Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Rihane
CITAT (ninnisky @ 25-08-2010, 11:14) *
Tacka f..n för att det är så tyst och tamt på odla.nu -detta bedrövliga forum. Det tar minst en halvtimma för mig att komma in. Det sitter nog en liten devil.gif på tråden och bromsar. Är på ett sjusabla humör idag...
akta er pigor och drängar - det brakar loss snart -fear-.gif

Tygla dig lite, Du behöver väl inte släcka ner hela odla bara för att du är "arg"? angry.gif
gnon49
Jag kan glädja er med att det mesta i växtväg har blåst ner, gräsmattan är genomsur och full av kvistar.

Nu blev ni väl glada.
sommarhumla
CITAT (gnon49 @ 25-08-2010, 16:28) *
Jag kan glädja er med att det mesta i växtväg har blåst ner, gräsmattan är genomsur och full av kvistar.

Nu blev ni väl glada.

Absolut, speciellt om det gör dig förbannad så blir jag så här jävla glad rotfl.gif rotfl.gif
gnon49
CITAT (sommarhumla @ 25-08-2010, 16:31) *
Absolut, speciellt om det gör dig förbannad så blir jag så här jävla glad rotfl.gif rotfl.gif

Här har vi beviset för att skadeglädje är den enda sanna glädjen. Fy bubblan vad ni är dumma,dumma,dumma,dumma. Och så är ni dumma också.
Cacki
CITAT (ninnisky @ 25-08-2010, 11:14) *
Tacka f..n för att det är så tyst och tamt på odla.nu -detta bedrövliga forum. Det tar minst en halvtimma för mig att komma in. Det sitter nog en liten devil.gif på tråden och bromsar. Är på ett sjusabla humör idag...

Jag märkte detsamma ninnisky. När jag försökte gå in på Odla fick jag ett felmeddelande och hoppades naturligtvis i min enfald att dom hade lagt ner hela det här jävla skitforumet, men nejdå! När jag varit och hämtat gravölet så hade skiten återuppstått igen. Aldrig får man vara riktigt glad!

Buss på dom jävlarna bara Ninnisky! Hur konstruktivt är det att bara sitta och be varann att dra åt helvete hela tiden? Det är lika bra att vi slår ihjäl dom där gnölande stinkpaddorna istället. Börja du med grovjobbet, så går jag och lägger mej en stund. Jag kan hjälpa dej med dom sista sedan...
Aqvakul
Ni tror att ni är så tuffa och bråkiga, men ni är faktiskt bara snipiga och gnatiga... thumbdown.gif thumbdown.gif
*Stintan*
CITAT (sommarhumla @ 25-08-2010, 16:18) *
Ja det är väl den jäkla *Stintan* som fått som hon vill antar jag. Förbaskade pottsorken! Har fan inte fått bråka på hela jävla dan. Jäkla skit-nät och jäkla mobila bredband och förbannade....allt-jävla-ting!!

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif hämden är ljuv devil.gif skadeglädje är den bästa medicinen mot för tidigt uppvaknande så jag skickade ut mina andekompisar att slita av era jäkla ledningar.
sommarhumla
CITAT (Aqvakul @ 25-08-2010, 16:52) *
Ni tror att ni är så tuffa och bråkiga, men ni är faktiskt bara snipiga och gnatiga... thumbdown.gif thumbdown.gif

[attachment=54371:shut_up_...ie_nixon.jpg]
Aqvakul
Cacki
HÅLL KÄÄÄÄFT!!!!!! ranting.gif ranting.gif ranting.gif
Jag försöker ta mej en tupplur! rtfm.gif
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 25-08-2010, 17:34) *
HÅLL KÄÄÄÄFT!!!!!! ranting.gif ranting.gif ranting.gif
Jag försöker ta mej en tupplur! rtfm.gif

trodde du ja

BUUUH! naughty.gif
Red Top
Red Top
*Stintan*
[attachment=54377:tor.jpg]
ninnisky
CITAT (ninnisky @ 25-08-2010, 09:14) *

AQ, hur är det fatt?? Måste du fråga adm om anledningen till avbrottet idag. Fattar du inte att det var jag som ville visa min makt... Håller ni er inte i skinnet och bråkar ordentligt så gör jag om det imorgon igen!
Aqvakul
CITAT (ninnisky @ 25-08-2010, 21:55) *
AQ, hur är det fatt?? Måste du fråga adm om anledningen till avbrottet idag. Fattar du inte att det var jag som ville visa min makt... Håller ni er inte i skinnet och bråkar ordentligt så gör jag om det imorgon igen!

Åh Gud vad dumt.... naughty.gif
*Stintan*
[attachment=54381:hj_lpa.jpg]
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 25-08-2010, 22:02) *
[attachment=54381:hj_lpa.jpg]

Äntligen redo för Roundup-en nu??
Du får vänta tills imorgon för jag har inte tid nu. Tänkte egentligen bara titta in för att be er dra åt helvete och sedan skriva hatbrev till forumansvariga innan jag kryper till kojs.
Motti
Äh !dra åt pipsvängen giggle.gif
gnon49
Glöm nu inte snuttefilten när ni lägger er.
*Stintan*
[attachment=54383:sooover.gif]
Malvia
UPP OCH HOPPA ERA SEGA SJUSOVARE!!!
Aqvakul
Börjar bråket nu? shy.gif
Solstorm
Jag har tagit bråket en nivå längre nu. Jag har Ängsvädd och Red Top fångna hos mig. De är fastbundna vid fötterna. Hade tänkt begära lösen för att släppa dem men antar att ingen vill betala. Vet inte om jag ska stycka eller bränna dem. Tror att jag ska splittra dem i småbitar och sprida eländet till fler HOHAHAHOA!
http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=102270
Malvia
CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 12:45) *
Jag har tagit bråket en nivå längre nu. Jag har Ängsvädd och Red Top fångna hos mig. De är fastbundna vid fötterna. Hade tänkt begära lösen för att släppa dem men antar att ingen vill betala. Vet inte om jag ska stycka eller bränna dem. Tror att jag ska splittra dem i småbitar och sprida eländet till fler HOHAHAHOA!

Ett tips:

Fråga F.

Hon kanske betalar en bra summa (eller en Mercedes).

Fast h*n kanske väntar på att du ska fånga in Stintan( (en kulla) också!
Cacki
CITAT (Malvia @ 26-08-2010, 13:02) *
Ett tips:

Fråga F.

Å vem fan är F då?? Sitt inte här och prata skit om folk utan att alla får veta vem skitsnacket handlar om!!
Solstorm
CITAT (Cacki @ 26-08-2010, 13:10) *
Å vem fan är F då?? Sitt inte här och prata skit om folk utan att alla får veta vem skitsnacket handlar om!!

Alla utom du Cacki vet vem F är. Känns det snullet?
Margith
CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 12:45) *

rotfl.gif rotfl.gif
Solstorm
CITAT (Malvia @ 26-08-2010, 13:02) *
Ett tips:

Fråga F.

Mercedes kanske är bra bilar men jag gillar inte ljudet. Det låter skolskjuts.
Hur fångar man en Stinta? Tror att den här är för färgstark http://www.google.se/images?hl=sv&gbv=...q=&gs_rfai=
Annars kanske man skulle mångfaldiga Stintan och skicka hem till F laugh.gif F som Cacki inte vet vem det är rotfl.gif
Malvia
CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 13:17) *
Mercedes kanske är bra bilar men jag gillar inte ljudet. Det låter skolskjuts.
Hur fångar man en Stinta? Tror att den här är för färgstark http://www.google.se/images?hl=sv&gbv=...q=&gs_rfai=
Annars kanske man skulle mångfaldiga Stintan och skicka hem till F laugh.gif F som Cacki inte vet vem det är rotfl.gif

Nu ser jag inte länken/ färgen. Jag tror h*n är glad bara det är en kulla (säj att den heter Stintan)

Du kan säker få betalt i en båt eller ett plan om du inte gillar MB.
naughty.gif
Aqvakul
Varför bråka här, när man kan bråka på riktigt i andra trådar? whist.gif
Solstorm
Jag tror att det kan betala sig bättre om jag inte skickar Stintor. "Ge mig en båt annars skickar jag en herrans massa Stintor till dig!"

CITAT (Aqvakul @ 26-08-2010, 13:25) *

Vilka fler trådar tycker du att vi ska bråka i? JAG TROR ATT DU INTE VÅGAR FÖRESLÅ NÅGRA DIN FEGIS!
Malvia
CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 13:27) *
Jag tror att det kan betala sig bättre om jag inte skickar Stintor. "Ge mig en båt annars skickar jag en herrans massa Stintor till dig!"

Du har nog rätt i det!

......................men du har säkert en plan!
Solstorm
Jag har ALLTID rätt

till skillnad från er
Rihane
CITAT (Aqvakul @ 26-08-2010, 13:25) *

ranting.gif Nänä försök inte smita nu när det hettar till. devil.gif Håll dig i den här tåten om du måste bråka rtfm.gif

Följande text retar väl alltid någon, håll till godo innocent.gif
CITAT
Man vill bli älskad,
i brist därpå beundrad,
i brist därpå fruktad,
i brist därpå avskydd
och föraktad,
man vill ingiva
människorna någon slags
känsla, själen fryser
i tomrummet och
vill kontakt till vad pris
som helst

/Hjalmar Söderberg 1869 - 1941
Alba
CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 13:14) *
Alla utom du Cacki vet vem F är. Känns det snullet?

Cacki och jag kan då ta varandra i hand.
Solstorm
CITAT
Man vill bli älskad,
i brist därpå beundrad,
i brist därpå fruktad,
i brist därpå avskydd
och föraktad,
man vill ingiva
människorna någon slags
känsla, själen fryser
i tomrummet och
vill kontakt till vad pris
som helst

/Hjalmar Söderberg 1869 - 1941

Kände han F? Hur gammal är F egentligen?
Alba
La laa la la la laaaaaaaa - ni vet inte ni vet inte ha ha ha ha
Cacki
Då skiiiter jag väl i vem fan F är om det är så ni vill ha det! F måste hur som helst vara en idiot om h*n kan tänka sej att betala för sånt avskräde!!! Åt helvete med er, hela bunten!!!
Rihane
CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 13:36) *
Kände han F? Hur gammal är F egentligen?

Jo enligt henne levde hon på den tiden vet inte om dom kände varandra

Solstorm
Ser ju ut som han kände till henne i alla fall. Berättade inte hon att hon var medlem på detta forumet på 1800 talet någon gång. Han har väl läst hennes inlägg på forumet och hon utmärkte väl sig redan på den tiden och han förstod att det inte stod rätt till.
Cacki
CITAT (Alba @ 26-08-2010, 13:37) *
La laa la la la laaaaaaaa - ni vet inte ni vet inte ha ha ha ha

Era jävla sladdertackor!....Far åt helvete!.....Som om jag skulle bry mej.... *fnys*
Solstorm
Cacki vet inte vem F är duh.gif slap.gif a0a.gif biggrin.gif laugh.gif

Du kan få en ledtråd.
F påminner om alien.gif crazy.gif
Rihane
CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 13:45) *
Ser ju ut som han kände till henne i alla fall. Berättade inte hon att hon var medlem på detta forumet på 1800 talet någon gång. Han har väl läst hennes inlägg på forumet och hon utmärkte väl sig redan på den tiden och han förstod att det inte stod rätt till.

Nja, du får nog läsa på lite rtfm.gif
Sedan slutet på 1700-talet var det. rolleyes.gif "Forum" nämndes, men lite svävande så det kunde ha varit vad som helst som kallas för forum.

Nä nu glömde jag bort mig.
Va f är du intresserad av den f för? ranting.gif Har du inget bättre för dig än att älta gammal skåpmat(att maten ältar på i en annan tåt hör inte hit) nono.gif
Varför tror du jag menade f thumbdown.gif ?
Solstorm
CITAT (Rihane @ 26-08-2010, 13:54) *
Varför tror du jag menade f thumbdown.gif ?

Det passade ju så bra

Nu ska jag gå ut i solskenet och se om jag hittar någon att slå på.
*Stintan*
[attachment=54387:810.gif] jävla ojusta pottsvarvare är ni som sparkar på den som redan ligger[attachment=54388:tanten.jpg] har ju knappt hunnit kravla ur lopplådan. Ska det vara på det här sättet när jag ligger och trynar så får jag be min man byta cabben till en limousine och där ska fan i mej inte finnas något F i GPS:en.
Rihane
CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 14:11) *
Det passade ju så bra

Nu ska jag gå ut i solskenet och se om jag hittar någon att slå på.

Solsken? coolgleam.gif Kunde just tro det, här är det mulet mad.gif
Tycker det är orättvist att bara somliga medlemmar får solsken på sig ranting.gif
Cacki
Jaha, då vet man vem F är. 3952 1/2 medlemmar har skickat pm till mej och berättat hur den stackars saten blir behandlad....och än står h*n på benen....segt virke i fanskapet i alla fall måste man säga. Lura hit henom så ger vi henom på käften ordentligt. Vore väl fan om vi inte skulle lyckas täppa till truten på den jäkeln nån gång.

EDIT: Nu har i alla fall jag rentvått mitt samvete....nu har jag strukit okvädningsorden. angel_not.gif
Cacki
Hej hej alla besökare från "Suparvänskapstråden"som inte kan låta bli att stilla sin nyfikenhet på vad vi sysslar med här! Vi slåss för kung och fosterland och alla är hjärtligt välkomna att delta.
"Ju fler vi är tillsammans, ju gladare vi blir!!...."

Kom igen bara! Puckla på varann!!

EDIT: Ni som inte ämnar att mucka gräl KAN DRA ÅT HELVETE!!!!
*Stintan*
[attachment=54389:brusar.jpg]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon