Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 26-08-2010, 15:29) *
EDIT: Ni som inte ämnar att mucka gräl KAN DRA ÅT HELVETE!!!!

Muck, muck....
gnon49
[attachment=54390:S5030787.JPG]
Cacki
Vad fan är det ni sitter och insinuerar era förbannade trollpackor!!??

CITAT (*Stintan* @ 26-08-2010, 15:34) *
[attachment=54389:brusar.jpg]

CITAT (gnon49 @ 26-08-2010, 15:46) *
[attachment=54390:S5030787.JPG]
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 26-08-2010, 16:09) *
Vad fan är det ni sitter och insinuerar era förbannade trollpackor!!??

Packor och packer, packa dig iväg själv du och det på momangen.... naughty.gif
Red Top

Jäkla Stormande Sol! Nu har jag suttit fast i ditt kläggiga garn tillräckligt länge.

Aktare noga för nu kommer jag att vara som en djä-la blåslampa efter dig resten av dagen.

Tror förresten att jag ska fråga admin om jag får byta nick. naughty.gif

Rödtoppa

Vare nån som inte fatta va F! betyder? Harru bott utomlands för länge? Jag säger bara en sak, jag säger bara: Stick o brinn!

Malvia
[quote name='Red Top' date='26-08-2010, 16:15' post='1279915']

Jäkla Stormande Sol! Nu har jag suttit fast i ditt kläggiga garn tillräckligt länge.

Aktare noga för nu kommer jag att vara som en djä-la blåslampa efter dig resten av dagen.

Tror förresten att jag ska fråga admin om jag får byta nick. naughty.gif

Rödtoppa
Vare nån som inte fatta va F! betyder? Harru bott utomlands för länge? Jag säger bara en sak, jag säger bara: Stick o brinn!

[/quote]

Men, hur kom du loss från Cacki? Vilken tur att du han i tid innan .......... F ..........kom!

Red Top
Det var inte Cacki, den vasstungade näbbgäddan som höll mig fången. Tur är väl det, för då hade väl svaveloset fått mitt grånande hår att svartna och falla av helt.

Det hade inte varit någon vacker syn.
gnon49
CITAT (Red Top @ 26-08-2010, 17:45) *
Det var inte Cacki, den vasstungade näbbgäddan som höll mig fången. Tur är väl det, för då hade väl svaveloset fått mitt grånande hår att svartna och falla av helt.

Det hade inte varit någon vacker syn.

Titta på dom ögonen. Så mycket klokskap kommer ni aldrig att få. Får det vara en banan.
Aqvakul
[attachment=54394:bitch.jpg]
Solstorm
CITAT (Cacki @ 26-08-2010, 14:34) *
3952 1/2 medlemmar har skickat pm till mej

Vem var den halva medlemmen?
Biggan_
CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 18:18) *
Vem var den halva medlemmen?

Måste ha varit en halvidiot så klart! crazy.gif
Solstorm
CITAT (Biggan_ @ 26-08-2010, 18:27) *

laugh.gif
Då var resten helidioter då kanske
Biggan_
CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 18:33) *
laugh.gif
Då var resten helidioter då kanske

Nää! Det var en en jäkla massa spam.gif -are! Cacki borde vetat bättre än att erkänna sin okunskap i F!-ämnet! Men har man trång mössa, så har man! rolleyes.gif
Solstorm
Nu får vi leta upp någon som ligger som vi kan sparka på!
*Stintan*
Nog för att jag skulle behöva en spark i ändan så jag får något vettigt gjort men eftersom jag inte ligger så ska ni inte få så roligt era dönickar.
Solstorm
Vem av er är det som varit i Göteborg och råkat illa ut?
http://www.dn.se/nyheter/sverige/stort-svi...ingen-1.1160191
Biggan_
CITAT (*Stintan* @ 26-08-2010, 18:47) *
Nog för att jag skulle behöva en spark i ändan så jag får något vettigt gjort men eftersom jag inte ligger så ska ni inte få så roligt era dönickar.

En spark i ändan skall du få så det ryker om det!

...och du kan ge dej på att det blir en jävla åktur över stock o sten! wacko.gif
*Stintan*
Ja bara jag slipper sparka själv så.

CITAT (Solstorm @ 26-08-2010, 18:50) *
Vem av er är det som varit i Göteborg och råkat illa ut?
http://www.dn.se/nyheter/sverige/stort-svi...ingen-1.1160191

Vi får väl hålla koll om det är någon som saknas devil.gif
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 26-08-2010, 18:55) *
Ja bara jag slipper sparka själv så.
Vi får väl hålla koll om det är någon som saknas devil.gif

Man kan ju alltid hoppas.
Bettis
CITAT (Chamomille @ 26-08-2010, 19:02) *
Man kan ju alltid hoppas.

Har du vaknat till liv och fått luft också giggle.gif
Chamomille
Äh, håll snattran.
bergvallmo
Det behövs fler ödmjuka människor här i världen. Det är för få av oss kvar. whistling.gif
Aqvakul
CITAT (bergvallmo @ 26-08-2010, 19:30) *
Det behövs fler ödmjuka människor här i världen. Det är för få av oss kvar. whistling.gif

Tråkigt att sådana helt saknas i den här tråden... naughty.gif
*Stintan*
CITAT (bergvallmo @ 26-08-2010, 19:30) *

Ja rösta på dom rödgröna!
ninnisky
CITAT (*Stintan* @ 26-08-2010, 17:38) *

Har du tänkt till nu eller? Hoppas du fortfarande mår bra!
fuchsian
CITAT (Aqvakul @ 26-08-2010, 19:34) *
Tråkigt att sådana helt saknas i den här tråden... naughty.gif

Håller med dig, men dagens liv är rätt tuft och man ska/hinner inte visa det man har. Jag gjorde några försök, men de föll inte i god jord, så jag avstår.
Om man är vänlig -- blir man kallad lismande el annat, precis som det är fult att visa sin mjuka sida.

Dom frlesta av mina/familjens vänner vet om att de kan komma till mig när de inte klarar sin börda just då, har blivit kallad en god lyssnare och inte dömande vad som det än gäller. därtill säger jag inte nej när jag får ett tidigt te. samtal av någon som inte orkar el. annat som har hänt, även att jag är lite av morgonsur person, så det lägger jag på hyllan och ställer upp.
Sedan finns en grupp som gärna vill dra nytta av oss, men där blir det stopp. ....fuchian...
*Stintan*
Va??? Har jag mått dåligt? Det vet jag inget om. Har du också smittats av det mediala viruset?

Det var svar till Ninnisky!
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 26-08-2010, 19:38) *

Sitter du där och svammlar om övergångsställen nu i valtider, din dumma gås!? Jag ger fullständigt fan i vilken färg som lyser på gubbarna, fotgängare är ändå enbart till för att köras på, BASTA!!!!!
Biggan_
*Stintan*
Tror bestämt att AQ har fått en [attachment=54399:svans.jpg] rotfl.gif
Aqvakul
Cacki
CITAT (Biggan_ @ 26-08-2010, 18:27) *

Helt rätt Biggan! Hade du skickat det pm:et jag avsåg så hade det kunnat varit dej jag kallade halvidiot....om du nu inte hade varit så jävla dum, vill säga!!!
*Stintan*
CITAT (Cacki @ 26-08-2010, 19:46) *
Sitter du där och svammlar om övergångsställen nu i valtider, din dumma gås!? Jag ger fullständigt fan i vilken färg som lyser på gubbarna, fotgängare är ändå enbart till för att köras på, BASTA!!!!!

Sätt på dig tyrolerhatten och dina lederhosen och försök joddla fram det du vill. Det kanske skulle ha bättre effekt
[attachment=54400:spider.gif]
ninnisky
CITAT (*Stintan* @ 26-08-2010, 17:45) *
Va??? Har jag mått dåligt? Det vet jag inget om. Har du också smittats av det mediala viruset?

Det var svar till Ninnisky!

Vill du ha en blåtira eller? Klart att jag drabbats av det mediala viruset - tror jag svimmar av...
Biggan_
CITAT (Cacki @ 26-08-2010, 19:53) *
Helt rätt Biggan! Hade du skickat det pm:et jag avsåg så hade det kunnat varit dej jag kallade halvidiot....om du nu inte hade varit så jävla dum, vill säga!!!

smiley_small_hug.gif Jag älskar dej också!
*Stintan*
CITAT (ninnisky @ 26-08-2010, 19:56) *
Vill du ha en blåtira eller? Klart att jag drabbats av det mediala viruset - tror jag svimmar av...

*springer genast fram och baddar din panna* (av medkänsla)
Red Top

Malvia

rotfl.gif

Vad snygg du är ,rödhätta!
Red Top
Visst är jag... naughty.gif

Meriona
Jag skulle vilja klippa till alla som går omkring på stan och småler hela tiden, hur fan är dom funtade egentligen? Vad är det som är roligt, flinar dom åt mej eller? ranting.gif
Aqvakul
[attachment=54401:fuckup.bmp]
Cacki
Här ska då fan inte bråkas med er nåt mer! Otack är världens lön när man bara försöker skaka lite liv i några sinnesslöa slashasar. Hädanefter får ni fanimej klara er själva! mad.gif Godd bajj!!

EDIT: edit
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 26-08-2010, 23:33) *
Här ska då fan inte bråkas med er nåt mer! Otack är världens lön när man bara försöker skaka lite liv i några sinnesslöa slashasar. Hädanefter får ni fanimej klara er själva! mad.gif Godd bajj!!

EDIT: edit

Lämnar du oss här på Odla nu igen åt vårt öde, Cacki, så blir jag inte bara ledsen utan också arg! crying.gif angry.gif

smiley_small_hug.gif
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 27-08-2010, 05:10) *
Lämnar du oss här på Odla nu igen åt vårt öde, Cacki, så blir jag inte bara ledsen utan också arg! crying.gif angry.gif

smiley_small_hug.gif

Nja, inte Odla kanske men förmodligen den här tråden....kanske....eventuellt. Inte trodde väl jag att någon tar såå illa upp för svammlet här som framgick igår. Jag tycker att vi är så övertydliga med att vi bara skojar med varann...dessutom blev jag själv lite sur på dem, som i så fall bara gör saken ännu värre genom att skriva vederbörande på näsan att det skulle ligga någon sanning bakom det som skrivs, även om så vore fallet. Är man själv speciellt schysst då?? Ungefär som negativt och illvilligt skvaller....Fasiken, nu blir jag lite putt igen.
Dessutom faller jag själv på eget snöre om jag fortsätter att skriva något här i fortsättningen eftersom risken är ganska stor att det kanske råkar hoppa in en liiten smula sanningshalt i mina inlägg, om nu "uppviglarna" skulle råka sticka in sitt plyte här.

Shit pommfritt!!
Solstorm
Det är ju ingen som råkat illa ut här som själv legat lågt.
Om någon som burit sig illa åt på massa trådar och sedan med snyftande vinner sympati så till den grad att också denna tråd sabbas så har ju den förstöraren varit verkligt framgångsrik. Möjligheten finns ju alltid att komma tillbaka med ett nytt nick och med den nicken bete sig som folk.

CITAT (Aqvakul @ 27-08-2010, 05:10) *

smiley_small_hug.gif

Nu är du verkligen elak om du lämnar den här tråden!
ninnisky
CITAT (Solstorm @ 27-08-2010, 05:37) *
Nu är du verkligen elak om du lämnar den här tråden!

Ta en överläggning med dig själv innan du lämna denna tråden. Vi behöver dig smiley_small_hug.gif kram1.gif
Malvia
CITAT (Cacki @ 27-08-2010, 07:02) *
Nja, inte Odla kanske men förmodligen den här tråden....kanske....eventuellt. Inte trodde väl jag att någon tar såå illa upp för svammlet här som framgick igår. Jag tycker att vi är så övertydliga med att vi bara skojar med varann...dessutom blev jag själv lite sur på dem, som i så fall bara gör saken ännu värre genom att skriva vederbörande på näsan att det skulle ligga någon sanning bakom det som skrivs, även om så vore fallet. Är man själv speciellt schysst då?? Ungefär som negativt och illvilligt skvaller....Fasiken, nu blir jag lite putt igen.
Dessutom faller jag själv på eget snöre om jag fortsätter att skriva något här i fortsättningen eftersom risken är ganska stor att det kanske råkar hoppa in en liiten smula sanningshalt i mina inlägg, om nu "uppviglarna" skulle råka sticka in sitt plyte här.

Shit pommfritt!!

Nu vet jag inte vad som skrevs till dig, men inte är du nån som hängt ut någon medlem vad jag har läst.

Jag erkänner att jag och några till har nämnt en bokstav, och bråkat/skämtat. Förlåt, men det föll sig så bra just då.

För övrigt är du en fena på att bråka, Cacki!
Solstorm
Men herre jösses! Nu ballar ni ur ordentligt. Om någon fortsättningsvis är vänlig, medkännande, positiv, uppmuntrande eller snäll i den här tråden

så kommer ni att drabbas av rekordtidiga frostnätter som dräper era frostkänsliga blommor och får löven att rasa
Malvia
CITAT (Solstorm @ 27-08-2010, 08:49) *
Men herre jösses! Nu ballar ni ur ordentligt. Om någon fortsättningsvis är vänlig, medkännande, positiv, uppmuntrande eller snäll i den här tråden

så kommer ni att drabbas av rekordtidiga frostnätter som dräper era frostkänsliga blommor och får löven att rasa

Håll käften!
Vi vet var dina rabatter bor!! HAHAHOHOHIHIHAA!
!!!
Solstorm
Bra, du är välkommen till de rabatter där du platsar, till mina kirskålsrabatter. Mina blommor ger du fan i!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon