Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
sommarhumla
Tja Red Top ser väl "välbehållen" ut... sick.gif
fuchsian
Jaa, just den bilden jag har av den kärringen..... rotfl.gif vem var det som hann fota henne? .... devil.gif visste ni inte att det finns vinterhärdiga fuschior?............ rotfl.gif
sqrulan
thumbdown.gif Fuskian! Jag avskyr dej! Fatta vad jag skriver nu! DU får vara hur du vill,var du vill, men kom inte å tro att du är saknad! Aldrig i mitt liv har jag saknat nåt så lite som dej för jag känner inte dej!
Jag vill röka en "fredspipa" fast jag inte röker, du är fr.o med nu en vän som, alla andra!
Ironbleding!! giggle.gif Jag mena allvar!
Ja nu är H-Vetet åter!!! crazy.gif crazy.gif
fuchsian
Nää, det menar du väl inte???? rotfl.gif är vi så jävla lika, att det du skriver kunde jag ha skrivit????? rotfl.gif men jag sjunker inte så lågt ens att att detta är en bråktråd, så faasen, nån ordnong får det vara! devil.gif Tänka tyst har man rätt till, men till sådana ord har jag inte tänkt ta till, sen vem det månne vara... ranting.gif det var ju kul att man berör.... rotfl.gif ... fuchian .....
Alexander-VG-zon3
kokar jag fuchsian efter att jag stampat så kvittar det om den är vinterhärdig eller ej duh.gif
fuchsian
Gosse lille, först måste du få tag i mig!!!!!! Vilket är inte så enkelt..... crazy.gif och besegra en arg drake som vaktar mig...... rotfl.gif .... fuchian...(som får ett nytt::::???)
*Stintan*
[attachment=55408:you_suck.jpg]
Aqvakul
fuchsian
Och vad månne menas med den bilden, tro.......ingen synlig artros i fingarna men du kunde fila till naglarna lite, ser luggslitet ut, annars en fin näve du har .... rotfl.gif beröm för det får du.... ..fuchian....
Cacki

IN YOUR DREAMS...IDIOTS!!!
Chamomille
Gå och smörj in er på nåt heligt ställe på kroppen med tigerbalsam era fjantar angry.gif
Passa på och gnid in ögon och näshålor med chili när ni ändå håller på ranting.gif
Red Top
bergvallmo
CITAT (fuchian @ 09-10-2010, 16:50) *
Jaa, just den bilden jag har av den kärringen..... rotfl.gif vem var det som hann fota henne? .... devil.gif visste ni inte att det finns vinterhärdiga fuschior?............ rotfl.gif

Skit också, jag som trodde jag kommit på nåt bra! naughty.gif
fuchsian
för faaasen, det gäller att vara snabb här..... ranting.gif och snabbare går man om man ser fotot av Aqva.... rotfl.gif det är rena rama MARDRÖMMEN!!!!! devil.gif nu blev jag verkligen besviken, ja jädrans gubbstrutt!!.. -cry-.gif ..fuchian...
sommarhumla
Jahaja, så här var det i full gång...INTE...
Förresten Cacki, jag såg i TV-tidningen att du ska vara med i Vetenskapens värld imorgon...de ska tydligen undersöka hjärnan hos Cacki-lackor, ett inslag som med all säkerhet är väldigt snabbt avklarat... devil.gif
fuchsian
Jarrååå jag är här, det duger väl??? ranting.gif det med utrotning av caccelaccissar får jag bara inte missa....- rotfl.gif det var en anna idiot på en tråd som skriver så smått ..... devil.gif att inte ens mitt tredje öga kan läsa det..... rotfl.gif jag skulle tro att det var nån hänvisning till nennes nät...eller vad faasen håller Whiskochi på.... devil.gif tittar för djupt i wiskyflaskan, eller..... rotfl.gif kanske rätt, inga bokstaver dät inte....fuchian...
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 09-10-2010, 17:46) *
kokar jag fuchsian efter att jag stampat så kvittar det om den är vinterhärdig eller ej duh.gif

Vill du ha hjälp och stampa så ställer jag gärna upp. Säg bara till!!! crazy.gif
fuchsian
jarrå, stampa på ni bara..... ranting.gif det kommer att bli en överraskning till er båda..... confused.gif denna fuchia snodde taggarna ur rosen jag planterade igår....... rotfl.gif har trollat dom till så pyttesmå och osynliga.... rotfl.gif och sen kommer ni bli HAUNTED av mig resten av ert eländiga liv...... devil.gif ..flussian...
sommarhumla
CITAT (Chamomille @ 09-10-2010, 19:37) *
Gå och smörj in er på nåt heligt ställe på kroppen med tigerbalsam era fjantar angry.gif
Passa på och gnid in ögon och näshålor med chili när ni ändå håller på ranting.gif

Ojojdå, och du verkar redan ha testat med tanke på hur ilsk du låter naughty.gif
fuchsian
Man måste ju vara förberedd för allt...... angel_not.gif allt som tänkas kan och hittas på........ rotfl.gif Jag går ingenstans utan min magiska häxväska ..... så det ni!!!!! devil.gif ...fuchian...
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 10-10-2010, 16:14) *
Vill du ha hjälp och stampa så ställer jag gärna upp. Säg bara till!!! crazy.gif

säger till , till till till thanks.gif

CITAT (sommarhumla @ 10-10-2010, 15:40) *
Förresten Cacki, jag såg i TV-tidningen att du ska vara med i Vetenskapens värld imorgon...de ska tydligen undersöka hjärnan hos Cacki-lackor, ett inslag som med all säkerhet är väldigt snabbt avklarat... devil.gif

jag gissar på 2sek sedan är det klart.

CITAT (Aqvakul @ 09-10-2010, 18:16) *

det fingret kan du väl köra upp på valfritt ställe.,
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 10-10-2010, 18:17) *
säger till , till till till thanks.gif
jag gissar på 2sek sedan är det klart.

Tar på mig de tyngsta dojorna jag kan hitta och sen jävlar är det bara att steppa!! giggle.gif
sommarhumla
Förresten Flaxss, du är på 3:e plats nu i den här tråden!!! Bra jobbat!!
bravo.gif yaay.gif yaay.gif blomma.gif kompiskram.gif
fuchsian
Ni tror att kunna koka soppa på mig era jädrans lusar... ranting.gif Glöm inte att man kan inte utrota mig.... rotfl.gif PS. i den magiska häxväskan har jag kryddor som får er att skita i bägge ändar.... rotfl.gif samtidigt.... ninja.gif hoppas att ni har bara en toa.... hah haaaa.... rotfl.gif ...fuchian, den odödliga.
sommarhumla
CITAT (fuchian @ 10-10-2010, 18:49) *
Ni tror att kunna koka soppa på mig era jädrans lusar... ranting.gif Glöm inte att man kan inte utrota mig.... rotfl.gif PS. i den magiska häxväskan har jag kryddor som får er att skita i bägge ändar.... rotfl.gif samtidigt.... ninja.gif hoppas att ni har bara en toa.... hah haaaa.... rotfl.gif ...fuchian, den odödliga.

Stamp stamp stamp devil.gif
*Stintan*
Man kan väl stoppa dom i kompostkvarnen så slipper man stampa så mycket och ingen lär komma levande ur den devil.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 10-10-2010, 15:40) *

Du ärthjärnan...det står säkert kackerlackor och inte Cacki-lackor. Lär dej att läsa din förbannade analfabet!!!
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 19:06) *
Du ärthjärnan...det står säkert kackerlackor och inte Cacki-lackor. Lär dej att läsa din förbannade analfabet!!!

Vadå amanafteb? confused.gif
fuchsian
Var stampar ni på????? fear.gif här händer ju inget era fegpottar, bättre kan ni...... devil.gif jädrans pottsorkar,,, nu ryker det hos grannen.... wacko.gif inte den grannen utan dom gamlingarna nedanför min palats och fort dit.. där finns gott om allt möjligt att koka upp.... rotfl.gif ta den kärringen först hon är least, hon med rosa underbyxor med ben.... rotfl.gif .......... nå???? flussian....
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 19:06) *

Nix, sorry...jag kan läsa alldeles utmärkt och det stod Cacki-lackor klart och tydligt devil.gif
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 10-10-2010, 19:07) *
Vadå amanafteb? confused.gif

Hur stavar du gubbjävla-fabet?....Analfabet är en sån som du!
fuchsian
Ge dig inte Humlan, de bara ska luras med dig.... ranting.gif och sen kanske du hamnar i soppan och inte caccylaccy.... rotfl.gif och glöm inte stoppa stinterian i malkvarnen när ni ändå håller på ...flussian...
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 10-10-2010, 19:09) *
Nix, sorry...jag kan läsa alldeles utmärkt och det stod Cacki-lackor klart och tydligt devil.gif

Fan heller!! Källhänvisning först, tack!
fuchsian
Sorry, sånt finns det inte när det gäller caccy-laccor..... naughty.gif har jag hört.... ranting.gif ...fuchian..
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 19:13) *

Källhänvisning my ass!!!!!!! Sorry du får lita på mitt ord naughty.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 10-10-2010, 19:16) *
Källhänvisning my ass!!!!!!! Sorry du får lita på mitt ord naughty.gif

...sade mytomanen och fick tungan avhuggen.
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 19:27) *
...sade mytomanen och fick tungan avhuggen.

Fucking hell!!!! min tunga sitter precis där den ska! tongue.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 10-10-2010, 19:28) *
Fucking hell!!!! min tunga sitter precis där den ska! tongue.gif

Jo tack, jag har märkt var du tycker att den passar bäst...I RÖVEN PÅ FLAXSS!!!
sommarhumla
Ehhh...hmmm...Nä nu fan, Flaxss för helvete nu får du hjälpa mig att läsa lusen av den här jäkla Cacki-lackan för nu tror jag det har blivit en jävla kortslutning för henne!!!!
Aqvakul
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 10-10-2010, 18:29) *
Förresten Flaxss, du är på 3:e plats nu i den här tråden!!! Bra jobbat!!
bravo.gif yaay.gif yaay.gif blomma.gif kompiskram.gif

whoo hoo yaay.gif

CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 19:13) *

var är din källhänvisning ???
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 10-10-2010, 19:37) *
Ehhh...hmmm...Nä nu fan, Flaxss för helvete nu får du hjälpa mig att läsa lusen av den här jäkla Cacki-lackan för nu tror jag det har blivit en jävla kortslutning för henne!!!!

Det är nog du som ska passa dej för kortslutning din förbannade elektriska ål! Din läbbiga tunga i Flaxss diarréblöta arsle, kan ju vem som helst räkna ut vad som kan hända. Skaffa dej en rövfelsbrytare för fan!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 19:33) *
Jo tack, jag har märkt var du tycker att den passar bäst...I RÖVEN PÅ FLAXSS!!!

är du avundsjuk eller ? och till din vetenskap din tunga är inte värd att vara i min röv, så det så! kackerlacka !! däng däng däng.

CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 19:47) *
Det är nog du som ska passa dej för kortslutning din förbannade elektriska ål! Din läbbiga tunga i Flaxss diarréblöta arsle, kan ju vem som helst räkna ut vad som kan hända. Skaffa dej en rövfelsbrytare för fan!

ål ,, häng med lite tanten, sommarhumlan är en humla,,

däng däng äckliga cackilacka
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 10-10-2010, 19:48) *
är du avundsjuk eller ? och till din vetenskap din tunga är inte värd att vara i min röv, så det så! kackerlacka !! däng däng däng.

Jamen visst är kärringen avundsjuk, hon måste ju fått nån jävla kortslutning eller stuckit ett finger i nåt jävla uttag, jag menar vem fan vill ha hennes svarta tunga i sin röv. devil.gif
Cacki
CITAT (flaxss @ 10-10-2010, 19:46) *
var är din källhänvisning ???

Lägg dej inte i det här snorgärs! Jag behöver ingen källa eftersom jag inte kommer med några vansinniga påståenden hämtat direkt ur botten av en slemmig hjärna i sista graden av förruttnelse. Jag skrev bara att jag inte tror på den jävla mytomanen eftersom det inte finns något som heter så...
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 19:56) *
Lägg dej inte i det här snorgärs! Jag behöver ingen källa eftersom jag inte kommer med några vansinniga påståenden hämtat direkt ur botten av en slemmig hjärna i sista graden av förruttnelse. Jag skrev bara att jag inte tror på den jävla mytomanen eftersom det inte finns något som heter så...

Nä men om det inte finns något som heter mytoman....va fan betyder då mytoman naughty.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 19:56) *

jo du behöver källhänvisning för du är ett vansinnigt påstående hämtat direkt ur botten av en slemmig hjärna i sista graden av förruttnelse. crazy.gif sick.gif sick.gif nuke.gif sick.gif

jag lägger mig i var fan jag vill kackerlacka tant. så det så
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 10-10-2010, 19:58) *
Nä men om det inte finns något som heter mytoman....va fan betyder då mytoman naughty.gif

Jag avsåg ordet Cacki-lacka för helvete din förbannade dumhumleslyna!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 10-10-2010, 20:08) *
Jag avsåg ordet Cacki-lacka för helvete din förbannade dumhumleslyna!

Jamen va fan, skriv då så att vi andra fattar va i helvete du menar! Ska det vara så jävla svårt din hynda!!
Cacki
CITAT (flaxss @ 10-10-2010, 20:04) *
jo du behöver källhänvisning för du är ett vansinnigt påstående hämtat direkt ur botten av en slemmig hjärna i sista graden av förruttnelse. crazy.gif sick.gif sick.gif nuke.gif sick.gif

jag lägger mig i var fan jag vill kackerlacka tant. så det så

Jasså jag är någon som bara huserar i din RÔÔÔTNA hjärna!!?? Bra, då ska jag passa på att skrämma livet ur dej ditt lilla fega kräk!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon