Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
anne-li i olofstorp
absolut!!!
bara det inte gäller modem så..... laugh.gif
Reserv
CITAT (anne-li i olofstorp @ 16-04-2006, 23:01)
absolut!!!
bara det inte gäller modem så..... laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
pejori
CITAT (Birgitta P @ 16-04-2006, 22:43)
Vad trevligt att Pejjan är på benen igen! biggrin.gif wub.gif
Kom precis hem från jobbet och är dödstrött, måste ha en kopp java innan jag kan svamla blink.gif ..om jag nu inte sitter och somnar vid tv:n blink.gif blink.gif wacko.gif

jajjamensan... rolleyes.gif rolleyes.gif
nu ska jag bara skriva bort abstinensen ur fingrarna också ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 17-04-2006, 02:39)
Vad trevligt att Pejjan är på benen igen!  :D  :wub:
Kom precis hem från jobbet och är dödstrött, måste ha en kopp java innan jag kan svamla  :blink: ..om jag nu inte sitter och somnar vid tv:n  :blink:  :blink:  :wacko:

nu ska jag bara skriva bort abstinensen ur fingrarna också ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Pejjan! Vad gör du uppe så här dags? ohmy.gif
Biggan_
CITAT (Birgitta P @ 17-04-2006, 02:46)
CITAT (pejori @ 17-04-2006, 02:39)
Vad trevligt att Pejjan är på benen igen!  biggrin.gif  wub.gif
Kom precis hem från jobbet och är dödstrött, måste ha en kopp java innan jag kan svamla  blink.gif ..om jag nu inte sitter och somnar vid tv:n  blink.gif  blink.gif  wacko.gif

Pejjan! Vad gör du uppe så här dags? ohmy.gif

Nähä, det var en kort visit unsure.gif unsure.gif
Jag liksom bara lutade mej lite bakåt i soffan, och så vaknade jag vid tvåtiden blink.gif
Skulle slå av datorn, men störd som jag är, så gick jag naturligtvis in på odla och började läsa (tvångsbeteende) och vem är här mitt i natten? Pejjan blink.gif blink.gif Nu har hon blitt rent tossig wacko.gif
Packar och flyttstädar på dan, och surfar på natten, och lunginflammation huh.gif
Du måste va rädd om dej Pejori! Vi vill ha dej frisk och fit for fight igen, så var rädd om dej wub.gif wub.gif wub.gif
Nu skall jag lägga mej "på riktigt" tongue.gif laugh.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 16-04-2006, 18:12)
Albumet har jag juh, nu gäller det bara att vika ihop bilderna så dom får rätt storlek......och paint??Va är det för nåt? unsure.gif  :blink:

Jag hade samma problem som du reserv! smile.gif

här fick jag hjälp!

Jag gick inte in i paint direkt, utan när jag var i "mina bilder" valde jag arkiv sedan redigera och då kommer paint upp med den bild jag har markerat i mina bilder.
Leia
Alla verkar sova denna tiden, så jag bestämde mig för att tungan måste vila en stund innan hunden får skavsår på den! biggrin.gif

Birgitta! Blir du mindre törstig nu? rolleyes.gif tongue.gif
Leia
CITAT (Leia @ 16-04-2006, 15:48)
Här kommer flera: (Dags för "love bombning" på reserv tjejer!)
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

Här kommer några till hjärtan som jag hittade när jag rensade bland potatisen på jobbet igår!

Dessa är till er allihop! smile.gif
*Felix matte*
Jag är vaken biggrin.gif Idag får jag agera ... fick hem en jättesjuk dotter igår kväll...ordinerad ... då är det svårt att ta sig två trappor upp och klara sig ensam. Eg. borde hon lagts in på sjukhuset
men som bekant sparas det. Njurbäckeninflammation har hon drabbats av. sad.gif
Leia
CITAT (Felix matte @ 17-04-2006, 08:16)
Jag är vaken biggrin.gif

Ja, nu ja! biggrin.gif

Tråkigt med dottern....
AnitaO
God Morgon svamlare smile.gif
Jag är nästan klar med rabattstädningen.
Gick lös med sekatören i går också.
Några risiga buskar fick sig en ordentlig ansning tongue.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 17-04-2006, 08:35)
Några risiga buskar fick sig en ordentlig ansning tongue.gif

Buskar? ohmy.gif Vilka "buskar" då? biggrin.gif tongue.gif
AnitaO
CITAT (Leia @ 17-04-2006, 08:37)

Några risiga buskar fick sig en ordentlig ansning  :P

He, he ....
Den sorten som man använder sekatör för att ansa tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif
Gillan
CITAT (Felix matte @ 17-04-2006, 08:16)
Jag är vaken biggrin.gif Idag får jag agera ... fick hem en jättesjuk dotter igår kväll...ordinerad ... då är det svårt att ta sig två trappor upp och klara sig ensam. Eg. borde hon lagts in på sjukhuset
men som bekant sparas det. Njurbäckeninflammation har hon drabbats av. sad.gif

Aj,aj,aj, Det där det gör ont sad.gif , Det kan jag intyga.
Fick min första njurbäcksinflamation när jag var tolv
år. Låg på sjukhuset bland an massa tanter och sjöng
psalmer för dem wub.gif . Sen fick jag detta smärtsamma
ca en gång om året fram tills jag var ca 25 år gammal blink.gif
Obs! Skall inte förväxlas med urinvägsinfektion. Hoppas hon
blir snabbt frisk igen wub.gif smile.gif
Gillan
Jag är också snart klar med " rabattstädning ", i alla
fall där det inte ligger snö kvar.

Här strålar solen från klarblå himmel, så det blir utedag
idag också smile.gif , helt ljuvligt wub.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 17-04-2006, 08:42)

Några risiga buskar fick sig en ordentlig ansning  tongue.gif

He, he ....
Den sorten som man använder sekatör för att ansa tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif

Ok, då är jag med! biggrin.gif
Reserv
CITAT (Leia @ 17-04-2006, 08:51)

He, he ....

F*n, ni kör igång tidigt på morronen vill jag lova tongue.gif jag hade kunnat hålla Biggan sällskap i natt ser jag, fy för den lede va´ont jag haft blink.gif Men inte trodde jag att nån skulle sitta på odla mitt i natten rolleyes.gif wub.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 17-04-2006, 08:53)

He, he ....

F*n, ni kör igång tidigt på morronen vill jag lova tongue.gif jag hade kunnat hålla Biggan sällskap i natt ser jag, fy för den lede va´ont jag haft blink.gif Men inte trodde jag att nån skulle sitta på odla mitt i natten rolleyes.gif wub.gif

Jepp. Här är vi på hugget direkt på morgonen laugh.gif
Stackare då ... hjälper inte tabletterna? sad.gif
Leia
Åh! solenbryter igenom lite svagt!!!!!

Måste nog skynda mig ut innan den gömmer sig igen!

Idag tänkte jag vårstäda kaningården (egentligen en hundgård som aldrig blev använd som sådan) Jag är nämligen övertygad om att ninisarna längtar till "sommarbostaden"! Kan nog inte släppa ut ännu dock, eftersom det bara blir lervälling om man släpper in dem för tidigt på våren... (har gjort misstaget tidigare....
AnitaO
Ge inte upp än Leia.
Det ser väl lovande ut även för dig smile.gif

Reserv
CITAT (AnitaGg @ 17-04-2006, 08:55)

He, he ....

Jepp. Här är vi på hugget direkt på morgonen laugh.gif
Stackare då ... hjälper inte tabletterna? sad.gif

Trode dom skulle göra det, men så släppte verkan totalt vid 3 tiden, men inte kunde jag gå upp då heller, då tror dom fyrbenta idioterna att det är morron så får man inte sova nåt mer blink.gif sad.gif Så, efter att ha vritt och vänt mig till 4.20 så klev jag upp ändå och släppte ut våran kattpojke samtidigt, nu känner man sig lagom mör och vimmelkantig blink.gif wacko.gif
Eva i Skåne
Du får väl ta en förmiddagslur nu istället wub.gif
Leia

Tidigt och tidigt, det är ju nästan mitt på dagen! biggrin.gif

Här var man uppe och väckte tuppf*n!

Stackars dig reserv! sad.gif wub.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 17-04-2006, 09:00)
Du får väl ta en förmiddagslur nu istället wub.gif

Den konsten behärskar jag inte sad.gif Får bli en tidig kväll istället wub.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 17-04-2006, 08:58)
Ge inte upp än Leia.
Det ser väl lovande ut även för dig smile.gif

Ser nästan bättre ut för mig än för dig faktiskt! smile.gif tongue.gif
Kathy

Tjaaa....tio plus och, förhoppningsvis, inga moln.
Inte så tokigt ändå. smile.gif
Reserv
Leja, hittar du bara hundar som lider av stressyndrom?? blink.gif Du kunde inte hitta nån som bara ligger och sover? Såna hundar gillar jag bäst.......sovande hundar rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Scrollan @ 17-04-2006, 09:02)

Tjaaa....tio plus och, förhoppningsvis, inga moln.
Inte så tokigt ändå. smile.gif

Jag tror inte den där kartan stämmer.......om inte solen går i moln nu vill säga, vi har juh redan 5 grader rolleyes.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 17-04-2006, 09:03)
Leja, hittar du bara hundar som lider av stressyndrom?? blink.gif Du kunde inte hitta nån som bara ligger och sover? Såna hundar gillar jag bäst.......sovande hundar rolleyes.gif

Nej, de är lite för tråkiga för mig. biggrin.gif
Fart och fläkt ska det vara! wub.gif
Reserv
CITAT (Leia @ 17-04-2006, 09:04)

Din avatar rör sig lagom mycket tycker jag tongue.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 17-04-2006, 09:06)
CITAT (Leia @ 17-04-2006, 09:04)

Din avatar rör sig lagom mycket tycker jag tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO

En sån här alltså? laugh.gif

Reserv
CITAT (AnitaGg @ 17-04-2006, 09:09)

Bra, jättebra, hitta en sån boxer också så kan hon byta ut sitt nervvrak biggrin.gif
Leia
Är den här bättre:

Eller en som jag haft tidigare:

Leia
CITAT (Reserv @ 17-04-2006, 09:10)
CITAT (AnitaGg @ 17-04-2006, 09:09)

Bra, jättebra, hitta en sån boxer också så kan hon byta ut sitt nervvrak biggrin.gif

Ok, jag SKA LETA! laugh.gif
Reserv
CITAT (Leia @ 17-04-2006, 09:11)
Är den här bättre:

Eller en som jag haft tidigare:

Den första där tycker jag wub.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 17-04-2006, 09:10)

AnitaO
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 17-04-2006, 09:14)

Den va´juh också en riktig raring wub.gif Tänk, det finns såna som inte är hyper laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 17-04-2006, 09:17)
CITAT (AnitaGg @ 17-04-2006, 09:14)

Den va´juh också en riktig raring wub.gif Tänk, det finns såna som inte är hyper laugh.gif laugh.gif

Man skulle kunna skriva nåt på träskylten så blir den mer personlig också smile.gif
Leia
Duger någon av dessa:

????? wub.gif
Reserv
Jösses!!! wub.gif Va´söta dom kan va´som valpar wub.gif wub.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 17-04-2006, 09:25)
Jösses!!! wub.gif Va´söta dom kan va´som valpar wub.gif wub.gif

Ja, känner faktiskt flera som inte direkt har boxer som sin favorit ras. Men de tycker ändå att det är de sötaste valparna! wub.gif
Kathy
CITAT (Leia @ 17-04-2006, 09:27)
Ja, känner faktiskt flera som inte direkt har boxer som sin favorit ras. Men de tycker ändå att det är de sötaste valparna! wub.gif

Leia Ja....jag är nog inte sådär jätteförtjust i boxer, men de där valparna var ju otroligt gulliga. wub.gif wub.gif wub.gif
Reserv
CITAT (Scrollan @ 17-04-2006, 09:29)

Leia Ja....jag är nog inte sådär jätteförtjust i boxer, men de där valparna var ju otroligt gulliga. wub.gif wub.gif wub.gif

Jag håller med dig där Scrollan, som vuxna skulle jag nog inte vända mig om och tycka att det är en "gullig" hund, men som valp......va´ljuvlig rolleyes.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Leia
CITAT (Scrollan @ 17-04-2006, 09:29)

Ja, själv är jag ju partisk eftersom valpen på bilderna är min första och största kärlek. (tur att sambon inte läser det här *fniss*)

Men jag måste även tillägga, att jag inte tycker att det finns någon valp som inte är gullig! wub.gif

Nu kära vänner SKA jag gå ut!

Hej på en stund!
Kathy
CITAT (Leia @ 17-04-2006, 09:35)
Men jag måste även tillägga, att jag inte tycker att det finns någon valp som inte är gullig! wub.gif

Ja, det kan jag hålla med om. wub.gif wub.gif
Kathy
Nä...om man skulle ta och attackera symaskinen ett tag nu, innan jag ska iväg till jobbet.

Ha det gottis, alla. wub.gif
Reserv
Och här vart jag alldeles solokvist då?? unsure.gif blink.gif sad.gif
Gillan
Snacka om den sol som är beständig blink.gif
Här har himlen varit klarblå sen kl.6.30. Men nu
är det stengrått sad.gif . Ja,ja den kommer väl tillbaka wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon