Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
Reserv
Just nu har jag fått nog av snö för den här säsongen biggrin.gif Men visst håller jag med om att det i normala fall är mycket vackert wub.gif
Kathy
Näää...nu ska jag lämna burken för ett tag. Ska putsa fönster...
Ses senare.
pejori
CITAT (stina @ 11-04-2006, 09:18)
Sitter på jobbet, stirrar i dataskärmen och surar.... sad.gif

voffödådå? blink.gif blink.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 09:57)
Sitter på jobbet, stirrar i dataskärmen och surar....  :(

Antingen så regnar det, och det är jädra deprimerande, likaså snön blink.gif Eller så är det juh strålande solsken och hon sitter inlåst på jobbet och kan inte gå ut och njuta rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 10:04)
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 09:57)
Sitter på jobbet, stirrar i dataskärmen och surar....  sad.gif

Antingen så regnar det, och det är jädra deprimerande, likaså snön blink.gif Eller så är det juh strålande solsken och hon sitter inlåst på jobbet och kan inte gå ut och njuta rolleyes.gif

Säg du vad du tänker ....
"Det finns dom som har det värre" laugh.gif rolleyes.gif
Reserv
Finns det nån som har nåt bra tips på hur man får bort kronisk migrän/huvudvärk? blink.gif Jag är inne på dag tre nu och det börjar kännas rätt tungt sad.gif Värktabletter hjälper inge vidare huh.gif Men solen skiner, alltid nåt rolleyes.gif .......... unsure.gif fast då va´det juh det här med migrän och ljuset då wacko.gif laugh.gif laugh.gif
Betty
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 10:16)
Finns det nån som har nåt bra tips på hur man får bort kronisk migrän/huvudvärk? blink.gif Jag är inne på dag tre nu och det börjar kännas rätt tungt sad.gif Värktabletter hjälper inge vidare huh.gif Men solen skiner, alltid nåt rolleyes.gif .......... unsure.gif fast då va´det juh det här med migrän och ljuset då wacko.gif laugh.gif laugh.gif

Här står det en hel massa om migrän, jätteintressant sida tycker jag. Själv har jag migrän med aura ibland men tack och lov ingen värk, s.k. migränekvivalent.
Reserv
CITAT (Betty @ 11-04-2006, 10:28)
Finns det nån som har nåt bra tips på hur man får bort kronisk migrän/huvudvärk? blink.gif Jag är inne på dag tre nu och det börjar kännas rätt tungt sad.gif Värktabletter hjälper inge vidare huh.gif Men solen skiner, alltid nåt rolleyes.gif .......... unsure.gif fast då va´det juh det här med migrän och ljuset då wacko.gif  :lol:  :lol:

Här står det en hel massa om migrän, jätteintressant sida tycker jag. Själv har jag migrän med aura ibland men tack och lov ingen värk, s.k. migränekvivalent.

Japp!! blink.gif Nog stog det en massa unsure.gif Jag är nog allergisk emot Pejori, hon ger mig migrän, stämde på varenda punkt i symptomen rolleyes.gif
Betty
laugh.gif Tur att det finns mediciner då! Visst ja , de biter ju inte på dig - jag säger bara MASSAGE!!! Pejjan hjälper dig säkert gärna med den! laugh.gif
Reserv
CITAT (Betty @ 11-04-2006, 10:35)
laugh.gif Tur att det finns mediciner då! Visst ja , de biter ju inte på dig - jag säger bara MASSAGE!!! Pejjan hjälper dig säkert gärna med den! laugh.gif

Frågan är juh bara hur effektiv cybermassage är? rolleyes.gif Eller ska man visualisera den? laugh.gif laugh.gif
Betty
Jag tror det funkar bäst med IRL-knådning! Går det inga direktflyg mellan Gbg och S-vall? Om hon packar ner sig i en låda och åker som flygfrakt så blir det väl ganska billigt dessutom! biggrin.gif
Reserv
CITAT (Betty @ 11-04-2006, 10:44)
Jag tror det funkar bäst med IRL-knådning! Går det inga direktflyg mellan Gbg och S-vall? Om hon packar ner sig i en låda och åker som flygfrakt så blir det väl ganska billigt dessutom! biggrin.gif

Det tål juh att kontollera rolleyes.gif Fast va´inte Pejoris kropp lite värkande? unsure.gif Kanske inte va´nån bra idé ändå biggrin.gif Vi får köra med telepati då rolleyes.gif wub.gif
Betty
Tja varför inte, säkert värt ett försök - om man tror på sånt... rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Betty @ 11-04-2006, 10:55)

unsure.gif blink.gif wacko.gif unsure.gif Vi får nog börja samarbeta lite bättre isåfall, som det är nu så vet jag juh inte ens vart hon är laugh.gif laugh.gif
AnitaO
Den där nya medecinen som dom gör reklam på TV för ....
Har du testat den?

Reserv
CITAT (AnitaGg @ 11-04-2006, 11:58)
Har du testat den?

Där sa du nåt unsure.gif Jag har juh sett reklamen, men jag har juh haft huvet på annat håll det senaste rolleyes.gif tongue.gif Ska iväg och inhandla så fort som möjligt, eller så får jag skicka bud efter det biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 10:57)
CITAT (Betty @ 11-04-2006, 10:55)

unsure.gif blink.gif wacko.gif unsure.gif Vi får nog börja samarbeta lite bättre isåfall, som det är nu så vet jag juh inte ens vart hon är laugh.gif laugh.gif

Hon servar nog kvasten ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
Over and out!
Jobbedags! biggrin.gif
Reserv
sad.gif Suck! Telepati funkar inte, jag har försökt och försökt huh.gif tongue.gif
Eva i Skåne
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 12:12)
Har du testat den?

Där sa du nåt unsure.gif Jag har juh sett reklamen, men jag har juh haft huvet på annat håll det senaste rolleyes.gif tongue.gif Ska iväg och inhandla så fort som möjligt, eller så får jag skicka bud efter det biggrin.gif

Kan du ge dig iväg nånstans som läget är nu? Jag menar - kan du köra bil med foten i paket? För skotern ska du väl inte ta mer denna säsongen? unsure.gif

Jag har ju också sett reklamen och funderat på att köpa till min son, som inte vill prova mina migräntabletter, men nu ser jag på bilden ni lagt in att det är diklofenak som är den verksamma substansen. Ingen unik migränmedicin med andra ord, samma som Voltaren (värktablett). Det brukar man få först mot migrän innan de ger en riktig migränmedicin. För vissa räcker Voltaren, men knappast mot riktigt svår migrän...

... men då sitter man inte vid datorn heller blink.gif sad.gif
Eva i Skåne
Idag har jag varit och simmat. Känner mig så jäkla nöjd med mig själv sleep.gif för att jag kommit igång igen efter vinteruppehåll.
Jag är ingen sportig typ, men vi har rätt till en timmes fys i veckan på betald tid och nu har jag hittat nåt som känns okej för mig. Sen kan hurtbullarna ut och springa om de vill det.
Gratis inträde på badet och simma på arbetstid, kan man egentligen begära mer? biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Birgitta P @ 10-04-2006, 11:17)
Jag fick faktiskt gå upp och sopa inatt för att inte utsätta mej för censur ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif tongue.gif

Så när man går upp på natten och städar så kallas det numera officiellt för att göra en Birgitta? laugh.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 11-04-2006, 17:19)
CITAT (Birgitta P @ 10-04-2006, 11:17)
Jag fick faktiskt gå upp och sopa inatt för att inte utsätta mej för censur  :o  :o  :o  :o  :P

Så när man går upp på natten och städar så kallas det numera officiellt för att göra en Birgitta? laugh.gif

Jag gör i alla fall aldrig några Birgittor, kan jag inte sova så ligger jag kvar ändå, efter att man vart ut och rökt förstås rolleyes.gif
Reserv
Fast.....om jag nu minns rätt så gick hon väl upp från datorn, för inte har hon väl censur i sänghalmen heller?? blink.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 10:32)
CITAT (Betty @ 11-04-2006, 10:28)
Finns det nån som har nåt bra tips på hur man får bort kronisk migrän/huvudvärk? blink.gif Jag är inne på dag tre nu och det börjar kännas rätt tungt sad.gif Värktabletter hjälper inge vidare huh.gif Men solen skiner, alltid nåt rolleyes.gif .......... unsure.gif fast då va´det juh det här med migrän och ljuset då wacko.gif  laugh.gif  laugh.gif

Japp!! blink.gif Nog stog det en massa unsure.gif Jag är nog allergisk emot Pejori, hon ger mig migrän, stämde på varenda punkt i symptomen rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Allergisk mot mej!!!!!!!kan jag inte tänka mej ohmy.gif ohmy.gif rolleyes.gif wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 17:31)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Allergisk mot mej!!!!!!!kan jag inte tänka mej ohmy.gif ohmy.gif rolleyes.gif wub.gif

Joodå sleep.gif Kronisk huvudvärk, illamående, och en allmän bergochdalbanekänsla rolleyes.gif Måste va´allergi det tongue.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 10:49)
Det tål juh att kontollera rolleyes.gif Fast va´inte Pejoris kropp lite värkande? unsure.gif Kanske inte va´nån bra idé ändå biggrin.gif Vi får köra med telepati då rolleyes.gif wub.gif

ÄH...massage är toppen mot värk...... wub.gif wub.gif
blir vigare än en Rumänsk elitgymnast då ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 17:33)

Det tål juh att kontollera rolleyes.gif Fast va´inte Pejoris kropp lite värkande? unsure.gif Kanske inte va´nån bra idé ändå biggrin.gif Vi får köra med telepati då rolleyes.gif  :wub:

Kan juh va´bra ibland i och för sig rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 12:12)
Har du testat den?

den kostar 169 kr. för tolv tabletter!!!!!!
det är vanlig värktablett med dikoflenak i (antiimflamatoriskt medel) ohmy.gif ohmy.gif
hjälper så där .... blink.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 17:33)

laugh.gif  :lol:  :lol:  :lol: Allergisk mot mej!!!!!!!kan jag inte tänka mej ohmy.gif  :o  :rolleyes:  :wub:

Joodå sleep.gif Kronisk huvudvärk, illamående, och en allmän bergochdalbanekänsla rolleyes.gif Måste va´allergi det tongue.gif

låter mer som magsjuka tycker jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 17:34)
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 17:33)

Det tål juh att kontollera rolleyes.gif Fast va´inte Pejoris kropp lite värkande? unsure.gif Kanske inte va´nån bra idé ändå biggrin.gif Vi får köra med telepati då rolleyes.gif  wub.gif

Kan juh va´bra ibland i och för sig rolleyes.gif

ooojaa.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
huvud.. axlar... knä och tår tralala.....

gillar Mora Träsk smile.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 17:36)
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 17:33)

laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif Allergisk mot mej!!!!!!!kan jag inte tänka mej ohmy.gif  ohmy.gif  rolleyes.gif  wub.gif

låter mer som magsjuka tycker jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Om det jag har kallas magsjuka så är det du som är smittbärare. sleep.gif Du vandrar omkring här på avdelningarna som ett elakt virus rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 17:45)
Du vandrar omkring här på avdelningarna som ett elakt virus rolleyes.gif

NANANANA...NANANANA....i´l coming after you...... rolleyes.gif rolleyes.gif
they coming to take you away ha ha hi hi ho ho laugh.gif laugh.gif smile.gif wub.gif
Reserv
Det är dig det är synd om Pejori, sitta här och ha monolog för sig själv laugh.gif laugh.gif Det är väl ingen som vill bli smittade unsure.gif eller så är det bara smittsamt till karlar rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 17:35)
Den kostar 169 kr. för tolv tabletter!!!!!!
det är vanlig värktablett med dikoflenak i (antiimflamatoriskt medel) ohmy.gif ohmy.gif
hjälper så där .... blink.gif

Shit vad dyrt!!
Tabletter med diklofenak har jag liggande här som jag inte kan använda eftersom jag haft magsår.
Så dom kan jag skicka gratis om du vill testa Reserv smile.gif
Eva i Skåne
Ja, alldeles för dyrt. Får man diklofenak utskrivet på recept är det ingen dyr medicin. Man får säkert 100 för samma pris.

På tal om elaka virus så hade jag protesterat mot det Pejori! Det är ju sådana man vill bli av med... rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 18:03)
Det är dig det är synd om Pejori, sitta här och ha monolog för sig själv laugh.gif laugh.gif Det är väl ingen som vill bli smittade unsure.gif eller så är det bara smittsamt till karlar rolleyes.gif

ÄH...det är ingen monolog.... laugh.gif laugh.gif
jag har varit på springande fot hela dagen så det är ett evighetsjobb att hinna läsa och svara ikapp.... wacko.gif laugh.gif laugh.gif
får ju nageltrång snart wub.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2006, 18:10)
Ja, alldeles för dyrt. Får man diklofenak utskrivet på recept är det ingen dyr medicin. Man får säkert 100 för samma pris.

På tal om elaka virus så hade jag protesterat mot det Pejori! Det är ju sådana man vill bli av med... rolleyes.gif

ja...det är dyrt...jag köpte dom för att testa...och när jag kom hem såg jag vad den innehöll ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
jag tål inte antiinflammations-medel, så det var bara att kassera dom igen wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif

det finns ju snälla virus också...väljer att tro att det är det han menar laugh.gif laugh.gif wub.gif
pejori
*gnolar för mig själv *

I´m so lonley i could die.... wink.gif wink.gif
is there anybody out there???? sad.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 18:15)
*gnolar för mig själv *

I´m so lonley i could die.... wink.gif wink.gif
is there anybody out there???? sad.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Då får väl jag gnola på "I'm lonley, i'm mister lonley, i have nobody for my own........." rolleyes.gif tongue.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 19:12)
*gnolar för mig själv *

I´m so lonley i could die.... wink.gif  wink.gif
is there anybody out there????  sad.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Då får väl jag gnola på "I'm lonley, i'm mister lonley, i have nobody for my own........." rolleyes.gif tongue.gif

Al by myself...don´t wan´t be..al by myself anymore.... smile.gif smile.gif smile.gif
den är bättre tycker jag laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 19:23)
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 19:12)
*gnolar för mig själv *

I´m so lonley i could die.... wink.gif  wink.gif
is there anybody out there????  sad.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Al by myself...don´t wan´t be..al by myself anymore.... smile.gif smile.gif smile.gif
den är bättre tycker jag laugh.gif laugh.gif

blink.gif Aj som tusan wacko.gif knepiga saker som dyker upp sådär innanför näthinnan blink.gif "Vi ska gömma oss i varandra, långt ifrån alla andra, och ingenting runtomkring kan störa oss två" wacko.gif rolleyes.gif wub.gif
pejori
fram med grytvantarna gänget!!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
nu ryker det om både mus och tangentbordet laugh.gif laugh.gif laugh.gif
läs försiktigt så inte skärmen exploderar!!!!! laugh.gif wub.gif wub.gif
Kathy
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 19:52)
fram med grytvantarna gänget!!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
nu ryker det om både mus och tangentbordet laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nybakat? rolleyes.gif tongue.gif wink.gif
Reserv
CITAT (Scrollan @ 11-04-2006, 19:54)
CITAT (pejori @ 11-04-2006, 19:52)
fram med grytvantarna gänget!!!!! laugh.gif  :lol:  :lol:
nu ryker det om både mus och tangentbordet laugh.gif  :lol:  :lol:

Nybakat? rolleyes.gif tongue.gif wink.gif

Blir inga "bullar i ugn" här inte tongue.gif Pejori håller sig lugn en timme nu, skulle titta på några benknotor rolleyes.gif biggrin.gif
Kathy
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 20:03)
...skulle titta på några benknotor rolleyes.gif biggrin.gif

Jag skulle behöva någon som tittade på mina muskler. sad.gif
Reserv
CITAT (Scrollan @ 11-04-2006, 20:06)
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 20:03)
...skulle titta på några benknotor rolleyes.gif  biggrin.gif

Jag skulle behöva någon som tittade på mina muskler. sad.gif

Har du ont? unsure.gif Kroniskt eller har du gjort nåt? sad.gif Tyvärr så kom vi juh på att det inte hjälper med massage via telepati, annars så hade jag kanske kunnat hjälpa dig. Håll dig varm så musklerna får vila, dom krampar lätt gärna om det blir lite kyligt wub.gif
AnitaO
Så där ja! Nu var Floor Filler slut.
Husse ska se på hockey ... iofs gillar jag hockey men har inga känslor för varken Frölunda eller Färjestad.
Så det kan kvitta smile.gif
Kathy
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 20:08)
Har du ont? unsure.gif Kroniskt eller har du gjort nåt? sad.gif Tyvärr så kom vi juh på att det inte hjälper med massage via telepati, annars så hade jag kanske kunnat hjälpa dig. Håll dig varm så musklerna får vila, dom krampar lätt gärna om det blir lite kyligt wub.gif

Ja.....jag skulle nog kunna få diagnosen "fibromyalgi" om jag stod på mig - men jag är inte så intresserad av en diagnos.
Har dragits med muskelvärk till och från sen 20-årsåldern.
Den enda lindring jag hittills provat är faktiskt träning.
Jag tränar vattenarobics och vattengympa med hantlar sedan några år tillbaka, men trots träningen så krånglar musklerna ibland och då är det himmelskt med kroppsmassage. wub.gif
Den här gången blev det nog lite för mycket härhemma.....putsade fönster, tog ner gardiner för att tvätta dem imorgon....och det ena gav det andra så det blev till att dammsuga, skura golv, skura badrum, vattna alla orkidéer.......
AnitaO
Prova fibromassage nån gång.
Det är himmelskt wub.gif rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon