITAT (*Stintan* @ 14-08-2010, 20:53) *

Tala för dig själ skitkärring av bästa klass devil.gif mina...är åt ditt håll och nu nu smäller det!!! yahoo.gif
Rihane
abbbe
[attachment=53869:warning.gif]
Vänta några minuter... försöker komma på vad jag ska skriva i mitt inlägg som ska vara odla.nu:s värsta genom tiderna. Vänta bara... Känner ni fibrationerna redan?
ängsvädd
CITAT (Rihane @ 14-08-2010, 21:05) *

Det här är faktiskt en tråd där man s k a bråka ranting.gif angry.gif
ninnisky
CITAT (ängsvädd @ 14-08-2010, 19:11) *

och det har du kommit på alldeles själv?
abbbe
Kommer inte på något... men känner att jag kommer att vara the center of attention from now on...

angel_not.gif
ängsvädd
CITAT (ninnisky @ 14-08-2010, 21:14) *
och det har du kommit på alldeles själv?

Nej, jag har fått hjälp av mamma coolgleam.gif
silos
CITAT (abbbe @ 14-08-2010, 21:17) *
Kommer inte på något... men känner att jag kommer att vara the center of attention from now on...

angel_not.gif

NO NO NO EI EJ EJ..du är för liten för den STORA uppgiften...men JAG ÄR BRA...med min zumobråttare kropp rotfl.gif a0a.gif no.gif ninja.gif

CITAT (ängsvädd @ 14-08-2010, 21:19) *
Nej, jag har fått hjälp av mamma coolgleam.gif

HEJA HEJJAAA PÅ MAMMAN OCH DIG och jag kan också hjälpa yahoo.gif
abbbe
CITAT (silos @ 14-08-2010, 21:22) *
NO NO NO EI EJ EJ..du är för liten för den STORA uppgiften...men JAG ÄR BRA...med min zumobråttare kropp rotfl.gif a0a.gif no.gif ninja.gif
HEJA HEJJAAA PÅ MAMMAN OCH DIG och jag kan också hjälpa yahoo.gif

Ja, man kan inte ljuga och säga att du inte gör mycket väsen av dig i alla fall!
silos
CITAT (abbbe @ 14-08-2010, 21:24) *
Ja, man kan inte ljuga och säga att du inte gör mycket väsen av dig i alla fall!

He he he..ni har jo hjälpt mig på traven yahoo.gif
Solstorm
Bättre klass på den här tråden igår kväll. Har ni slut på elakheterna eller?
Anma
Fy fan för hinhåle vad ni är usla allihopa. Stick och brinn!!
Rihane
CITAT (ängsvädd @ 14-08-2010, 21:11) *

Vad tror du att jag gör eller? devil.gif
Aqvakul
[attachment=53872:Smilies_...Angrybig.gif][attachment=53873:Smilies_..._RantBig.
gif]
Solstorm
Jag är rädd för att tänka ut något då den tjuvaktiga Rihane stjäl mina tankar. Jag har upphovsmannarätten! Om du ska tänka mina tankar någon mer gång Rihane så vill jag ha royalty! Annars kommer jag att kalla henne för den tjuvaktiga skatan alien.gif
Meriona
Jag är så jäkla trött på bråk!

-cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 14-08-2010, 22:25) *

Sluta upp med det, ögona böj! ranting.gif ranting.gif ranting.gif
Rihane
CITAT (Solstorm @ 14-08-2010, 22:23) *
Jag är rädd för att tänka ut något då den tjuvaktiga Rihane stjäl mina tankar. Jag har upphovsmannarätten! Om du ska tänka mina tankar någon mer gång Rihane så vill jag ha royalty! Annars kommer jag att kalla henne för den tjuvaktiga skatan alien.gif

Vad menar du? idea.gif Du får allt vara tydlig med att det är dina som kommer flygandes om du ska komma med sådana krav i efterhand rtfm.gif
Meriona
CITAT (Aqvakul @ 14-08-2010, 22:26) *
Sluta upp med det, ögona böj! ranting.gif ranting.gif ranting.gif

Tyvärr kan jag inte, jag är superless på bråk. sos.gif Det äter upp min energi.
Solstorm
CITAT (Meriona @ 14-08-2010, 22:25) *

Här ska man inte var trött. Ryck upp dig och var elak.
Fast det är svårare när nu när schizonicken lagt sig.

CITAT (Rihane @ 14-08-2010, 22:28) *
Vad menar du? idea.gif Du får allt vara tydlig med att det är dina som kommer flygandes om du ska komma med sådana krav i efterhand rtfm.gif

Ska vi bryta arm eller? Duell i gryningen? Är det tillräckligt tydligt eller?
Rihane
Vill inte skriva något mer elakt.
Giriga Solstorm kräver mig på ninja.gif royalty

Nu börjar hon bli våldsam också nono.gif
Solstorm
Nu tog mitt elaka slut. Ska lägga mig så jag orkar vara elak imorgon. Låt mig ha mina drömmar ifred tills jag själv har hunnit drömma dem rtfm.gif
gnon49
CITAT (Solstorm @ 14-08-2010, 23:02) *
Nu tog mitt elaka slut. Ska lägga mig så jag orkar vara elak imorgon. Låt mig ha mina drömmar ifred tills jag själv har hunnit drömma dem rtfm.gif

Och månen sken på dom dödas ben.
Och dom dödas ben gav återsken.
Sov sött. hihi
abbbe
CITAT (Solstorm @ 14-08-2010, 22:23) *

Håller hög klass själv...
Red Top

Berith
CITAT (Huggorm @ 14-08-2010, 20:24) *
Hela den här tråden håller dagisnivå, liksom mycket annat på "småprat" just nu

Jaa... Blir så ledsen på sånt, det är ju precis det här vi (iaf många) önskar att få bort i småprat. Många protesterar när det dyker upp en massa tramstrådar för att dom seriösa inläggen försvinner i skiten och sen när det skapas tramstrådar blir alla plötsligt så glada...!!
*Stintan*
Surt sa räven om rönnbären...
Red Top
CITAT (Berith @ 15-08-2010, 08:58) *
Jaa... Blir så ledsen på sånt, det är ju precis det här vi (iaf många) önskar att få bort i småprat. Många protesterar när det dyker upp en massa tramstrådar för att dom seriösa inläggen försvinner i skiten och sen när det skapas tramstrådar blir alla plötsligt så glada...!!

Och du är lika munter och positiv, som vanligt.

Inse att Odla.nu inte är ditt forum, och att det inte är du som bestämmer.

Du tycks ha tagit som din livsuppgift att i alla sammanhang prata om tramstrådar. När startade du senast en "seriös" tråd själv. När tillförde du något till den positiva stämningen på småprat?

Edit: "Jag undrar" tillhör det positiva, men i övrigt?
Rihane

Äh tråden är kapad, går och skriver ett recept istället.
Anma
CITAT (Rihane @ 15-08-2010, 11:04) *

Äh tråden är kapad, går och skriver ett recept istället.

Fy vilken fegis du är. SKÄMS!
Bee
Får man lov att bråka med/skälla på sig själv i denna tråd? Jag vill skälla på mig själv.

Bee, nu får det fanimej vara nog! Du har gått hemma länge nog nu och du bara slöar om dagarna! Du säger att du skall göra både det ena och det andra och vad jag kan bedöma så blir det inget av något. Du har stora hoppfulla planer på morgonen och när eftermiddagen kommer så är nästan inget av det gjort.
Så sluta slöa och gör något vettigt av din lediga tid!

Sådärja. nu känns det mycket bättre.
Myosotis
CITAT (Bee @ 15-08-2010, 18:37) *

Hjälpte det?
Bee
CITAT (Myosotis @ 15-08-2010, 18:43) *
Hjälpte det?

Absolut! Det gör sig bättre i skrift. Man kan alltid lura sig själv!
Fenja
CITAT (Bee @ 15-08-2010, 18:37) *
Får man lov att bråka med/skälla på sig själv i denna tråd? Jag vill skälla på mig själv.

Bee, nu får det fanimej vara nog! Du har gått hemma länge nog nu och du bara slöar om dagarna! Du säger att du skall göra både det ena och det andra och vad jag kan bedöma så blir det inget av något. Du har stora hoppfulla planer på morgonen och när eftermiddagen kommer så är nästan inget av det gjort.
Så sluta slöa och gör något vettigt av din lediga tid!

Jag snor utskällningen och låter den gälla mig med wink.gif
Mvh
Fenja
Susanna
CITAT (Berith @ 15-08-2010, 08:58) *

Det är skillnad på att alla tramsar i en och samma tråd mot att en eller två personer tramsar i alla trådar.....
Meriona
CITAT (Susanna @ 15-08-2010, 20:54) *
Det är skillnad på att alla tramsar i en och samma tråd mot att en eller två personer tramsar i alla trådar.....

Huvudet på spiken! thanks.gif
Berith
CITAT (Susanna @ 15-08-2010, 20:54) *

CITAT (Meriona @ 15-08-2010, 21:08) *
Huvudet på spiken! thanks.gif

Det är den här tråden alltså? g.gif

Ska bli spännande och se hur länge det varar att alla tramsar i en och samma tråd. wink.gif
Anma
CITAT (Berith @ 16-08-2010, 06:25) *
Det är den här tråden alltså? g.gif

Ska bli spännande och se hur länge det varar att alla tramsar i en och samma tråd. wink.gif

Fy vad du blivit negativ.
Chamomille
Morrn era skitstövlar. Hoppas ni får en hemsk dag!
Malvia

Vad i helsike menar du!!! Hemsk dag på dig själv du! cool.gif
Anma
Skit ska skit ha.
Aqvakul
Dra åt helevete allesammans! ranting.gif
Anma
CITAT (Aqvakul @ 16-08-2010, 09:50) *
Dra åt helevete allesammans! ranting.gif

Hörrödu som är så jävla PRÄKTIG, ta och gör ditt jävla jobb och MODERERA här på småprat, för det är väl så att du är MODERATOR???!!!???
Gunilla T
Varsågod och sjung me´ - lätta på trycket naughty.gif

http://www.youtube.com/watch?v=39axJW7mR6Y
xlxl67
Vad är detta för en skittråd? Ändå är det den vettigaste på hela forumet... ranting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon