|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Myosotis
24-10-2010, 10:06
Vad ni är kass på att bråka!! Inget som har lyckats komma på något att säga sedan 19.25 igår? Hallå VAKNA!! Eller förresten det är nog lika bra att ni lägger av. Kan ni inte ens bråka har ni ingen rätt att skriva på odla längre.
fuchsian
24-10-2010, 11:12
Men du din stackare..... sitter du här alldeles ensam???? jag kan komma hålla i hand om du inte vill vara ensam......  ... Fuchsian ......
sqrulan
24-10-2010, 11:29
 Men far å flyg dit näsan pekar!!! Här ska det ju både arbetas, skottas snö och sovas, men ni sitter väl bara och slöar! Slappisar!!!!
fuchsian
24-10-2010, 11:56
Hos oss är det ju den slappa söndagen idag......  men vila du när hu har härjat färdigt om det behövs.....  du har ju dussinet med småfåglar att ta hand om fr bergvallmo o mig......  de vill väl ha lite frö och sen sjunger dom till dig......  ... Fuchsian...
sqrulan
24-10-2010, 11:58
 Tyst med dej, fladderspöke!
fuchsian
24-10-2010, 12:01
Men nu är du ju omöjlig......  det är småfåglarna som håller till hos dig, jag har inte börjat spöka än.....
sommarhumla
24-10-2010, 15:16
CITAT (Myosotis @ 24-10-2010, 11:06)  Vad ni är kass på att bråka!! Inget som har lyckats komma på något att säga sedan 19.25 igår? Hallå VAKNA!! Eller förresten det är nog lika bra att ni lägger av. Kan ni inte ens bråka har ni ingen rätt att skriva på odla längre. Nämen det är väl klart att det inte är någon högre klass på bråket, jag har ju inte varit här...det har bara varit lågbudgetbråk än så länge.
fuchsian
24-10-2010, 15:26
Och du tror att det blir bättre när du har brummat hit????  sent än alldrig ska syndaren vakna.....  men få fart på dessa mesar, det verkar hopplösa och stackars myo har suttit här sen igår  ingen att hålla i hand och alldeles ensamen....  man blir ju lessen i ögat....Fluffian....
sommarhumla
24-10-2010, 15:28
Som sagt...lågbudgetbråkare
fuchsian
24-10-2010, 15:31
men du humlan får väl nöja dig med dessa som är tillgängliga  reta upp den en aning så då blir du av med dina vingar........  ... vänta bara.... flygian......
Aqvakul
24-10-2010, 15:31
sommarhumla
24-10-2010, 15:33
CITAT (Aqvakul @ 24-10-2010, 16:31)  Ja, du har ju ett exempel i inlägget ovan dig...
Monarda
24-10-2010, 17:38
Oj, det här har tydligen avancerat till en riktigt svärtråd sedan jag var in här senast. Då ska jag jävlar anamma få be att ösa ur mig lite galla över SJ:s skittåg som går ungefär som dom tycker. Eftersom sonen inte lyckats få någon studentbostad ännu är han hänvisad till att pendla med detta usla hursomhaver färdmedel till det facila priset av 3300 kr/månad. Första tentan gick i stöpet då han inte hann fram i tid för att tåghelvetet var 1 timme försenat. Tenta i morgon igen och nu fick han åka ner en dag i förväg och tillbringar natten på hotell för att vara på den säkra sidan. 1400 kr för det, undrar om jag ska skicka räkningen till SJ.  Fasar inför kommande vinter med tanke på hur det såg ut senast.
CITAT (Monarda @ 24-10-2010, 18:38)  Oj, det här har tydligen avancerat till en riktigt svärtråd sedan jag var in här senast. Då ska jag jävlar anamma få be att ösa ur mig lite galla över SJ:s skittåg som går ungefär som dom tycker. Eftersom sonen inte lyckats få någon studentbostad ännu är han hänvisad till att pendla med detta usla hursomhaver färdmedel till det facila priset av 3300 kr/månad. Första tentan gick i stöpet då han inte hann fram i tid för att tåghelvetet var 1 timme försenat. Tenta i morgon igen och nu fick han åka ner en dag i förväg och tillbringar natten på hotell för att vara på den säkra sidan. 1400 kr för det, undrar om jag ska skicka räkningen till SJ.  Fasar inför kommande vinter med tanke på hur det såg ut senast. Vad gnäller du för? Skyll fan inte på SJ när roten till det onda ligger hos dej själv...två rötter förresten! 1. Inse att du helt enkelt är en helt värdelös curlingförälder som inte kastar dej i bilen och skjutsar ungen själv. Har du valt att skaffa barn så är det din skyldighet att tillgodose alla deras behov också! De har inte bett att få komma till världen, det har du sett till! 2. Använd din fantasi för katten! Ring in jourhavande lärare så sonen kan tenta när det passar honom. Det ska väl ingen annan bestämma! Förresten, lärarna har ändå tillräcklig med ledighet så de skulle säkert bara bli glada om någon ville förbarma sej och hjälpa dem att bryta tristessen en stund. Tänk dej själv hur uttråkade de måste vara. Eller för allt i världen, låt ungen passa på att få lite yrkeslivserfarenhet! Ge honom en varm jacka och en lôamössa och låt honom sova på gatan, vettja! Med tanke på den höga ungdomsarbetslösheten så är det väl inte omöjligt att det är där han lär hamnar efter studierna ändå, stackars krake! En natts "lärlingspraktik" är bättre än inget! Skulle kunna föreslå hur mycket genialiska lösningar på ditt lilla lyxproblem som helst, men nu får du fanimej se till att skaka om pallet själv.....men du kanske har fått nageltrång i din största stortå, den som du placerar på en kudde på nätterna??!! Spara gnällandet tills du har något verkligt att gnälla om istället...TACK!!
Monarda
25-10-2010, 09:41
Hoppsan, där trampade jag tydligen på en väldigt öm tå! Jobbar du på SJ kanske?
CITAT (Monarda @ 25-10-2010, 10:41)  Hoppsan, där trampade jag tydligen på en väldigt öm tå! Jobbar du på SJ kanske? Nä det gör jag inte. Inga ömma tår har jag heller. Jag skiter fullständigt i SJ...ÅT HELVETE MED SJ!!! Jag försöker bara hålla lite ordning i den här förbannade tråden, åsså råkade du dyka upp som gubben i lådan och verkade vara lite arg. Finemang tänkte jag, nu kan du och jag fvisa de andra stolpskotten hur ett verkligt bråk ska se ut. De pellejönsarna har en del att lära som du säkert märkt. Men ok, vill du inte bråka så....men inbilla dej inte att jag tänker jag be om ursäkt för påhoppet bara...för då får du dej en snyting.
Monarda
25-10-2010, 10:20
CITAT (Cacki @ 25-10-2010, 11:00)  ...ÅT HELVETE MED SJ!!! Tur att vi är överens om någonting då! Dom andra skithögarna här kan vi ju lämna därhän.
CITAT (Monarda @ 25-10-2010, 11:20)  Tur att vi är överens om någonting då! Dom andra skithögarna här kan vi ju lämna därhän. ..skithögar är bara förnamnet!! ÅT HELVETE MED SKITHÖGARNA OCKSÅ!!! (...överens nr 2??)
Solstorm
25-10-2010, 10:34
Era idioter. Ska ni klaga över SJ så gör det i en egen tråd. Det är fan inte meningen att man ska ha en gemensam fiende så att man ska kunna enas här bara för det. LEVE SJ SOM DJÄVLAS MED ER!
Monarda
25-10-2010, 10:48
CITAT (Cacki @ 25-10-2010, 11:24)  ÅT HELVETE MED SKITHÖGARNA OCKSÅ!!! (...överens nr 2??) Överens!! Plötsligt framstår du som en riktig sympatisk jävel.
CITAT (Solstorm @ 25-10-2010, 11:34)  Era idioter. Ska ni klaga över SJ så gör det i en egen tråd. Det är fan inte meningen att man ska ha en gemensam fiende så att man ska kunna enas här bara för det. LEVE SJ SOM DJÄVLAS MED ER! I helvete heller att här kommer att startas några nya SJ-trådar. Är du verkligen så mosig i potatisen att du tror att tågen kommer att gå som de ska bara man startar en tråd om det?? DÖD ÅT SJ!! För min del får dom gärna riva upp rälsen efter sej också, så kan miljömupparna få något att ojja sej för. LEVE BILÅKANDET!! Nä, nu när det är så kallt ute ska jag gå ut och kallstarta bilen en gång i halvtimman resten av dagen. Den är det enda jag tänker starta, och hör sen!! GÖR JORDEN TILL EN ENDA STOR GASKAMMARE så kanske det äntligen kan bli lite lugn och ro i världen!!
CITAT (Monarda @ 25-10-2010, 11:48)  Överens!! Plötsligt framstår du som en riktig sympatisk jävel.  Jo du! Anklagar du mej för att vara sympatisk så ska jag fanimej varva upp bilskrället i 8000 varv och trycka upp avgasröret i trynet på dej! Jag är inte klar med dej förrän du plockat ner skylten, din lilla pestråtta!
Monarda
25-10-2010, 11:03
Skit på dig, ditt loppbitna gamla fläsktryne!
CITAT (Monarda @ 25-10-2010, 12:03)  Skit på dig, ditt loppbitna gamla fläsktryne! ...hostade den vidriga gnagarjäveln innan hennes kala, äckliga svans ryckte till för allra sista gången i evighetens evighet. Snipp snapp snut, nu var rådissagan slut!!!
fuchsian
25-10-2010, 14:05
jarru, du cakkelaccan, är det du som håller till här idag???  då ska du få en fet smäll.....BANG::BANG:::och en till BAAAANGGRRRR. hörru dåligt????  ... fluffian......
*Stintan*
25-10-2010, 14:27
[attachment=55816:lalala.gif] [attachment=55818:puck.jpg]
sqrulan
25-10-2010, 15:01
Nä nu är jag förbannad på riktigt!!! Jag får inte dator o skrivare att fungera tillsammans å jag blir såååå djäkulskt arg så jag slänger snart ut hela skiten i snön!!! OCH!! Ni rår för ALLT och hela internet skiten som förstör mitt liv, tidigare var jag utan problem men nu får jag dom via nätet!!!! Och du "fuskian" ta en spade å gräv ner dej så jag slipper se dej!!!!  Åh fy tusan för Pucko, smakar bara äckligt!  Gud va jag hatar internet o skrivare just nu!!!!!
CITAT (fuchsian @ 25-10-2010, 15:05)  jarru, du cakkelaccan, är det du som håller till här idag???  då ska du få en fet smäll.....BANG::BANG:::och en till BAAAANGGRRRR. hörru dåligt????  ... fluffian...... Men puttinutt! Kliar det i tänderna idag eftersom du är så kinkig? Är det huggtänderna som håller på att bryta igenom tandköttet på lillan? Då tycker jag att du ska bita lite i din fina bitring som ditt gubbskrälle köpte till dej. Den där som han skruvat fast i en ful-Mercedes. Gnag ordentligt så får vi hoppas att airbagen löser ut och täpper till käften på dej. Gapa stort för fan så får hela skiten plats!
CITAT (sqrulan @ 25-10-2010, 16:01)  Nä nu är jag förbannad på riktigt!!! Jag får inte dator o skrivare att fungera tillsammans å jag blir såååå djäkulskt arg så jag slänger snart ut hela skiten i snön!!! OCH!! Ni rår för ALLT och hela internet skiten som förstör mitt liv, tidigare var jag utan problem men nu får jag dom via nätet!!!! Och du "fuskian" ta en spade å gräv ner dej så jag slipper se dej!!!!  Åh fy tusan för Pucko, smakar bara äckligt!  Gud va jag hatar internet o skrivare just nu!!!!!  Umm, jag me!  ...speciellt "skrivare" som heter SQRULAN!!!!!  Skribent heter det, din förbannade ordbajsare! Lär dej svenska för helvete!!!
sqrulan
25-10-2010, 15:35
 Nä men guuud så elakt!!!! ................................................................................ ....
fuchsian
25-10-2010, 15:35
Jarruuu Skrulan, tror du verkligen att du slipper se mig då???  Jag kommer att bli din värsta mardröm om du inte passar dig, din sketna lilla spyfluga.........  .... Fuchsian ......
sqrulan
25-10-2010, 15:38
Va satan!!! Håll igen nu!!! Du är nog din egen mardröm! Inget biter på mej, fatta det!!! CITAT (Cacki @ 25-10-2010, 16:33)  Umm, jag me!  ...speciellt "skrivare" som heter SQRULAN!!!!! Skribent heter det, din förbannade ordbajsare! Lär dej svenska för helvete!!! Käften skithög!!!!!!!!
fuchsian
25-10-2010, 15:41
Närrryyy inget biter på mig, helst rätt för en gångs skull......  så jag kommer att begrava dig och dansa på den jordhögen.........  .. Jag har inga mardrömmar, är befriad av dem, så försök inte.....  ...... fuchsian.......( din för evig, i mardrömmen).....
CITAT (sqrulan @ 25-10-2010, 16:38)  Va satan!!! Håll igen nu!!! Du är nog din egen mardröm! Inget biter på mej, fatta det!!! Käften skithög!!!!!!!! Grattis! Ser att du omskolat dej till mistlur. Det verkar passa dej som handen i handsken. Långt ut på havet med dej och stanna där och yla tills du tappar andan.
fuchsian
25-10-2010, 15:55
Där har du det, cakkeaccan.....  har undrat vad man skulle ha strulan till, men.....  nu har du hittat en passande form för henne....  va kul!!!!! ..fuchsian ....
sommarhumla
25-10-2010, 16:01
Jaha och här var det ju roligt och underhållande! Sluta med det!!! Det är för fan en bråktråd ingen jävla syjunta....idioter!
Aqvakul
25-10-2010, 16:06
Jasså, fetflugan har krupit fram under stenen nu...
CITAT (sommarhumla @ 25-10-2010, 17:01)  Jaha och här var det ju roligt och underhållande! Sluta med det!!! Det är för fan en bråktråd ingen jävla syjunta....idioter!  Å du ska bara hålla käften som vanligt!! Speciellt när jag städar bokhyllan!!! Förresten, FY FAN vad dom har blåst dej, ditt urblåsta rötägg!! Du är ingen humla du är en vägglus!!! HA HA VA`LÄTTLURAD DU ÄR!!!! RÄTT ÅT DEJ!!
sommarhumla
25-10-2010, 16:18
CITAT (Aqvakul @ 25-10-2010, 17:06)  Jasså, fetflugan har krupit fram under stenen nu...  Krupit fram! Jag har för fan varit här hela jävla tiden, försöker bara bestämma mig för om jag ska nedlåta mig till att bråka men såna här amatörer som nu verkar härja på tåten  CITAT (Cacki @ 25-10-2010, 17:11)  Å du ska bara hålla käften som vanligt!! Speciellt när jag städar bokhyllan!!! Förresten, FY FAN vad dom har blåst dej, ditt urblåsta rötägg!! Du är ingen humla du är en vägglus!!! HA HA VA`LÄTTLURAD DU ÄR!!!! RÄTT ÅT DEJ!!  Vägglus för dig va din gråsugga, va fan kan du inte göra två saker på en gång, damma du av din fjantiga bokhylla, det går väl rätt fort med tanke på att det inte kan finnas så många böcker där
Alexander-VG-zon3
25-10-2010, 16:21
någon som vill bråka med mig ??, det som är skrivits är så värdelöst så det är inget att starta med.
sqrulan
25-10-2010, 16:24
Kom igen!!!
Alexander-VG-zon3
25-10-2010, 16:26
CITAT (sqrulan @ 25-10-2010, 17:24)  Kom igen!!!  det är inte med mina paddor i min avatar du ska bråka med utan med mig. så det så skrullan
sqrulan
25-10-2010, 16:29
sommarhumla
25-10-2010, 16:35
CITAT (sqrulan @ 25-10-2010, 17:29)  Nämen så bra att du sa det själv...så slapp vi upplysa dig om att du är just en loooooooser...
Alexander-VG-zon3
25-10-2010, 16:42
CITAT (sqrulan @ 25-10-2010, 17:29)  ÄR det där du ?? du var välbehållen eller finns där en doktor någonstans i världen som är mycket trött och utsliten just nu.
CITAT (sommarhumla @ 25-10-2010, 17:18)  Krupit fram! Jag har för fan varit här hela jävla tiden, försöker bara bestämma mig för om jag ska nedlåta mig till att bråka men såna här amatörer som nu verkar härja på tåten  Vägglus för dig va din gråsugga, va fan kan du inte göra två saker på en gång, damma du av din fjantiga bokhylla, det går väl rätt fort med tanke på att det inte kan finnas så många böcker där  DUUU!!! Först hade jag tänkt plocka ner dej på jorden en gång för alla eller i alla fall skrämma skiten ur dej, men så såg jag vad du har som igenkänningsmärke i dina patetiska inlägg......  ...tja...vad ska man säga??....en feg råttjävel...ja ja....suck........
sommarhumla
25-10-2010, 17:00
CITAT (Cacki @ 25-10-2010, 17:56)  DUUU!!! Först hade jag tänkt plocka ner dej på jorden en gång för alla eller i alla fall skrämma skiten ur dej, men så såg jag vad du har som igenkänningsmärke i dina patetiska inlägg......  ...tja...vad ska man säga??....en feg råttjävel...ja ja....suck........ Tja, råttan är ju du så den borde du känna igen, din gnagare där! Vore det inte på tiden att du tog och grävde ner dig bland de enda kompisarna du har....likmaskarna...
CITAT (sommarhumla @ 25-10-2010, 18:00)  Tja, råttan är ju du så den borde du känna igen, din gnagare där! Vore det inte på tiden att du tog och grävde ner dig bland de enda kompisarna du har....likmaskarna... Å fy fan va´jobbig du är!!! Du kan få vem som helst att börja tänka på analklåda...
sommarhumla
25-10-2010, 17:20
CITAT (Cacki @ 25-10-2010, 18:12)  Å fy fan va´jobbig du är!!! Du kan få vem som helst att börja tänka på analklåda... Ja men då får du väl riva runt i röven lite då, för mig blir du fanimej inte av med din förbaskade snyltbagge
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|