|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
*gnuggar mig i ögonen* Har den där tråden om att flirta tagits bort ...?
Det var då för väl isf. Det höll på att spåra ur helt i den ju.
Upptäckte precis samma sak - den är borta!!!
ja det har den Jag bad Ingemar om hjälp i natt. det är inte ofta det händer, att jag hojtar på honom, men ibland måste man
Jo, den hade ju spelat ut sin roll och handlade ju knappast om att flirta längre
pisanggoreng
13-02-2006, 13:45
Vad var anledningen till att den togs bort?
CITAT (pisanggoreng @ 13-02-2006, 13:45) Vad var anledningen till att den togs bort? om du inte har läst den, så är det ingen idé att dra upp den igen det var nog fööör mycket huggande på odlaiter i den här däremot är det lugnt
pisanggoreng
13-02-2006, 14:12
Jodå, jag läste den.
Frågan kvarstår alltså...
ställ frågan till Ingemar, så får du bättre svar än här.
evgeni... när börjar konståkningen? hittar den inte i min tidning.
Jag måste få svamla lite om mitt stora intresse, ju-jutsu, eftersom jag nyss klarade graderingen. För det öppnade nämligen möjligheten för mig att ta licens (förutsatt att jag klarar provet) som instruktör. Man måste ha en viss grad för att få ta licensen nämligen, och imorgon kväll ska jag få gå bredvid en erfaren instruktör på vuxenpasset och hjälpa till. Jag är så pirrigt glad och lite nervös  I slutet av denna veckan ska jag gå kursen och på söndag kommer testet. Så på söndag kväll kanske jag är licensierad ju-jutsuinstruktör!
CITAT (LadyG @ 13-02-2006, 14:18) Jag måste få svamla lite om mitt stora intresse, ju-jutsu, eftersom jag nyss klarade graderingen. För det öppnade nämligen möjligheten för mig att ta licens (förutsatt att jag klarar provet) som instruktör. Man måste ha en viss grad för att få ta licensen nämligen, och imorgon kväll ska jag få gå bredvid en erfaren instruktör på vuxenpasset och hjälpa till. Jag är så pirrigt glad och lite nervös  I slutet av denna veckan ska jag gå kursen och på söndag kommer testet. Så på söndag kväll kanske jag är licensierad ju-jutsuinstruktör!  grattis!!!! tur att ingen våldsman angriper dej då skulle vara kul att kunna försvara sig och andra.
pisanggoreng
13-02-2006, 14:28
CITAT (pejori @ 13-02-2006, 14:14) ställ frågan till Ingemar, så får du bättre svar än här.  Fast vad jag förstår så var det du som "anmälde" tråden..? I så fall, för vad..?
personangrepp
Biggan_
13-02-2006, 14:37
Nog om detta tycker jag! Nu skall vi inte älta utan svamla
CITAT (Birgitta P @ 13-02-2006, 14:37) Nog om detta tycker jag! Nu skall vi inte älta utan svamla  Alla är kanske inte riktigt lika roade av att trådarna i småprat används som en chat av vissa medlemmar... Fattar inte varför de som tycker så mycket om varandra inte kan chatta på msn i stället, det gör jag med mina vänner här i från odla. Mvh Fenja
CITAT (Birgitta P @ 13-02-2006, 14:37) Nog om detta tycker jag! Nu skall vi inte älta utan svamla :lol: Jepp Solen har precis kikat fram bakom molnen. 3 plusgrader .... mmmmm ..... mysigt
CITAT (pejori @ 13-02-2006, 14:16) evgeni... när börjar konståkningen? hittar den inte i min tidning. .jpg) Den är mellan 19 och 23, så du får fanken inte ledigt härifrån så länge, då måste du ansöka på minst tre exemplar
CITAT (Fenja @ 13-02-2006, 14:39) Fattar inte varför de som tycker så mycket om varandra inte kan chatta på msn i stället, Mvh Fenja Tänk, jag fattar inte det jag heller
CITAT (Fenja @ 13-02-2006, 14:39) Alla är kanske inte riktigt lika roade av att trådarna i småprat används som en chat av vissa medlemmar... Nej, så är det säkert. Men då kanske det är bättre att starta andra trådar som man är intresserad av. Det är inte alla trådar som intresserar mig heller faktiskt.
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 14:42) CITAT (Fenja @ 13-02-2006, 14:39) Fattar inte varför de som tycker så mycket om varandra inte kan chatta på msn i stället, Mvh Fenja
Tänk, jag fattar inte det jag heller  Inte jag heller
pisanggoreng
13-02-2006, 14:46
CITAT (pejori @ 13-02-2006, 14:31) personangrepp  Ok, tack. (Jag försöker förstå mig på forumreglerna, och det är ju inte helt lätt.)
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 14:40) CITAT (pejori @ 13-02-2006, 14:16) evgeni... när börjar konståkningen? hittar den inte i min tidning. .jpg) Den är mellan 19 och 23, så du får fanken inte ledigt härifrån så länge, då måste du ansöka på minst tre exemplar  Vad skönt att du har koll Reserv  , När jag inte är tillräckligt observant. Jadå den är mellan 19 och 23. Och visst måste man väl ha dispens att se på det utan att få bakläxa. Fast det tar jag mig ju ändå då /Gillan OBS;OBS;OBS!! Det där är tiderna som gäller på eurosport, hur det är på svt vet jag faktiskt inte  .
jag får nog skaffa nya glasögon... såg det inte hur mycket jag kollade. härom veckan fyllde sonen år. han ville ha en kaffebryggare till lastbilen den väna morden rusade till affären och jodå det hade dom...på den hyllan och så pekade hon... inte sjutton hittade jag den jagade upp en ny försäljare...jodå..det har vi där borta... icke...."nu får du plocka fram den för mej...jag ser den inte" och visst hade dom det...men inte på den hyllan alla visade mig till... hå hå ja ja
CITAT (pejori @ 13-02-2006, 14:20) grattis!!!! tur att ingen våldsman angriper dej då skulle vara kul att kunna försvara sig och andra.  Tack Det började mest som en hobby för att ha något att göra, och för att underlätta att sluta röka (ville ju inte gå upp en massa i vikt...)  Man blir så glad när man äntligen hittat en hobby (?) som man trivs med, som är kul och som man kan tänka sig att hålla på med riktigt riktigt länge. Det är som när en hoya-älskare hittar en helt ny hoya i affären, en art h*n inte har innan och den är på extrapris. Då slår hjärtat lite extra och man blir genomglad
CITAT (AnitaGg @ 13-02-2006, 14:40) Nu skall vi svamla  Jepp Solen har precis kikat fram bakom molnen. 3 plusgrader .... mmmmm ..... mysigt  här blir dimman bara tätare och tätare... får snart använda pannlampa för att se
CITAT (LadyG @ 13-02-2006, 14:53) CITAT (pejori @ 13-02-2006, 14:20) grattis!!!! tur att ingen våldsman angriper dej då  :lol: skulle vara kul att kunna försvara sig och andra.  Tack Det började mest som en hobby för att ha något att göra, och för att underlätta att sluta röka (ville ju inte gå upp en massa i vikt...)  Man blir så glad när man äntligen hittat en hobby (?) som man trivs med, som är kul och som man kan tänka sig att hålla på med riktigt riktigt länge. Det är som när en hoya-älskare hittar en helt ny hoya i affären, en art h*n inte har innan och den är på extrapris. Då slår hjärtat lite extra och man blir genomglad  ja..det är så härligt när man hittat nått man trivs riktigt bra med och så får du ju kondis på köpet också
Och här har det vart soligt och nån plusgrad hela dan, snön tar rätt mycket stryk nu, men det är juh bra då slipper jag skotta så förbenat.
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 14:57) Och här har det vart soligt och nån plusgrad hela dan, snön tar rätt mycket stryk nu, men det är juh bra då slipper jag skotta så förbenat.  ja..skotta är inget kul... snart är allt borta och krockus och snödropparna titta fram...
 Du har det inte lätt med synen idag du Pejori. Jag tror jag skrattar ur stolen. Till och med panlampa Frågan är ju om det är nån mening med att du tittar på tv:n alls /Gillan
CITAT (pejori @ 13-02-2006, 14:59) CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 14:57) Och här har det vart soligt och nån plusgrad hela dan, snön tar rätt mycket stryk nu, men det är juh bra då slipper jag skotta så förbenat.  ja..skotta är inget kul... snart är allt borta och krockus och snödropparna titta fram...  Nja..... dit va´det nog ett tag till
ÄH...det går jättefort när det väl börjat vet du väl.
Och när det väl börjat så ska fjolårsskräpet bort, så va´det bara att ta fram krattan, purjon föresten, är det dags för den snart tror ni?
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 15:05) Och när det väl börjat så ska fjolårsskräpet bort, så va´det bara att ta fram krattan, purjon föresten, är det dags för den snart tror ni?  vänta lite med purjon den blir tandpetare om du har otur
CITAT (pejori @ 13-02-2006, 15:09) CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 15:05) Och när det väl börjat så ska fjolårsskräpet bort, så va´det bara att ta fram krattan, purjon föresten, är det dags för den snart tror ni?  vänta lite med purjon den blir tandpetare om du har otur  Oki doki, är det inget man kan göra nu då? man känner sig smått less nu när Hibiskusarna sa upp sig, dom åkte på spinn och vart avspinnade, tror inte behandlingen uppskattades så mycket  Och Hoyan kan man kapa av den? Som det är nu så 'är den insnurrad 20 varv runt nåt som inte syns längre, så jag har glömt va´det var för nåt. Men solen skiner på alla blomster......som klarade vinterns alla deppigheter, med taskig vattning
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 15:16) CITAT (pejori @ 13-02-2006, 15:09) CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 15:05) Och när det väl börjat så ska fjolårsskräpet bort, så va´det bara att ta fram krattan, purjon föresten, är det dags för den snart tror ni?  vänta lite med purjon den blir tandpetare om du har otur  Oki doki, är det inget man kan göra nu då? man känner sig smått less nu när Hibiskusarna sa upp sig, dom åkte på spinn och vart avspinnade, tror inte behandlingen uppskattades så mycket  Och Hoyan kan man kapa av den? Som det är nu så 'är den insnurrad 20 varv runt nåt som inte syns längre, så jag har glömt va´det var för nåt. Men solen skiner på alla blomster......som klarade vinterns alla deppigheter, med taskig vattning  jodå...det finns massor att göra du kan börja så andra blommor... plantera om krukisar och börja öka vattningen tex. sedan kan man börja beskära och klippa lite här och där... allt du klipper bort, blir finfina sticklingar klipp di i hoyan, men passa dej så du inte klipper bort blomanlaget det är små "pinnar" i bladvecket
CITAT (pejori @ 13-02-2006, 15:19) passa dej så du inte klipper bort blomanlaget det är små "pinnar" i bladvecket  Har du möjligtvis nån bra bild på va´det är?  Här har den i alla fall aldrig blommat, och då har vi haft den i 8-10 år kanske
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 15:21) CITAT (pejori @ 13-02-2006, 15:19) passa dej så du inte klipper bort blomanlaget det är små "pinnar" i bladvecket  :lol: Har du möjligtvis nån bra bild på va´det är?  Här har den i alla fall aldrig blommat, och då har vi haft den i 8-10 år kanske  ja det har jag. här kommer en "ny"  och här en "gammal"
Vilken tidpunkt på dygnet att putsa rutorna  Och om Landvetter är stängd så är det dimma
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 18:33) Vilken tidpunkt på dygnet att putsa rutorna  Och om Landvetter är stängd så är det dimma  hann putsa innan jag såg nyheterna
CITAT (pejori @ 13-02-2006, 18:54) CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 18:33) Vilken tidpunkt på dygnet att putsa rutorna  Och om Landvetter är stängd så är det dimma  :lol: hann putsa innan jag såg nyheterna  Och nu ska jag gå och se när flickstackarn spräcker hakan i Floor filler  Pejori, jag har inga små......snoppar på hoyorna, det är bara långa lianer som är bladlösa, är det bara att kapa av skiten då?
Nu börjar strax konståkningen gott folk Ha en bra kväll och halka inte omkull /Gillan
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 18:58) CITAT (pejori @ 13-02-2006, 18:54) CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 18:33) Vilken tidpunkt på dygnet att putsa rutorna  Och om Landvetter är stängd så är det dimma  hann putsa innan jag såg nyheterna  Och nu ska jag gå och se när flickstackarn spräcker hakan i Floor filler  Pejori, jag har inga små......snoppar på hoyorna, det är bara långa lianer som är bladlösa, är det bara att kapa av skiten då?  nä...för f**n!!!! gör inte det blad och snoppar kommer senare
Tror du verkligen det komer nåt på dom taniga slingrarna??  Det är säkert närmare en meters........bladlösa....va´man nu ska kalla dom för
netaave
13-02-2006, 20:08
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 14:57) Och här har det vart soligt och nån plusgrad hela dan, snön tar rätt mycket stryk nu, men det är juh bra då slipper jag skotta så förbenat.  Här får vi bara mer och mer snö, så skulle lusten att skotta komma kan du alltid ta dig söderöver!
CITAT (netaave @ 13-02-2006, 20:08) CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 14:57) Och här har det vart soligt och nån plusgrad hela dan, snön tar rätt mycket stryk nu, men det är juh bra då slipper jag skotta så förbenat.  Här får vi bara mer och mer snö, så skulle lusten att skotta komma kan du alltid ta dig söderöver!  Jag är så glad för att det försvinner, snöslungan pajade juh och traktorn fick punka på ena hjulet. Det är eran tur att få lite av den vita varan tycker jag. Tänk va´glada alla skolbarna blir, kan va´ute i snön och leka
netaave
13-02-2006, 20:33
CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 20:17) CITAT (netaave @ 13-02-2006, 20:08) CITAT (Reserv @ 13-02-2006, 14:57) Och här har det vart soligt och nån plusgrad hela dan, snön tar rätt mycket stryk nu, men det är juh bra då slipper jag skotta så förbenat.  Här får vi bara mer och mer snö, så skulle lusten att skotta komma kan du alltid ta dig söderöver!  Jag är så glad för att det försvinner, snöslungan pajade juh och traktorn fick punka på ena hjulet. Det är eran tur att få lite av den vita varan tycker jag. Tänk va´glada alla skolbarna blir, kan va´ute i snön och leka  Ska vara för det då, men dom har ju sportlov nästa vecka, då kan dom väl dra dit snön är så vi slipper den. Apropå vinter/vår och så där! I morse när jag åkte till jobbet vid 7 var det alldeles ljust. Stor skillnad bara från i torsdags!
Jag har blivit så förkyld och har ont i halsen. Är det månne Reserv som har smittat mig?
CITAT (netaave @ 13-02-2006, 20:33) Apropå vinter/vår och så där! I morse när jag åkte till jobbet vid 7 var det alldeles ljust. Stor skillnad bara från i torsdags! Ja det där med ljuset ställer minsann till det Jag har timer på utelampan, en sån där digital historia. Jag har ställt den på att slå igång vid 15.00 eller när det blir nog mörkt. Nu har jag tappat bort bruksanvisningn och vet inte hur jag ställer om klocka. Utelampan står och lyser fast det är ljust ute. Jag får försök tag i de här till helgen. Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|