Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
sommarhumla
CITAT (bergvallmo @ 26-09-2010, 20:03) *
Jupp, bara idioter här! duh.gif

Japp, och minsann trillade inte bergvallmo in också till oss andra idioter. naughty.gif
Farbror Blå
Förrexten , biter inte Anticimex på Sommarhumlor också?
dom börjar ju dessutom bli tröga å långsamma nu, så man hinner trampa på dom man ser..
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 26-09-2010, 20:05) *
dom börjar ju dessutom bli tröga å långsamma nu, så man hinner trampa på dom man ser..

va snäll nu gumman blå.

CITAT (sommarhumla @ 26-09-2010, 20:04) *
Japp, och minsann trillade inte bergvallmo in också till oss andra idioter. naughty.gif

vi får välkomna alla idioter,,, välkomna alla
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 26-09-2010, 20:05) *

Hörredu din blå gubbe, du ska inte trampa på mina polare inte! nono.gif Förbaskade pottsork. Om du är så taskig så stannar jag inte i bråktråden längre utan flyger till någon annan tråd....INTE!!!!!!!!!! Nu jävlar blir det bråk! crazy.gif Ska skicka de värsta jordhumlorna som vår "klan" kan uppbringa så ska vi se hur mopsig du är efter en sån omgång sos.gif
Farbror Blå
CITAT (flaxss @ 26-09-2010, 20:09) *
va snäll nu gumman blå.
vi får välkomna alla idioter,,, välkomna alla

Vad är nu detta för larv? Här ska bråkas! Stäng igen truten på Flaxss! ranting.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 26-09-2010, 20:11) *
Vad är nu detta för larv? Här ska bråkas! Stäng igen truten på Flaxss! ranting.gif

nee det är ingen som vill stänga min trut. den är farlig och bits. truten stänger jag själv och det känner jag inte för.
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 26-09-2010, 20:11) *
Hörredu din blå gubbe, du ska inte trampa på mina polare inte! nono.gif Förbaskade pottsork. Om du är så taskig så stannar jag inte i bråktråden längre utan flyger till någon annan tråd....INTE!!!!!!!!!! Nu jävlar blir det bråk! crazy.gif Ska skicka de värsta jordhumlorna som vår "klan" kan uppbringa så ska vi se hur mopsig du är efter en sån omgång sos.gif

ojoj, har redan ingt alla beskowfigurer, här ska stampas humlekräk..
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 26-09-2010, 20:13) *
nee det är ingen som vill stänga min trut. den är farlig och bits. truten stänger jag själv och det känner jag inte för.

Nä det har du rätt i, din trut vill man inte vara i närheten av. Det vore en hälsorisk. rotfl.gif
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 26-09-2010, 20:16) *
Nä det har du rätt i, din trut vill man inte vara i närheten av. Det vore en hälsorisk. rotfl.gif

mmm apropå Anticimex.... wink.gif
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 26-09-2010, 20:15) *
ojoj, har redan ingt alla beskowfigurer, här ska stampas humlekräk..

Jaha, kärringarna gul, orange och skitbrun menar du? Ja, då är jag lugn.....det blir en enkel match....
Alexander-VG-zon3
alltså när man googlar farbror blå hittar man detta ...

och detta (länk)

http://corruptio.blog.com/files/2010/06/Be...-brottsling.jpg

och detta

och så detta

valfritt att välja och känna sig träffad

CITAT (sommarhumla @ 26-09-2010, 20:17) *
Jaha, kärringarna gul, orange och skitbrun menar du? Ja, då är jag lugn.....det blir en enkel match....

vad är jag rosa ? dunno.gif confused.gif
Farbror Blå
CITAT (sommarhumla @ 26-09-2010, 20:17) *

*ringer Anticimex*
bergvallmo
CITAT (sommarhumla @ 26-09-2010, 20:04) *

Trillade å trillade, vill ju bara kolla så alla idioter här inte har tappat stinget ranting.gif
Farbror Blå

Känner mej inte det minsta träffad av nätsökningar, jag vet väl vem jag är, drygskåp!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 26-09-2010, 20:31) *
*ringer Anticimex*

men hallå, nu får du rätta till skruvarna. det är ju ingen som kommer svara där nu på en söndagskväll.

CITAT (bergvallmo @ 26-09-2010, 20:31) *
inte har tappat stinget

om du hittar mitt så ring 077-45326
Chamomille
Mimi angalau moja nyeupe kibaniko, hivyo unaweza kwenda kuzimu.

Edit: ranting.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Chamomille @ 26-09-2010, 20:35) *
Mimi angalau moja nyeupe kibaniko, hivyo unaweza kwenda kuzimu.

jag har en röd brödrost.
Chamomille
CITAT (flaxss @ 26-09-2010, 20:36) *
jag har en röd brödrost.

giggle.gif
Farbror Blå
CITAT (Chamomille @ 26-09-2010, 20:37) *
giggle.gif

VA skrattar du åt då ditt miffo?
fuchsian
Nu vet jag!!!!!! använd superhyperlim och täpp till ....... rotfl.gif förresten stör ni mig just nu!!!! edra jordissar med ert babbel ..... devil.gif för faasen, jag har försökt att få ordning på mitt virkande men.... rotfl.gif nu vet jag inte alls om det ska vara den krogiga ändan eller faasen vilken ända.... devil.gif av denna förjordade mackabären ocgh det är minsan ERT fel..... rotfl.gif bara jag inte sätter mig på den och få den i skinkan...... ranting.gif för h,,,te då måste jag till akuten..... rotfl.gif .... fluffian...
bergvallmo
CITAT (fuchian @ 26-09-2010, 20:56) *
Nu vet jag!!!!!! använd superhyperlim och täpp till ....... rotfl.gif förresten stör ni mig just nu!!!! edra jordissar med ert babbel ..... devil.gif för faasen, jag har försökt att få ordning på mitt virkande men.... rotfl.gif nu vet jag inte alls om det ska vara den krogiga ändan eller faasen vilken ända.... devil.gif av denna förjordade mackabären ocgh det är minsan ERT fel..... rotfl.gif bara jag inte sätter mig på den och få den i skinkan...... ranting.gif för h,,,te då måste jag till akuten..... rotfl.gif .... fluffian...

Herregud Pucko, far till akuten vetja! devil.gif
fuchsian
Jaaa, men garnet har traslat till så jagkommer inte losss för faasen.... ranting.gif pucko på dig själv, ggrrrr så ont det gör sen .......erat fel.... rotfl.gif och ingen hör när jag ropar på dom som jag bor ihop med.... ranting.gif jäkla senila och dööööva heela bunten, faasen också...... rotfl.gif vilket småååpyssel ni lurat på mig hela pucko rotfl.gif gänget..... ooooh guuuuud!!!! ...... .....fluffian.....
bergvallmo
CITAT (fuchian @ 26-09-2010, 21:06) *
Jaaa, men garnet har traslat till så jagkommer inte losss för faasen.... ranting.gif pucko på dig själv, ggrrrr så ont det gör sen .......erat fel.... rotfl.gif och ingen hör när jag ropar på dom som jag bor ihop med.... ranting.gif jäkla senila och dööööva heela bunten, faasen också...... rotfl.gif vilket småååpyssel ni lurat på mig hela pucko rotfl.gif gänget..... ooooh guuuuud!!!! ...... .....fluffian.....

Ring 112 whistling.gif
Aqvakul
CITAT (bergvallmo @ 26-09-2010, 21:08) *
Ring 112 whistling.gif

yes.gif
Farbror Blå
CITAT (bergvallmo @ 26-09-2010, 21:08) *
Ring 112 whistling.gif

Har fuck--------ian rökt på lite bergvallmo kanske?
Farbror Blå
Haha, Farbror Blå äger er allihopa!

ge upp, småkryp å fyllkajor, lösskruvade och tjocksmockar, här regerar en blå farbror, smärt, smart och ungdomlig
Alexander-VG-zon3
CITAT (Farbror Blå @ 26-09-2010, 22:03) *

ge upp, småkryp å fyllkajor, lösskruvade och tjocksmockar, här regerar en blå farbror, smärt, smart och ungdomlig

en blå kärring menar du väl ? för du agerar som en kärring. synd att blåkulla är stängt för säsongen. men men VI får väl låta dig vara här och ha kul, nu när som sagt blåkulla är stängt.

det är jag och humlan som bestämmer reglerna inte du i denna tråd och äger allt, så det så MUahhahaaaaaaaaaaaaa
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 26-09-2010, 21:06) *

Kan ge mej fan på att du gnäggar som en häst när du skrattar också. Du verkar tro att du är rolig men som vanligt har du på tok för höga tankar om dig själv så ge fan i att slita ut skrattsmiliesen ranting.gif
Cacki
Era jävla våp!
Sitt fan inte och snacka skit om mej när jag inte är närvarande i tråden! Nu ska ni få höra vad alla tycker om er

Humlefan: Dej borde man koppla på en jordhumlefelsbrytare som löser ut nästa gång du får kortslutning i pallet. (Dvs så fort du öppnar truten)

Stintan: Att du är så jävla snurrig i knoppen beror på att du dansat åt helvete för mycket hambo.

Farbror blå: Du föddes som en "blue baby" därav syrebristen som gav dej hjärnskador.

Aquakul: Du borde stannat i fostervattnet och fortsatt leka där. Det tycker din mamma också om hon inte hade haft så stor risk att bli likförgiftad när du väl hade drunknat.

Fuchian: Du kallades för fuskian redan i lågstadiet för att du fuskade så förbannat på lektionerna. Det är därför du gapar dej hes om allt du är "så jävla bra på" trots att du inte kan någonting. Jävla nolla!

Flaxx: Du har tittat för djupt i nappflaxxan och fått kronisk fylledille. Vet du om att din morsa blandade fulsprit i vällingen för att du skulle hålla käften och sova.

Har jag glömt någon så är det skit samma. Vem fan orkar ägna er en enda jävla tanke. Ni är så värdelösa så det finns inte en enda människa som önskar att ni finns till ändå!

FAR ÅT HELVETE!!
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 26-09-2010, 22:58) *
en blå kärring menar du väl ? för du agerar som en kärring. synd att blåkulla är stängt för säsongen. men men VI får väl låta dig vara här och ha kul, nu när som sagt blåkulla är stängt.

det är jag och humlan som bestämmer reglerna inte du i denna tråd och äger allt, så det så MUahhahaaaaaaaaaaaaa

Så det så!!!!!!!!! Kom inte och mopsa upp er, får då sticker jag....till!!!!!!

CITAT (Cacki @ 27-09-2010, 07:06) *
Era jävla våp!
Sitt fan inte och snacka skit om mej när jag inte är närvarande i tråden! Nu ska ni få höra vad alla tycker om er

Humlefan: Dej borde man koppla på en jordhumlefelsbrytare som löser ut nästa gång du får kortslutning i pallet. (Dvs så fort du öppnar truten)

Stintan: Att du är så jävla snurrig i knoppen beror på att du dansat åt helvete för mycket hambo.

Farbror blå: Du föddes som en "blue baby" därav syrebristen som gav dej hjärnskador.

Aquakul: Du borde stannat i fostervattnet och fortsatt leka där. Det tycker din mamma också om hon inte hade haft så stor risk att bli likförgiftad när du väl hade drunknat.

Fuchian: Du kallades för fuskian redan i lågstadiet för att du fuskade så förbannat på lektionerna. Det är därför du gapar dej hes om allt du är "så jävla bra på" trots att du inte kan någonting. Jävla nolla!

Flaxx: Du har tittat för djupt i nappflaxxan och fått kronisk fylledille. Vet du om att din morsa blandade fulsprit i vällingen för att du skulle hålla käften och sova.

Har jag glömt någon så är det skit samma. Vem fan orkar ägna er en enda jävla tanke. Ni är så värdelösa så det finns inte en enda människa som önskar att ni finns till ändå!

FAR ÅT HELVETE!!

Ohh, Cackilackan...jag tycker också om dig....INTE devil.gif
Red Top
CITAT (Farbror Blå @ 26-09-2010, 22:03) *

Gerej gubbjävel! De här 'e ingen jävla kontaktförmedling!!!

Stick o brinn!

bergvallmo
Era fjantar. Ni tycker att ni är bra på att bråka, men ni är bara patetiska i era små tillmälen. Idag är en dålig dag för er och er framtid så mörk att någonting kolsvart är kritvitt i jämförelse.

Behöver ni hjälp att hitta en ättestupa, så kan jag gladeligen hjälpa till devil.gif
Red Top
Hopparu först, så ja landar mjukt?? naughty.gif
bergvallmo
Ånä, ditt pucko. Jag visar bara vägen. Men du kan ju alltid välja att hoppa sist biggrin.gif
fuchsian
JAAAAH, vi ska köra dom jädrans puccopaccet till ättestupet, så är det med...... rotfl.gif Alla som bara gnäller och ska ge sig på Goa Humlan, lillkillen och den väna fuchian ....... ranting.gif Har man sett på jäkelskap!!!!

Stintan åker ner först ....glöm inte rollatorn..... rotfl.gif hon är den enda som inte fattar humor av alla de sorter som alla andra gör...... devil.gif då ska hon inte vara kvar om hon inte ändrars sig... crazy.gif Fler orkar jag inte befatta mig med just nu...... ner med skrället!!!! .... alien.gif .... fluffian...
*Stintan*
Knip igen din jädrans charlatan! ranting.gif Man skulle kunna tro att du käkat upp din änglatrumpet... devil.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Cacki @ 27-09-2010, 07:06) *

FAR ÅT HELVETE!!

men du glömde dig själv

Cacki - man blir ju lack på sådan kackerlacka som bara kacklar dygnet runt. nu är det måndag och då kan man ringa anticimex bye bye

Myosotis
Das nächste Mal wartet Ihr gefälligst auf mich, wenn ihr Euch auf deutsch streitet, Ihr verdammten Arschlöcher!! angry.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 27-09-2010, 12:20) *
Arschlöcher!! angry.gif

det förstod jag utan att översätta giggle.gif men inte menat till mig väl ?
fuchsian
Men lillkillen, vart ska du ta vägen??? unsure.gif har du nåt kul på gång eller driver du med oss? yahoo.gif ... fluffian....
Myosotis
CITAT (flaxss @ 27-09-2010, 12:22) *
det förstod jag utan att översätta giggle.gif men inte menat till mig väl ?

Menat till ALLA fattar du väl ranting.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchian @ 27-09-2010, 12:23) *
Men lillkillen, vart ska du ta vägen??? unsure.gif har du nåt kul på gång eller driver du med oss? yahoo.gif ... fluffian....

nu måste du ha tappat en skruv, jag ska inte iväg någonstans ? confused.gif och i bråktråden får man inte ha kul. nono.gif
fuchsian
CITAT (*Stintan* @ 27-09-2010, 10:13) *
Knip igen din jädrans charlatan! ranting.gif Man skulle kunna tro att du käkat upp din änglatrumpet... devil.gif

Men Stintan, har vi gått i samma skola???? confused.gif det kan bara inte vara sant, för annars skulle du inte ha den självsäkerheten som jag äger!!!!!! rotfl.gif Ps - änglatrumpeten är hel ...... ännu .... giggle.gif du får nog knipa ditt först!!!! äldre ska ju gå med gott exempel för oss yngre.... rotfl.gif eller sov du under den lektionen??? .... rotfl.gif synd att jag inte såg dig då, du hade blitt fläsklägg till jul på den tiden..... devil.gif ...fuchian .....
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 27-09-2010, 12:24) *
Menat till ALLA fattar du väl ranting.gif

jaha devil.gif sei una testa di merda till dig då naughty.gif
fuchsian
Sorry, lillkillen, ditt förkorkade citronträd.... jag glömde ju bråket mitt i allt skällande som kommer..... ranting.gif de lea kärringar kan inte ens hitta till ättestupan själv, jädrans senilon! rotfl.gif man bara baxnar .....fluffian.....
*Stintan*
CITAT (fuchian @ 27-09-2010, 12:31) *
Men Stintan, har vi gått i samma skola???? confused.gif det kan bara inte vara sant, för annars skulle du inte ha den självsäkerheten som jag äger!!!!!! rotfl.gif Ps - änglatrumpeten är hel ...... ännu .... giggle.gif du får nog knipa ditt först!!!! äldre ska ju gå med gott exempel för oss yngre.... rotfl.gif eller sov du under den lektionen??? .... rotfl.gif synd att jag inte såg dig då, du hade blitt fläsklägg till jul på den tiden..... devil.gif ...fuchian .....

Knappast för i min skola fick vi lära oss svenska!

Känner du dig ensam där på ättestupekanten och är rädd för att ramla ner? Tror knappast någon tänker komma och hindra dig, tvärtom så kan vi komma och putta dig över kanten. devil.gif
Myosotis
CITAT (flaxss @ 27-09-2010, 12:33) *
jaha devil.gif sei una testa di merda till dig då naughty.gif

rotfl.gif Google translate säger att du kallar mig Scheißkopf rotfl.gif men det skulle du aldrig våga [attachment=55151:zunge.gif]

Hoppsan, nu skrattade jag igen. Jag menar: ranting.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 27-09-2010, 14:47) *
rotfl.gif Google translate säger att du kallar mig Scheißkopf rotfl.gif men det skulle du aldrig våga [attachment=55151:zunge.gif]

Hoppsan, nu skrattade jag igen. Jag menar: ranting.gif

nee det är väl klart att jag aldrig skulle våga det yaay.gif

ja förfan skarrat inte i bråktråden rtfm.gif
fuchsian
JArrrå Stintan, ta nu och knuffa på mig med din rollator.... ranting.gif skynda på då din loppiga gamla skata.... rotfl.gif ..... jag kommer ändå bre mina vingar och flyga från dig...... rotfl.gif där kan du glo ensam i din jädrans ätterstupa ...... rotfl.gif .... fluffian.....
sommarhumla
Förbannade knölfödor och asgamar, nu är ni minsann som bortblåsta igen!!!!!
Nåväl, mig kvittar det lika, tråden är bäst när ni är lååååååååångt härifrån
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon