Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Solstorm
Ni har kvalificerat er för att vara med i "Kungen av Tylösand"
Där passar ni bra. Pink, skit och spy, precis som här.
Nu vill väl ingen normal människa åka till Tylösand någon mer gång.
Malvia

Spy-bar, där passar ni spy-flugor! Surr Surr
Cacki
Fy fan vad ni är spy-diga! Spola ner er i närmsta spy-gatt!!
*Stintan*
Här är ju värsta spy-warehålan!
Solstorm
Stintan fick så mycket komplimanger i en annan tråd så jag tänker tro att det var hon som pinkade och spydde i poolen bara för att kärringen inte ska gå och tro att hon är något märkvärdigt.

Solstorm
Visst är den här årstiden fin. Det är nu det är dags att gå ut på långpromenad i skogen. Gärna börja uppe i Norrland och så småningom göra promenaderna längre söderut. För att komma riktigt nära djuren och uppleva hur de har det så tycker jag att ni ska ha brungråa kläder, ha gärna älghorn på huvudet också. devil.gif
*Stintan*
CITAT (Solstorm @ 09-09-2010, 14:45) *
Stintan fick så mycket komplimanger i en annan tråd så jag tänker tro att det var hon som pinkade och spydde i poolen bara för att kärringen inte ska gå och tro att hon är något märkvärdigt.

[attachment=54782:asgarv.gif] men du ska veta att jag väljer med omsorg i vems poool jag ska spy.[attachment=54783:sourpuss.jpg]
Solstorm
Dags för dig att komma ut i skogen lite devil.gif
*Stintan*
CITAT (Solstorm @ 09-09-2010, 15:08) *
Dags för dig att komma ut i skogen lite devil.gif

Ja gärna bara du ordnar skjuts giggle.gif
Solstorm
Om du tar på dig älghorn så kommer jag och hämtar dig med cykel!
*Stintan*
CITAT (Solstorm @ 09-09-2010, 15:28) *
Om du tar på dig älghorn så kommer jag och hämtar dig med cykel!

Fast vi kan ju vänta tills det är dags för åldrings"vård". ranting.gif
Solstorm
Usch och fy, Sverige är ju nästan där redan. Såg uppdrag granskning igår. De högre tjänstemännen och politiker som låter gamla fara illa och inte följer lagar och regler det är ju dem vi ska skicka ut i skogen med älghorn på. Jag kommer och hämtar dig med pansarbil istället, har vapen i bilen så siktar vi in oss på de ansvariga.
*Stintan*
CITAT (Solstorm @ 09-09-2010, 15:46) *
Usch och fy, Sverige är ju nästan där redan. Såg uppdrag granskning igår. De högre tjänstemännen och politiker som låter gamla fara illa och inte följer lagar och regler det är ju dem vi ska skicka ut i skogen med älghorn på. Jag kommer och hämtar dig med pansarbil istället, har vapen i bilen så siktar vi in oss på de ansvariga.

[attachment=54784:jippi.jpg]jiippii!!
sommarhumla
Men vafan bråka nu då, tror ni det här är nån jävla semestertripp!!!! Det heter bråktråden och då ska det fanimej bråkas mad.gif mad.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 09-09-2010, 19:11) *
Men vafan bråka nu då, tror ni det här är nån jävla semestertripp!!!! Det heter bråktråden och då ska det fanimej bråkas mad.gif mad.gif

Men bråka själv då för fan! Du tror visst att du kan sitta där och ge order men det kan du vara alldeles säker på att det har du inget för! PUSS PÅ DEJ FÖR HELVETE, lilla Gullefjun! smiley_small_hug.gif sick.gif
sommarhumla
Fan det tog tydligen skruv iallafall w00t.gif
Hehehe. Skönt att det finns nån som är på bettet flirting.gif
Aqvakul
Det var en kyckling som hette gullefjun
Han skulle ge sig ut på promenad
Och solen lyste och gräset lockade
Och hela välden var så hjärtans glad
Det fanns ett hål uti hönsgårdsnät
Där genom trippade med lätta fjät
Den lilla gullefjun med mjuka silkesdun
Och alla hönsen sa ka-ka ka-ka

När gullfjun kommit en bit på vägen
Då mötte han en svart och gammal katt
Men gullfjun trodde inte han var farlig
Så han blev inte rädd ett enda skvatt
Men katten slickade bums sin nos
Han tänkte nog av gullfjun göra mos
Den lilla gullefjun med mjuka silkesdun

Då hörde gullefjun att någon skälde
Och det kom rusande en väldig hund
Då tyckte katten det var bäst att springa
Och så försvann han på en halv sekund
Tack kära hund sa lilla kycklingen
Du räddat mig, du kan få bli min vän
Sa lilla gullefjun med mjuka silkesdun
fuchsian
Det var ju inget att hämta här inte !!!!! Va faaaaasen håller ni på! ranting.gif Hit och bråka era fegissar!!!

Jag är förbannad ... devil.gif fick en anvisning av ..... att avliva min gamla hundjävel!!! confused.gif vad faaan har den stackarn gjort???? ---- Jooo hun pissade på en persisk matta efter att jag hade rastat henne.... thumbdown.gif Vad är det för fasoner?............
Så nu ni ..... man ska (enl.per,) att avliva alla jädra döva och helt senila hundar..... rotfl.gif faaan heller!

vem ska då tvätta mina fussingar 511 ggr per kväll. säg det!....era mesar.... -fear-.gif hundstackarn kommer bara inte ihåg att hon har gjort det...... fattar ni? ..... fel på korttidsminnet har den......och då ska hon avlivas...... fyi katten ... ni .. alla som ens vågar antyda sånt! Jag är såååååå devil.gif ...fuchian....
Red Top
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 09-09-2010, 22:47) *
Det var ju inget att hämta här inte !!!!! Va faaaaasen håller ni på! ranting.gif Hit och bråka era fegissar!!!

Jag är förbannad ... devil.gif fick en anvisning av ..... att avliva min gamla hundjävel!!! confused.gif vad faaan har den stackarn gjort???? ---- Jooo hun pissade på en persisk matta efter att jag hade rastat henne.... thumbdown.gif Vad är det för fasoner?............
Så nu ni ..... man ska (enl.per,) att avliva alla jädra döva och helt senila hundar..... rotfl.gif faaan heller!

vem ska då tvätta mina fussingar 511 ggr per kväll. säg det!....era mesar.... -fear-.gif hundstackarn kommer bara inte ihåg att hon har gjort det...... fattar ni? ..... fel på korttidsminnet har den......och då ska hon avlivas...... fyi katten ... ni .. alla som ens vågar antyda sånt! Jag är såååååå devil.gif ...fuchian....

Jag ställde en fråga! Gav ingen anvisning! Detta därför att jag har mycket svårt för när folk pratar om sina djur på ett sådant sätt som du gör. Nu kallar du igen din gamla sjuka hund för "hundjävel". Varför har du hund? Kan inte hjälpa att jag tycker synd om den att ha en sådan matte. thumbdown.gif ranting.gif mad.gif sick.gif
storm

?????????? har du ingen respekt för din hund jag skulle aldrig prata så nedslående om min livskamrat men det du skriver säger mycke om dig din stackare huga sök hjälp
Solstorm

Låt du hunden leva ifred med din papegoja. Ta på dig älghorn och gå ut i skogen så gör du omvärlen en tjänst.
skogstroll
nej... stryk ska ni ha sådeså ninja.gif
sqrulan
thumbdown.gif Hur i helvete kan du låta hunden tvätta dina fötter, du är verkligen ingen djurvän!!! sick.gif

Ta din persiska matta och flyg nånstans!
*Stintan*
CITAT (sqrulan @ 10-09-2010, 10:20) *
thumbdown.gif Hur i helvete kan du låta hunden tvätta dina fötter, du är verkligen ingen djurvän!!! sick.gif

tummenupp.gif inte underligt att den är sjuk. Det växer väl flugsvamp mellan tårna på fuckian ranting.gif
sqrulan
sick.gif sick.gif sick.gif sick.gif
skogstroll
ä vadå det kanske är näringsrikt??? lägg dig inte i sånt du inte begriper dig på

ärthjärna....

whistling.gif
*Stintan*
CITAT (skogstroll @ 10-09-2010, 10:40) *
ä vadå det kanske är näringsrikt??? lägg dig inte i sånt du inte begriper dig på

ärthjärna....
whistling.gif

Ska vi på samma kalas confused.gif
fuchsian
CITAT (skogstroll @ 10-09-2010, 10:40) *

ärthjärna....
whistling.gif

Ja du, det är väl inte värt denna kalabalik om hunden. hon är som hon är på ålderns höst och stendöv, annars hade jag inte sagt något som skulle ha sårat vovven, men det är fyjans att kissa på mattan, men den går att tvätta och så länge hon vill leva och inte har ont, så får hon vara senil och slicka på mina fötter, även om det kan bli många gånger per kväll.
Hon blir verkligen ledsen om hon inte kan ha sin rytm och om mina fötter har hon skött om och när jag hade flera operationer i den andra foten, låg hunden och passade den så att ingen fick störa foten.

Detta var lite provokativt av mig, men att avliva den, som hon menar, det är våran sak att ta ställning till och hundens välbefinnande som avgör den saken. Sedan att jag kan vara irriterad kan vara andra orsaker helt och hållet än att hon råkade pinka på mattan, men där der man vad folk är gjort av.......fuchian....

CITAT (sqrulan @ 10-09-2010, 10:20) *

Sqrulan,

Och hur är en djurvän då i din värld?

Sedan har jag beskymmer att flyga iväg, för vi har bägge våningar fulla med persiska mattor, det blir lite svårt att starta alla 511...... rotfl.gif tänk lite före..... fuchian.....
Solstorm
Jag antar att din hund är av samma knasiga ras som din papegoja
Aqvakul
Nu börjar det hetta till på allvar - det var väl ändå inte meningen?
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 10-09-2010, 13:30) *

Gå och bada!
fuchsian
CITAT (Solstorm @ 10-09-2010, 09:58) *
Låt du hunden leva ifred med din papegoja. Ta på dig älghorn och gå ut i skogen så gör du omvärlen en tjänst.

Solstorm,

Det var ju det jag gjorde när jag krockade med älgen. Det blev ju en älg mindre, det räcker för min del.
vilken jäkla papegoja? Har de sådana till hundvakt? visste jag inte om. Omvärlden har inte kommit med dylika synpunkter.
Att vara en djurvän, läs det som jag skrev om dessa 3 vanvårdade hundar som kom i var sin polisbil hos våra bekanta. det är ju hundvänner!!!! .....fuchian....

CITAT (Aqvakul @ 10-09-2010, 13:30) *

Nej du AQVAKUL,

Det är olika åsikter vad som ska göras åt min hund. Här finns inte något att hoppa högt på , så lugnt bara, andra vet ju vad som är bra för min hund så jag ska lyssna och sen avliva henne om det krävs. fuchian...
fuchsian
Hittar inte det som jag skrev igår om "hundvänner", så tar vi det fr. början.

Snackade med en väninna och hon berättade till mig att det hade varit lite panik hos dom dan innan när det kom 3 polisbilar med var sin hund. en sån best, tror att det är nåt mot bitsbull el. liknande.
Hund nr ett fick bindas för att kunna förflyttas till en hundgård, var så rasande och vansinnig. hund nr 2 gick lite bättre att sätta i en annan hundgård och den 3:e var knappt vid liv, ena örat borta, fulla med bitmärken och sår, så den passades till djursjukhuset.

Dessa rara "älsklingar" fanns endast kvar när socialen skulle hämta ungarna från föräldrarna. Ingen vet vart familjen tagit vägen.
Dessa goa och människovänliga raringar ska man avliva, resten också, inte enbart den som var totalt misshandlad, även av människor = deras matte/husse och barn.

Det är väl så här en RIKTIG DJURVÄNN handskas med sina älsklingar. gosa lite och skära av en bit ur hunden??????
Till saken hör att detta är inte nån engångshändelse, det går knappt en vecka som polisen gör sig av "väldigt fint vårdade raringar" till dem.
Då ska man inte snacka om en "senilo" som pinkar på mattan, eller ........fuchian....
fuchsian
CITAT (Solstorm @ 10-09-2010, 13:17) *
Jag antar att din hund är av samma knasiga ras som din papegoja

Ja, hunden tillhör någon papegojsläkt så slipper jag ha 2 djur, va bekvämt! whist.gif .. fuchian...
Cacki
Det var väääldigt vad det var intressant att bjäbba om senila jyckar då! Nu tänker jag fan i mej se till att det blir slut på gastandet. Så här ska vi göra och sedan ser ni till att hålla käften!!

Stintan, din illmariga gamla gnällkärring! Skicka några paket av dina blöjor till hundrackarn så ska ni se att den kommer att skita fullständigt i de persiska mattorna. Det finns väl roligare saker att ägna sej åt, så vad fan ska den med några mattor till sedan??...möjligtvis kan trasorna duga att skita på istället...men DET AVGÖR JYCKEN!!!

...eller:

Fuchian, din obstinata häxa! Ge hundrackarn ett gevär och låt den själv bestämma om den har lust att blåsa skallen av sej eller inte. Lägg dej inte i så förbannat mycket, för då finns de risk att jycken bestämmer sej för att ge dej en nådaspruta istället!...Och senil förresten. Som du tuggar om om allting så kan man ju undra vem av er som är senilast! Och döv verkar du ju också vara, men jag ska nog få dej att höra vad jag säger...
HÅLL KÄÄÄFTEN!!

...och HÖR SEN!!!
fuchsian
Tackar för blöjorna.
Behåller mina vackra mattor så länge jag lever.

Ni är rätt konstiga, må jag säga ------ läs för faasen det som min väninna var med om med dessa gyckar!
när jag anses som en som inte klarar av djur, så har ni ett måttstock till dessa som poliser kör till deras ställe.

Mig går det att ha synpunkter, men ingen rör en fena hur dessa 3 hundar har blivit omskötta. Till mig säger ni att jag ska inte ha nåt djur, men dessa socialfall ska ha sina jyckar.
kanske jag ska börja knaka på min .......

Mig får du inte tyst på, har du hoppat i häxsoppan, skyll dig själv, för det stämmer. Våra vapen är fr. 1700 talet och är mynningsladdade så det kan inte hunden fixa, inga nya vapen finns det i huset. Tro inte ens att det finns krut att ladda dom med.
Jag skäller på min otäcka skithund hur mycket jag vill.

Tandläkarn har sagt att jag måste tugga.... ------ Fuchian....
skogstroll
fotsvett kan äfven verka bedöfvande
Cacki
CITAT (fuchian @ 10-09-2010, 14:54) *

BRA!!! Lyd då tandläkarns råd....BIT TUNGAN AV DEJ!
(Va´ i helvete är en bitbullhund förresten?? Äter den bullar eller?
Och NEJ FÖR FAN! Det är INTE okej att plåga djur...Okej???)

Stäng nu igen ditt pladderhål och gå ut med doggen istället....men gå lite längre än till grindstolpen den här gången så den stackarn hinner få ner byxorna och pissa innan du sliter in den genom dörren igen!!

*Stintan*
CITAT (fuchian @ 10-09-2010, 14:54) *
Tackar för blöjorna.
Behåller mina vackra mattor så länge jag lever.

Ni är rätt konstiga, må jag säga ------ läs för faasen det som min väninna var med om med dessa gyckar!
när jag anses som en som inte klarar av djur, så har ni ett måttstock till dessa som poliser kör till deras ställe.

Mig går det att ha synpunkter, men ingen rör en fena hur dessa 3 hundar har blivit omskötta. Till mig säger ni att jag ska inte ha nåt djur, men dessa socialfall ska ha sina jyckar.
kanske jag ska börja knaka på min .......

Mig får du inte tyst på, har du hoppat i häxsoppan, skyll dig själv, för det stämmer. Våra vapen är fr. 1700 talet och är mynningsladdade så det kan inte hunden fixa, inga nya vapen finns det i huset. Tro inte ens att det finns krut att ladda dom med.
Jag skäller på min otäcka skithund hur mycket jag vill.

Hur fan kan du bry dig mer om en persisk matta än om din hund. Köp en ny matta för sjutton och klipp den gamla i småbitar och använd som dasspapper. Det borde väl duga åt dig. Lite återanvändning skadar inte. Jag använder mina äkta mattor som isolering på verandan. Kamphundar har jag inget till övers för så jag hoppas dom avlivas med det snaraste. Djurplågare borde spärras in! Voff!!!!
Solstorm
Vad har grannens hundar i den här tråden att göra? Tycker att du ska gå dit och heala dem och stanna där. KOM INTE TILLBAKA!
fuchsian
CITAT (*Stintan* @ 10-09-2010, 15:14) *
Hur fan kan du bry dig mer om en persisk matta än om din hund. Köp en ny matta för sjutton och klipp den gamla i småbitar och använd som dasspapper. Det borde väl duga åt dig. Lite återanvändning skadar inte. Jag använder mina äkta mattor som isolering på verandan. Kamphundar har jag inget till övers för så jag hoppas dom avlivas med det snaraste. Djurplågare borde spärras in! Voff!!!!

Hunden dör, men mattorna finns kvar.
Konstig inställning du har mot djur! endast din gullesnutt tänker du på och sedan ger du fan i dessa andra raser som finns och som jag har berättat kommer det in även små, fina hundar, men helt knasigt beteende av någon knarkare som plågat dem.
Har du inte övers för nåt mer än dig själv? tråkigt att konstatera det.
Dom mattorna som inte få plats har vi upprullade på vinden och byter vid behov.
Vår vän är från den gamla Iran som ombesörjer vad vi behöver.... ...... fuchian...
fuchsian
CITAT (Solstorm @ 10-09-2010, 15:23) *
Vad har grannens hundar i den här tråden att göra? Tycker att du ska gå dit och heala dem och stanna där. KOM INTE TILLBAKA!

Det var att belysa vad misshandel på djur går ut på, när jag själv blir anklagad att missköta min hund.
Har aldrig sagt att det är en granne, endast en väninna och deras adress är hemlig pga dessa ärenden de gör åt myndigheter.
så är det när man berättar och sedan i andra ändan finns en som inget fattat.
DET ÄR DU SOM FÅ DRA! ...f....
skogstroll
hur kommer det sig att du måste skriva så grova kommentarer? hör det hemma på ett trädgårdsforum...

Edit nä nu är jag dum... det är ju faktiskt en BRÅKTRÅD haha. SLÅ MIG I HUVET MED NÅT
Cacki
CITAT (skogstroll @ 10-09-2010, 15:35) *
hur kommer det sig att du måste skriva så grova kommentarer? hör det hemma på ett trädgårdsforum...

Edit nä nu är jag dum... det är ju faktiskt en BRÅKTRÅD haha

Jisses en sån tur att du editerade skogis! Jag hade precis laddat för ett 7helsikes käftslag!! Herregu´, komma här och komma...VA!! Gör inte om det där...jag varnar dej!

Kan vi inte bråka om vem som har fulast knän istället...eller nåt...? Snälla??
skogstroll
ja vad sjutton liksom jag får åka hem och späka mig eller nåt hehe som straff. Får mata kattskrället i 14 dar eller nåt annat fasansfullt.

Mina knän är rätt schyssta förresten men magen kunde ju krympa lite laugh.gif
Farbror Blå
CITAT (skogstroll @ 10-09-2010, 15:51) *
ja vad sjutton liksom jag får åka hem och späka mig eller nåt hehe som straff. Får mata kattskrället i 14 dar eller nåt annat fasansfullt.

Vad ee det här för fasoner? skryta om knän å magar utan bild giggle.gif
skogstroll
nä usch då herr blå rolleyes.gif
Cacki
CITAT (skogstroll @ 10-09-2010, 15:51) *

Ha haaa! skogis har en stor mage!! Ha haa! Ska du mata katten kanske du kan ge katten(!) i att äta upp det mesta själv....annars blir kistan äääännu större.....sååå deeee´sååå! yaay.gif
skogstroll
CITAT (Cacki @ 10-09-2010, 16:03) *
Ha haaa! skogis har en stor mage!! Ha haa! Ska du mata katten kanske du kan ge katten(!) i att äta upp det mesta själv....annars blir kistan äääännu större.....sååå deeee´sååå! yaay.gif

men cacki-cackxig da... så ful man kan va i mun!!! Pussi med bitar av så kallad ank-smak är inte min specialité men kanske DIN?????
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon