Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
AnitaO
Tråkig helg för min del sad.gif
Sambon jobbar hela helgen.
Inget kan man göra i trädgården. Bara snö överallt sad.gif

Usch vilket neggo-inlägg i svammeltråden.
Kanske jag också skulle ta ett glas vin så jag blir lite mer positiv tongue.gif
*solis.*
CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 18:42)

Gör snögubbar tongue.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 17-03-2006, 18:42)

Skotta undan snön för fasen och påskynda våren på en plätt, sätt dig sen där och ha en pick nick för dig själv biggrin.gif Pick nick alltså inte näck pick rolleyes.gif
yenny
CITAT (anna_rispan @ 17-03-2006, 18:24)
tjing!!! jag är så glad *dansar* jag fick blommor till jobbet (min praktikplats för att vara noga) från min kära pojkvän. det var en riktigt rolig överraskning

mm, vad händer i kväll då??

va kul med blommor till jobbet..man blir lite extra glad då wub.gif

Va händer i kväl... jo jag tänkte kolla in det där nya programmet på 4an
Rampfeber. Grannens son ska vara med.. så jag måste ju se om han kan sjunga biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (yenny @ 17-03-2006, 18:46)
Rampfeber. Grannens son ska vara med.. så jag måste ju se om han kan sjunga biggrin.gif

Är det nåt tävlingsprogram?
och får man fråga vad grannsonen heter rolleyes.gif
anna_rispan
oo, det finns en tankeläsare här tro jag. jag funderar också på att ta ett glas vin senare. till tv.n det enda sällskapet i kväll....
yenny
CITAT (Felix matte @ 17-03-2006, 18:48)

ja det är kändisar som skall sjunga duett mot varandra har jag förstått det som... lite som lets dance tror jag unsure.gif

sonen är Magnus Hedman
*Felix matte*
Kom just på att jag kan leta på tv.nu... så här står det.
Svenskt underhållningsprogram från 2006. Direktsänt program där kända personer ska sjunga duett tillsammans med en musikartist. De får träna på att sjunga duetter inom olika musikstilar för att sedan framföra sitt nummer inför en jury. Programledare: Gry Forsell och Ulrika Eriksson. Del 1 av 10. Även 19/3.

Låter absolut som det skulle vara sevärt. smile.gif

Tack Yenny! Då ska jag hålla ett extra öga på han tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (yenny @ 17-03-2006, 18:50)
CITAT (Felix matte @ 17-03-2006, 18:48)

ja det är kändisar som skall sjunga duett mot varandra har jag förstått det som... lite som lets dance tror jag unsure.gif

sonen är Magnus Hedman

Han vann ju biggrin.gif

Tyckte nog att Martin borde blivit tvåa.
yenny
ja va kul biggrin.gif
yenny
Är det ingen som har något kul att berätta?

Jag behöver piggas upp... fick just fnatt inne i an annan tråd.
(måste nog ta till taktiken spika fast händerna jag med... eller kanske sätta mej på dom)
Reserv
CITAT (yenny @ 18-03-2006, 11:50)
Är det ingen som har något kul att berätta?

Jag behöver piggas upp... fick just fnatt inne i an annan tråd.
(måste nog ta till taktiken spika fast händerna jag med... eller kanske sätta mej på dom)

Det funkar inte i längden wub.gif laugh.gif
yenny
nä jag märkte det.... jag har nog hyffsat bra tålmod.... men när folk klankar på oss svamlare en gång för mycket då brakar det lös.
(fast jag är nog väldigt mild om man jämför med andra)
Magdis
CITAT (yenny @ 18-03-2006, 11:54)
nä jag märkte det.... jag har nog hyffsat bra tålmod.... men när folk klankar på oss svamlare en gång för mycket då brakar det lös.

Jag känner mig precis som du just nu tror jag! Jag har nästan alltid vänt andra kinden till, ignorerat och smålett lite för mig själv men nu börjar jag tappa tålamodet. Snart kommer ni nog få se mig bli riktigt elak! biggrin.gif
yenny
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-03-2006, 12:11)

Jag känner mig precis som du just nu tror jag! Jag har nästan alltid vänt andra kinden till, ignorerat och smålett lite för mig själv men nu börjar jag tappa tålamodet. Snart kommer ni nog få se mig bli riktigt elak! biggrin.gif

oj oj.... då är det bäst man håller i sej då!
rolleyes.gif laugh.gif wub.gif
Magdis
CITAT (yenny @ 18-03-2006, 12:12)

hihi, ja kanske det! Fast du har nog inget att frukta från min sida. smile.gif
yenny
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-03-2006, 12:15)
CITAT (yenny @ 18-03-2006, 12:12)

hihi, ja kanske det! Fast du har nog inget att frukta från min sida. smile.gif

Nä... det är jag inte det minsta rädd för wub.gif
Fenja
fel
yenny
Nej nu måste jag iväg... dags att gå till jobbet.

Ha en underbar dag!

Kramar till alla som vill ha wub.gif
pejori
undrar om roddan har försovit sig idag? smile.gif smile.gif
eller sover han borta tro? wink.gif
Magdis
Han kanske har fått napp och är på dejt just nu! smile.gif
pejori
ja...så är det nog... smile.gif
AnitaO
CITAT (pejori @ 18-03-2006, 16:53)

Man kan ju alltid hoppas laugh.gif
pejori
CITAT (AnitaGg @ 18-03-2006, 16:55)

japp...då kanske hans historier blir lite rumsrena ett tag laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 18-03-2006, 16:56)

Eller ännu värre ohmy.gif Då har han juh egen erfarenhet, och som man så måste han juh skarva lite också rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 18-03-2006, 16:59)
CITAT (pejori @ 18-03-2006, 16:56)

Eller ännu värre ohmy.gif Då har han juh egen erfarenhet, och som man så måste han juh skarva lite också rolleyes.gif

var det inte han som i ett inlägg skrev" jag vägrar kapa k*ken på mitten laugh.gif laugh.gif
du menar att han vägrar att kapa den till en tredjedel laugh.gif laugh.gif wink.gif

*skojar bara med dej lite roddan * wub.gif
anna_rispan
Hejsan alla glada!!

Idag var jag med mina föräldrar på Loppis-turné. Jag hittade fyra vita ytterkrukor med gemensamt tema "växter". Å lite annat. Sen åt vi snabbmat inna vi vände hemåt. På vägen hem hälsade vi på släktingar o fikade. Väldigt trevligt. Nu pysslar jag om min boksamling för fullt.

Yenny: Jag trodde ett tag att din brors rockband skulle spela i "min" stad, när jag läste tidningen i morse. Men namnet stämde inte helt så det är väl några andra då.

Jag måste få säga att det är skönt med helg. Det har jag inte riktigt kännt förut eftersom jag gått hemma pga arbetslöshet. (Är ju egentligen fortfarande arbetslös, så om nån har ett jobb till övers så finns jag här va... smile.gif ...)
yenny
CITAT (anna_rispan @ 18-03-2006, 18:15)
Yenny: Jag trodde ett tag att din brors rockband skulle spela i "min" stad, när jag läste tidningen i morse. Men namnet stämde inte helt så det är väl några andra då.

Va synd då att det inte var dom.
*Felix matte*
upp å hoppa, inte sova bort hela dan. tongue.gif
vi har redan hunnit köra morrongymnastiken
Lady Hamilton
Jag är vaken smile.gif Vilka härliga bilder du har hittat Agneta smile.gif
Sedan så ser jag NU att du hade ju redan startat en Grattis tråd i går?!
Men den måste jag ha missat totalt, tyckte att jag kollat igenom alla trådar.......men, men
God morgon på dig i allafall! smile.gif
yenny
Ja jag är uppe biggrin.gif

Skall aldeles strax dra iväg till jobbet.

Jag har drömt jobbiga drömmar i natt...inte kul... vaknade av att jag grät sad.gif
Drömde om min lilla Amanda (min katt) Det var 3 månader sedan jag blev tvungen att ta bort henne.. men jag drömmer fortfarande om henne och vaknar gråtandes... när ska det sluta?
*Felix matte*
CITAT (Hamilton @ 19-03-2006, 08:14)
Jag är vaken smile.gif Vilka härliga bilder du har hittat Agneta smile.gif
Sedan så ser jag NU att du hade ju redan startat en Grattis tråd i går?!
Men den måste jag ha missat totalt, tyckte att jag kollat igenom alla trådar.......men, men
God morgon på dig i allafall! smile.gif

Var väl bara trevligt att Sylvia och de andra fick en extra grattistråd smile.gif
*Felix matte*
CITAT (yenny @ 19-03-2006, 08:15)
Ja jag är uppe biggrin.gif

Skall aldeles strax dra iväg till jobbet.

Jag har drömt jobbiga drömmar i natt...inte kul... vaknade av att jag grät sad.gif
Drömde om min lilla Amanda (min katt) Det var 3 månader sedan jag blev tvungen att ta bort henne.. men jag drömmer fortfarande om henne och vaknar gråtandes... när ska det sluta?

Usch vad trist att vakna gråtande. sad.gif
Hoppas du får en bra dag på jobbet wub.gif
yenny
CITAT (Felix matte @ 19-03-2006, 08:19)
Usch vad trist att vakna gråtande. sad.gif
Hoppas du får en bra dag på jobbet wub.gif

Ja det är inge vidare... fastnu känns det bättre, solen skiner och fåglarna kvittrar!

Ha en bra dag du med wub.gif
AnitaO
Nu ska jag och hundarna ut i det vackra vädret.
Ska förbi och hämta ut en hockeybiljett till sonen samtidigt.
Det är ju slutspel smile.gif
pejori
idag har jag en helt underbar dag wacko.gif wacko.gif
frostar av frys och kyl, samt har en hund med dålig mage wink.gif wink.gif
vet snart inte var jag ska torka först...golvet eller frysen unsure.gif
tur att jag inte blandar ihop trasorna i alla fall blink.gif blink.gif blink.gif

men som tur är, säger hunden till, när det kniper, men ett fasligt springande blir det. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 19-03-2006, 12:14)
idag har jag en helt underbar dag wacko.gif wacko.gif
frostar av frys och kyl, samt har en hund med dålig mage wink.gif wink.gif
tur att jag inte blandar ihop trasorna i alla fall blink.gif blink.gif blink.gif

men som tur är, säger hunden till, när det kniper, men ett fasligt springande blir det. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Va!!! Är detta kopiapejori?? Den riktiga pejori är väl på promenad till reserv unsure.gif unsure.gif unsure.gif unsure.gif
pejori
då kan du tänka dej, vad jag får löpa fort för att hinna med i svängarna laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ninnisky
CITAT (Birgitta P @ 19-03-2006, 12:19)
CITAT (pejori @ 19-03-2006, 12:14)
idag har jag en helt underbar dag wacko.gif  :wacko:
frostar av frys och kyl, samt har en hund med dålig mage wink.gif  ;)
tur att jag inte blandar ihop trasorna i alla fall blink.gif  :blink:  :blink:

men som tur är, säger hunden till, när det kniper, men ett fasligt springande blir det. laugh.gif  :lol:  :lol:

Va!!! Är detta kopiapejori?? Den riktiga pejori är väl på promenad till reserv unsure.gif unsure.gif unsure.gif unsure.gif

Jag tror hon gick för långt biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif och är hemma igen!
Biggan_
CITAT (pejori @ 19-03-2006, 12:24)
då kan du tänka dej, vad jag får löpa fort för att hinna med i svängarna laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Då får du ha pyjamas på, för du ligger väl ner i kurvorna?? ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
JAPP..Emmerson Fittipaldi...släng dej i väggen med ferrarin....jag är snabbare rolleyes.gif rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 19-03-2006, 12:30)
JAPP..Emmerson Fittipaldi...släng dej i väggen med ferrarin....jag är snabbare rolleyes.gif rolleyes.gif

Hör ni nåt i luften som surrar
så är det odlaiterna som hurrar
Heja, heja pejan biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (pejori @ 19-03-2006, 12:30)

Eller Emmerson Hanpaldi som vissa sa för att det inte skulle bli så snuskigt tongue.gif
Reserv
För att du inte ska ta Alnöbron igen så sväng höger när du kommer till bommen rolleyes.gif biggrin.gif wub.gif wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 19-03-2006, 13:08)
För att du inte ska ta Alnöbron igen så sväng höger när du kommer till bommen rolleyes.gif biggrin.gif wub.gif wub.gif

det är memorerat... laugh.gif laugh.gif
AnitaO
Kommer att tänka på en jobbarkompis som skulle åka till Öjebyn på bröllop.
Följande vägbeskrivning fick hon (från Linköping)
"Kör ut på E4 och kör sen rakt fram till du kommer till trafikljuset i Öjebyn, där svänger du vänster"

120 mil ...... laugh.gif
pejori
det är som här då laugh.gif laugh.gif laugh.gif
spring rakt fram och ta till höger vid Alnöbron laugh.gif laugh.gif laugh.gif
120 mil...ja det verkar stämma smile.gif smile.gif smile.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 19-03-2006, 13:33)
Kommer att tänka på en jobbarkompis som skulle åka till Öjebyn på bröllop.
Följande vägbeskrivning fick hon (från Linköping)
"Kör ut på E4 och kör sen rakt fram till du kommer till trafikljuset i Öjebyn, där svänger du vänster"

120 mil ...... laugh.gif

Okay, jag kanske skulle specifisera lite bättre rolleyes.gif Kör E4:an tills du kommer till bommen, sväng höger. Hur du hitter till E4:an va´juh en annan femma unsure.gif Fast du va´juh där förut så du hittar säkert tillbaks wub.gif
Biggan_
Nu skall jag svamla mej iväg till jobbet. Sista arbetsdagen innan en veckas semester biggrin.gif
Jag hade planerat in den här veckan med härligt vårarbete i trädgården men som det ser ut nu så får jag använda dynamit för att komma i jorden (alltså inte i en kista) utan för att förbereda för lite direktsådder.
Min nästa arbetsvecka efter semestern börjar med en fridag, så skulle det alltid vara tycker jag biggrin.gif
Ser fram emot en lägesrapport ikväll pejori, om hur långt du har kommit på din väg genom landet biggrin.gif
Hej o ivej! blink.gif blink.gif laugh.gif
pejori
edit
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon