Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
pejori
CITAT (maudan @ 17-02-2006, 17:08)
CITAT (pejori @ 17-02-2006, 15:32)
CITAT (maudan @ 17-02-2006, 15:31)
Hemma tidigt från jobbet i dag...snöstorm här och ett jäkla väglag...men vet ni vad jag gjorde då...jo...köpte mig en flaska champis...ska korka den i kväll bara för att jäklas lite med kroppen tongue.gif  smile.gif

tårta igår...
skumpa idag...
vad ska detta sluta...maudan biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Jadu...vet inte ännu...kan berätta i morgon om jag får ont i håret smile.gif men jag har bestämt mig för att unna mer lite mer av livets goda...ska ha lite skojsigare framöver tongue.gif

har du ont i håret i morgon är det iiiinte skumpans fel.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
det är bara hårrötterna som krampar lite laugh.gif laugh.gif laugh.gif

ja för katten
man vet inte när det är över, så visst ska man göra det kul för sig, det är ju ingen annan som gör det. laugh.gif ohmy.gif ohmy.gif
Reserv
Här har ni kvinntimmer släppt iväg tråden till sidan 2 ohmy.gif Att man inte kan vända ryggen till utan att ni smiter biggrin.gif Nu har jag juh svamlat till det i nån annan tråd istället wacko.gif Får väl säga nattis till alla som fortfarande sitter upprätt. wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 17-02-2006, 23:23)
Här har ni kvinntimmer släppt iväg tråden till sidan 2 ohmy.gif Att man inte kan vända ryggen till utan att ni smiter biggrin.gif Nu har jag juh svamlat till det i nån annan tråd istället wacko.gif Får väl säga nattis till alla som fortfarande sitter upprätt. wub.gif

Va? jag förstår inte ett smack men det kanske inte är så viktigt heller
Vem har smitit och kan du vara snäll och berätta var du svamlat.
Nä' förresten.. glöm det.
Reserv
Klart att alla flickor tagit ledigt eftersom tråden ramlat till sidan 2 biggrin.gif Det får vi väl alla ta igen i morron rolleyes.gif
*Felix matte*
Hemma tidigt från jobbet i dag...snöstorm här och ett jäkla väglag...men vet ni vad jag gjorde då...jo...köpte mig en flaska champis...ska korka den i kväll bara för att jäklas lite med kroppen tongue.gif smile.gif

ohmy.gif biggrin.gif wub.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 17-02-2006, 23:37)
Hemma tidigt från jobbet i dag...snöstorm här och ett jäkla väglag...men vet ni vad jag gjorde då...jo...köpte mig en flaska champis...ska korka den i kväll bara för att jäklas lite med kroppen tongue.gif  :)

Jaha, där har vi svaret på varför inte Maudan är med i kväll tongue.gif
Eva i Skåne
Är det några svamlare vakna?

Jag har nyss kommit hem efter att ha varit ute med tjejkompisar.
Gillan
CITAT (Eva i Skåne @ 18-02-2006, 00:28)
Är det några svamlare vakna?

Jag har nyss kommit hem efter att ha varit ute med tjejkompisar.

Nä, när du var vaken, då sov jag gott wub.gif
Hoppas att du hade kul.

Nu har jag varit vaken en stund och "mjukat" upp
mina lemmar tongue.gif . Så nu går jag tillbaks till sängen
och en mjuk och varm famn wub.gif

Vi "syns" väl kanske senare sleep.gif

/Gillan
yenny
jag sov jag med! men nu är jag vaken... vi hade gäster i går kväll... därav ivägsläppet av tråden.
Fastn nu är det dags att jobba, så ni får svamla vidare själva.

Ha en underbar dag!

Kram
wub.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 17-02-2006, 23:45)
CITAT (Felix matte @ 17-02-2006, 23:37)
Hemma tidigt från jobbet i dag...snöstorm här och ett jäkla väglag...men vet ni vad jag gjorde då...jo...köpte mig en flaska champis...ska korka den i kväll bara för att jäklas lite med kroppen tongue.gif  smile.gif

laugh.gif laugh.gif Var riktigt gott med lite skumpa som avkoppling på fredagskvällen...pigg o alert i dag dessutom, men det va då sjutton att det ska snöa mera...jag vill ju ha vår nu...ut o skotta igen unsure.gif
Magdis
Åååååhhh jag har så vansinnigt långtråkigt!!! Sitter hemma och är förkyld och orkar ingenting. Blir så himla rastlös av sånt. Den som ändå haft lite skumpa att pigga upp sig med! sad.gif
Fialotta
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 18-02-2006, 15:15)
Åååååhhh jag har så vansinnigt långtråkigt!!! Sitter hemma och är förkyld och orkar ingenting. Blir så himla rastlös av sånt. Den som ändå haft lite skumpa att pigga upp sig med! sad.gif

Hej...men va synd har inte en droppe kvar....varför drack jag upp allt nudå unsure.gif
Magdis
CITAT (maudan @ 18-02-2006, 15:16)
Åååååhhh jag har så vansinnigt långtråkigt!!! Sitter hemma och är förkyld och orkar ingenting. Blir så himla rastlös av sånt. Den som ändå haft lite skumpa att pigga upp sig med!  :(

Hej...men va synd har inte en droppe kvar....varför drack jag upp allt nudå unsure.gif

För att champagne är till för att drickas! biggrin.gif Lite whiskey hade väl varit bra mot förkylningen men vi har inget starkt alls hemma. Får koka ihop nån tjock brygd av lök och honung istället....yäck!
pejori
nu får snart OS vara slut mad.gif mad.gif mad.gif
det finns ju ingen som är här ju... sad.gif sad.gif
alldeles tomt är det.... sad.gif wub.gif
suck blink.gif
Magdis
Just ja, det är OS nu också! biggrin.gif Otur att man inte tycker om att titta på det då, då hade ju helgen varit räddad. Snart kommer dagens höjdpunkt, läsa godnattsaga för dottern med min spruckna röst.
yenny
Nämen det var väldigt vad det varit tyst här idag då..
Här kommer man hem efter att ha jobbat och tror det skall vara massa att läsa... inte mycket alls i svammeltråden idag inte!
zaaritha
Farbror Blå= mästersvamlaren! tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (maudan @ 18-02-2006, 15:16)
Åååååhhh jag har så vansinnigt långtråkigt!!! Sitter hemma och är förkyld och orkar ingenting. Blir så himla rastlös av sånt. Den som ändå haft lite skumpa att pigga upp sig med!  :(

ohmy.gif ... gungat på vågorna då... eller rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 18-02-2006, 15:33)
nu får snart OS vara slut mad.gif mad.gif mad.gif
det finns ju ingen som är här ju... sad.gif sad.gif
alldeles tomt är det.... sad.gif wub.gif
suck blink.gif

Har väl inte sett så speciellt mycket OS idag... mest bara sovit och sen fick vi besök
men ikväll såg jag backhoppningen... jämrans va långt de hoppade ohmy.gif
Tror det var 140 meter! ohmy.gif
pejori
fy vilken tråkig dag!!! mad.gif
OS...OS....OS... mad.gif
sedan kommer melodifestivalen på det... unsure.gif
går snart i ide... och vaknar när OS är över.. smile.gif

ja. hoppa kan dom wub.gif
ninnisky
CITAT (pejori @ 18-02-2006, 22:08)
fy vilken tråkig dag!!! mad.gif
OS...OS....OS... mad.gif
sedan kommer melodifestivalen på det... unsure.gif
går snart i ide... och vaknar när OS är över.. smile.gif

ja. hoppa kan dom wub.gif

... och till på köpet gör den f...de ryggen så ont att jag knappt kan sitta varken vid datorn eller i TV-soffan sad.gif
Jämrans elände!! Fast i morgon ska visst solen skina hos oss
wub.gif wub.gif
*Felix matte*
CITAT (ninnisky @ 18-02-2006, 22:45)
... och till på köpet gör den f...de ryggen så ont att jag knappt kan sitta varken vid datorn eller i TV-soffan sad.gif
Jämrans elände!! Fast i morgon ska visst solen skina hos oss
wub.gif wub.gif

Stackars wub.gif
Hoppas att det onda gett med sig till imorron.
yenny
är det någon som tittat på melodifestivalen då?

Vad tyckte ni?
netaave
Tyckte melodifestivalen var ganska slätstruken, Lindas låt var den enda som stack ut en aning!
Kul grej med klädbytena.
yenny
CITAT (netaave @ 18-02-2006, 22:52)
Tyckte melodifestivalen var ganska slätstruken, Lindas låt var den enda som stack ut en aning!
Kul grej med klädbytena.

Jag tycker den låten var den enda som lät som riktig slager... fast annars tyckte jag Andreas låt var ganska skön!
netaave
CITAT (yenny @ 18-02-2006, 22:53)
CITAT (netaave @ 18-02-2006, 22:52)
Kul grej med klädbytena.

Jag tycker den låten var den enda som lät som riktig slager... fast annars tyckte jag Andreas låt var ganska skön!

Andreas låt håller nog internationellt.
yenny
CITAT (netaave @ 18-02-2006, 22:57)
Andreas låt håller nog internationellt.

ja det gör den nog!
brittmarie
Men påminner inte Andreas låt om någon annan? Det tyckte vi, men vi kommer inte riktigt på vilken/vilka det är. Vi är inte riktigt överens om det är en eller två. Majoriteten tror på två. Men det är säkert minoriteten som har rätt.
AnitaO
Jag hade en bra dag igår smile.gif
Vi tog tåget på morgonen till Stockholm.
Hann med en kort sväng på stan.
Hittade ett par snygga boots på rea tongue.gif

Sen åkte vi ut till Cirkus där vi skulle äta lunch.
Men jisses alltså! Det var nog f-n i mig den dyraste lunch jag ätit i hela mitt liv.
800 spänn för 2 personer! ohmy.gif
Ingen förrätt och ingen efterrätt, bara en varmrätt.
Jag tog en (liten) GT före maten, drack vitt vin till maten.
Stefan drack bara en folköl. En slät kopp kaffe efter maten.
Den restaurangen måste vara en guldgruva.
Det var bra mat, men inte något som egentligen är bättre än vilken restaurang som helst.

Sen såg vi Mamma Mia vilket var jättehäftigt.
Fantastiska artister!

Sen var det full rulle i Taxi tillbaka till centralen.
Vi grabbade en plastmacka och en kopp kaffe på Pressbyrån i farten, som kontrast till dagens lunch rolleyes.gif
Sen åkte vi hem och var hemma igen vid halv 9.
En lång men rolig dag smile.gif
pejori

och var håller du hus då?
har du fastnat under soffan med katten? smile.gif smile.gif
eller har du börjat odla-strejka? wub.gif wub.gif
yenny
Hallå hallå i svameltråden smile.gif

Hur mår ni idag?
Själv mår jag bra men är trött efter att ha jobbat hela helgen.
men nu är jag ledig två dagar, det skall bli skönt!
anna_rispan
nu är helgen snart slut. hoppas att ni får en bra vecka!!! smile.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 19-02-2006, 12:39)

Undrar gör jag me unsure.gif
Kanske nya kissemissen behöver extra mycket omvårdnad så hinner Reserven inte in här unsure.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 19-02-2006, 21:15)

Kanske nya kissemissen behöver extra mycket omvårdnad så hinner Reserven inte in här unsure.gif

Och här är han, i alldeles egen hög person, fast jag har vart smått krypande i helgen rolleyes.gif "Lillen" känner sig inte så välkommen av husets små fyrbenta damer, så han har vart lite lessen, då är det skönt att få krypa upp i "pappas" armar och bara gosa järnet. En helt underbar kurrmaskin som äter värre än en häst! blink.gif Och skiter därefter gör han naturligtvis biggrin.gif
Kathy
CITAT (Reserv @ 19-02-2006, 21:22)
....äter värre än en häst!

Ja...det där känner jag igen med mina missar.
Kathy
En helt underbar kurrmaskin...

...och det där förståss. wub.gif
Reserv
Måste väl kanske tillägga att det inte va´meningen att ge nån skrämselhicka rolleyes.gif Men tiden bara flyyyyter iväg och varje gång jag gick mot datorn så började "Lillen" att gråta sad.gif och då kunde jag juh inte bara låta honom sitta där alldeles ensam. Om det hade vart en normal storlek på katten så hade han kunnat ligga i knät medans jag sitter vid datorn, men nu är han juh ett par size större, och då går det inte. rolleyes.gif
pejori
ha!!! misstänkte att ni herrar kokade ihop nått mot "damerna" i familjen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
konstigt att killar alltid glömmer tid och rum, när dom träffas laugh.gif laugh.gif laugh.gif
döp honom till devil då...det är en häst det wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 19-02-2006, 21:28)
Måste väl kanske tillägga att det inte va´meningen att ge nån skrämselhicka rolleyes.gif Men tiden bara flyyyyter iväg och varje gång jag gick mot datorn så började "Lillen" att gråta sad.gif och då kunde jag juh inte bara låta honom sitta där alldeles ensam. Om det hade vart en normal storlek på katten så hade han kunnat ligga i knät medans jag sitter vid datorn, men nu är han juh ett par size större, och då går det inte. rolleyes.gif

så tänker en sann djurvän wub.gif wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Felix matte @ 19-02-2006, 21:15)

Och här är han, i alldeles egen hög person, fast jag har vart smått krypande i helgen rolleyes.gif "Lillen" känner sig inte så välkommen av husets små fyrbenta damer, så han har vart lite lessen, då är det skönt att få krypa upp i "pappas" armar och bara gosa järnet. En helt underbar kurrmaskin som äter värre än en häst! blink.gif Och skiter därefter gör han naturligtvis biggrin.gif

Jamen då gissade jag ju rätt.
Tur hade han som fick komma till dej. wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 19-02-2006, 21:28)
ha!!! misstänkte att ni herrar kokade ihop nått mot "damerna" i familjen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
konstigt att killar alltid glömmer tid och rum, när dom träffas laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ingen dum idé, men lillan är nog mera inne på Nalle. När han kommer smygande i sängen och först lite försiktigt kommer med en jättetass och lägger på halsen, sen smyger han upp hela huvet och bara kurrar och kurrar. Han kramas som en riktig liten nallebjörn. wub.gif
pejori
mmmm...dom är härliga dom små liven, även när dom är av megasize smile.gif
netaave
CITAT (Reserv @ 19-02-2006, 21:31)
CITAT (pejori @ 19-02-2006, 21:28)
ha!!! misstänkte att ni herrar kokade ihop nått mot "damerna" i familjen laugh.gif  :lol:  :lol:
konstigt att killar alltid glömmer tid och rum, när dom träffas laugh.gif  :lol:  :lol:

Ingen dum idé, men lillan är nog mera inne på Nalle. När han kommer smygande i sängen och först lite försiktigt kommer med en jättetass och lägger på halsen, sen smyger han upp hela huvet och bara kurrar och kurrar. Han kramas som en riktig liten nallebjörn. wub.gif

Härligt det låter tycker jag fast jag inte är någon kattmänniska.
Mysigt med en levande nalle för lissjäntan din.
Kan du inte fotografera honom? Och visa här förstås.
Reserv
Jag ska verkligen ta mig i kragen och försöka få några bilder på honom och sen återstår det lilla kruxet att få in dom här, men den dagen den sorgen rolleyes.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 19-02-2006, 21:56)
Jag ska verkligen ta mig i kragen och försöka få några bilder på honom och sen återstår det lilla kruxet att få in dom här, men den dagen den sorgen rolleyes.gif

ja men det är inga problem... det kan vi hjälpa dej med.... biggrin.gif
Reserv
CITAT (yenny @ 19-02-2006, 22:01)

Jag hojtar till då när datorn är full med bilder som jag inte har en aning om hur man vare sig förminskar eller flyttar runt rolleyes.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 19-02-2006, 22:02)
CITAT (yenny @ 19-02-2006, 22:01)

Jag hojtar till då när datorn är full med bilder som jag inte har en aning om hur man vare sig förminskar eller flyttar runt rolleyes.gif

japp det tycker jag att du skall göra wub.gif
Reserv
Nu ska jag hämta grannbarn i Sundsvall, syns i morron flickor wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 19-02-2006, 22:14)

Kör försiktigt wub.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 19-02-2006, 22:14)

ha det gott!
Och ta det lugnt på vägen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon