Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
skogstroll
nä nu är ni dumma, måtte djävulen nysa på eder. Även fuchsian har väl ett livsvärde även om hon är däng i bollen?
sqrulan
Ingen här har nåt värde, ALLA är däng i bollen.....så de så! Lufthuvud! ranting.gif
fuchsian
smiley_small_hug.gif till Skogstrollet, du är för söt att bråka med...... wub.gif men ska det bråkas så har jag nu gjort en laddning med gipsmassa+lim så då kanske du hjälper mej att smeta det i fejset dom som hittar hit..... ranting.gif Dax att agera när snuskpatrullen vaknar till livs.... rotfl.gif men bara lite på humlan, hon er sjuk och på kaktussen, men akta taggarna...... devil.gif resten kan sitta fast på på väggen tills vidare..... rotfl.gif ..Fluffian...
sommarhumla
CITAT (fuchsian @ 19-10-2010, 10:14) *
smiley_small_hug.gif till Skogstrollet, du är för söt att bråka med...... wub.gif men ska det bråkas så har jag nu gjort en laddning med gipsmassa+lim så då kanske du hjälper mej att smeta det i fejset dom som hittar hit..... ranting.gif Dax att agera när snuskpatrullen vaknar till livs.... rotfl.gif men bara lite på humlan, hon er sjuk och på kaktussen, men akta taggarna...... devil.gif resten kan sitta fast på på väggen tills vidare..... rotfl.gif ..Fluffian...

Jag är bara lite förkyld och inte döende så däng däng in i väggen, smack och plask..
fuchsian
Ja, men då humlflumman.... min spec. blandning till dig! ranting.gif däng, däng, plasch..däng.. ding....... rotfl.gif nu sitter du fastgyttjag på väggen..... crazy.gif om några tusen år framåt hittar nån dig som blitt ett mumie och de börjar skära sönder dig..... rotfl.gif de undrar att det fanns en sån ovanlig humlesort, hur kan det komma sig??? confused.gif en unik relik, kanske? ... angel_not.gif . Fluffian.....
Alexander-VG-zon3
CITAT (sqrulan @ 19-10-2010, 09:36) *
Flaxxs, det var för djäkla taskigt! sick.gif sick.gif Jag som just satt med en havregrynsgröt som jag har nog svårt för att svälja utan att spy och så visar du sånna bilder!!! thumbdown.gif
Fy tusan!
Sen så tycker jag att fuskian kan krypa in under en PPM= persiskpissmatta och ligga där idag. devil.gif

och vem fan bad dig att glo i denna tråd när du äter havregrynsgröt...?? och vem fan bad dig att äta havregrynsgröt ?

CITAT (fuchsian @ 19-10-2010, 10:14) *

CITAT (fuchsian @ 19-10-2010, 17:21) *
Ja, men då humlflumman.... min spec. blandning till dig! däng, däng, plasch..däng.. ding....... nu sitter du fastgyttjag på väggen..... om några tusen år framåt hittar nån dig som blitt ett mumie och de börjar skära sönder dig..... de undrar att det fanns en sån ovanlig humlesort, hur kan det komma sig??? en unik relik, kanske? ... . Fluffian.....

Vanish Oxi Action bravo.gif
fuchsian
Men faxss-kaktusen, hon kan inte hålla sig borta, vet du.... ranting.gif hon beundrar och dyrkar mig så hon bara väntar tills jag finns i forumet.... rotfl.gif men för säkerhets skull ska klantisern dängas på väggen och eh hel tunna av min specialae på henne...... devil.gif sen undrar geologerna att det var en konstig fruntimmer, inte lik de andra som de hittat...... rotfl.gif de kasserar henne och bena släng till hundarna..... rotfl.gif ..... Flussian ......
Alexander-VG-zon3
CITAT (fuchsian @ 19-10-2010, 17:31) *
Men faxss-kaktusen, hon kan inte hålla sig borta, vet du.... ranting.gif hon beundrar och dyrkar mig så hon bara väntar tills jag finns i forumet.... rotfl.gif men för säkerhets skull ska klantisern dängas på väggen och eh hel tunna av min specialae på henne...... devil.gif sen undrar geologerna att det var en konstig fruntimmer, inte lik de andra som de hittat...... rotfl.gif de kasserar henne och bena släng till hundarna..... rotfl.gif ..... Flussian ......

Vanish Oxi Action

http://www.youtube.com/watch?v=YXey7w4u-w4...&playnext=2
*Stintan*
Varför underhåller ni den där jäkla f med konstgjord andning ???
sommarhumla
CITAT (*Stintan* @ 19-10-2010, 17:55) *

Har gjort mitt bästa för att dänga henne i väggen men hon glider av som någon jäkla grön smet...
fuchsian
Där ser ni era klantskallar ... ni klarar inte av en när man befinner sig på himmelens höjder....... naughty.gif den dumma som heter "ignorera" får vara extra försiktig för jag har samlat en hel klabba hundskit som hon får rätt i fejset så fort hon öppnar sin värdelösa käft..... devil.gif man rår inte på andar, men jag kommer att bli ert värsta mardröm....... rotfl.gif jag är hal, osynlig och oberäknerlig andeväsen......... Fuchsian.....
Alexander-VG-zon3

varför underhåller du f med konstgjord andning, som igår ?

jag försöker så gott det går med fläckborttagningsmedel. flirting.gif
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 19-10-2010, 18:15) *

Det verkar inte bita på F.... unsure.gif
fuchsian
Men lille ponken, inte ska du leka med borttagningsmedel??? confused.gif jättefarligt, oj oj oj.... som du klabbar ner dig...... crying.gif däng till den som finns före dig......Ja just den. I mitt står det "ignorera" och så får det bli. devil.gif för hon har ingen humor och får nog leta efter ett snyfttråd istället...... rotfl.gif förresten, mina goa bråkvänner, ska ni få en stor ....DÄNG, DÄNG. DÄNK, innan jag låter er bråka själva.... ropa efter den cacculaccun, hon har inte synts till än.... rotfl.gif jädrans bråkig kväll med massa skit! ...Fluffian.....
*Stintan*
CITAT (sommarhumla @ 19-10-2010, 17:57) *
Har gjort mitt bästa för att dänga henne i väggen men hon glider av som någon jäkla grön smet...

Slime kallas väl den gröna slemmiga massan sick.gif

CITAT (flaxss @ 19-10-2010, 18:15) *

Hon har ju ignorerat mig så inte underhåller jag henne giggle.gif
sommarhumla
CITAT (*Stintan* @ 19-10-2010, 18:49) *
Slime kallas väl den gröna slemmiga massan sick.gif

Precis!!! Tack, kom inte på ordet förut men du har alldeles rätt!!! tummenupp.gif
fuchsian
Var nu ordentliga bråkare och få fart på alla döskallarna, jag går och lägger mig. ..... crazy.gif den jädrans kotknackarn skulle jag dänga till, men har för ont i häcken....grrrrrrr ranting.gif ..Fluffian....
bergvallmo

Japp, och jag gjorde mitt försök med avbladning och nedgrävning!

CITAT (skogstroll @ 19-10-2010, 09:22) *
måste du ha så trist profilbild? en hög med hönsskit eller? devil.gif

Hörröduru, ditt lilla äckelfejs. Gå å klipp dig å skaffa dig ett jobb!
fuchsian
Men snälla nån, var sysslar ni med egentligen??? ranting.gif jag har ju sagt att jag varken synns till eller finns, så vem faasen dänger ni då på???? devil.gif har man ärvt ett spökgen, så har man..... giggle.gif gå och däng på min mormor, hon gav genen till mig utan att jag visste ommmet och kommer till i denna värld som är upp och ner för mig...... confused.gif tja, kanske därifrån från galaxerna kommer det att jag har ett närsynt öga och ett långsynt sådan.... rotfl.gif Då undrar jag inte på alls, men ang, mina blommor av typ fuchsior, är i vintervila utan löv.... så ge faasen i dom...... crazy.gif .... Flygian....
sqrulan
thumbdown.gif Hör du du du!!! Djävlas inte med spöken för då kom dom å ta dej! Bara så du vet, håll dej lugn!
sommarhumla
E inte rädd för spöken. Gomorron era tröga pottsorkar, hoppas att regnet skvalar ner över era huvuden och att ni får jobba över. devil.gif
Chamomille
Dra åt helvete med er era apgamar och ha en djävlig dag ranting.gif
Aqvakul
CITAT (Chamomille @ 20-10-2010, 05:44) *
Dra åt helvete med er era apgamar och ha en djävlig dag ranting.gif

Tack detsamma, din skithög!
Chamomille
CITAT (Aqvakul @ 20-10-2010, 07:48) *
Tack detsamma, din skithög!

smiley_small_hug.gif på dig också.
Aqvakul
CITAT (Chamomille @ 20-10-2010, 08:33) *
smiley_small_hug.gif på dig också.

smiley_small_hug.gif wub.gif
fuchsian

shy.gif crazy.gif Jasssååå, har ni somnat nu igen?.. Vad är det för fasoner era bråkstakar, ta i så tottarna ryker,,,, ranting.gif och låt inte mig att sitta här ensam med min onda arsle!!!! devil.gif annas ska ni se på annat... ninja.gif ..Fluffian.....
*Stintan*
CITAT (fuchsian @ 20-10-2010, 12:25) *
shy.gif crazy.gif Jasssååå, har ni somnat nu igen?.. Vad är det för fasoner era bråkstakar, ta i så tottarna ryker,,,, ranting.gif och låt inte mig att sitta här ensam med min onda arsle!!!! devil.gif annas ska ni se på annat... ninja.gif ..Fluffian.....

Så tottarna ryker??? Man vill väl inte se ut som dig heller tokfan devil.gif
Chamomille

Tottar? Va ä dä?
*Stintan*

Sitter du på en maskkompost? Har du inte tid att gå på toa?
Alexander-VG-zon3
ta i så tottarna ryker,,,,

ryker det från dina tuttar ? confused.gif dunno.gif blink.gif
skogstroll
inte till vardags på mej i alla fall wacko.gif
fuchsian
Va faasen har du fått det för dig din surcitrus? Mina är så snälla och goa, inte faasen ryker det från dom, inte... -fear-.gif hur är det med dina egna då??? rotfl.gif er det som osar ändå hit, eller vad håller du på med??
.. confused.gif inte undra på att även jag blir lite konfyyyys..... giggle.gif ... flummian.....
*Stintan*
Man kan väl inte bli det man redan är crazy.gif
skogstroll
höff höff

från mig ryker det i alla fall inte därifrån... mer från andra ställen - och i synnerhet efter en lunch på indiska restaurangen.... Biff madras kan ställa till med mycket sådeså santa.gif
sommarhumla
Oh fan var det du som fes!!!! Kan du va snäll och ge fan i det, det är rena miljöförstöringen!
sqrulan
rotfl.gif Jag kan inte hålla mej, ni förstör ju bråktråden! Sluta genast med att vara roliga! ranting.gif
fuchsian
Vem har sagt att du måste hålla dig??? confused.gif skjut skarpt, men se efter att du inte träffar nån oskyldig... ranting.gif det kan bli pinsamt, värre än rykande tuttissar...... rotfl.gif .. Fluffian....
sommarhumla
CITAT (sqrulan @ 20-10-2010, 17:05) *
rotfl.gif Jag kan inte hålla mej, ni förstör ju bråktråden! Sluta genast med att vara roliga! ranting.gif

Roliga?? Roliga?? Vi kämpar som bara den för att dänga till varandra, så däng däng, och för fan sluta garva!!!!
ranting.gif
bergvallmo
CITAT (flaxss @ 20-10-2010, 12:51) *
ryker det från dina tuttar ? confused.gif dunno.gif blink.gif

rotfl.gif
Aqvakul
sommarhumla
Nämen Aqva!!! Ytterligare ett självporträtt!!!! Är det en semesterbild?? devil.gif
Aqvakul
CITAT (sommarhumla @ 20-10-2010, 18:40) *
Nämen Aqva!!! Ytterligare ett självporträtt!!!! Är det en semesterbild?? devil.gif

nej men detta är...
sommarhumla
CITAT (Aqvakul @ 20-10-2010, 18:44) *

nej men detta är...

Satan i gatan din tosing, ska du ge mig mardrömmar va!!!!!!!!!!!!!
ranting.gif
fuchsian
Du var mig en ful jäkel!..... ranting.gif och du som ville ge mig en kram härom kvällen??näeee glöm det!... crazy.gif Har du misslyckats igen att fixa fejset, eller vad det nu är??? rotfl.gif kirurgen måste somnat av lustgas mitt i ingreppet, ser jag...... giggle.gif så går det.... ..Fluffian....
sqrulan
Wow vilken snygg man, fattas bara nosringen! giggle.gif nä jag mena ranting.gif
fuchsian
Japp, smaken är som baken, delad ....och väl det... rotfl.gif kanske Aqva går med på att ha nosring för att hon skulle gilla honom, ... wub.gif eller ska hon ha honnom fastbunden vid ytterdörren som en body-guard??? rotfl.gif vem vet, men berätta hur det gick sen...... giggle.gif .. Fluffian...
sqrulan
Nu har du nog missat "påängen" eller? Aqvakul är en man!
Chamomille
CITAT (sqrulan @ 20-10-2010, 21:58) *
Nu har du nog missat "påängen" eller? Aqvakul är en man!

rotfl.gif
sqrulan
Nä sluta nu! Det här är en bråktråd! whistling.gif

Men grrrr, är det jag som har missat "påängen"????
fuchsian
Näääe, du har bara missat så lite att inget att bry sig om..... confused.gif Visst vet ja att Aqva är en man, men med HON menade jag faktiskt på dig när du yrade om en näsring...... giggle.gif hade inte ditt nick riktigt rättstavad, så jag lät det bli hon...... fattarru nu då? rotfl.gif ....ingen illa ment, bara en tanke som flög förbi när jag läste det hela... .....Fluffian.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon