Full version: Bråktråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 18-08-2010, 14:26) *
Eftersom här delas ut råsopar åt både höger och vänster så vågar jag mej nog på att utnämna hela Odlaflocken till att vara de största kötthôvvena i hela cyberrymden. Har ni inte fattat hur Aq blåser er?
Den lömske, lismande kameleonten har visst lyckats lura skjortan av er allesammans. Utse just den ormen till att vara spamstädare på Odla!!?? slap.gif Men hallåååå eller!!?
Är det ingen som lagt märke till vad han sysslar med inne i "meningslösa tråden"?? Man behöver inte leta speciellt länge förrän man ser hur han försöker kränga sitt jävla spam till varenda kotte som sticker dit näsan. (Men visst..bra affärsidé, din skithög! sälja...slänga bort...sälja igen...slänga bort...) Hädanefter tycker jag att ni som fördömer den tråden ska ta och ruska om lite. Här sitter ni och ojar er över världsproblemen när det allvarligaste problemet finns alldeles bakom ryggen på er. Snacka om byfånar alltså....
Naturkatastrofer!?...hungersnöd!?.....miljöhot!?....barnmisshandel!?...vem bryr sej.... Starta trådar om sådana bagateller istället för att hålla er uppdaterade om hur verkligheten ser ut! Och det gör man i just den tråden...den meningslösa!!!

Bara man vänder ryggen åt en timme, så kommer detta gigantiska generalangrepp... rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Miro
Jag vill skälla på amerikanska ambassaden och USA för att det ska vara SÅ JÄVLA KRÅNGLIGT att söka visum dit. Jag ska bara vara där i 2 månader, men det har FAN-I-MIG ranting.gif tagit ett HALVÅR att söka!!!!!!! thumbdown.gif

nu känns det bättre sweatingbullets.gif
skogstroll
Kanske borde finnas en sajt: "korkadeodlaitersommastekastaskithelatiden.com"

den är nog ledig
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 18-08-2010, 14:50) *
Bara man vänder ryggen åt en timme, så kommer detta gigantiska generalangrepp... rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Bara att se sanningen i vitögat nu, din terpentinskadade träskalle. Hela du är som en maskäten torrfura! Säkert helt intoxikerad av ditt eget fulspam, för du kan väl inte låta bli att själv hålla fingrarna borta från godispåsarna kan jag tänka mej. Narkomaner skickar man på avgiftning, dej borde man skicka på avlutning!!

Till alla er andra: Det finns en tråd om Odla-biverkningar.....börjar poletten trilla ner nu...eller?? Köp inte skiten som Aq säljer. Han blandar ut det med tangentbordsklister.
*Stintan*
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
sommarhumla
Nämen vad är nu detta? Inget bråk på flera timmar!!! Har ni tacklat av alldeles va??? naughty.gif

Ska det få gå till på det här sättet??? ranting.gif

En bråktråd och så bråkas det inte......vart är världen på väg??
silos
[attachment=54048:bomber_orc.jpg]
han kommer att ta emot alla som djävlas
yahoo.gif
Chamomille
CITAT (Cacki @ 18-08-2010, 15:09) *
Bara att se sanningen i vitögat nu, din terpentinskadade träskalle. Hela du är som en maskäten torrfura! Säkert helt intoxikerad av ditt eget fulspam, för du kan väl inte låta bli att själv hålla fingrarna borta från godispåsarna kan jag tänka mej. Narkomaner skickar man på avgiftning, dej borde man skicka på avlutning!!

Till alla er andra: Det finns en tråd om Odla-biverkningar.....börjar poletten trilla ner nu...eller?? Köp inte skiten som Aq säljer. Han blandar ut det med tangentbordsklister.

a0a.gif rotfl.gif Jag dööör...
Chamomille
Men nu tycker jag att ni kan dra åt helvete allihopa. Och glöm inte hyspandylkollifintrissan.
Aqvakul
Gräv ner dig Chamomille och ni andra med... NU!!! ranting.gif ranting.gif
Chamomille
Tack det samma Skåningsdjävel. Fast det kan ju bli rätt svårt i ett platt land som inte finns.
Aqvakul
CITAT (Chamomille @ 18-08-2010, 21:30) *
Tack det samma Skåningsdjävel. Fast det kan ju bli rätt svårt i ett platt land som inte finns.

Så djävla platt är det inte - kom hit ner så ska jag putta ner dig från Kopparhatten....
Meriona
HEJ HEJ!!!!

Fy fasiken vad jag är störande. devil.gif
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 18-08-2010, 21:34) *
HEJ HEJ!!!!

Fy fasiken vad jag är störande. devil.gif

Ja störigast i hela Kaspiska havet... flirting.gif
Meriona
CITAT (Aqvakul @ 18-08-2010, 21:35) *
Ja störigast i hela Kaspiska havet... flirting.gif

Lägg av med de där kvasiintelligenta anmärkningarna.... ranting.gif
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 18-08-2010, 21:26) *
Gräv ner dig Chamomille och ni andra med... NU!!! ranting.gif ranting.gif

Och du behöver väl göra så här för att komma ikapp [attachment=54074:gr_v1.jpg]
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 18-08-2010, 21:40) *
Och du behöver väl göra så här för att komma ikapp [attachment=54074:gr_v1.jpg]

OBS! Södermanlands högsta punkt, Skogsbyås 124 m ö.h. Magleröd på Söderåsen mäter 212,2 meter över havet och är Skånes högsta punkt.

Där fick ni, plattisar! naughty.gif
Meriona
CITAT (Aqvakul @ 18-08-2010, 21:59) *
OBS! Södermanlands högsta punkt, Skogsbyås 124 m ö.h. Magleröd på Söderåsen mäter 212,2 meter över havet och är Skånes högsta punkt.

Suck. Jag är inte platt, jag har pattar så det räcker. sad.gif
Kryddan03
CITAT (Meriona @ 18-08-2010, 22:01) *

Allting är relativt och

Gravity is a bitch
Chamomille
CITAT (Meriona @ 18-08-2010, 22:01) *

Hihi giggle.gif Visst är det kul med en hylla där allt hamnar rotfl.gif
Irene_L

*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 18-08-2010, 21:59) *

Jamen det är ju det jag säger, du har längre att gräva! giggle.gif Den där ön du bor på flyter väl snart iväg förresten så blir vi av med er
högfärdiga människor.
Anma
Det var ett himla pattande här! thumbdown.gif
Gossen Ruda
Det var ett jäkla gnällande på er alla blekfeta musselkokare. Nu har jag en träff med Jonh Blund så jag slipper läsa gnället.
Aqvakul
CITAT (Anma @ 18-08-2010, 22:28) *
Det var ett himla pattande här! thumbdown.gif

yes.gif
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 18-08-2010, 22:20) *
Hihi giggle.gif Visst är det kul med en hylla där allt hamnar rotfl.gif

Ja man behöver inte torka golvet så ofta wacko.gif
Chamomille
Men. Era djävla as! Skär bort hela kriminellas mecka och skicka ut det i nåt blåsigt hav för faan!

CITAT (*Stintan* @ 18-08-2010, 22:30) *
Ja man behöver inte torka golvet så ofta wacko.gif

giggle.gif Näe, men tröjorna...
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 18-08-2010, 22:33) *
Men. Era djävla as! Skär bort hela kriminellas mecka och skicka ut det i nåt blåsigt hav för faan!

giggle.gif Näe, men tröjorna...

Vem fan använder tröjor?
Chamomille
CITAT (*Stintan* @ 18-08-2010, 22:34) *
Vem fan använder tröjor?

rotfl.gif
Solstorm
Nu är ni allt bra slaka när ni ligger och sover med öppen mun och dreglet rinner. Vet ni om att ni blir fotograferade just nu av någon som lägger ut bilderna på nätet. Med ljud. Filerna är bomsäkert förvarade hos wikileaks, allt vad ni säger när ni pratar i sömnen är registrerat, men ni snarkar och fjärtar väl mest.
Anma
Vem fan sover? Amatörer hela bunten.
Chamomille
Jaa, det kan man faan säga! Skitstövlar ranting.gif
*Stintan*
Jasså det säger du ditt lilla virus men tji vad du bedrog dig. Du ska ge fan i att hålla folk vakna om nätterna med ditt pladder. Måste du föra ett sånt jävla oväsen jämt. Skaffa dig ett nytt tangentbord istället för det gistna åbäket du har så slipper du använda hammare för att få tangenterna att reagera. Du har väl antagligen tre års matrester under tangenterna. Vanligt folk brukar skölja av sånt i slasken men inte du din stinkande snuskpella.
Aqvakul
Strongt jobbat Stintan att orka bråka vid halvfem på morgonen... yahoo.gif
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 19-08-2010, 07:42) *

Ja va fasiken jag måste ju hålla igång så att jag inte glömmer hur man gör [attachment=54088:CASHQ7S9.gif]
silos
[attachment=54099:images.jpg]
Må änglar vara med oss dagen lång!
smiley_small_hug.gif
Myosotis
CITAT (Aqvakul @ 18-08-2010, 21:33) *
Så djävla platt är det inte - kom hit ner så ska jag putta ner dig från Kopparhatten....

Som om du bodde i närheten av Kopparhatten!! duh.gif Är det jag som ska skrapa av Chamo från stenarna i rasbranten sen hade du tänkt? Glöm det!! ranting.gif

Och för övrigt är ni riktiga skitstövlar allihop, för ni får mig att skratta och det är absolut inte meningen! Här ska det bråkas!
Chamomille
Ehh... Jag har faktiskt dammsugit mitt tangentbord angry.gif En halv jordnöt, en smörgås, en olivkärna, en klunk kaffe (det var nån djävel som skrev nåt kul så den kom ut ur munnen igen), ett chips samt en makaron. So what! Skit i det ni!
Inte godmorgon era apor!
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 19-08-2010, 09:54) *
Ehh... Jag har faktiskt dammsugit mitt tangentbord angry.gif En halv jordnöt, en smörgås, en olivkärna, en klunk kaffe (det var nån djävel som skrev nåt kul så den kom ut ur munnen igen), ett chips samt en makaron.

Det var väl onödigt att rengöra tangentbordet om du ändå ska hoppa från Kopparhatten? wacko.gif Snacka om meningslöst!
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 19-08-2010, 10:06) *
Det var väl onödigt att rengöra tangentbordet om du ändå ska hoppa från Kopparhatten? wacko.gif Snacka om meningslöst!

Tror du att vi går sönder om jag hoppar från en hatt i Skåne? Tillåt mig småle angry.gif Jag sätter väl laptopen på hyllan så klarar den sig nog ska du se.

För övrigt så tycker jag att ni kan dra åt helvete allihopa. ranting.gif
Cacki
CITAT (Aqvakul @ 19-08-2010, 07:42) *

Det var värst vad du var len i truten idag då!! Gillar dej inte när du uppför dej på det viset. Kom igen då! Mera svavelos i inläggen, tack! Puckla på kärringen istället!!!!!
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 19-08-2010, 09:54) *
Ehh... Jag har faktiskt dammsugit mitt tangentbord angry.gif En halv jordnöt, en smörgås, en olivkärna, en klunk kaffe (det var nån djävel som skrev nåt kul så den kom ut ur munnen igen), ett chips samt en makaron. So what! Skit i det ni!
Inte godmorgon era apor!

Då kan du ju tömma dammsugaren så har du middagen fixad. Hörde att du brukar snyta dig i tangentbordet också. Äckelmaja sick.gif
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 19-08-2010, 10:17) *
Tillåt mig småle angry.gif

Ser du ut så där när du småler?! -fear-.gif Jag vill inte veta hur du ser ut när du är arg!
Cacki
CITAT (*Stintan* @ 19-08-2010, 10:26) *
Då kan du ju tömma dammsugaren så har du middagen fixad. Hörde att du brukar snyta dig i tangentbordet också. Äckelmaja sick.gif

Fel fel fel, Stint-arsle! H*n snyter sej i näven och sedan kladdar h*n runt på varenda tangent med snoret.
Red Top
CITAT (Chamomille @ 19-08-2010, 10:17) *
För övrigt så tycker jag att ni kan dra åt helvete allihopa. ranting.gif

Hittar inte. Har du kartan kvar eller brann den upp när du kom fram?
Cacki
CITAT (Chamomille @ 18-08-2010, 21:16) *
a0a.gif rotfl.gif Jag dööör...

Ja tack! Det vore en välgärning till eftervärlden!!
Chamomille
Näe! Nån snorkråka hittade inte dammsugaren. Dom lägger jag bakom soffan mellan squashen. Så det så.

Vilka tror ni att ni är era fåntrattar! Ge faan i att kommentera mina inlägg!!!!

Och här har det då faan inte brunnit din skitstövel! Ta en spade så hittar du!
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 19-08-2010, 10:44) *
Ge faan i att kommentera mina inlägg!!!!

Alltså det här bara måste kommenteras. sleep.gif
Chamomille
CITAT (Cacki @ 19-08-2010, 10:44) *
Ja tack! Det vore en välgärning till eftervärlden!!

Trodde jorden var rätt hård men här pluppar du upp din faan. Dra åt helvete igen vettja.

CITAT (Myosotis @ 19-08-2010, 10:46) *
Alltså det här bara måste kommenteras. sleep.gif

[attachment=54103:sm_ll_p__k_ften.gif]
Cacki
CITAT (Chamomille @ 19-08-2010, 10:51) *
Trodde jorden var rätt hård men här pluppar du upp din faan. Dra åt helvete igen vettja.
[attachment=54103:sm_ll_p__k_ften.gif]

Och du själv då?.....Du sög väl tag i svansen på en mask och åkte snålskjuts upp genom maskhålet, din jävla snyltbagge!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon