Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
pejori
Fialotta
CITAT (yenny @ 13-04-2006, 18:32)
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 19:31)

laugh.gif  :lol:  :lol: Vi håller det hemligt...nää...vi står för de wub.gif

Ja annars måste vi börja radera nu för fullt tongue.gif laugh.gif

Det skiter vi i va laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 13-04-2006, 19:32)

Uppe på benen min rosenknopp? wub.gif
Fialotta
CITAT (pejori @ 13-04-2006, 18:32)

Men gumman...hur mår du...vi är oroliga för dig nu wub.gif wub.gif wub.gif
yenny
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 19:36)
CITAT (yenny @ 13-04-2006, 18:32)
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 19:31)

laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif Vi håller det hemligt...nää...vi står för de wub.gif

Ja annars måste vi börja radera nu för fullt tongue.gif laugh.gif

Det skiter vi i va laugh.gif laugh.gif laugh.gif

japp.. det gör vi tongue.gif
yenny
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 19:37)
CITAT (pejori @ 13-04-2006, 18:32)

Men gumman...hur mår du...vi är oroliga för dig nu wub.gif wub.gif wub.gif

Jasså... du är här och spanar biggrin.gif Hur är det med dej?
pejori
skit sad.gif
yenny
CITAT (pejori @ 13-04-2006, 19:42)
skit sad.gif

Usch då din stackare.

Hoppas det vänder snart!
Reserv
CITAT (pejori @ 13-04-2006, 19:42)
skit sad.gif

Tycker om dig ändå rolleyes.gif wub.gif
pejori
tack raring smile.gif
nu är det sängen igen unsure.gif
Eva i Skåne
Du får skynda dig att bli frisk Pejori!

Du ser väl så tamt här blivit. Reserv är rent deppig. Tror inte ens han vill ha besök av några andra spånhäxor när inte du kan komma. biggrin.gif
Fialotta
CITAT (Eva i Skåne @ 13-04-2006, 18:52)

Du ser väl så tamt här blivit. Reserv är rent deppig. Tror inte ens han vill ha besök av några andra spånhäxor när inte du kan komma. biggrin.gif

Tror inte jag heller...jag blev deppig av att pejjan blev sjuk sad.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 20:03)

Du ser väl så tamt här blivit. Reserv är rent deppig. Tror inte ens han vill ha besök av några andra spånhäxor när inte du kan komma.  :D

Hoppas medicinen hjälper snart, stackars min lilla rosenknopp wub.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 19:17)
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 20:03)

Du ser väl så tamt här blivit. Reserv är rent deppig. Tror inte ens han vill ha besök av några andra spånhäxor när inte du kan komma.  biggrin.gif

Hoppas medicinen hjälper snart, stackars min lilla rosenknopp wub.gif

Va gulligt när du kallar henne rosenknopp...tror hon frisknar till av bara det ordet smile.gif
AnitaO
Hej på er!
Äntligen framme på blåkulla rolleyes.gif tongue.gif
Middagen är snart klar.
Saknar några häxor här ... fick ni inte igång kvasten eller? laugh.gif

yenny
Inte jag i alla fall... fastnade i tv soffan laugh.gif laugh.gif
storm
åja kvasten är laddad kommer snart, biggrin.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 20:18)
Va gulligt när du kallar henne rosenknopp...tror hon frisknar till av bara det ordet smile.gif

Klart hon är min lilla rosenknopp rolleyes.gif , jag väntar ju på att hon ska ska slå ut i full blom rolleyes.gif fast nu va´det juh bacilluskerna som blommade först sad.gif Attans osis wub.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 19:34)

Klart hon är min lilla rosenknopp rolleyes.gif , jag väntar ju på att hon ska ska slå ut i full blom rolleyes.gif fast nu va´det juh bacilluskerna som blommade först sad.gif Attans osis wub.gif

Men lung i bussen dom går över...och sen är allt som vanligt...ge henne lite tid bara...hon ger sig inte din roenknopp smile.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 13-04-2006, 20:51)
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 19:34)

Men lung i bussen dom går över...och sen är allt som vanligt...ge henne lite tid bara...hon ger sig inte din roenknopp smile.gif

jag får väl tröstäta lite smörgåstårta och chokladtårta under tiden rolleyes.gif tongue.gif
Snöflinga
Vilse i pannkakan, har tappat orienteringen blink.gif Flyger just nu över Norska höglandet ... tror jag sad.gif Var fasiken ligger Blåkulla, trodde det var hos Reserv wub.gif
Reserv
CITAT (Snöflinga @ 13-04-2006, 21:48)
Vilse i pannkakan, har tappat orienteringen blink.gif Flyger just nu över Norska höglandet ... tror jag sad.gif Var fasiken ligger Blåkulla, trodde det var hos Reserv wub.gif

Fel håll, men gumsekullen kanske duger bra ändå tongue.gif jag tänkte.....kulle som kulle laugh.gif laugh.gif
Reserv
Själv känner jag mig minst sagt vilse i pannkakan blink.gif fast kan man annat med huvet under armen rolleyes.gif Försöker få till ett album, men bilderna är för stora mad.gif och inte går dom att vika ihop heller rolleyes.gif Det enda jag lyckades få till va två tomma album som står April2006, hur det nu vart två!!! blink.gif wacko.gif . Jag får försöka hålla huvet på plats i morron och se om jag kan förminska skiten biggrin.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 22:02)
Själv känner jag mig minst sagt vilse i pannkakan blink.gif fast kan man annat med huvet under armen rolleyes.gif Försöker få till ett album, men bilderna är för stora mad.gif och inte går dom att vika ihop heller rolleyes.gif Det enda jag lyckades få till va två tomma album som står April2006, hur det nu vart två!!! blink.gif wacko.gif . Jag får försöka hålla huvet på plats i morron och se om jag kan förminska skiten biggrin.gif

Å spännande, bilder på gång biggrin.gif
Reserv
CITAT (yenny @ 13-04-2006, 22:04)
Själv känner jag mig minst sagt vilse i pannkakan blink.gif fast kan man annat med huvet under armen rolleyes.gif Försöker få till ett album, men bilderna är för stora mad.gif och inte går dom att vika ihop heller rolleyes.gif Det enda jag lyckades få till va två tomma album som står April2006, hur det nu vart två!!! blink.gif  :wacko: . Jag får försöka hålla huvet på plats i morron och se om jag kan förminska skiten biggrin.gif

Jag tänkte mig lite Krukväxter och sista skoterfärden rolleyes.gif Innan olyckan laugh.gif laugh.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 22:05)
CITAT (yenny @ 13-04-2006, 22:04)
Själv känner jag mig minst sagt vilse i pannkakan blink.gif fast kan man annat med huvet under armen rolleyes.gif Försöker få till ett album, men bilderna är för stora mad.gif och inte går dom att vika ihop heller rolleyes.gif Det enda jag lyckades få till va två tomma album som står April2006, hur det nu vart två!!! blink.gif  wacko.gif . Jag får försöka hålla huvet på plats i morron och se om jag kan förminska skiten biggrin.gif

Jag tänkte mig lite Krukväxter och sista skoterfärden rolleyes.gif Innan olyckan laugh.gif laugh.gif

och glöm inte det stora aset och kattbilder vill vi också se wub.gif
Snöflinga
Får göra en rallysväng och styr nu mot gumsekullen ... kallt om bena wub.gif
Lady Hamilton
laugh.gif JA! Det stora aset har vi ju fått höra så mycket om rolleyes.gif Så det vore kul att få se hur hon/han ser ut.................
Reserv
CITAT (Snöflinga @ 13-04-2006, 22:09)
Får göra en rallysväng och styr nu mot gumsekullen ... kallt om bena wub.gif

Tror jag det att det drar kallt, 1 plusgrad och det har blåst småspik hela dan här. rolleyes.gif
*Felix matte*

Det där är bara bortförklaringar... Paint... minska bilderna där.
Vi har väntat länge nog på att få se dina tongue.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 13-04-2006, 22:13)
Vi har väntat länge nog på att få se dina tongue.gif

Men visst är det bra bortförklaringar? rolleyes.gif biggrin.gif biggrin.gif Jag får be nån komma och fota "det stora aset" som för övrigt heter Fanny och är en tik. jag har haft nog bestyr att få hit bilder som andra tagit och få in dom i nåt slags system på datorn unsure.gif Att det skulle va´så jädra krångligt at få ur dom igen, det trodde jag aldrig biggrin.gif Dataguru är jag då rakt inte laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 22:17)

Vi har väntat länge nog på att få se dina  :P

Men visst är det bra bortförklaringar? rolleyes.gif biggrin.gif biggrin.gif Jag får be nån komma och fota "det stora aset" som för övrigt heter Fanny och är en tik. jag har haft nog bestyr att få hit bilder som andra tagit och få in dom i nåt slags system på datorn unsure.gif Att det skulle va´så jädra krångligt at få ur dom igen, det trodde jag aldrig biggrin.gif Dataguru är jag då rakt inte laugh.gif laugh.gif

Oooops!!! Hade missat men ser nu att du har fixat album. (jag fick be om hjälp av Ingemar)
Då dröjer det säkert inte länge förrän vi får se bilder på både aset och dig tongue.gif biggrin.gif wub.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 13-04-2006, 22:32)

Vi har väntat länge nog på att få se dina  tongue.gif

Oooops!!! Hade missat men ser nu att du har fixat album. (jag fick be om hjälp av Ingemar)
Då dröjer det säkert inte länge förrän vi får se bilder på både aset och dig tongue.gif biggrin.gif wub.gif

Aset ja, mig..... unsure.gif njae, inte än, sen kanske rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 22:34)
CITAT (Felix matte @ 13-04-2006, 22:32)

Vi har väntat länge nog på att få se dina  tongue.gif

Inte va blyg nu... Inte låta sörlänningarna få vatten på sin kvarn.
Du vet det där om att vi alla (Norrlänningar) är sååå tystlåtna och fåordiga laugh.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 13-04-2006, 22:36)
Du vet det där om att vi alla (Norrlänningar) är sååå tystlåtna och fåordiga laugh.gif

Fåordiga är vi väl inte, varken du eller jag, men sävliga och vill kanske hålla oss lite på vår ringhörna, inte du då kanske rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 22:34)

Bröllopsbilder kanske? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 13-04-2006, 22:39)
CITAT (Felix matte @ 13-04-2006, 22:36)

Fåordiga är vi väl inte, varken du eller jag, men sävliga och vill kanske hålla oss lite på vår ringhörna, inte du då kanske rolleyes.gif

Tja.. vet väl inte om jag tillåter mej tryckas in i någon hörna mad.gif laugh.gif
Har ju make som sparrar ständigt och inte tillåter att jag backar. tongue.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (AnitaGg @ 13-04-2006, 20:20)
Hej på er!
Äntligen framme på blåkulla rolleyes.gif tongue.gif
Middagen är snart klar.
Saknar några häxor här ... fick ni inte igång kvasten eller? laugh.gif

Jesus Anita, vi skulle till Reserv, inte till Blåkulla ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 13-04-2006, 22:47)
Hej på er!
Äntligen framme på blåkulla  :rolleyes:  :P
Middagen är snart klar.
Saknar några häxor här ... fick ni inte igång kvasten eller?  :lol:

Jesus Anita, vi skulle till Reserv, inte till Blåkulla ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif

Svikare där mad.gif då blir det mer tårta för mig rolleyes.gif
Eva i Skåne
Hallåååå ååå åå

Jag har tappat orienteringen. Det är så kallt och jag är bara i norra småland eller nåt. Kommer nog inte fram förrän påsken är över, känns det som unsure.gif
och då är det för sent att vara påskkäring, så jag tror jag får försöka ta mig åt Skåne igen.

Tyvärr Reserv huh.gif En annan påsk kanske laugh.gif
*Felix matte*
Hej på er!
Äntligen framme på blåkulla  :rolleyes:  :P
Middagen är snart klar.
Saknar några häxor här ... fick ni inte igång kvasten eller?  :lol:

Hon glömde kompassen hemma laugh.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 13-04-2006, 22:50)
Hallåååå ååå åå

Jag har tappat orienteringen. Det är så kallt och jag är bara i norra småland eller nåt. Kommer nog inte fram förrän påsken är över, känns det som unsure.gif
och då är det för sent att vara påskkäring, så jag tror jag får försöka ta mig åt Skåne igen.

Tyvärr Reserv huh.gif En annan påsk kanske laugh.gif

Jaa rolleyes.gif det är det jag säger, fruntimmer går aldrig att lita på tongue.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (Felix matte @ 13-04-2006, 22:50)
Hej på er!
Äntligen framme på blåkulla  rolleyes.gif  tongue.gif
Middagen är snart klar.
Saknar några häxor här ... fick ni inte igång kvasten eller?  laugh.gif

Hon glömde kompassen hemma laugh.gif

Ja nån satelitnavigering har hon nog inte i allafall laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Eva i Skåne
Det hade kanske gått bättre om vi flugit ihopa som jag tänkt från början Birgitta unsure.gif
Biggan_
CITAT (Eva i Skåne @ 13-04-2006, 22:55)
Det hade kanske gått bättre om vi flugit ihopa som jag tänkt från början Birgitta unsure.gif

Nähä du! Då hade vi kommit fel allihopa kanske laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Eva i Skåne
Jaja, men det verkar inte ha gått bättre nu. Alla har visst flugit bort sig unsure.gif biggrin.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 13-04-2006, 22:59)
Jaja, men det verkar inte ha gått bättre nu. Alla har visst flugit bort sig unsure.gif biggrin.gif

Just det och lämnar mig här alldeles solokvist sad.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (Eva i Skåne @ 13-04-2006, 22:59)

Jag har inte startat ännu! ohmy.gif laugh.gif
Eva i Skåne
Skärtorsdagen är snart slut. Då får du flygförbud till nästa påsk! biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Eva i Skåne @ 13-04-2006, 23:02)
Skärtorsdagen är snart slut. Då får du flygförbud till nästa påsk! biggrin.gif

Jag har 55 minuter på mej! biggrin.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon