|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
sommarhumla
21-09-2010, 16:49
CITAT (flaxss @ 21-09-2010, 17:30)  tur att jag inte sjunger då  Och du anar inte hur jävla tacksamma vi är för att du inte drar igång nån jävla smörsång.
Farbror Blå
21-09-2010, 17:01
å va i helsike betyder fuchia? fuckia kanske? FuchSia är en växt..
Tjocka kogstroll, hjälper roundup mot såna??
sommarhumla
21-09-2010, 17:30
Ja eller vad är en Cacki för nåt? Cackilacka, cackalacka, en cackilacka som börjat lacka mot vadå, julen eller?
fuchsian
21-09-2010, 17:34
humlecacca kanske en rackarcaccasom gömmersigellersover rusetavsig?......  .. fluffian...
Aqvakul
21-09-2010, 17:52
sommarhumla
21-09-2010, 18:04
 ....och....sen då?????
Aqvakul
21-09-2010, 18:06
CITAT (sommarhumla @ 21-09-2010, 19:04)   ....och....sen då?????
fuchsian
21-09-2010, 18:12
ja, det kan man fråga sig ..  när en vill ge en på käften och inte ta hänsyn till vem han riktar sig på så då blir jag förbannad på att alla skogstrollen ska grävas ner och stampas på....  och vält en sån stor sten med hieroklyfer pånna....  så blir det minfdre gnat och mer av .....  typ detta!.. ..fluffian....
sommarhumla
21-09-2010, 18:15
CITAT (Aqvakul @ 21-09-2010, 19:06)   Det var det jävligaste!! Snyggt!!!
Aqvakul
21-09-2010, 18:23
sommarhumla
21-09-2010, 18:28
Här shuttas inte the fuck up, så deet så, fan är ju knappt uppvärmd än ju. Förresten var är alla skithögar?????
Red Top
21-09-2010, 18:38
Har du blivit osams med din spökskrivare f? Orden flyter inte lika snabbt och lätt som i morse. För övrigt så tycker jag att PK Ackackack kan sluta leka polis i den här tråden. Stick o brinn, vet'ja!
Aqvakul
21-09-2010, 18:38
CITAT (sommarhumla @ 21-09-2010, 19:28)  Förresten var är alla skithögar????? Jag är glad att du ställde den frågan..
Alexander-VG-zon3
21-09-2010, 18:40
CITAT (Aqvakul @ 21-09-2010, 19:06)  Hora jaha, fitta näää, motherfucker nää inte, fucker ja kanske, ku*k oja gärna, kukhuvud nej vanligt huvud. jävla fan vadå? CITAT (Aqvakul @ 21-09-2010, 19:38)  Jag är glad att du ställde den frågan.. folk har faktiskt precis ätit middag, din skithög.  miss från odla, man får skriva kukhuvud men inte ku'k för då blir det kök.
CITAT (Aqvakul @ 21-09-2010, 19:38)  Jag är glad att du ställde den frågan..  Skit ska skit ha, det är tydligt det.
sommarhumla
21-09-2010, 18:47
Vicken jävla skittråd, hur i helveeeete kan man bara slänga upp en jävla skithög på det sättet. Skärpning!
Aqvakul
21-09-2010, 19:20
CITAT (sommarhumla @ 21-09-2010, 19:47)  Vicken jävla skittråd, hur i helveeeete kan man bara slänga upp en jävla skithög på det sättet. Skärpning! Du bad om det, din dyngspridare..
Aqvakul
21-09-2010, 19:50
Stäng fönster och dörrar era förbannade skithusockupanter! Vi behöver vädra världen!!!
Chamomille
21-09-2010, 22:47
Överklassgodkväll på er era djävla arbetare.. Jäsp... Å här sitter ni kvar fortfarande era fjantar!
Red Top
21-09-2010, 22:49
Inte länge till, din uppkäftiga lilla öbo.
Chamomille
21-09-2010, 22:51
Talking to me? Öbo? Va faan e de?
Red Top
21-09-2010, 23:04
Mopsarru?
Chamomille
21-09-2010, 23:04
Det kan du ge dig faan på ditt arsle! Efter 4 dagar i Munchen är jag djävligt uppkäftig! Dra åt helvete med dig!
Red Top
21-09-2010, 23:06
Gör ru sällskap. Varmare där än här. Men torka av dig allt ölskum först!
Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ? Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ?fast det är på allvar. Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ?fast det är på allvar. Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ?fast det är på allvar. Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ?fast det är på allvar. Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ?fast det är på allvar. Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ?fast det är på allvar. Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ?fast det är på allvar. Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ?fast det är på allvar.
Red Top
21-09-2010, 23:14
Vi skriver i alla fall inte en massa skit i de andra trådarna.
Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ?fast det är på allvar.
Biggan_
21-09-2010, 23:15
CITAT (Motti @ 22-09-2010, 00:14)  Ingen som tycker att den här tråden är lite urvuxen ?om min son på 30 år läste det här så skulle han nog tycka att det var rätt B,lika med lite barnsligt.ja jag vet !jag har också präntat ett och annat ord ,men jag kan inte låta bli att tycka det är barnsligt ändå  Vuxna människor kasta skit på låtsas ?fast det är på allvar.  Har du blivit senil Motti?
Farbror Blå
21-09-2010, 23:18
CITAT (Chamomille @ 21-09-2010, 23:47)  Överklassgodkväll på er era djävla arbetare.. Jäsp... Å här sitter ni kvar fortfarande era fjantar! Jaha å nu har adelsfjollorna vaknat till också ser jag..
Red Top
21-09-2010, 23:18
Chamomille
21-09-2010, 23:24
Ja det kan du ge dig faan på farbror blå! Motti... Du, det räcker med 1 gång
Farbror Blå
21-09-2010, 23:27
CITAT (Biggan_ @ 22-09-2010, 00:15)   Har du blivit senil Motti? BLIVIT? har väl Potti varit jämt?
adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera  adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera  adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera  adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera  adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera  adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera
Chamomille
21-09-2010, 23:29
CITAT (Red Top @ 22-09-2010, 00:06)  Gör ru sällskap. Varmare där än här. Men torka av dig allt ölskum först! Nu har jag funderat djävligt länge på ett bra svar. Men jag har inget.
adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera  adelsfjollan har varit på allvarl adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera  adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera  adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera  adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera  adelsfjollan har varit på allvarligt uppdrag i dag,har fått en låtsastand så det så.Och kom nu inte och säg att ni har bättre tänder än mig för då får jag ett samanbrott,mina håller ju på att erodera
Farbror Blå
21-09-2010, 23:29
CITAT (Biggan_ @ 22-09-2010, 00:15)   Har du blivit senil Motti? BLIVIT? har väl Potti varit jämt?
adelsfjollan har varit på allvarl
Farbror Blå
21-09-2010, 23:31
Chamomille, så tråkig så man somnar av det..
har problem med allvaret nu  näe senill är jag bara för dom som inte tycker som jag ! har problem med allvaret nu  näe senill är jag bara för dom som inte tycker som jag ! har problem med allvaret nu  näe senill är jag bara för dom som inte tycker som jag !
Farbror Blå
21-09-2010, 23:35
Så borta så hon måste skriva saker flera gånger..
Chamomille
21-09-2010, 23:36
Men jösses! Tror ni att jag ser dåligt eller?
Nä då inte alls !har problem med datorn !när jag klickar på "skicka så händer inget  och sedan blir det bara en massa dumheter så det så!nu fick jag starta om datorn få se om det blir vettigare nu.Tycker ni är taskiga !har gått igenom ett stort TRAUMA i dag ock fått en "låtsastand ju" jag är i trauma än  Nä då inte alls !har problem med datorn !när jag klickar på "skicka så händer inget  och sedan blir det bara en massa dumheter så det så!nu fick jag starta om datorn få se om det blir vettigare nu.Tycker ni är taskiga !har gått igenom ett stort TRAUMA i dag ock fått en "låtsastand ju" jag är i trauma än  Nä då inte alls !har problem med datorn !när jag klickar på "skicka så händer inget  och sedan blir det bara en massa dumheter så det så!nu fick jag starta om datorn få se om det blir vettigare nu.Tycker ni är taskiga !har gått igenom ett stort TRAUMA i dag ock fått en "låtsastand ju" jag är i trauma än  Nä då inte alls !har problem med datorn !när jag klickar på "skicka så händer inget  och sedan blir det bara en massa dumheter så det så!nu fick jag starta om datorn få se om det blir vettigare nu.Tycker ni är taskiga !har gått igenom ett stort TRAUMA i dag ock fått en "låtsastand ju" jag är i trauma än
Chamomille
21-09-2010, 23:44
Amen.
Nä då inte alls !har problem med datorn !när jag klickar på "skicka så händer inget  och sedan blir det bara en massa dumheter så det så!nu fick jag starta om datorn få se om det blir vettigare nu.Tycker ni är taskiga !har gått igenom ett stort TRAUMA i dag ock fått en "låtsastand ju" jag är i trauma än
Farbror Blå
21-09-2010, 23:58
Totals vrickade, både adelsfjollan å Potti
fuchsian
23-09-2010, 14:47
Ja du Motti, Råkade för samma fel att inlägget kom i flera gånger och hur man tryckte, hände inget och sen såg man att massa hade hänt, då är vi väl senila bägge två och jag ska till tandläkarn igen n. vecka, så det blir en sömlös natt innan det är klart, men då drar vi från Sverige ett tag. Skulle åkt redan tidigare, men hur i helskota skulle det gå när maken ränner med olika saker varteviga dag och jag som skulle köpa höstväxter i Tyskland, så nu har han en bil i huvudet, så det blir att ränna efter den, näe jag orkar inte, stannar på hotellet och slappar, det gör jag .....  ....fuchian .....
Farbror Blå
23-09-2010, 16:14
Jag tror det bara är skit framför datorn-syndromet..
sommarhumla
23-09-2010, 16:37
Nämen vad är det här för nåt era övermogna pottsorkar, en verkar ha fått hicka och ni andra....ja men va fan! Har ni inget vettigt att säga era slemmiga mördarsniglar.
Alexander-VG-zon3
23-09-2010, 16:41
har du nått vettigt att säga fluffiga humla ?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|