Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
Kathy
CITAT (AnitaGg @ 11-04-2006, 20:19)
Prova fibromassage nån gång.
Det är himmelskt wub.gif rolleyes.gif

Vad är det? unsure.gif
Kathy
CITAT (Scrollan @ 11-04-2006, 20:20)
CITAT (AnitaGg @ 11-04-2006, 20:19)
Prova fibromassage nån gång.
Det är himmelskt  :wub:  :rolleyes:

Vad är det? unsure.gif

Hittade den här sidan på nätet.
Det låter verkligen något som jag ska testa. wub.gif
AnitaO
Det är en mycket mjuk massage, som inte skall stimulera någon smärtpunkt i samband med behandlingen.
Massagen utföres med speciell massagekräm, mycket värme som gör det lättare att slappna av.
Reserv
Är det nån större skilnad på Aloe vera heat lotion och den där massagekrämen? Heat lotionen blir vekligen het, det gäller juh bara att ha nån som kan massera krämen också, om man har ont där man inte kommer åt. wub.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 20:56)
Är det nån större skilnad på Aloe vera heat lotion och den där massagekrämen? Heat lotionen blir vekligen het, det gäller juh bara att ha nån som kan massera krämen också, om man har ont där man inte kommer åt. wub.gif

Det vet jag faktiskt inte om det är nån skillnad.
Men fibromassage är oerhört mjuk. Bara väldigt lätt beröring.
Värmen kommer inte från krämen.
Man får värmedynor på sig under massagen wub.gif rolleyes.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 11-04-2006, 20:58)
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 20:56)
Är det nån större skilnad på Aloe vera heat lotion och den där massagekrämen? Heat lotionen blir vekligen het, det gäller juh bara att ha nån som kan massera  krämen också, om man har ont där man inte kommer åt. wub.gif

Det vet jag faktiskt inte om det är nån skillnad.
Men fibromassage är oerhört mjuk. Bara väldigt lätt beröring.
Värmen kommer inte från krämen.
Man får värmedynor på sig under massagen wub.gif rolleyes.gif

Aha, men då va´det juh en stor skilnad wub.gif
Kathy
Är du duktig på att massera, Reserv?
Reserv
CITAT (Scrollan @ 11-04-2006, 21:03)
Är du duktig på att massera, Reserv?

Som gammal tränare i innebandy och handboll så kan man väl dom grundläggande stegen i alla fall rolleyes.gif
Eva i Skåne
Hmm. Det är skillnad på massage och massage minsann rolleyes.gif

En massage av axlar och nacke är bara helt ljuvlig rolleyes.gif wub.gif men när nån ska på och knåda mitt onda ryggslut är det långt ifrån nån njutning wink.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2006, 21:21)
Hmm. Det är skillnad på massage och massage minsann rolleyes.gif

En massage av axlar och nacke är bara helt ljuvlig rolleyes.gif wub.gif men när nån ska på och knåda mitt onda ryggslut är det långt ifrån nån njutning wink.gif

Jag är ingen brutal kotknackare blink.gif Jag är så mjuk i mina rörelser som det krävs för varje tillfälle wink.gif wub.gif
Eva i Skåne
Det låter.... behagligt wub.gif

Synd att du är så långt borta biggrin.gif rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2006, 21:27)
Det låter.... behagligt wub.gif

Synd att du är så långt borta biggrin.gif rolleyes.gif

Skulle inte du ta kvasten med dom andra? rolleyes.gif Vi kan juh testa en "mjukmassage" då wub.gif
Eva i Skåne
Nu sitter jag och rodnar sleep.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2006, 21:31)
Nu sitter jag och rodnar sleep.gif

Då undrar jag va´Pejori gör då blink.gif rolleyes.gif tongue.gif
Eva i Skåne
Hon behöver ju inte rodna om jag blir masserad. Möjligen att hon vill klösa ögonen ur mig biggrin.gif blink.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2006, 21:37)
Hon behöver ju inte rodna om jag blir masserad. Möjligen att hon vill klösa ögonen ur mig biggrin.gif blink.gif

blink.gif unsure.gif Och varför skulle du rodna över alldeles vanlig massage? unsure.gif huh.gif Jag trodde att det va´lite mera åt intimhållet rolleyes.gif tongue.gif
AnitaO
När katten är borta .... rolleyes.gif laugh.gif
Nu ska jag sova gott folk.
Orkar inte ens leta fram godnattråden .... wub.gif
Eva i Skåne
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 21:39)
Hon behöver ju inte rodna om jag blir masserad. Möjligen att hon vill klösa ögonen ur mig  :D  :blink:

blink.gif unsure.gif Och varför skulle du rodna över alldeles vanlig massage? unsure.gif huh.gif Jag trodde att det va´lite mera åt intimhållet rolleyes.gif tongue.gif

Jaså sad.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Eva i Skåne
CITAT (AnitaGg @ 11-04-2006, 21:39)
När katten är borta .... rolleyes.gif laugh.gif
Orkar inte ens leta fram godnattråden .... wub.gif

Du vet väl Anita, att jag bara håller honom i form medan Pejori är borta smile.gif
När hon väl kommer kan jag lugnt gå och lägga mig.
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2006, 21:40)
CITAT (Reserv @ 11-04-2006, 21:39)
Hon behöver ju inte rodna om jag blir masserad. Möjligen att hon vill klösa ögonen ur mig  biggrin.gif  blink.gif

Jaså sad.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Och va´är det som va´en besvikelse? Helt vanliga massagen eller intimvarianten? rolleyes.gif
Eva i Skåne
Svårt att svara på om det skulle bli en besvikelse när jag inte provat men varför skulle det bli det när du säger att du är kunnig biggrin.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2006, 21:45)
Svårt att svara på om det skulle bli en besvikelse när jag inte provat men varför skulle det bli det när du säger att du är kunnig biggrin.gif

Ingen som klagat hitintills i alla fall rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2006, 21:41)
När katten är borta ....  :rolleyes:  :lol:
Orkar inte ens leta fram godnattråden ....  :wub:

Du vet väl Anita, att jag bara håller honom i form medan Pejori är borta smile.gif

Smörjmedel laugh.gif
NU ska jag gå och lägga mig.
Skulle bara röka lite först rolleyes.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 11-04-2006, 21:49)
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2006, 21:41)
När katten är borta ....  rolleyes.gif  laugh.gif
Orkar inte ens leta fram godnattråden ....  wub.gif

Smörjmedel laugh.gif
NU ska jag gå och lägga mig.
Skulle bara röka lite först rolleyes.gif

Natti natti Anita wub.gif
Eva i Skåne
Oj oj Reserv, det är trögt i svammeltråden när inte Pejori är här.

Jag har smort tillräckligt för ikväll, tror jag. Hoppas du snart får sällskap av damen smile.gif
Reserv
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2006, 22:20)
Oj oj Reserv, det är trögt i svammeltråden när inte Pejori är här.

Jag har smort tillräckligt för ikväll, tror jag. Hoppas du snart får sällskap av damen smile.gif

Äh, jag gör dig sällskap till sängs ja, om det går för sig rolleyes.gif Känner mig rätt så sleten just nu, en hård dag det här tongue.gif wub.gif
yenny
Jaha ja.. här pep alla iväg när man kom hem från jobbet. biggrin.gif wub.gif
Farbror Blå
Inte alla då kanske men... laugh.gif
Biggan_
Här är en till som precis kommit hem från jobbet. Helt utschasad är man wacko.gif
Kathy
........och jag är här. Håller på att varva ner.
Biggan_
CITAT (Scrollan @ 11-04-2006, 23:31)
........och jag är här. Håller på att varva ner.

Jo, det är mysigt att sitta och läsa igenom trådarna när man kommer hem smile.gif
Snöflinga
Också här efter dags och kvällsaktiviteter rolleyes.gif Tog ett tag att läsa igenom vad här timat ...... Du måste kurera dig Reserv, på ett eller annat sätt måste du vara alert inför kommande prövningar och förlustelser wub.gif

Sedan måste jag bara säga hjärteligen välkommen till Farbror Blå .... skall vi hämta opp dej i flygande fläng innan vi landar hos Reserven, gör vi så gärna... har en känsla av att det skulle vara uppskattat wub.gif wub.gif
Reserv
Är det bara o gomorrontråden alla är så pigga och glada? vart är alla svamlare? Själv har jag gjort en smörgåstårta här på morron rolleyes.gif Synd bara att den är beställd, annars hade man haft nåt gott till kvällen huh.gif
Kathy
CITAT (Reserv @ 12-04-2006, 08:13)
Är det bara o gomorrontråden alla är så pigga och glada? vart är alla svamlare? Själv har jag gjort en smörgåstårta här på morron rolleyes.gif Synd bara att den är beställd, annars hade man haft nåt gott till kvällen huh.gif

*vink, vink*...jag är vaken. wink.gif
Får man provsmaka smörgåstårtan? wub.gif
Reserv
CITAT (Scrollan @ 12-04-2006, 08:22)

*vink, vink*...jag är vaken. wink.gif
Får man provsmaka smörgåstårtan? wub.gif

Hmmm, inte ens jag får mad.gif Projektet brukar åta sig lite beställningar, och eftersom det är jag som är förste tårtmakare så fick jag hem allt arbete nu biggrin.gif jag har juh inget recept att gå efter, och säga till ungdomar att dom ska höfta blink.gif näe, det törs jag inte rolleyes.gif
Gillan

WOW! Du verkar inte ha tummen mitt i näven precis
när det gäller att fixa till nåt gott wub.gif , men du skulle
naturligtvis behållt den för dig själv. Du behöver säkert nåt
att frossa i.

Nog skulle jag kunna svamla lite grann nu ett tag, men jag
vet ju inte vad jag skulle svamla om sleep.gif , och då blir det lite
svårt. wub.gif

Men svamla på du så hänger jag på. Håller på och fixar
frukost samtidigt
Reserv
Kanske svänger ihop en ny smörgåstårta till helgen, det ryktas juh om att det kommer surra i luften då när kvastgummorna kommer rolleyes.gif Och för dom som inte gillar smörgåstårta, så slänger jag ihop en chokladtårta rolleyes.gif wub.gif
Kathy
CITAT (Reserv @ 12-04-2006, 08:28)
.......så slänger jag ihop en chokladtårta rolleyes.gif wub.gif

Mums. tongue.gif
Reserv
CITAT (Scrollan @ 12-04-2006, 08:30)
CITAT (Reserv @ 12-04-2006, 08:28)
.......så slänger jag ihop en chokladtårta rolleyes.gif  :wub:

Mums. tongue.gif

Jag hade juh tänkt mig en jordgubbstårta först, men tyvärr så tog jordgubbarna slut rolleyes.gif tongue.gif
Kathy
Ujuj, vad jag var trött imorse då klockan ringde....
Håller som bäst på att springa upp och ner i tvättstugan nu, samtidigt som jag håller lite koll på odla. Ska sen göra klart det sista på inlämningsuppgiften jag har i matte och därefter åka förbi skolan och lämna in den strax innan jag börjar jobba kl 11. *Puh*...
Kathy
CITAT (Reserv @ 12-04-2006, 08:31)
Jag hade juh tänkt mig en jordgubbstårta först, men tyvärr så tog jordgubbarna slut rolleyes.gif tongue.gif

Va??? Har du ett jordgubbsmonster hos dig??? ohmy.gif
Reserv
CITAT (Scrollan @ 12-04-2006, 08:32)
Ujuj, vad jag var trött imorse då klockan ringde....
Håller som bäst på att springa upp och ner i tvättstugan nu, samtidigt som jag håller lite koll på odla. Ska sen göra klart det sista på inlämningsuppgiften jag har i matte och därefter åka förbi skolan och lämna in den strax innan jag börjar jobba kl 11. *Puh*...

Du har fullt upp hör jag biggrin.gif Glöm inte att andas mellan varven också wub.gif
Gillan
Jag hänger nog på smörgåstårtan jag wub.gif
Här är vi smörgåstårte-älskare hela familjen.
Till och med barna, när de var små, föredrog det
framför vanlig tårta.

Vad tycks om min nya avatar? Visst är den vårlik wub.gif
( fast snön vräker ner just nu sad.gif )
Kathy
CITAT (Reserv @ 12-04-2006, 08:33)
Du har fullt upp hör jag biggrin.gif Glöm inte att andas mellan varven också wub.gif

Jag andas....jag a n d a s ...... laugh.gif
Reserv
CITAT (Evgeni @ 12-04-2006, 08:34)
Jag hänger nog på smörgåstårtan jag wub.gif
Här är vi smörgåstårte-älskare hela familjen.
Till och med barna, när de var små, föredrog det
framför vanlig tårta.

Jag reagerade på att fjärillarna va´lite småkära ja rolleyes.gif , joo, den är fin, men den är juh inte du unsure.gif Man är juh van skridskorna nu tongue.gif
Kathy
CITAT (Evgeni @ 12-04-2006, 08:34)

......."Fjäril vinga syns på Haga".....*nynnar*.....
AnitaO
Och vart försvann alla jordgubbar? ohmy.gif rolleyes.gif
Jag har mina aningar ... men jag säger inget tror jag .... *hmpf* biggrin.gif
Kathy
Nu ska jag ner till tvätten igen......I*ll be back..... wink.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 12-04-2006, 08:37)
Och vart försvann alla jordgubbar? ohmy.gif rolleyes.gif
Jag har mina aningar ... men jag säger inget tror jag .... *hmpf* biggrin.gif

Hur rolleyes.gif kunde du gissa det? tongue.gif
AnitaO
Usch, jag blir så förvirrad när folk byter avatarer rolleyes.gif tongue.gif
Fast den var fin smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon