|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Alexander-VG-zon3
18-09-2010, 22:26
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 23:17)  Igåååeer? Live today, pray for tomorrow and forget yesterday is da shit baby. jag mår jättebra gumman har bara brist på annat att gö hur äre själv? haru feber naaaaaw krya på't. Troll? KALLARU MEJ FÖR TROLL? Då äru helt ute o cyklar för jag är verkligen inget troll typ ett rosa monster kanske bara. rosa, gula, gröna monster whatever = troll ,, = Τρολ, Тро́лінг, Тро́ллинг, Трол, גמד, ट्रोल, Mamac,Trollis, Troliai, دایره وار حرکت کردن, Revenire, Bài hợp ca, Gnomo . cyklar neeeeej lilla fjortiszääääääääääääääääääääään. jag sitter så lugnt och fint i soffan. ja krya på dig du också
Fjortizzen
18-09-2010, 22:29
o nu ska jag ta o hoppa i säng. sova är jätteviktigt ofta intää. o de som inte sover o leke nattugglor är typ skitdumma. asså ok förut var det fettt inne med att sitta uppe hela nätterna, jag följde den trenden och det var asjobbigt. som tur är det nu inne med något som heter skönhetssömn, och att vara uppe hela nätterna är tyyyyyppp asssuuutte.. helt ute assåw. så ta o sov ni määäd om ni vill hänga med bland svängarna för modet och trenderna svänger snabbt. sov nu. så ni inte säger en dag ajj varför har jag ont där o varför ä jag så trött för sömn är en bra resurs typ laddar batteriäärna. o typ flaxss asså man ser typ att du har haft typ sämsta barndommen eller något för duu ser verkligen ut att vara en skittråig person man ba halllåååååå le för i helvete, faciitt -  men aja skiter i däääj jag ler själv o hoppar i säääng GLÖM inte att rösta för nu har jag varnat er flera gånger haaaa
Alexander-VG-zon3
18-09-2010, 22:32
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 23:27)  o nu ska jag ta o hoppa i säng. sova är jätteviktigt ofta intää. o de som inte sover o leke nattugglor är typ skitdumma. asså ok förut var det fettt inne med att sitta uppe hela nätterna, jag följde den trenden och det var asjobbigt. som tur är det nu inne med något som heter skönhetssömn, och att vara uppe hela nätterna är tyyyyyppp asssuuutte.. helt ute assåw. så ta o sov ni määäd om ni vill hänga med bland svängarna för modet och trenderna svänger snabbt. sov nu. så ni inte säger en dag ajj varför har jag ont där o varför ä jag så trött för sömn är en bra resurs typ laddar batteriäärna. söööööööööööv göööööööööööt fjottian. oj förut var du typ 10 då ?  fett coolt att vara 10år och sitta uppe nätterna igenom. CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 23:29)  o typ flaxss asså man ser typ att du har haft typ sämsta barndommen eller något för duu ser verkligen ut att vara en skittråig person man ba halllåååååå le för i helvete, faciitt - men aja skiter i däääj jag ler själv o hoppar i säääng GLÖM inte att rösta för nu har jag varnat er flera gånger haaaa ja du skulle bara veta vilken barndom jag haft ingen dans på rosor. men det hör ju inte hit. söööööööööööööv göööööööööööööööööööt fjortizääääääääääääään. PS - roligt att driva med dig så som du driver med oss.
Vaffa´n! Fjortizzen är ju en livad gök ju, märker ni inte det era dönickar?! Lyssna och lär när den nya generationen äntligen börjat jollra i sina vaggor, era idioter! Skit i att det stinker sur välling ur deras små söta dräggelkäftar. Dom blåser snart torra bara man tillåter att dom vädras så det blir lite tvärdrag.
Men näädå! Klappertrutarrna på er har visst råkat i sken som vanligt och bromsbeläggen är tydligen helt utslitna vid det här laget...och det enda som händer när man stampar på bromspedalen är det det börjar gnissla nåt alldeles innihelvete! Käftarna löper amok och ljudnivån blir näst intill outhärdig. FY FAN!! Säger det igen...Den förbannade trolljävlaungen är ju ball ju....till skillnad från er andra, era torra skinntrasor! Håll käften och låt åtminstone skitungen hålla på tills John Blund slänger grus i ögonen på na´!!
sommarhumla
19-09-2010, 15:14
CITAT (Cacki @ 18-09-2010, 20:02)  Du...ett ord till och dina malätna humlevingar flyger omkring alldeles ensamma! Fan ta dej din irriterande lilla fotvårta!!! Din väderspände lilla skithög, vad fan fick du luft ifrån, tror du jag är rädd för dig ditt maskätne kadaver? Så länge jag vet att jag irriterar dig kommer jag surra vidare här iallafall och mina vingar....inte en jävla chans i helvetet att du får tag i dem iallafall din sumpråtta.
fuchsian
20-09-2010, 10:22
Alexander-VG-zon3
20-09-2010, 11:07
bllääääääääääääääää blääääääääääääääää blääääääääääääääääääääääää alla
fuchsian
20-09-2010, 11:22
Näe, er det självaste små-pojken som vaknat????  Det såg tommt ut, så jag bara vände, som du såg. hoppas att jag har hållit reda på dina bokstaver vid den klematiskrisen, ja jädrans......  annars döper jag om dig din lelle fjutt! ....  Har du hört om att de skulle stänga denna "butik" genom att utvisa ett antal medlemmar på obestämt tid?  Undrar om man få villkorligt eller livstid?  Föredrar den elektriska stolen, om man får välja, de du, lill snutten!  ... fluffian ....
skogstroll
20-09-2010, 11:29
det heter inte lill snutten det heter lillsnutten. KAN INTE ALLA LÄRA SIG ATT SKRIVA IHOP!!!
fuchsian
20-09-2010, 12:01
Skogstroll,
Visst vet jag det hur det skrivs, men är det så jädrans noga med sådana fjuttigheter när man inte är inne på något som man ska försöka få rätt i en debatt? Jag vet inte hur du skriver, men jag skriver med alla fingrar och med högsta speed och denna hinner inte med de stora bokstaver i varje sats början, så jag får gå tillbara och rätta till det. Denna skrivställe vill ha en minuts betänketid vid ett stort bokstav, har klagat men inte bytt ut denna ännu. ..... fuchian....
Alexander-VG-zon3
20-09-2010, 12:42
CITAT (fuchian @ 20-09-2010, 12:22)  annars döper jag om dig din lelle fjutt! .... döpa om mig ? det var det värsta jag hört på länge. vad blir det då ? fluxxian eller flassian ? ska du döpa om mig så döp mig till nåt häftigt. MVH ___ laxxsian -_____________
Red Top
20-09-2010, 12:51
Harmaningentinattsägakanmanlikagärnavaratystochintefyllahelajäklaforunetmedsinae gnatramsigakommentareri tidochotidochsenkommadragandesmedenmassaflummom ickefungera ndetangentbordochannadynt.Detärettgräsligtsättattintekunnavaratystenendaminututa nmalapåsomenjäklabrandspruta.Skrivihopordenochhållkäftsen!!!   
Alexander-VG-zon3
20-09-2010, 12:55
jahaskaviskirvasåhärnuiställetdå? detärjusjättesvårtattskirvasåhär. mkinafingarvillaoutomatisktskirvsaisär. hmmblevnoglitefelstavatockså.
Red Top
20-09-2010, 13:10
CITAT (flaxss @ 20-09-2010, 13:55)  jahaskaviskirvasåhärnuiställetdå? detärjusjättesvårtattskirvasåhär. mkinafingarvillaoutomatisktskirvsaisär. hmmblevnoglitefelstavatockså.  visstärdetsvårt.dettogenstundinnanjagkundetvingatummarnaattgefasenimellanslgstan genten.
Alexander-VG-zon3
20-09-2010, 13:16
CITAT (Cacki @ 20-09-2010, 14:11)  FARÅTHELVETE!!! bääääääääääääääää gåtilldjävulen........................
Red Top
20-09-2010, 13:18
IHELVETEHELLER!!!!IHELVETEHELLER!!!!
skogstroll
20-09-2010, 14:17
hoppa o skit ni får prickiga ben
Alexander-VG-zon3
20-09-2010, 14:17
hoppa och kissa
fuchsian
20-09-2010, 14:27
Inte så enkelt som du tror..... harruduprövatdetsjälvinnandugerrådtilloss? -----  mendettavarjukanonlättsåjagintebehövertänkapådonstorabokstäverna!..  ...lillponkensnyanamnkan kanskebkilikt flaxhit eller flörtdit. ......  ... fluffian...
skogstroll
20-09-2010, 14:31
mycket imponerande att skriva ihop allting till obeskrivlighet. Att hoppa och skita så man får prickiga ben är en konstart sedan länge bortglömd. Sug på den du... din gamla ..... morrhoppa!
fuchsian
20-09-2010, 14:44
Då var jag nog inte ens född, du skogstroll, Kanske en rolig konstart, men jag kan inte lära mig det utan anvissning.  ......Och en morrhoppa kan jag väl vara, men inte gammal sådan .....fluffian....
skogstroll
20-09-2010, 14:51
snacka om noll koll på kultur lixom
fuchsian
20-09-2010, 14:58
Vilken kultur??? att skita i farten???  Hör den till nån annan form av kultur som är modernare, kanske ???? du gör mig helt förvirrad.........  ... fluffian.....
CITAT (fuchian @ 20-09-2010, 15:58)  Vilken kultur??? att skita i farten???  Hör den till nån annan form av kultur som är modernare, kanske ???? du gör mig helt förvirrad.........  ... fluffian..... Hörru häxian! Skyll inte på trollpackan att det är det knyttet som gjort dej förvirrad.... Förutsättningen för att man ska kunna bli någonting är att man inte redan är det, förstår du!!Eftersom du hävdar att du är så ung och snygg så är du förbannemej den MEST DESORIENTERADE LILLA BIMBO som någonsin virrat omkring och besudlat Sveriges gator!!!! Gröthjärna!!
sommarhumla
20-09-2010, 16:50
Era fjantiga töntnissar, vart fan har ni nu tagit vägen????
fuchsian
20-09-2010, 17:11
Jaa. jaaa ,gumma caccia, Du har inte gått i mina skor = du vet inget om mig ,,,,,  det finns inte mycket mera som fattas mig och de är ju bara enstaka småpåtäter....... jag oroar mig inte......  när du ändå går, dra dörren efter dig så jag slipper lukten efter dig........  fuffsian....
CITAT (fuchian @ 20-09-2010, 18:11)  Jaa. jaaa ,gumma caccia, Du har inte gått i mina skor = du vet inget om mig ,,,,,  det finns inte mycket mera som fattas mig och de är ju bara enstaka småpåtäter....... jag oroar mig inte......  när du ändå går, dra dörren efter dig så jag slipper lukten efter dig........  fuffsian.... Vill inte gå i dina fullpissade skor. Små potäter ska man inte förakta ditt våp!!!! Fy helvete vad gott det är med riktigt små färskpotäter och matjesill...och gräddfil...och gräslök......och jordgubbar. DRA ÅT HELVETE!!
Red Top
20-09-2010, 17:44
CITAT (fuchian @ 20-09-2010, 15:27)  Inte så enkelt som du tror..... harruduprövatdetsjälvinnandugerrådtilloss? -----  mendettavarjukanonlättsåjagintebehövertänkapådonstorabokstäverna!..  ...lillponkensnyanamnkan kanskebkilikt flaxhit eller flörtdit. ......  ... fluffian...  denstoraskillnadenmellandigochmigdinlillamorrhoppaärattjagfaktisktbehärskarskriv andetskonstvilketblandannatinnebärattjagkanstavaenförmågadumedallösnkvärdtydligh etvisatattduintebehärskarmittrådtilldigärattdutaralladinförfalskadebetygochdinab åtardinaövervakningskamerordinaträdgårdsmästareochfalskapapegojorochstopparindem itruteninnanduhopparinihusbilenalternativtnågonavmercornaochlåterdinstackarshund skjutapåtillsduåkerutförnärmstastupdåkanskedufårnyttaavdinapåståddamedialaförmåg ordukanjuförsökaropapåhjälpfrånunderjordensandarsådomhjälperdigattlandamjuktefte rsomduförmodligenredanharskititpådigsåkanduhoppaochskitainteförattfåprickigabenm endensmutsbrunafärgensomredanrinnernerfördemkanskejämnarutsig.   Edit:Saknadesenbokstav
Alexander-VG-zon3
20-09-2010, 17:45
sommarhumla
20-09-2010, 17:49
Stick och brinn, hoppa och skit samt far åt helvete och ät skit!
Alexander-VG-zon3
20-09-2010, 17:52
CITAT (sommarhumla @ 20-09-2010, 18:49)  Stick och brinn, hoppa och skit samt far åt helvete och ät skit! mmmmmm yummy humlan. akta så du inte drunknar i koppen
sommarhumla
20-09-2010, 17:58
CITAT (flaxss @ 20-09-2010, 18:52)  mmmmmm yummy humlan. akta så du inte drunknar i koppen  [attachment=55018:bumblebee_costume.jpg] Icke då Flaxss lille....jag glider bara in in min lilla söta dräkt och flyter runt på ytan....
Aqvakul
20-09-2010, 18:04
sommarhumla
20-09-2010, 18:22
Jaha, och vad är det som är så förb lustigt med min söta lilla dräkt nu då????
CITAT (sommarhumla @ 20-09-2010, 18:58)  [attachment=55018:bumblebee_costume.jpg] Icke då Flaxss lille....jag glider bara in in min lilla söta dräkt och flyter runt på ytan....  Naaajs passning ditt lilla irriterande flygfä! Det bor visst en liten poet i ränderna på dej!
sommarhumla
20-09-2010, 18:33
CITAT (Cacki @ 20-09-2010, 19:24)  Naaajs passning ditt lilla irriterande flygfä! Det bor visst en liten poet i ränderna på dej!  Åhhh, tackar....inte varje dag man får ett berömmande från Cacki inte....hmmm, vad har du nu i kikaren
CITAT (sommarhumla @ 20-09-2010, 19:33)  Åhhh, tackar....inte varje dag man får ett berömmande från Cacki inte....hmmm, vad har du nu i kikaren  Njaäää, jag såg bara scenariot spelas upp för min inre syn... Du badande i *uääk*...kippandes efter luft...med klibbiga, avbrutna vingar.....ångesten som lyser i dina fula ögon....du räknar sekunderna innan fuldräktens fyllts och drar dej neeeer av sin tyngd...dom sista bubblorna som stiger upp till ytan "blubb bluuubb.... ÅH,VILKEN VACKER SYN!!
sommarhumla
20-09-2010, 18:50
CITAT (Cacki @ 20-09-2010, 19:46)  Njaäää, jag såg bara scenariot spelas upp för min inre syn... Du badande i *uääk*...kippandes efter luft...med klibbiga, avbrutna vingar.....ångesten som lyser i dina fula ögon....du räknar sekunderna innan fuldräktens fyllts och drar dej neeeer av sin tyngd...dom sista bubblorna som stiger upp till ytan "blubb bluuubb.... ÅH,VILKEN VACKER SYN!!  Jahaaaaa, och det är då du dyker upp och ditt skadeglädje över min "belägenhet" gör att jag får ny styrka och skjuter upp ur koppen och ger dig en jävla näsbränna som du sent kommer att glömma.
CITAT (sommarhumla @ 20-09-2010, 19:50)  Jahaaaaa, och det är då du dyker upp och ditt skadeglädje över min "belägenhet" gör att jag får ny styrka och skjuter upp ur koppen och ger dig en jävla näsbränna som du sent kommer att glömma. ...och då blåser jag bort den lilla skitfläck som hänger kvar på min nästipp.....fattar lite lojt den rödvita livräddningsringen som jag huggit tag i när jag såg att någon befann sej i livsfara....men ångrat mej och tankspritt hängt om min hals när jag såg att det var du....med ett nöjt leende på läpparna slänger jag den med med ett lätt plask över den lilla humleröven som sticker upp över ytan....vänder på klacken och styr mina steg bort därifrån...för att i nästa stund glömt varför jag alls ställt kosan till platsen...men en känsla av lycka som värmer mitt bröst....och bestämmer mej för att gå och köpa en hel låda med Radar...varför vet jag inte....bara att det är mitt "kall" här i livet.... meningen med mitt liv....RÄDDA VÄRLDEN!!!
Alexander-VG-zon3
20-09-2010, 19:11
fuchsian
21-09-2010, 09:18
Tjaaa, allatröttaeftervalen?  ärinteförvånadallspådet, mendetblirlättare, jagärnöjdiallafall! Till RÖDTOP, skaduintetaochskitaiattföljaeftermig?  duärsomenpissemyrameddinaointelligentaoch långsintafelbedömningar, skulleinteanställaentypsomdusomfastnatinångammaltråd.....  kanniandravändautdenpissråttanomhonvågarsighitpåelakaärenden? ......Fluffian....
skogstroll
21-09-2010, 09:37
enrejälsnytingskullenoginteskadaidittfall
sqrulan
21-09-2010, 09:46
 Men va sjutton, kan ni inte skriva längre!!!
Red Top
21-09-2010, 10:14
¿ɹǝʌıɹʞsɯosuoƃǝɐuıpʌɐʇɐuuɐʇoƃåuɹäǝʞsuɐʞʇǝpɹǝןןǝןǝɟʌɐʇsɐpuǝʇʇǝǝʇuıǝɹɐʌıɹʞsʞödsʇɐɟɟɐʞsnpɹɐɥɟʇƃıןʞɔıʞs
Aqvakul
21-09-2010, 10:20
CITAT (Aqvakul @ 21-09-2010, 11:20)  Här ska inte sjungas och smilas, här ska BRÅKAS!!!!
Fatta det din lundagås!!
skogstroll
21-09-2010, 12:46
nä inga sångfjollor i den här tråden
fuchsian
21-09-2010, 15:43
CITAT (skogstroll @ 21-09-2010, 10:37)  enrejälsnytingskullenoginteskadaidittfall Skogstroll, - inte en levandesjälskanågonsin slåmigmera fördåärjaglivsfarligpåallvar sistagångendethände varjag 16år ochdåbestämdejagmigatt omdetupprepasmera såhusihelskota fördenstackarn somtarvåld motmig ...  dåblirjafdjävulensjälv . omdetärmanellerkvinna saksamma ........fuchian.......  .. fuchian...
Alexander-VG-zon3
21-09-2010, 16:30
CITAT (skogstroll @ 21-09-2010, 13:46)  nä inga sångfjollor i den här tråden  tur att jag inte sjunger då
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|