|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Tydligen tyckte Aqvakul att jag gick över gränsen,jag som är så jäkla snäll men fy fan för översittare dom tål jag inte alls  ja nu menade jag inte Aqvakul du är go
Aqvakul
17-09-2010, 21:53
CITAT (Motti @ 17-09-2010, 22:51)  Tydligen tyckte Aqvakul att jag gick över gränsen,jag som är så jäkla snäll men fy fan för översittare dom tål jag inte alls  ja nu menade jag inte Aqvakul du är go  Du gick inte över någon gräns - men om du tror att du kan föra diskussionen om moderering av forumet i denna tråden, så tror jag du blir besviken. Men annars finns det väl inga särskilda gränser i denna tråden...
Aqvakul
17-09-2010, 22:02
Nja !jag tycker han håller en viss balans här den lille bråkstaken  Han är liksom Diplomaten här även om man inte alltid tycker som han så blir han inte sur,Aqvakul har i alla fall en viss distans och har humor
CITAT (Motti @ 17-09-2010, 23:05)  Nja !jag tycker han håller en viss balans här den lille bråkstaken  Han är liksom Diplomaten här även om man inte alltid tycker som han så blir han inte sur,Aqvakul har i alla fall en viss distans och har humor  En ganska sympatisk kuf ja, men likt förbannat en skitstövel!.....och du borde vaccinerat dej!...annars kanske du också blir en skitstövel....en ännu trevligare skitstövel! Moahahahaha!!! Det är inte tillåtet i den här tråden! Så de´sååå!
Måste göra dig besviken Cacki !jag är ingen skitstövel och lär aldrig bli det heller ,och faktiskt så gillar jag Aqvakul trots att han är lite "Kalle redig" ibland"Vuxna människor "som mobbar andra här som inte tycker som dom. det gillar jag inte alls.
*Stintan*
17-09-2010, 22:23
bråk bråk bråk bråk bråk o bråk o bråk o bråk bråk bråktråd......
CITAT (Motti @ 17-09-2010, 23:19)  Måste göra dig besviken Cacki !jag är ingen skitstövel och lär aldrig bli det heller ,och faktiskt så gillar jag Aqvakul trots att han är lite "Kalle redig" ibland"Vuxna människor "som mobbar andra här som inte tycker som dom. det gillar jag inte alls. Äh, tagga ner vettja och slåss som folk! Jag bråkar ju bara lite fattaru´väl?? (Varken du eller Aq är skitstövlar, det trodde jag att du förstod....bara trams.... (även om ni är ganska lika ett par sådana.... ) KRAAAM!
sommarhumla
18-09-2010, 07:12
Här har det visst varit livat medan man sovit sin skönhetssömn, men nu verkar ni sova era förbaskade luspudlar....nåja, ni kommer väl tillbaka....ni kommer ju alltid tillbaka....svinpälsar
Aqvakul
18-09-2010, 07:17
Vadå svinpäls - Ska du säga, din extremt överviktiga och taskigt färgmatchade säsongsuppenbarelse..
sommarhumla
18-09-2010, 07:23
Ja akta're så jag inte klämmer till dig, din lilla bärfis
Myosotis
18-09-2010, 09:08
CITAT (Aqvakul @ 17-09-2010, 22:25)  Tråden är en tramstråd/skämttråd där man mest gapar på skoj. Kritik mot forumets skötsel skulle jag försöka driva antingen i Görans tråd på support eller i en egen tråd... OBS. Nu är jag allvarlig. Den här tråden har blivit en tramstråd/skämttråd och det är ju kul. Från början uppfattade inte jag det som att den var tänkt så. Att någon som inte ens är TS kommer med pekpinnar vad som är lämpligt att skriva här tycker jag är onödigt. Jag håller helt med Motti att det inte är särskilt kul att vara på odla längre. Det blir kanske inte bättre av att gnälla över det, men det blir inte bättre av den här trådens tramsinriktning heller. Dags för time-out igen. Hej så länge.
Aqvakul
18-09-2010, 09:18
CITAT (Myosotis @ 18-09-2010, 10:08)  OBS. Nu är jag allvarlig. Den här tråden har blivit en tramstråd/skämttråd och det är ju kul. Från början uppfattade inte jag det som att den var tänkt så. Att någon som inte ens är TS kommer med pekpinnar vad som är lämpligt att skriva här tycker jag är onödigt. Jag håller helt med Motti att det inte är särskilt kul att vara på odla längre. Det blir kanske inte bättre av att gnälla över det, men det blir inte bättre av den här trådens tramsinriktning heller. Dags för time-out igen. Hej så länge. Det var inga "pekpinnar", utan mer ett tips om man verkligen vill driva frågan.. Dessutom vidhåller jag att det inte blir bättre för att någon för femtielfte gången konstaterar att det behövs aktiv moderering här - vilket det stora flertalet verkar vara överens om. Däremot skulle kanske en mer konstruktiv, konkret aktion kunna ge effekt. Låt säga att några dussin av de mest aktiva här tog en gemensam tidsbegränsad time-out...
fuchsian
18-09-2010, 09:27
Du kan väl låta bli denna tråd, om du inte gillar det, en enkel match. Jag vet inte heller hur länge jag tar tid för detta, men det har varit ett livad gäng, och jag har trivts bra. Men det finns också viktigare saker, och det finns så mycket av olika saker i hela forumet, så det är bättre latsja i denna än på någon annanstans, men var och en bestämmer.
En bra sak har det varit att man slipper påhoppen som har hänt och händer i andra trådar och här ska man inte gå till personangrepp heller. Allt ska skötas med en glimt i ögat och vad man får här till svars, tar man inte åt sig som man kan göra i en annan tråd.
Sen är det för majoritetens sak att bestämma om detta ska fortsätta. Troligen är detta en återkommande grej som dör av sig självt och sen när man vill ha lite kul, börjar man igen, rätta mig om jag tänker fel, har inte varit såååå länge med er alla i forum, så jag lyssnar hellre vad som sägs, OK? ...fuchian....
Agva, Håller med dig, man får inte svar på Görans tråd, kanske har saken lösts sig, eller annat, men om han ska ha en fungerande råd dit vi kan vända oss, så lite mer önskar jag av det. ... fuchian....
*Stintan*
18-09-2010, 10:02
Det va ett jävla gnäll här då
fuchsian
18-09-2010, 10:13
Ja det är det verkligen ..... om det inte passar någon, gnäll då hemma, detta ska ju vara mer på skoj och inte nåt annat .......  så har jag förstått och handskats, men jädrans om .....  om man inte få ha lite roligt med dem som hänger här så då ........  går väl jorden under, eller????  ...fuchian...
sqrulan
18-09-2010, 11:18
Men far och flyg på din persiska ned pinkade matta, detta är blodigt allvar!  Fatta det!
Höörni gnällproppar och meshasar!
Jag är så satans less på valet nu och därför tror jag stämmningen blir bättre efter söndag kväll.
Hoppas det regnar småspik på er och inte kan var ute i trädgården/naturen!
(för det kan inte jag)
CITAT (Malvia @ 18-09-2010, 14:32)  Höörni gnällproppar och meshasar!
Jag är så satans less på valet nu och därför tror jag stämmningen blir bättre efter söndag kväll.
Hoppas det regnar småspik på er och inte kan var ute i trädgården/naturen!
(för det kan inte jag) Bra, då bidrar du ju till att minska miljöförstöringen åtminstone den lilla tiden! Ha dej och er andra springandes vind för våg ute i vår vackra natur ökar både försurningen och koldioxidutsläppen....för att inte tala om hur ni stör skönhetsupplevelsen....ERA GRINIGA GROTESKA BLÅSARSLEN!!!
sommarhumla
18-09-2010, 14:37
CITAT (Cacki @ 18-09-2010, 14:48)  Bra, då bidrar du ju till att minska miljöförstöringen åtminstone den lilla tiden! Ha dej och er andra springandes vind för våg ute i vår vackra natur ökar både försurningen och koldioxidutsläppen....för att inte tala om hur ni stör skönhetsupplevelsen....ERA GRINIGA GROTESKA BLÅSARSLEN!!! Ja att du har varit ute fattar man ju när man tittar ut genom fönstret, din förbaskade sumpbäver, fan ta dig!! Gräv ner dig långt så vi slipper höra ditt jävla klapprande, det osar ju för faan så man blir grön i fejan.
fuchsian
18-09-2010, 15:08
Jaha, där var orsaken till som det ser ut ute!......  var inte säker på det men det osade ommmet så jag tänkte att faasen, nu har hon blivit utsläppt och förpesta luften igen.......  Och hur i attans man fick ångest när man skulle bestämma sig för husbil eller husvagn????  och inget lugnande medicin för det.... faasen din jäkel, nu beställdes det både och......faaseen, hur kom detta till????  .flummian...
sqrulan
18-09-2010, 15:31
Men va sjutton!!! TYST!!!  grrr! OM du överhuvudtaget har några pengar att köpa något för så blir det i bästa fall en liten begagnad trehjuling! Körkort har du antagligen inte heller så håll igen glapptruten din menlösa svagsinta.......m.m....
fuchsian
18-09-2010, 15:56
Närru, inte håller jag tyst inte för att du säger sååååå .....  Lite veckopeng har jag och hör sen...  --- jag köper vad faasen som helst .......  lite ordning ska det va....  och hör sen....körkortet kom jultomten med, sååå......fluchian....
sqrulan
18-09-2010, 15:58
CITAT (fuchian @ 18-09-2010, 16:56)  Närru, inte håller jag tyst inte för att du säger sååååå .....  Lite veckopeng har jag och hör sen...  --- jag köper vad faasen som helst .......  lite ordning ska det va....  ..fuchian.... Sitter du å bölar också?  Försök inte att få mitt hjärta att vekna!
sommarhumla
18-09-2010, 17:38
Vad i helvete är det jag ser, har ni somnat in nu igen, fan har PRO årsmöte idag eller? Har pensionen kommit i brevlådan så ni är ute och slåss med käppar och rullatorer för att tjacka in er på nån jävla billig pölsa som ingen annan vill ha. Satans dyngbaggar, gå och dra nåt gammalt över er, jag vill inte ha er här iallafall så det så.
EDIT: FAR ÅT HELVETE OCH STANNA FÖR FAN DÄR!!!!!!
Biggan_
18-09-2010, 17:44
CITAT (sommarhumla @ 18-09-2010, 18:38)  EDIT: FAR ÅT HELVETE OCH STANNA FÖR FAN DÄR!!!!!! Kan man få vägbeskrivningen?
fuchsian
18-09-2010, 17:51
Det ser inte bättre ut hörru ....vad gör vi åt det?  det gnälls så att det gnissssslar i örona om denna trådens vara och icke vara......  ska vi ge dom en omgång?....  era jädrans förslappade och uttorkade kossor .....FAR ÅT FUGELAND HELA ÅLDRINGSPUNTEN!!!!!  Ja, sedär, det hjälpte......  ..... lill-fufhian....
sommarhumla
18-09-2010, 17:53
CITAT (Biggan_ @ 18-09-2010, 18:44)  Kan man få vägbeskrivningen? Men det var då själva fan, är ni helt jävla inkompetenta. Klarar ni ingenting själva? Nåväl, för första och sista gången: Leta er hem till Cacki-lackans sunkiga håla i jorden. När ni känner en vidrig blandning av svavelos och 40 dagar gammal fotsvettslukt så är ni framme! Det är ju för fan bara att läsa kärringens tidigare inlägg för att förstå att hon måste vara i direkt nedstigande led från från hin håle.
fuchsian
18-09-2010, 18:03
de behöver nog en som leder dom tillrätta, hörru, de halvsover och stinker av bara faasen lite överallt, liksom.....  det finns ju ingen fart på kärringarna, har de slut på inkontinensskydd och sitter och klämmer, eller????? Du, humlan ta och stick i ändan på dom ..  ...kanske det sker nåt .....pinkar ner sig.  ........ lill-fluffian....
Biggan_
18-09-2010, 18:15
CITAT (sommarhumla @ 18-09-2010, 18:53)  Men det var då själva fan, är ni helt jävla inkompetenta. Klarar ni ingenting själva? Nåväl, för första och sista gången: Leta er hem till Cacki-lackans sunkiga håla i jorden. När ni känner en vidrig blandning av svavelos och 40 dagar gammal fotsvettslukt så är ni framme! Det är ju för fan bara att läsa kärringens tidigare inlägg för att förstå att hon måste vara i direkt nedstigande led från från hin håle.  Nu har jag varit där! Inget vidare ställe du rekommenderade!  Torrt och bränt, ingen grönska alls och ingen Cacki!
fuchsian
18-09-2010, 18:25
Men vad faasingen gör vi nudå??? Är du verkligen säker att hon inte gömde sig under rötterna på den sunkiga tallen där hon brukar hålla hus, den fegissen!  ..lill-fluffian... Hjälp behövs MEDSAMMA!
Här sitter ni och gapar er alldeles blåröda i trynet era tafatta snorhyvlar! Klarar ni inte att knäcka varann själva så får ni fanimej öva lite bättre. Man kan ju tro att det här är ett jävla senildagis för dubbelinkontinenta satkärringar och ingen boxarring där den starkaste förgör resterande sopprötter. SLÅSS FÖR LIVET ISTÄLLET, FÖR FAN...JÄVLA RACKARPACK!!
Fjortizzen
18-09-2010, 18:52
assåw satt o läste runt i denna tråd o jag ba typ. OKääääääääääääJJJ pensionerade personer med rollatorer sitter här o bråkar. de gömmer sig bakom en rollator ute irl o går in på sådana lugna hemsidor o bråkar o stönar. okäj asså nu framstället jag kanske er som mindrä värdä personär men de är ni förstås intääeäe alla är likaah mkt värda vetja. ofta inte. men aja sp jag ba tar o kommenterar här lite för att typ neutralisera denna fina tråd som lyser igenom hela forumet. aja typ puss på er alla rynkiga ansikten, kärlek till er. o glöm förtusan att inte rösta
/FJJJJJOOOORTIIIIIZÄÄÄÄÄÄN wooooohooooow likzom
sommarhumla
18-09-2010, 18:53
CITAT (Cacki @ 18-09-2010, 19:47)  Här sitter ni och gapar er alldeles blåröda i trynet era tafatta snorhyvlar! Klarar ni inte att knäcka varann själva så får ni fanimej öva lite bättre. Man kan ju tro att det här är ett jävla senildagis för dubbelinkontinenta satkärringar och ingen boxarring där den starkaste förgör resterande sopprötter. SLÅSS FÖR LIVET ISTÄLLET, FÖR FAN...JÄVLA RACKARPACK!! Jaså, du har vaknat till nu din jäkla rövhål. Jag tyckte väl att det började lukta unken gödselstack. Hur faan vågar du lämna oss i sticket din förbannade mara! Det är fanimej inte tillåtet att lämna den här tråden och bara glida in som om inget hänt din rackans knölföda. Skit på dig och far åt helvete, eller förresten dumt sagt eftersom du ju redan är där.
Red Top
18-09-2010, 18:59
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 19:52)  Du har valt att ignorera alla inlägg från:Fjortizzen
CITAT (sommarhumla @ 18-09-2010, 19:53)  Jaså, du har vaknat till nu din jäkla rövhål. Jag tyckte väl att det började lukta unken gödselstack. Hur faan vågar du lämna oss i sticket din förbannade mara! Det är fanimej inte tillåtet att lämna den här tråden och bara glida in som om inget hänt din rackans knölföda. Skit på dig och far åt helvete, eller förresten dumt sagt eftersom du ju redan är där.  Du...ett ord till och dina malätna humlevingar flyger omkring alldeles ensamma! Fan ta dej din irriterande lilla fotvårta!!!
fuchsian
18-09-2010, 19:09
näääe, icke ge dig på humlan utan byt dig till torrt ..... det droppar ju efter dig din inkontinenta och din fegis....  stoppa in dina löständer om du hittar dom bland skiten......  ... lill-fluffian....
*Stintan*
18-09-2010, 20:32
Vilket förbannat tjat det var här då
fuchsian
18-09-2010, 20:51
och du med din sketlurviga tryne ens ha mage att fråga det? ...  Här ges ingen pardon till rollatormaffian ......  .. de läckande stinkbomber har inte ännu fått bli ombytta, så innan dess inget hit att göra hos oss som tillhör mellangenerationen....  ... vi är brudar i lyxförpackning....  gillar inte stinkbomber.....  .... bevare mig väl .......... ..lill-muffian....
Meriona
18-09-2010, 21:03
Den här tråden blir mer och mer obegriplig.
fuchsian
18-09-2010, 21:15
Den är vad den är. Här finns inga meningar, de får du leta upp nån annanstans....  förresten varifrån har du rymt nu igen? ....  ge dig tebaks , backa om du inte kan vännna dig....  .. lill-fuffsian..
Fjortizzen
18-09-2010, 21:53
heeeeejs sveeejs i denna söta tråd. fjortannn här då, eller fjortizzäään som ni kan see typ. Denna tråd har en märklig nostalgi, det är som en söt doft av mogna jordgubbar som sprider sig i tråden, och in i småprat. Man lockas hit. Det är varma solmogna jordgubbar jag pratar om. hahah asså va mobbat o skriva så typ känner mej som en rutten fis då. nä skoja bara tänkte bara säga heeeeeeeeeeejj äre bra. har ni förslag på vad jag kan skriva så får ni gärna skriva det här. det är ju lite demokrati ellerhur? Och glöm därför inte att rösta nu på söndag. För vad säger man? Ett äpple om dagen är bra för magen, ett val var fjärde år är bra för samhället. OFTAAAAAAAAAAAAAAAAA INTEEE? De va jag som kom på dääää, typ världskänd citat kanske dä blir en daaaaag:D
Alexander-VG-zon3
18-09-2010, 21:56
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 22:53)  heeeeejs sveeejs i denna söta tråd. fjortannn här då, eller fjortizzäään som ni kan see typ. Denna tråd har en märklig nostalgi, det är som en söt doft av mogna jordgubbar som sprider sig i tråden, och in i småprat. Man lockas hit. Det är varma solmogna jordgubbar jag pratar om. hahah asså va mobbat o skriva så typ känner mej som en rutten fis då. nä skoja bara tänkte bara säga heeeeeeeeeeejj äre bra. har ni förslag på vad jag kan skriva så får ni gärna skriva det här. det är ju lite demokrati ellerhur? Och glöm därför inte att rösta nu på söndag. För vad säger man? Ett äpple om dagen är bra för magen, ett val var fjärde år är bra för samhället. OFTAAAAAAAAAAAAAAAAA INTEEE? De va jag som kom på dääää, typ världskänd citat kanske dä blir en daaaaag:D som sagt förökar sig som kaniner  räckte det inte med ett nick ? roligt att leka frjottiäääääääääääääääääzzz maanen ,,, yeah komm on. fjortiääääääääässsssssssssss styljle ,, wadd händär hoooooooooooozz dej. party allll da day. ohh jeah parsti parsti party. dräcka kola och itta chiups all da day.
Fjortizzen
18-09-2010, 21:59
CITAT (flaxss @ 18-09-2010, 22:56)  som sagt förökar sig som kaniner  räckte det inte med ett nick ? roligt att leka frjottiäääääääääääääääääzzz maanen ,,, yeah komm on. fjortiääääääääässsssssssssss styljle ,, wadd händär hoooooooooooozz dej. party allll da day. ohh jeah parsti parsti party. Ätt nick? hur menar du då gumman?
Alexander-VG-zon3
18-09-2010, 22:01
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 22:59)  Ätt nick? hur menar du då gumman?  sssssssssssssssssssss fjortis, gumman jadu, nya fjrottääääääääääs style eller ? gumman yeah. om man såväl gumma va vad skönt livet skulle va, pyssla om blommorna och äta bullar hela dagen lång. det du fjrorrtisäääääääääääääää
Meriona
18-09-2010, 22:03
CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 22:59)  Ätt nick? hur menar du då gumman?  Oj det är till att navigera fel redan i början. Stackare.
Fjortizzen
18-09-2010, 22:07
CITAT (flaxss @ 18-09-2010, 23:01)  sssssssssssssssssssss fjortis, gumman jadu, nya fjrottääääääääääs style eller ? gumman yeah.
om man såväl gumma va vad skönt livet skulle va, pyssla om blommorna och äta bullar hela dagen lång. det du fjrorrtisäääääääääääääää assååå ååw så typ pinsamt äckligt med männskor som går runt o äter bullar typ. man ba assåååwww du vet väl vad en bulle kan åstadkomma mäd. Var med min vännina och vi snackade om typ världens snyggaste kille men min vännina sa att hon såg honom med bulle på handen jag ba åååååhhhhh  vad håller han på määääd? fatta vad bullar gör, man blir ju typ skittjooock. dä ju ntä så bra o va tjock - dyra kilon för samhället ofta intä, o sen när man typ säger varför äteru en bule för seru inte hur din mage kommer växa så svarar masn uppkäftigt typ bry dej inte eller varför lägger du i dig. o sen man ba hallå om du blir tjock äre samhällät som står för kostnaderna inte din pappa eller så  sen dom ba eeee okej...... CITAT (Meriona @ 18-09-2010, 23:03)  Oj det är till att navigera fel redan i början. Stackare.  asså fattar inte din humor eller vad du försöker säga men de har säkert med åldern att göra  smiiileee and vote ofc.
Alexander-VG-zon3
18-09-2010, 22:10
CITAT (Meriona @ 18-09-2010, 23:03)  Oj det är till att navigera fel redan i början. Stackare.  kanske glömde svänga av till skylten där det stod www.flashback.org och råkade landa fel här inne på odla.nu.  CITAT (Fjortizzen @ 18-09-2010, 23:07)  assååå ååw så typ pinsamt äckligt med männskor som går runt o äter bullar typ. man ba assåååwww du vet väl vad en bulle kan åstadkomma mäd. Var med min vännina och vi snackade om typ världens snyggaste kille men min vännina sa att hon såg honom med bulle på handen jag ba åååååhhhhh  vad håller han på määääd? fatta vad bullar gör, man blir ju typ skittjooock. dä ju ntä så bra o va tjock - dyra kilon för samhället ofta intä, o sen när man typ säger varför äteru en bule för seru inte hur din mage kommer växa så svarar masn uppkäftigt typ bry dej inte eller varför lägger du i dig. o sen man ba hallå om du blir tjock äre samhällät som står för kostnaderna inte din pappa eller så  sen dom ba eeee okej...... asså fattar inte din humor eller vad du försöker säga men de har säkert med åldern att göra  smiiileee and vote ofc. man ska ju egentligen inte mata trollen... men har inget annat att göra nu när man sitter hemma och är sjuk. undra vem du egentligen är  hade du tråkigt igår ? mår du bra ? (här är en som kan äta mängder med bullar utan att bli tjock, vilken tur man har  att man får några extra kilon med åldern gör ju inget då vet man att man har levt).
Fjortizzen
18-09-2010, 22:17
CITAT (flaxss @ 18-09-2010, 23:10)  kanske glömde svänga av till skylten där det stod www.flashback.org och råkade landa fel här inne på odla.nu.  man ska ju egentligen inte mata trollen... men har inget annat att göra nu när man sitter hemma och är sjuk. undra vem du egentligen är  hade du tråkigt igår ? mår du bra ? (här är en som kan äta mängder med bullar utan att bli tjock, vilken tur man har  att man får några extra kilon med åldern gör ju inget då vet man att man har levt). Igåååeer? Live today, pray for tomorrow and forget yesterday is da shit baby. jag mår jättebra gumman har bara brist på annat att gö hur äre själv? haru feber naaaaaw krya på't. Troll? KALLARU MEJ FÖR TROLL? Då äru helt ute o cyklar för jag är verkligen inget troll typ ett rosa monster kanske bara.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|