|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
CITAT (*Stintan* @ 12-11-2010, 08:38)  Jag skrev inte att det blev bråk när fuchsian gjorde entré utan att tråden blev konstig. F. har nämligen ett något märkligt sätt att skoja.
Även om ingen svarar henne så tuggar hon på i vareviga tråd. Till slut är det alltid någon som svarar. Man kan inte bestämma över vad som får svaras på och inte. Det är ju rätt fånigt att säga till andra att strunta i vissa inlägg som man tycker är jobbiga när man inte själv gör det. Du säger att du hoppar över men ändå tycker du att inläggen är jobbiga... hur går det ihop? Menar att jag inte svarar på inlägg när jag skrev hoppar över.  Tackar Rebecca och bear.
*Stintan*
12-11-2010, 09:19
CITAT (Berith @ 12-11-2010, 09:07)  Menar att jag inte svarar på inlägg när jag skrev hoppar över.  Hur nu "hoppar hellre över vissas inlägg" kan bli det.
Anki på Öland
12-11-2010, 09:48
CITAT (Berith @ 12-11-2010, 06:13)  ...............Sen finns hur många inlägg som helst som säger att "vi vill inte ha dej här, men om du nu nödvändigtvis ska vara här så vill vi att du inte berättar om dej själv eller skriver om det eller det eller det eller nåt annat som vi inte gillar. Dom enda som får berätta om sej själva är XXX och YYY och ZZZ och några till för dom är våra vänner och det kommer du aldrig att bli. Så det så! Och skriver du ändå om det vi inte vill läsa så ljuger du säkert." Men snälla Berith, det är väl en väldig skillnad på hur olika människor skriver om sig själv! Om jag startar en tråd som jag berättar om något problem jag har och får svar, kanske sympatier, andras berättar om likartade problem eller ger råd, det är en sak - det är så dom flesta på detta forum skriver och gör att forumet är/har varit så trevligt och personligt som det är. Sen finns det en som skriver om sig och sitt i varenda tråd om och om igen. Skriver inlägg som inte har ett dugg med ämnet att göra utan istället enbart handlar om den egna personen. Konsttråden är inte första gången någon har startat en tråd om något, som sen f. tar över och svarar på alla inlägg som om det var hennes speciella frågelåda. DET är skillnaden!
*Stintan*
12-11-2010, 10:22
CITAT (Anki på Öland @ 12-11-2010, 09:48)  Men snälla Berith, det är väl en väldig skillnad på hur olika människor skriver om sig själv! Om jag startar en tråd som jag berättar om något problem jag har och får svar, kanske sympatier, andras berättar om likartade problem eller ger råd, det är en sak - det är så dom flesta på detta forum skriver och gör att forumet är/har varit så trevligt och personligt som det är. Sen finns det en som skriver om sig och sitt i varenda tråd om och om igen. Skriver inlägg som inte har ett dugg med ämnet att göra utan istället enbart handlar om den egna personen. Konsttråden är inte första gången någon har startat en tråd om något, som sen f. tar över och svarar på alla inlägg som om det var hennes speciella frågelåda. DET är skillnaden!  Det gör ju att man drar sig för att delta i diskussionerna.
CITAT (Berith @ 12-11-2010, 06:13)  Sen finns hur många inlägg som helst som säger att "vi vill inte ha dej här, men om du nu nödvändigtvis ska vara här så vill vi att du inte berättar om dej själv eller skriver om det eller det eller det eller nåt annat som vi inte gillar. Dom enda som får berätta om sej själva är XXX och YYY och ZZZ och några till för dom är våra vänner och det kommer du aldrig att bli. Så det så! Och skriver du ändå om det vi inte vill läsa så ljuger du säkert." Bra skrivet Berith! Jag tror vi är många som upplever att det inte är Fuchsians inlägg som skapar den dåliga stämningen här utan mer en liten klick som så fort fuchsian skriver ett inlägg måste komma med beska kommentarer. Må så vara att Fuchsian är svamlig och självcentrerad men de elaka och hånfulla svaren hon får, inte undra på att h*n sparkar tillbaks. Men det är tydligt att det är skillnad på folk och folk, i alla fall här i Småprat
Aqvakul
12-11-2010, 21:20
CITAT (alle @ 12-11-2010, 21:11)  Bra skrivet Berith! Jag tror vi är många som upplever att det inte är Fuchsians inlägg som skapar den dåliga stämningen här utan mer en liten klick som så fort fuchsian skriver ett inlägg måste komma med beska kommentarer. Må så vara att Fuchsian är svamlig och självcentrerad men de elaka och hånfulla svaren hon får, inte undra på att h*n sparkar tillbaks. Men det är tydligt att det är skillnad på folk och folk, i alla fall här i Småprat  Snacka om att kasta sten i glashus.. Har du någonsin skrivit något som inte varit provokativt och syftat till att skapa bråk eller elda på bråk...
CITAT (Aqvakul @ 12-11-2010, 21:20)  Snacka om att kasta sten i glashus.. Har du någonsin skrivit något som inte varit provokativt och syftat till att skapa bråk eller elda på bråk... Oj, trampade jag på en öm tå? Känner du dig träffad?
Aqvakul
12-11-2010, 21:33
CITAT (alle @ 12-11-2010, 21:29)  Oj, trampade jag på en öm tå? Känner du dig träffad? Inte ett dugg faktiskt.. ägnar mig vare sig åt tjyvnyp eller provokationer...
CITAT (Aqvakul @ 12-11-2010, 21:20)  Snacka om att kasta sten i glashus.. Har du någonsin skrivit något som inte varit provokativt och syftat till att skapa bråk eller elda på bråk... Där tycker jag faktiskt att du är orättvis! Jag har gått igenom mina inlägg och ser inte alls att jag "eldar på bråk". Tycker snarare att jag försvarar de svaga. Men du har kanske ett bra exempel?
*Stintan*
12-11-2010, 22:05
CITAT (alle @ 12-11-2010, 22:01)  Där tycker jag faktiskt att du är orättvis! Jag har gått igenom mina inlägg och ser inte alls att jag "eldar på bråk". Tycker snarare att jag försvarar de svaga. Men du har kanske ett bra exempel?
CITAT (*Stintan* @ 12-11-2010, 22:05)  Och vad f-n menar du med det, din inkontinenta klimakteriekossa
Aqvakul
12-11-2010, 22:17
CITAT (alle @ 12-11-2010, 22:10)  Och vad f-n menar du med det, din inkontinenta klimakteriekossa  Nu gav du själv ett bra exempel..
*Stintan*
12-11-2010, 22:19
Att du har väldigt dålig självkännedom och tydligen också dålig läsförståelse eftersom du inte fattar vad du själv skrivit i dina inlägg.
Jag håller helt med Aquakul!
Det där sista du skrev stämmer nog bättre in på dig än på mig eftersom jag varken lider av inkontinens, befinner mig i klimakteriet eller råmar.
Konstigt att du bara dyker upp i bråktrådar.
CITAT (alle @ 12-11-2010, 22:10)  Och vad f-n menar du med det, din inkontinenta klimakteriekossa  Konstigt att ni, AQ och Stintan, reagerade på det här inlägget. Hela tråden är ju full av såna här eller liknande. Eller hur? Den är ju till och med uppbyggd av just såna här inlägg. Kan det kanske vara så att det är den som skrev inlägget ni reagerade negativt på? Kan det kanske också vara så att man inte gillar inlägg från personer man inte gillar, oavsett vad dom skriver? Och tvärtom - man accepterar vad en del skriver helt enkelt för att man annars gillar personerna bakom inläggen...? Bara undrar... Helt vänskapligt....
Aqvakul
13-11-2010, 07:46
CITAT (Berith @ 13-11-2010, 07:25)  Konstigt att ni, AQ och Stintan, reagerade på det här inlägget. Hela tråden är ju full av såna här eller liknande. Eller hur? Den är ju till och med uppbyggd av just såna här inlägg. Kan det kanske vara så att det är den som skrev inlägget ni reagerade negativt på? Kan det kanske också vara så att man inte gillar inlägg från personer man inte gillar, oavsett vad dom skriver? Och tvärtom - man accepterar vad en del skriver helt enkelt för att man annars gillar personerna bakom inläggen...? Bara undrar... Helt vänskapligt....  CITAT (Aqvakul @ 10-11-2010, 20:32)  Jag gillar inte den här tråden. Här blandas tramsbråk och rejäla personangrepp på ett både otydligt och otrevligt sätt... Detta är ännu ett exempel på hur svårt det är att hantera den här tråden. Jag uppfattade alles påhopp som en fortsättning på hans föregående inlägg. Det är ju så man samtalar, försöker se sammanhang inte lösryckta delar..
Men är det verkligen den här tråden som är svårhanterlig? Är det inte meningen att man ska spotta och fräsa åt varandra här? Det finns ju långt över 3000 inlägg i den här tråden och hur många av dom innehåller annat än spott och fräs?
*Stintan*
13-11-2010, 07:58
CITAT (Berith @ 13-11-2010, 07:25)  Konstigt att ni, AQ och Stintan, reagerade på det här inlägget. Hela tråden är ju full av såna här eller liknande. Eller hur? Den är ju till och med uppbyggd av just såna här inlägg. Kan det kanske vara så att det är den som skrev inlägget ni reagerade negativt på? Kan det kanske också vara så att man inte gillar inlägg från personer man inte gillar, oavsett vad dom skriver? Och tvärtom - man accepterar vad en del skriver helt enkelt för att man annars gillar personerna bakom inläggen...? Bara undrar... Helt vänskapligt....  Inte ett dugg konstigt. För min egen del finns det en orsak som jag inte tänker redogöra för här men det stora flertalet av de få inlägg skribenten gjort sedan hon blev medlem är precis av den typ som AQ sa. Aldrig något deltagande i normala diskussioner i stort sett utan mest provocerande enstaka inlägg där det varit tjafs och bråk. Lite synd att du nu börjar tjafsa också för gårdagen var ju för övrigt (tack vare fuchsians frånvaro) lugn på forumet, förutom att du drog upp den här tråden som ramlat en bit ner och att Alle var tvungen att lägga på mer ved på brasan. Inlägget du citerade var garanterat inte menat som skojbråk!
CITAT (Anki på Öland @ 12-11-2010, 09:48)  Men snälla Berith, det är väl en väldig skillnad på hur olika människor skriver om sig själv! Om jag startar en tråd som jag berättar om något problem jag har och får svar, kanske sympatier, andras berättar om likartade problem eller ger råd, det är en sak - det är så dom flesta på detta forum skriver och gör att forumet är/har varit så trevligt och personligt som det är. Sen finns det en som skriver om sig och sitt i varenda tråd om och om igen. Skriver inlägg som inte har ett dugg med ämnet att göra utan istället enbart handlar om den egna personen. Konsttråden är inte första gången någon har startat en tråd om något, som sen f. tar över och svarar på alla inlägg som om det var hennes speciella frågelåda. DET är skillnaden! Jag hittade en tråd nu som tagits över av en annan medlem, ska bli spännande att se när alla kommer dit och hugger. Eller så är det helt enkelt så som jag skrev tidigare - att det är skillnad på person och person och helt acceptabelt att en del tar över och andra inte...
Aqvakul
13-11-2010, 08:03
CITAT (Berith @ 13-11-2010, 07:59)  Jag hittade en tråd nu som tagits över av en annan medlem, ska bli spännande att se när alla kommer dit och hugger. Eller så är det helt enkelt så som jag skrev tidigare - att det är skillnad på person och person och helt acceptabelt att en del tar över och andra inte...  Det beror naturligtvis också på hur ofta och på vilket sätt man "tar över en tråd"...
CITAT (*Stintan* @ 13-11-2010, 07:58)  Inte ett dugg konstigt. För min egen del finns det en orsak som jag inte tänker redogöra för här men det stora flertalet av de få inlägg skribenten gjort sedan hon blev medlem är precis av den typ som AQ sa. Aldrig något deltagande i normala diskussioner i stort sett utan mest provocerande enstaka inlägg där det varit tjafs och bråk. Lite synd att du nu börjar tjafsa också för gårdagen var ju för övrigt (tack vare fuchsians frånvaro) lugn på forumet, förutom att du drog upp den här tråden som ramlat en bit ner och att Alle var tvungen att lägga på mer ved på brasan. Inlägget du citerade var garanterat inte menat som skojbråk! Jag tjafsar inte, jag bara undrar. Och det ska bli intressant att se vilka som kommer med sina "bort-med-fuchsian-inlägg" igen om/när fuchsian kommer tillbaka. Tror knappast att den här tråden ramlat bort även om jag inte skrivit i den, den levde ju många många sidor före min medverkan.
Solstorm
13-11-2010, 08:03
CITAT (Berith @ 13-11-2010, 07:25)  Konstigt att ni, AQ och Stintan, reagerade på det här inlägget. Hela tråden är ju full av såna här eller liknande. Eller hur? Den är ju till och med uppbyggd av just såna här inlägg. Kan det kanske vara så att det är den som skrev inlägget ni reagerade negativt på? Kan det kanske också vara så att man inte gillar inlägg från personer man inte gillar, oavsett vad dom skriver? Och tvärtom - man accepterar vad en del skriver helt enkelt för att man annars gillar personerna bakom inläggen...? Bara undrar... Helt vänskapligt....  Det reageras nästan hela tiden på sådana här inlägg i tråden. Någon är tyken och får däng tillbaka. Det kan rentav uppfattas som tyket att du skriver att du undrar helt vänskapligt. Detta ska ju inte vara någon vänlig tråd. Man kanske skulle döpa om tråden till katharsistråden
Aqvakul
13-11-2010, 08:05
CITAT (Solstorm @ 13-11-2010, 08:03)  Man kanske skulle döpa om tråden till katharsistråden
CITAT (Solstorm @ 13-11-2010, 08:03)  --- Det kan rentav uppfattas som tyket att du skriver att du undrar helt vänskapligt. Detta ska ju inte vara någon vänlig tråd.
--- Tänkte inte på det!!
Solstorm
13-11-2010, 08:12
sommarhumla
13-11-2010, 08:18
CITAT (Solstorm @ 13-11-2010, 08:03)  Man kanske skulle döpa om tråden till katharsistråden  Hur vorere om ni skrev så en vanlig j-a arbetare fatta
*Stintan*
13-11-2010, 08:23
CITAT (Berith @ 13-11-2010, 08:03)  Jag tjafsar inte, jag bara undrar. Och det ska bli intressant att se vilka som kommer med sina "bort-med-fuchsian-inlägg" igen om/när fuchsian kommer tillbaka.
Tror knappast att den här tråden ramlat bort även om jag inte skrivit i den, den levde ju många många sidor före min medverkan. Synd att du inte tänkte på det. Jag tog "Jag bara undrar.... rent vänskapligt" som en undanflykt när du skrev ett rätt provocerande inlägg. Vad det blir för reaktioner på fuchsians kommande inlägg beror ju på henne. Det är möjligt att tråden inte hade ramlat bort men det vore faktiskt önskvärt och det tror jag att många tycker.
sommarhumla
13-11-2010, 08:24
CITAT (Klint @ 13-11-2010, 08:22)   Hur vorere om ni skrev så en vanlig j-a arbetare fatta   vet inte heller vad de snackar om....men det låter allvarligt och väldigt snobbigt...
*Stintan*
13-11-2010, 08:30
CITAT (sommarhumla @ 13-11-2010, 08:24)   vet inte heller vad de snackar om....men det låter allvarligt och väldigt snobbigt...  redan de gamla grekerna.....
Solstorm
13-11-2010, 08:30
CITAT (Klint @ 13-11-2010, 08:22)   Hur vorere om ni skrev så en vanlig j-a arbetare fatta  CITAT (sommarhumla @ 13-11-2010, 08:24)   vet inte heller vad de snackar om....men det låter allvarligt och väldigt snobbigt... Vanliga arbetare har också gått i skolan och brukar vara läskunniga. Ni hör väl till de ärthjärnor som helt enkelt inte kan tillgodogöra er kunskap. Inte nog med det, ni skyltar med er dumhet också. Hur dum kan man bli?
sommarhumla
13-11-2010, 08:33
CITAT (Solstorm @ 13-11-2010, 08:30)  Vanliga arbetare har också gått i skolan och brukar vara läskunniga. Ni hör väl till de ärthjärnor som helt enkelt inte kan tillgodogöra er kunskap. Inte nog med det, ni skyltar med er dumhet också. Hur dum kan man bli?  Ha!! Ärthjärna för dig va, Snobben!!! Du vet inte heller vad ordet betyder och vill bara verkar märkväääärdig...
CITAT (*Stintan* @ 13-11-2010, 08:23)  Synd att du inte tänkte på det. Jag tog "Jag bara undrar.... rent vänskapligt" som en undanflykt när du skrev ett rätt provocerande inlägg.
Vad det blir för reaktioner på fuchsians kommande inlägg beror ju på henne.
Det är möjligt att tråden inte hade ramlat bort men det vore faktiskt önskvärt och det tror jag att många tycker.
Jaha ja... Trodde att detta var en av dom populäraste trådarna, uppskattad av många. Nu skuttar jag vidare till nån annan tråd!  Men jag kommer absolut bergsäkert läsa ändå. CITAT (Berith @ 13-11-2010, 07:59)  Jag hittade en tråd nu som tagits över av en annan medlem, ska bli spännande att se när alla kommer dit och hugger. Eller så är det helt enkelt så som jag skrev tidigare - att det är skillnad på person och person och helt acceptabelt att en del tar över och andra inte...  Alltså....! Fy på mej! Usch och jag vet inte vad....  Såg ju nu att det var trådskaparen själv som tagit över den tråden jag tänkte på. Suckar högt och tydligt...
Solstorm
13-11-2010, 08:40
CITAT (sommarhumla @ 13-11-2010, 08:33)  Ha!! Ärthjärna för dig va, Snobben!!! Du vet inte heller vad ordet betyder och vill bara verkar märkväääärdig...  Ni trodde ju på det!
sommarhumla
13-11-2010, 08:43
CITAT (Solstorm @ 13-11-2010, 08:40)  Ni trodde ju på det! Nä du din pottsork...vi har genomskådat dig för läääänge sen...
Märkvärdig var ordet
CITAT (Berith @ 13-11-2010, 07:59)  Jag hittade en tråd nu som tagits över av en annan medlem, ska bli spännande att se när alla kommer dit och hugger. Eller så är det helt enkelt så som jag skrev tidigare - att det är skillnad på person och person och helt acceptabelt att en del tar över och andra inte...  Det måste vara jag som tog över Konst trådet?
CITAT (silos @ 13-11-2010, 09:34)  Det måste vara jag som tog över Konst trådet? Absolut inte!  Det var jag som såg fel i en tråd.
sqrulan
13-11-2010, 11:01
CITAT (silos @ 13-11-2010, 09:34)  Det måste vara jag som tog över Konst trådet? Jag skiter i den! Den är din såååå lääänge du vill! jag ska inte starta några trådar för jag blir bara frustrerad!
*Stintan*
13-11-2010, 12:23
CITAT (sqrulan @ 13-11-2010, 11:01)  Jag skiter i den! Den är din såååå lääänge du vill! jag ska inte starta några trådar för jag blir bara frustrerad! 
sqrulan
13-11-2010, 12:33
 Här får alla en rejäl helgdagsomgång innan jag nu åker på jobbet, PÅ varandra bara...PANG...SMACK.... Kan man få se lite vanligt hederligt bråk nu!!!!
CITAT (Aqvakul @ 12-11-2010, 22:17)  Nu gav du själv ett bra exempel..  Och du är så dum så att klockor stannar, ser inte ens vilken tråd du skriver i Nej, Stintan må tro vad hon vill men jag var inte ett dugg allvarlig där. Och det är synd att du uppfattar det som att jag eldar på bråk, vilket jag inte alls har för avsikt att göra men det det får stå för dig då. (Hm, var har jag hört det förr  ) Att jag syns i bråktrådarna beror bara på att jag oftast bara läser utan att lägga mig i men ibland får jag nog och känner att jag måste protestera. Det är några odlaister som oavsett vad de skriver alltid får mothugg. Inte bara fuchsian, Christa får av någon anledning många beska kommentarer och det finns fler. Jag tycker de blir så orättvist behandlade och då får jag sådan lust att sparka tillbaks. Och när man tänker efter, vi har inte dödsstraff ens för våra värsta förbrytare men här verkar det vara ok att önska livet ur folk och tom uppmana dem att begå självmord. Det hånas och häcklas när någon har sorg och det sätts olika diagnoser. Förnedrande, inte minst kanske för de som ev lider av just de sjukdomarna. Jag är av den uppfattningen att ingen föds ond. Vi formas av erfarenheter och kanske sjukdomar. Vad vet vi om vad det är som format dem som ni hånar? Det kan vara psykologiska sjukdomar som gör att man inte är medveten om hur man beter sig. Det kan vara fruktansvärda upplevelser man har med sig i bagaget som gör att man flyr in i en fantasivärld. Och hur det än nu står till så har det ju visat sig spott och spe inte hjälper, varför då fortsätta? Nu ska jag lämna den här diskussionen för min erfarenhet har visat att för vissa spelar det inte någon roll vilka argument man har, de åsikter de har står de fast vid och vid konfrontation går de bara i försvarsställning och motangrepp. Så varsågod, angrip mig nu, det bjuder jag på. Till sist en eloge till Herkules och Berith som verkar vara några av få som tänker med hjärtat.
fuchsian
13-11-2010, 16:16
?
Solstorm
13-11-2010, 16:24
CITAT (sqrulan @ 13-11-2010, 12:33)   Här får alla en rejäl helgdagsomgång innan jag nu åker på jobbet, PÅ varandra bara...PANG...SMACK.... Kan man få se lite vanligt hederligt bråk nu!!!!  När du ska hem från jobbet så är det mörkt och kallt. När du kommer ut till bilen så har du punktering. Upptäcker att fälgkorset inte är på plats. Ber att få låna arbetskamratens. Får på reservdäcket, upptäcker att det är så lite luft i att du inte vågar köra med det. Alla andra har hunnit åka hem. När du ska ringa efter hjälp så är mobilen urladdad. Något ont måste du ju ha gjort för att råka ut för detta. Skyll dig själv!
FUCHSIAN!
Nu är jag riktigt less på ditt beteende!!!!!!! Att jag skrivit som jag kände om ditt skrivande här på småprat,betyder INTE att jag fördömer dig,men DET fattar du jo INTE!!!!!! Skriv INTE meddellande till mig,det är absolut ingen som helst mening med det,eftersom du vänder på allting och missförstår det skrivna!
Jag tycker fortfarande om dina berättelser,men det andra undrar jag över och DET har jag rätt till att göra,utan att det skulle betyda att jag fördömer dig...kan du inte förstår detta?????
Det verkar som att du läser det skrivna här som satan läser Bibeln,skriver detta med risken att du fattar det fel! Som sagt jag har fått nog!!!!
sqrulan
14-11-2010, 16:59
CITAT (Solstorm @ 13-11-2010, 16:24)  När du ska hem från jobbet så är det mörkt och kallt. När du kommer ut till bilen så har du punktering. Upptäcker att fälgkorset inte är på plats. Ber att få låna arbetskamratens. Får på reservdäcket, upptäcker att det är så lite luft i att du inte vågar köra med det. Alla andra har hunnit åka hem. När du ska ringa efter hjälp så är mobilen urladdad. Något ont måste du ju ha gjort för att råka ut för detta. Skyll dig själv!  Tji fick du, jag är hemma och allt har funkat perfekt!
CITAT (silos @ 14-11-2010, 15:57)  FUCHSIAN!
Nu är jag riktigt less på ditt beteende!!!!!!! Att jag skrivit som jag kände om ditt skrivande här på småprat,betyder INTE att jag fördömer dig,men DET fattar du jo INTE!!!!!! Skriv INTE meddellande till mig,det är absolut ingen som helst mening med det,eftersom du vänder på allting och missförstår det skrivna!
Jag tycker fortfarande om dina berättelser,men det andra undrar jag över och DET har jag rätt till att göra,utan att det skulle betyda att jag fördömer dig...kan du inte förstår detta?????
Det verkar som att du läser det skrivna här som satan läser Bibeln,skriver detta med risken att du fattar det fel! Som sagt jag har fått nog!!!! Även detta tolkade Fuchsian helt galet och jag åter igen fick medellande,vilket jg INTE ville ha! Fuchsian:LÅT BLI ATT SÄNDA MEDELLANDEN TILL MIG!!!!!
Silos: Man kan blockera utvalda odlaiter från pm, gör det så slipper du få av den/dom du inte vill ha pm ifrån.
fuchsian
14-11-2010, 18:24
CITAT (silos @ 14-11-2010, 17:32)  Även detta tolkade Fuchsian helt galet och jag åter igen fick medellande,vilket jg INTE ville ha! Fuchsian:LÅT BLI ATT SÄNDA MEDELLANDEN TILL MIG!!!!! Som en god kristen om du är, man sparkar inte den medmänniskan som redan ligger och mår dåligt. Orsaken till det vet du, så låt mig vara, jag orkar inte mer.
CITAT (fuchsian @ 14-11-2010, 18:24)  Damen lilla, prata inte i nattmössa!!! Jag har bestämt mig redan 2 dagar sedan att inte skriva ett skatt här men jag tål inte elakheter på trådar bakom min rygg. Jag behöver inte dig eller nån annan heller, så ljug lagom. Detta är endast OT, fler kommer inte ......... F. Som en god kristen om du är, man sparkar inte den medmänniskan som redan ligger och mår dåligt. Orsaken till det vet du, så låt mig vara, jag orkar inte mer. Äääntligen fattar jag varför odlaiter har tröttnat på ditt beteende!!! Du skyller på andra för det mesta och säger att jag ljuger:JAG LJUGER INTE!!!! Tyvärr så har du till och med fått mitt riktiga namn,innan jag fattade hur du är Jag har då inte sparkat på dig,så gör inte jag!!! Jag vet inte om jag är god!
fuchsian
14-11-2010, 19:07
CITAT (silos @ 14-11-2010, 18:46)  Äääntligen fattar jag varför odlaiter har tröttnat på ditt beteende!!! Du skyller på andra för det mesta och säger att jag ljuger:JAG LJUGER INTE!!!! Tyvärr så har du till och med fått mitt riktiga namn,innan jag fattade hur du är Jag har då inte sparkat på dig,så gör inte jag!!! Jag vet inte om jag är god! Har man döden knackandes på dörren, kan man inte må så värst bra, då har du fattat rätt, jag orkar inte med er, mina krafter behövs hemma. Det kanske är något att tänka på för alla att sorger kommer och då sitter man där och mår dåligt, men har lärt mig den läxan av forumet att här kommer jag inte hålla till mitt i min kris, jag föredrar att sörja ifred. Kanske inte så konstigt att jag inte varit mig själv, har förnekat denna grymma cancer och försökt att komma bort med tankarna ---------- ser nu att här finner jag inte dem som lärt sig att ge tröst ....F... Inte ens du har läst din bibel på rätta ställen.......OK: STÄNGER NER DATORN.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|