Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
*Stintan*
Amen! angel_not.gif
fuchsian
Nu blommar det!!!! bara att jag inte var med igår, så har visst hela punten blivit religiösa!!! crazy.gif eller väntar ni på jultomten kanske? ..... santa.gif . ställ er längst bak i kön, i så fall!!!! rotfl.gif . fluffian....
*Stintan*
CITAT (fuchsian @ 17-10-2010, 11:49) *
Nu blommar det!!!! bara att jag inte var med igår, så har visst hela punten blivit religiösa!!! crazy.gif eller väntar ni på jultomten kanske? ..... santa.gif . ställ er längst bak i kön, i så fall!!!! rotfl.gif . fluffian....

Nähä wacko.gif så det var kanske ditt alter ego Tottes matte som skrev en massa flum igår då??? Vet du nånsin vad du gör egentligen? crazy.gif
fuchsian
Undrar just i vilken församling de finns???eller i tomteverkstad i straffjobb??? Ja, livet är inte enkelt men de ignorera-skylltarna äääälskar jag.. crazy.gif dom är som en portvakten på pärleporten som sorterar lammen fr. ulvar.... rotfl.gif ... yahoo.gif .. santa.gif ... Fuchsian... kom , mina vänner....
sommarhumla
Men va fan, ligger ni och petar navelludd eller vad pysslar ni med egentligen. Fan vad det var dött här då!!!! Jag börjar få ont i halsen och är på dåligt humör så DÄNG på er bara!!!!!
ranting.gif
fuchsian
Däng, däng, på humlaflummisen.... ranting.gif .. tackar för själskapet, här har det varit dött så nu sätter vi i gång,eller.... devil.gif ingen att jävlas på hela dagen, inte undra på att man håller bli tokig.... -cry-.gif och har vi fler på intågande, ninja.gif nån som kikade in iaf....... rotfl.gif ...Flussian...
sommarhumla
angry.gif Far åt pipsvängen med er!
fuchsian

Hörrruu humlan, skrik inte.... -fear-.gif det gör inte mindre ont i halsen på detta sätt...... ranting.gif ... det är sega bråkare idag och det är nog ditt fel alltsammans..... devil.gif ska du behöva bli sjuk nu när jag har hållit ställningarna här heeeela jäkla daaan, krrrrrrr grrrrrrr---- devil.gif jag smäller av.. rotfl.gif ..Fluffian....
*Stintan*
CITAT (fuchsian @ 17-10-2010, 15:59) *
Hörrruu humlan, skrik inte.... -fear-.gif det gör inte mindre ont i halsen på detta sätt...... ranting.gif ... det är sega bråkare idag och det är nog ditt fel alltsammans..... devil.gif ska du behöva bli sjuk nu när jag har hållit ställningarna här heeeela jäkla daaan, krrrrrrr grrrrrrr---- devil.gif jag smäller av.. rotfl.gif ..Fluffian....

Jaaaa.... gör det så vi slipper se dig sick.gif
sommarhumla
Nä men se där, börjar ni vakna till nu..det var väl på tiden crazy.gif
fuchsian
Vadddååå, vakna till??? ranting.gif Har nu suttit här och lusläst frökatalogen och beställt mera.... sos.gif men faasen, vem har tömt helt vissa sorter jag skulle velat att ha..... devil.gif det är så att man kan bli pissförbannad på det hela.... devil.gif har inte hunnit mata den senila hunden och "gatukorsningens goja" skriker för fullt för att han inte får tugga sönder mitt tangetbord..... rotfl.gif jädrans fjäderfä, ska få för det.... ranting.gif det ska inte gnällas när jag vill ha nåt gjort, faasen också..... crying.gif ..Fuchsian....
bergvallmo
CITAT (sommarhumla @ 17-10-2010, 15:32) *
Men va fan, ligger ni och petar navelludd eller vad pysslar ni med egentligen. Fan vad det var dött här då!!!! Jag börjar få ont i halsen och är på dåligt humör så DÄNG på er bara!!!!!
ranting.gif

Aha naughty.gif Jag tror du kommer att bli supersjuk, få stanna hemma från jobbet och ha det riktigt aptrist.
fuchsian
hon kommer att ligga däckad heeeela nästa veckan och prata för sig själv i feberyran.... rotfl.gif ja, sicket öde hummissen går till mötes urk..... -fear-.gif det gäller att passa sig för humlebasilusker, märker jag.... rotfl.gif hinner inte med sånt, ska ut och resa igen...... naughty.gif dumma dig! däng! .. Flussian...
sqrulan
sommarhumla
CITAT (bergvallmo @ 17-10-2010, 20:16) *
Aha naughty.gif Jag tror du kommer att bli supersjuk, få stanna hemma från jobbet och ha det riktigt aptrist.

Nähä, för jag kommer att sitta och hosta och nysa rakt in i bråktråden så ni kommer bli sjuka allihopa och ni blir aldrig av med mig. naughty.gif
skogstroll
CITAT (sqrulan @ 17-10-2010, 22:11) *

det var mig en ful rackare
*Stintan*
CITAT (skogstroll @ 18-10-2010, 08:57) *
det var mig en ful rackare

rotfl.gif den där borde gå i ide genast fast det kanske är bättre om den fryser ihjäl så vi blir av med den.
fuchsian
Humlan, ta och nys på den fule rackaren som nu har visats ett par gånger---- ranting.gif de ska ligga i feberyra och dimma heeela denna vecka..... rotfl.gif då blir man av med dom, kanske ...... rotfl.gif men vad rör det mig, för jag ser ju inte vad de skriver..... rotfl.gif ignorera -- heter det visst, en kul grej. .Flussian...
Alexander-VG-zon3
CITAT (sqrulan @ 17-10-2010, 22:11) *

däng däng...

CITAT (fuchsian @ 18-10-2010, 12:38) *
Humlan, ta och nys på den fule rackaren som nu har visats ett par gånger---- ranting.gif de ska ligga i feberyra och dimma heeela denna vecka..... rotfl.gif då blir man av med dom, kanske ...... rotfl.gif men vad rör det mig, för jag ser ju inte vad de skriver..... rotfl.gif ignorera -- heter det visst, en kul grej. .Flussian...

däng däng däng

CITAT (bergvallmo @ 17-10-2010, 20:16) *

däng däng däng
*Stintan*
CITAT (fuchsian @ 18-10-2010, 12:38) *

Ähh du är säkert så jäkla nyfiken att du inte kan låta bli att kolla vad det står giggle.gif
sommarhumla
Akta er ni, fortfarande öm i halsen och det ser ut som om en förkylning kan vara på väg....aaaAAAATJOOOOO på er!!!!
crazy.gif
bergvallmo
Humlan, din kropp är nog full av dessa virusar... sick.gif

[attachment=55682:virus.jpg]
sommarhumla
w00t.gif Och dom ska jag nu dela med mig till er!!!!!!!!! crazy.gif
bergvallmo
Tycker du ska använda munskydd när du sitter framför datorn å glöm inte att hosta och nysa i armvecket ohmy.gif
sommarhumla
Ähh, vafför det? Ta nu inte bort det roliga för mig...
bergvallmo
Jaha, ska det vara på det viset.. Hoppas näsan snorar igen inatt när du ska sova så du får andas med öppen mun naughty.gif
sommarhumla
fniss...jag kommer nog att sova så häääär gott d010.gif
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 18-10-2010, 04:55) *
Nähä, för jag kommer att sitta och hosta och nysa rakt in i bråktråden så ni kommer bli sjuka allihopa och ni blir aldrig av med mig. naughty.gif

Och vem tror du bryr sej?
Inte fan är du förkyld din förbannade gnällkärring! Det är pollenallergin som slagit till. Hoppas att andningsvägarna svullnar igen snart!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 18-10-2010, 18:44) *
Och vem tror du bryr sej?
Inte fan är du förkyld din förbannade gnällkärring! Det är pollenallergin som slagit till. Hoppas att andningsvägarna svullnar igen snart!

Fan va kul att du hittat hit då...INTE!!!!!! Host host nys nys fräs fräs och aaaAAAATTjoooooOOOOO!!
Däng på dig!!!
fuchsian
Atzoooo .... tack för det då... host, snyt.... ranting.gif vad är de jädra basiller du sprider omkring??? devil.gif Inte nog att du smittat ner mig, borde inte det räcka din jädrans virushumla!!! crying.gif näee, det räckte väl inte med mig, inte, men .... devil.gif nu skickar jag min hostande och fräsande goja till dig, så att du inte får en blund inatt.... rotfl.gif ... Flussian....
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 18-10-2010, 18:46) *
Fan va kul att du hittat hit då...INTE!!!!!! Host host nys nys fräs fräs och aaaAAAATTjoooooOOOOO!!
Däng på dig!!!

GE FAN I ATT SITTA OCH GÄGGA MED DITT ÄCKLIGA SNOR ÖVERALLT! SNYT DEJ I GARDINERNA FÖR HELVETE!!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 18-10-2010, 18:57) *
GE FAN I ATT SITTA OCH GÄGGA MED DITT ÄCKLIGA SNOR ÖVERALLT! SNYT DEJ I GARDINERNA FÖR HELVETE!!

Fan va du skriker då, har du knäck i lurarna eller tror du vi är döva!!! Har redan snutit mig i gardinerna....DINA GARDINER!!!!!!!
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 18-10-2010, 18:58) *
Fan va du skriker då, har du knäck i lurarna eller tror du vi är döva!!! Har redan snutit mig i gardinerna....DINA GARDINER!!!!!!!

Nä du, mina gardiner är lika rena som min själ!
Förresten...du påstod att du inte var glad att se mej...BULLSHIT!!! Jag vet att du avgudar mej, din ynkliga lilla nolla!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 18-10-2010, 19:08) *
Nä du, mina gardiner är lika rena som min själ!
Förresten...du påstod att du inte var glad att se mej...BULLSHIT!!! Jag vet att du avgudar mej, din ynkliga lilla nolla!

rotfl.gif Fan det var väl det roligaste jag hört på nästan hela dan tror jag!!!!!! Fast det är klart...det är jävligt kul att bråka med dig...det finns några till som jag gärna slungar mellan väggarna, men du är verkligen i en alldeles egen klass du crazy.gif
fuchsian
ja jaa, vad ni tjatar då! du humlan, ger dig på hennes dukar och lakan också när du ändå håller på..... devil.gif Jag har fullt upp att snyta gojan, så hinner inte med allt på eng gång, men däng dänk plask gurl hinner jag med, det sista gurl var nerspolning i toan..... rotfl.gif få se från vilken golvbrunn hon duker upp den cacceluccan..... rotfl.gif ...Flussian....
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 18-10-2010, 19:13) *
rotfl.gif Fan det var väl det roligaste jag hört på nästan hela dan tror jag!!!!!! Fast det är klart...det är jävligt kul att bråka med dig...det finns några till som jag gärna slungar mellan väggarna, men du är verkligen i en alldeles egen klass du crazy.gif

Det visste jag redan. Jag är din största idol och du skulle vilja göra allt för att få bli som jag, om så bara för en dag. Så håll nu igen käften och passa på att lära dej lite av en mästare din värdelösa sopa!!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 18-10-2010, 19:18) *
Det visste jag redan. Jag är din största idol och du skulle vilja göra allt för att få bli som jag, om så bara för en dag. Så håll nu igen käften och passa på att lära dej lite av en mästare din värdelösa sopa!!

En mästare???? Vart då någonstans??? Ser varken Flaxss eller Farbror Blå här??? Och förresten, det lilla du kan lära mig...ojojoj tant lilla det kan jag redan.
Cacki
CITAT (fuchsian @ 18-10-2010, 19:16) *
ja jaa, vad ni tjatar då! du humlan, ger dig på hennes dukar och lakan också när du ändå håller på..... devil.gif Jag har fullt upp att snyta gojan, så hinner inte med allt på eng gång, men däng dänk plask gurl hinner jag med, det sista gurl var nerspolning i toan..... rotfl.gif få se från vilken golvbrunn hon duker upp den cacceluccan..... rotfl.gif ...Flussian....

Och du lever än ser jag......det får humlan råda bot på som första uppgift.

CITAT (sommarhumla @ 18-10-2010, 19:21) *
En mästare???? Vart då någonstans??? Ser varken Flaxss eller Farbror Blå här??? Och förresten, det lilla du kan lära mig...ojojoj tant lilla det kan jag redan.

HÅLL IGEN KÄFTEN sa jag! Men inte ens det kan du väl, din obildbara idiot!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 18-10-2010, 19:22) *

Skulle jag dänga F???? Herregudars då....klarar du inte av henne??? Mästare, var det så du kallade dig??? Snarare Patetica...

CITAT (Cacki @ 18-10-2010, 19:23) *
HÅLL IGEN KÄFTEN sa jag! Men inte ens det kan du väl, din obildbara idiot!

Jaha och hur i HELVETET tror du att jag ska kunna dänga F om jag ska HÅLLA IGEN KÄFTEN!!! Det skulle väl se jävligt konstigt ut om jag skickade tomma inlägg! Pottsork!!
fuchsian
Var inte så säker på det, cacciluccen, har inte kollar det själv än, men det fanns ingen dödsaterst på tidningen i morsse..... rotfl.gif att jag skulle vara dödder, men kan inte garantera läget just nu..... rotfl.gif
Det ser du väl i natt när jag river täcket av dig och slänger dig ut..... rotfl.gif ...Fuchsian.....
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 18-10-2010, 19:24) *
Skulle jag dänga F???? Herregudars då....klarar du inte av henne??? Mästare, var det så du kallade dig??? Snarare Patetica...

Visst klarar jag det men med tanke på hur du och flaxssvåpet håller på och vevar i luften så kanske någon borde upplysa er om att ni använder helt fel teknik. Ni ska ta i ända nerifrån magen era förbannade väderkvarnar!!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 18-10-2010, 19:29) *
Visst klarar jag det men med tanke på hur du och flaxssvåpet håller på och vevar i luften så kanske någon borde upplysa er om att ni använder helt fel teknik. Ni ska ta i ända nerifrån magen era förbannade väderkvarnar!!

Här vispas inte runt med armar, våra slag planterar vem som helst i närmaste vägg och den fan som hamnar i väggen kliver inte ner förrän vi säger till att det är ok, och fortfarande är det ingen som fått kliva ner!!!!
*Stintan*
CITAT (sommarhumla @ 18-10-2010, 19:33) *
Här vispas inte runt med armar, våra slag planterar vem som helst i närmaste vägg och den fan som hamnar i väggen kliver inte ner förrän vi säger till att det är ok, och fortfarande är det ingen som fått kliva ner!!!!

Låt se då om du kan plantera f som en mosad fluga på tapeten rotfl.gif
sommarhumla
CITAT (*Stintan* @ 18-10-2010, 19:37) *
Låt se då om du kan plantera f som en mosad fluga på tapeten rotfl.gif

Hon är så gott som utsmetad...
Alexander-VG-zon3
CITAT (Cacki @ 18-10-2010, 19:29) *
Ni ska ta i ända nerifrån magen era förbannade väderkvarnar!!

en tarmsköljning över tanten beställd, varsågod kackerlacka tant.

CITAT (sommarhumla @ 18-10-2010, 19:38) *
Hon är så gott som utsmetad...

ja smet ut f ordenligt mot väggen, ta lite delar och krossa mot golvet också. sedan kan du använda Vanish Oxi Action Gel så vi blir av med skitfläckarna också efter mstet.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 18-10-2010, 19:39) *
en tarmsköljning över tanten beställd, varsågod kackerlacka tant.

smiley_small_hug.gif thanks.gif Äntligen!! Gud va bra att du hittade hit Flaxss, fan jag försöker dänga den förb Cackilackan åt alla håll men hon ger sig aldrig!!!!! Ska vi ta och dänga till henne nu så vi får lugn och ro...
fuchsian
Ok, mina förskylda bråkstakar, mig hinner ingen att få fatt att kunna slänga mig på väggen..... ranting.gif försök bara!!!! då hamnar nån kärring hos min elaka granne om det vill sig så.... rotfl.gif som sagt var, ingen ska störa mig, nu börjar spöktimmen, så ge faasen i era snurissar....... rotfl.gif ..Fluffian ...... dunno.gif
sommarhumla
CITAT (fuchsian @ 18-10-2010, 19:44) *
Ok, mina förskylda bråkstakar, mig hinner ingen att få fatt att kunna slänga mig på väggen..... ranting.gif försök bara!!!! då hamnar nån kärring hos min elaka granne om det vill sig så.... rotfl.gif som sagt var, ingen ska störa mig, nu börjar spöktimmen, så ge faasen i era snurissar....... rotfl.gif ..Fluffian ...... dunno.gif

Däng däng Smack och plask in i väggen!!!!
skogstroll
CITAT (bergvallmo @ 18-10-2010, 17:57) *
Jaha, ska det vara på det viset.. Hoppas näsan snorar igen inatt när du ska sova så du får andas med öppen mun naughty.gif

måste du ha så trist profilbild? en hög med hönsskit eller? devil.gif
sqrulan
Flaxxs, det var för djäkla taskigt! sick.gif sick.gif Jag som just satt med en havregrynsgröt som jag har nog svårt för att svälja utan att spy och så visar du sånna bilder!!! thumbdown.gif
Fy tusan!
Sen så tycker jag att fuskian kan krypa in under en PPM= persiskpissmatta och ligga där idag. devil.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon