Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
sqrulan
sommarhumla
Nämen inget kramande i bråktråden....grrrrrrr nono.gif ranting.gif
fuchsian
Vad har det gått åt strulan????? confused.gif har hon fått en hjärnsläpp???? naughty.gif mnjaaa, det får vi ta hand om så att hon kommer på rätt humör igen.... rotfl.gif Bang och åter Bang på henne!! .Fuchsian...
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 30-10-2010, 12:54) *
Känner du dig ensam? trostar.gif

rotfl.gif devil.gif

Jaa... unsure.gif
fuchsian
ninja.gif ranting.gif crazy.gif ...Fuchsian....
Aqvakul
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 30-10-2010, 15:04) *
Jaa... unsure.gif

trostar.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif ääh jag menar [attachment=55920:brutal.gif]
fuchsian
Men du Myo,

Varför sitter du och ser ledsen ut? får du inte ordning på gula gubbar eller väntar på sällskap? ..... confused.gif .. Fuchsian ......
*Stintan*
CITAT (Myosotis @ 31-10-2010, 10:36) *
trostar.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif ääh jag menar [attachment=55920:brutal.gif]

Vi kanske ska skicka ner en repstege till helvetet så att hon kommer upp unsure.gif
Alexander-VG-zon3
fan vad mycket man har missat här då, fast jag får väl skylla mig själv. nu så, nu ska ni se på fan igen, det ska ni veta. däng däng däng
Myosotis
fear.gif Ja det får vi göra. Är Chamo i helvetet?! Vad gör hon där?

Flaxss din idiot, nu kom ditt inlägg emellan!! Ta genast bort det! rtfm.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Aqvakul @ 30-10-2010, 18:36) *

och vad fan vill du mena med den mesiga katten ? det är sånt som fjortisar lägger upp.

CITAT (*Stintan* @ 31-10-2010, 12:11) *
Vi kanske ska skicka ner en repstege till helvetet så att hon kommer upp unsure.gif

eller kan vi sätta ner en stege och så kan utvalda personer gå ner och göra sällskap.

CITAT (Myosotis @ 31-10-2010, 12:30) *

va inte så seg nästa gång då d010.gif tycker du får skylla dig själv
Myosotis
CITAT (flaxss @ 31-10-2010, 12:35) *
va inte så seg nästa gång då d010.gif tycker du får skylla dig själv

rolleyes.gif Bara för att du är seg i skallen kan du väl inte utgå ifrån att alla andra också är det. Du kan ju göra mitt mobila bredband snabbare om du kan trolla.
Iväg med dig nu, det är långt att klättra ner dit.
*Stintan*
CITAT (Myosotis @ 31-10-2010, 12:30) *

Värmer sig antagligen men vi kan skicka frågan med Flaxss crazy.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (*Stintan* @ 31-10-2010, 13:07) *
Värmer sig antagligen men vi kan skicka frågan med Flaxss crazy.gif

ja jag fryser, så det skulle passa mig att sitta i helvetet, och Chamomille bits säkert inte så det är ju trevligt med sällskap också.
fuchsian
Lillponken, kaktusen, du ska nog inte gå längst ner, bara så långt att du får värme.... blink.gif det vete katten vad chammo kokar där nere??? confused.gif det kan bli farliga grejor, misstänker jag
... ranting.gif ..Fuchsian...
sommarhumla
Jaså era spottloskor, ni har vaknat till nu. Kul iallafall att se att lite vettiga bråkstakar hittat hit. Söndagsdäng på er allesammans!!! devil.gif
fuchsian
Jassååå, humlan, har den fina höstdagen gjort dig bråksugen???? Myosis sitter ju här hele dagarna och bara väntar och väntar.... den jädrans pälsmuppen.... ranting.gif Har erbjudit mitt sällskap men det verkar inte duga..... devil.gif den jäkeln ska få en Däng ---- Däng ------ Däng, bang att få fart med.... Fluffian.....
sommarhumla
DÄNG DÄNG DÄNG DÄNG!!!!
fuchsian
Har du sett lillponken???? confused.gif han skulle ju bara värma sig, inte dricka chammisens soppa..... ranting.gif så går det när man släpper de små barnen lösa..... crazy.gif kom kakatus!!!!Fuchsian....
*Stintan*
Bäst du klättrar ner och kollar så att han har det bra! devil.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (*Stintan* @ 31-10-2010, 16:02) *
Bäst du klättrar ner och kollar så att han har det bra! devil.gif

men förfan Stintan, måste du förstöra det roliga, nu måste jag ju gå upp ranting.gif
sommarhumla
Ja, det är väl inte för inte det här kallas för bråktråden. Välkommen tillbaka hit förresten Flaxss!!!!!
*Stintan*
CITAT (flaxss @ 31-10-2010, 16:05) *
men förfan Stintan, måste du förstöra det roliga, nu måste jag ju gå upp ranting.gif

whist.gif
Solstorm
Ni ligger och sover nu så här i slutet av natten och innan det blir morgon. Just nu har ni mardrömmar och det är jag som ger er dem.
sommarhumla
Nähä, för dina mardrömmar biter inte på mig så jag hade bara trevliga mumsiga drömmar hahaha. tongue.gif
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 31-10-2010, 12:11) *

Faan menaru me de din djävla kråka! ranting.gif Dra åt helevete och glöm stegen!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Solstorm @ 01-11-2010, 03:57) *
Ni ligger och sover nu så här i slutet av natten och innan det blir morgon. Just nu har ni mardrömmar och det är jag som ger er dem.

fan va dålig du är på att ge mardrömmar, jag fick bara sexdrömmar inga mardrömmar.
sommarhumla
Fast det kanske beror på vem man sexar med i drömmen...
fuchsian
Du sommarhumlan, är arbetsdagen slut för dig? ... Undrar hur det bli att bråka när självaste magistern har hängt ut mig som den mest konstiga, felskrivaren och kan inte ens skriva en mening rätt........ crazy.gif Vad faasen har flygit i honom än kanske en cakkerlackan, tros..... rotfl.gif . Flygian...
OBS; spökkväll i kväll!!!!! devil.gif
Cacki
CITAT (fuchsian @ 01-11-2010, 16:49) *
Du sommarhumlan, är arbetsdagen slut för dig? ... Undrar hur det bli att bråka när självaste magistern har hängt ut mig som den mest konstiga, felskrivaren och kan inte ens skriva en mening rätt........ crazy.gif Vad faasen har flygit i honom än kanske en cakkerlackan, tros..... rotfl.gif . Flygian...
OBS; spökkväll i kväll!!!!! devil.gif

Nämen, nämen, nämen....är det mej du syftar på när du skriver cakkerlackan?? I så fall får du förklara vad som har hänt! Vad fan vill du säga?? Skulle jag ha kört in i gapet på en lärare menar du?? Då kan du få ett svar på det på en gång, så du slipper gå omkring och BRY DEJ!!

Svar: I HELVETE HELLER!!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 01-11-2010, 17:32) *
Nämen, nämen, nämen....är det mej du syftar på när du skriver cakkerlackan?? I så fall får du förklara vad som har hänt! Vad fan vill du säga?? Skulle jag ha kört in i gapet på en lärare menar du?? Då kan du få ett svar på det på en gång, så du slipper gå omkring och BRY DEJ!!

Svar: I HELVETE HELLER!!

Fan jag tyckte väl att det susade till....borde förstått att det var du som hittat hit...
Aqvakul
sommarhumla
CITAT (Aqvakul @ 01-11-2010, 17:39) *

FUCKING HELL!!!!!!!!
Cacki
CITAT (sommarhumla @ 01-11-2010, 17:33) *
Fan jag tyckte väl att det susade till....borde förstått att det var du som hittat hit...

Jasså, nu är det i din käft jag alltså skulle ha hamnat...i så fall skall det bli mej ett sant nöje att dra rätt in i din gomkläpp. Jävlar vilken bra boxsäck!! Tänker slå tills den ramlar ut genom din vänstra näsborre...vette fan om jag inte tänker gnaga av stämbanden på dej också....och se till så du stukar tonsillerna....Ja jävlar, din förbannade gaphals!!!
sommarhumla
CITAT (Cacki @ 01-11-2010, 17:58) *
Jasså, nu är det i din käft jag alltså skulle ha hamnat...i så fall skall det bli mej ett sant nöje att dra rätt in i din gomkläpp. Jävlar vilken bra boxsäck!! Tänker slå tills den ramlar ut genom din vänstra näsborre...vette fan om jag inte tänker gnaga av stämbanden på dej också....och se till så du stukar tonsillerna....Ja jävlar, din förbannade gaphals!!!

Kom hit du din jäkla skithög, det ska bli mig ett sant nöje att ge dig ett sånt jävla stick så att du får bli stående en jävla lång tid framöver...och när du väl tror att du äntligen kan sätta ner din stora jävla röv så kommer jag tillbaka och nitar dej ytterligare en gång...jädra tröglori.
skogstroll
Gud vad mesiga ni är, kan ni inte skaffa en mestråd istället?? biggrin.gif nä tjångelibång i huvvet på er mesproppar.
sommarhumla
Så trist med en mestråd...för i den finns ju bara du naughty.gif
*Stintan*
Måste bli rätt kletigt att vara i en mesburk.
skogstroll
ja så det är bara att hoppa i mesproppar tongue.gif
sommarhumla
Tack jag avstår, stannar hellre i bråktråden...däng däng på er allesammans!!
gnon49
Ta er i brasan era slamkrypare. Ni verkar ha stannat i evolutionens lägsta gren. Vänd tillbaka till havet och gör ett nytt försök att kliva upp på land. har ni tur blir ni apor. yahoo.gif
*Stintan*
CITAT (gnon49 @ 02-11-2010, 17:02) *
Ta er i brasan era slamkrypare. Ni verkar ha stannat i evolutionens lägsta gren. Vänd tillbaka till havet och gör ett nytt försök att kliva upp på land. har ni tur blir ni apor. yahoo.gif

Du talar av erfarenhet förstår jag crazy.gif
sommarhumla
CITAT (*Stintan* @ 02-11-2010, 17:14) *

rotfl.gif Klockrent rotfl.gif
fuchsian

rotfl.gif devil.gif alien.gif rotfl.gif ..F....
Alexander-VG-zon3
CITAT (*Stintan* @ 02-11-2010, 17:14) *

håller med humlan ,, klockrent. rotfl.gif

CITAT (fuchsian @ 02-11-2010, 18:21) *
rotfl.gif devil.gif alien.gif rotfl.gif ..F....

usch jag gillar inte aliens ,, däng däng på alien huvudet i ditt inlägg. hoppas jag kan skicka tillbaka den till rymden.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 02-11-2010, 18:34) *
håller med humlan ,, klockrent. rotfl.gif
usch jag gillar inte aliens ,, däng däng på alien huvudet i ditt inlägg. hoppas jag kan skicka tillbaka den till rymden.

Om vi alla dänger till ordentligt så kanske vi får ut den en bra bit....men är det så smart egentligen, borde vi inte tänka på miljön???
fuchsian

ranting.gif devil.gif crazy.gif rotfl.gif ...Fuchsian....
Alexander-VG-zon3
CITAT (sommarhumla @ 02-11-2010, 18:37) *
Om vi alla dänger till ordentligt så kanske vi får ut den en bra bit....men är det så smart egentligen, borde vi inte tänka på miljön???

jag har ett bättre förslag
http://www.youtube.com/watch?v=ndChcyOAEcs

marsianer gillar ju inte sånt deras huvud sprängs.
sommarhumla
CITAT (flaxss @ 02-11-2010, 18:43) *
jag har ett bättre förslag
http://www.youtube.com/watch?v=ndChcyOAEcs

marsianer gillar ju inte sånt deras huvud sprängs.

Absolut!! Bra ide tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon