Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
AnitaO
Dutti Scrolla smile.gif
ullislerum
Vet ni att i förrgår kände jag att NEJ nu får det va nog!! Det har varit struligt på mitt jobb en längre tid och jag satte stopp och tog kompledigt! rolleyes.gif
Så idag är jag ledig, en hel dag för mej och min trädgård!! wub.gif
Reserv
Nu mina damer har gubben äntligen fått ändan ur vagnen, albumet är igång och bilder kommer ramla in efterhand som dom knäpps, märks väl aldrig va´jag har för favoritkrukväxt va`? rolleyes.gif
Hannele
CITAT (Felix matte @ 01-06-2006, 00:21)
sedan gjorde vi några avstickare...bl.a råkade vi hamna i Finland ohmy.gif tongue.gif laugh.gif

Så avundsjuk. ohmy.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 09:51)
Nu mina damer har gubben äntligen fått ändan ur vagnen, albumet är igång och bilder kommer ramla in efterhand som dom knäpps, märks väl aldrig va´jag har för favoritkrukväxt va`? rolleyes.gif

Oh, så roligt att du har fått ändan ur vagnen! ohmy.gif laugh.gif
Fina bilder du har tagit! Men jag har en liten önskan, en bild på "det stora aset", snääääla *tigger o ber*

Den här tycker jag bara är för gullig!

Ha en bra dag alla svamlare!

biggrin.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 01-06-2006, 14:17)
Men jag har en liten önskan, en bild på "det stora aset", snääääla *tigger o ber*

Nu har jag inte donnan hemma för tillfället.....hon är utlånad på obestämd tid, men när hon är hit på hembesök så ska jag passa på att få nån bild rolleyes.gif
Biggan_
Tack! wub.gif
AnitaO
*stoppar kattungen på bild nummer 5 omärkligt i fickan* laugh.gif rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Birgitta P @ 01-06-2006, 15:17)
Oh, så roligt att du har fått ändan ur vagnen! ohmy.gif laugh.gif
Fina bilder du har tagit! Men jag har en liten önskan, en bild på "det stora aset", snääääla *tigger o ber*

Det finns många bildönskningar vi kan ställa till Reserv tycker jag! biggrin.gif Han ligger ju lite efter med kalendern om man säger så..... wub.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-06-2006, 18:56)
Oh, så roligt att du har fått ändan ur vagnen!  :o  :lol:

Det finns många bildönskningar vi kan ställa till Reserv tycker jag! biggrin.gif Han ligger ju lite efter med kalendern om man säger så..... wub.gif laugh.gif

Hrmm, jag trodde kalendern´va´nerlagd rolleyes.gif unsure.gif blink.gif Nä nä nä, blir inget av med det inte tongue.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 20:01)
Oh, så roligt att du har fått ändan ur vagnen!  ohmy.gif  laugh.gif

Hrmm, jag trodde kalendern´va´nerlagd rolleyes.gif unsure.gif blink.gif Nä nä nä, blir inget av med det inte tongue.gif

Det får vi allt se! tongue.gif Vi måste ju starta en ny i sommar naturligtvis, det är ju nytt år!
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-06-2006, 19:25)
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 20:01)
Oh, så roligt att du har fått ändan ur vagnen!  ohmy.gif  laugh.gif

Det får vi allt se! tongue.gif Vi måste ju starta en ny i sommar naturligtvis, det är ju nytt år!

Akta så jag inte gör det jag sagt tongue.gif Min fantasirikedom är obegränsad rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 20:34)

Akta så jag inte gör det jag sagt tongue.gif Min fantasirikedom är obegränsad rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Det är ju det jag hoppas på! rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-06-2006, 19:48)
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 20:34)

Det är ju det jag hoppas på! rolleyes.gif
Sa prästfrun och rodna tongue.gif biggrin.gif
yenny
CITAT (Scrollan @ 01-06-2006, 08:04)
Idag ska jag till landet - dock inte samma land som Felix matte. tongue.gif biggrin.gif
Är glad - fick VG i matten jag pluggade i våras. wub.gif

Grattis! va kul att det gick så bra smile.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 09:51)

Va kul att det äntligen blev av biggrin.gif

Jag vill också se aset biggrin.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 19:51)
Sa prästfrun och rodna tongue.gif  :D

Ha ,ha, den prästfrun rodnar inte i första taget tror jag! biggrin.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 01-06-2006, 22:31)
Sa prästfrun och rodna tongue.gif  biggrin.gif

Ha ,ha, den prästfrun rodnar inte i första taget tror jag! biggrin.gif laugh.gif

Näe, hon är nog fräckare i käften än många av oss, men så är det väl därför jag gillar henne så skarpt också wub.gif rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 22:33)

Näe, hon är nog fräckare i käften än många av oss, men så är det väl därför jag gillar henne så skarpt också wub.gif rolleyes.gif

Ja, du är kanske lite bisarr? ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Bara skoja lite wub.gif
Biggan_
CITAT (AnitaGg @ 01-06-2006, 16:12)
*stoppar kattungen på bild nummer 5 omärkligt i fickan* laugh.gif rolleyes.gif

Den stolte fadern är ju också grann! biggrin.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 01-06-2006, 22:35)
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 22:33)

Ja, du är kanske lite bisarr? ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Bara skoja lite wub.gif

En söt, ärtig, fräck tjej.......vem skulle kunna motstå en sån? Man bara inte kan låta bli att gilla henne wub.gif rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 23:33)

Nämen vad säger ni?! ohmy.gif Skulle JAG vara fräck? Det var det värsta jag hört! Det känner jag inte till! ohmy.gif ohmy.gif
Och se så sött jag kan rodna!! wub.gif wub.gif wub.gif rolleyes.gif laugh.gif
Leia
Så roligt att se ditt album reserv! wub.gif
Fina bilder, söööööta katter! wub.gif wub.gif wub.gif

Men jag håller med Både Biggan och Magdis vad det gäller önskemål om bilder!!!! laugh.gif laugh.gif tongue.gif
Berith
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 14:23)
Men jag har en liten önskan, en bild på "det stora aset", snääääla *tigger o ber*

Nu har jag inte donnan hemma för tillfället.....hon är utlånad på obestämd tid, men när hon är hit på hembesök så ska jag passa på att få nån bild rolleyes.gif

Åh så skönt att höra, hoppas hon hamnat hos några som verkligen tycker om henne.
Reserv
CITAT (Berith @ 02-06-2006, 06:51)
CITAT (Reserv @ 01-06-2006, 14:23)

Åh så skönt att höra, hoppas hon hamnat hos några som verkligen tycker om henne.

Åh va´glad jag blir att du är så mån om henne wub.gif Självklart så är hon hos såna som älskar henne lika mycket som jag gör, visserligen så tycker dom att hon kan va´en "pain in the ass" tongue.gif men hon kan charma vem som helst ändå wub.gif
Gillan
Oj,oj,oj! Så fick man lite " haveri " då, som i slutänden
visade sig vara så enkelt som att byta nätverkskort laugh.gif

Jättegrattis till albumet Reserv wub.gif
Jättefina bilder. Sååå söta kattungar. Och vilken vacker och
stolt kattpappa wub.gif

Jag säger naturligtvis som flera andra; gärna lite
bilder på det älskade aset laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Evgeni @ 02-06-2006, 07:28)
Oj,oj,oj! Så fick man lite " haveri " då, som i slutänden
visade sig vara så enkelt som att byta nätverkskort laugh.gif

Jättegrattis till albumet Reserv wub.gif
Jättefina bilder. Sååå söta kattungar. Och vilken vacker och
stolt kattpappa wub.gif

Jag säger naturligtvis som flera andra; gärna lite
bilder på det älskade aset laugh.gif laugh.gif

Tackar, jag lovar att försöka skynda på bildtagningen.....fast ska man ha henne att stå still får man väl binda na vid ett träd tongue.gif
*Felix matte*
Så söta små kissemissar wub.gif
och vackra blommor smile.gif
Fialotta
Heeeej alla svamlare...i dag kom solen tillbaks...välkommen säger ju jag direkt, den har varit saknad måste jag säga.

Grattis till ditt album Reserv...vilka jättesöta kissemissar...ställer mig i kön för att få se "aset"...väldigt nyfiken är jag allt smile.gif

Slänger på mig kläder nu för att gå ut o klippa gräset o ansa rabatterna...
ha det bäst allihop...vi skrivs *vink* o kram wub.gif
yenny
Oj oj... här har det regnat så länge så gräset har växt mej över huvudet... okej då.. kanske inte så högt... men det är säkert en 1,5dm blink.gif
Men idag är det sol, så här skall klippas (så snart huvudvärken släpper bara)
AnitaO
Och jag köpte 2 luktpioner i går smile.gif
Nu hoppas jag bara att dom blommar redan i år!

Inte mycket annat att svamla om idag rolleyes.gif
Hoppas ni får hänrycka er mycket i helgen och att vädrets makter är vänliga mot er wub.gif
Leia
Själv ska jag snickra staket hela helgen (för den eventulla valpen! wub.gif )

Det har suttit ett sedan vi flyttade in, men det började på sina håll bli dåligt + att vi vill ha ett högre staket.
Jag är redan ganska mör i kroppen efter bortfraktandet av det gamla (använde tydligen muskler jag inte ens visste att jag hade! tongue.gif )
Så efter helgen kommer jag förmodligen inte ens kunna röra mig! biggrin.gif
Magdis
Jag är som en trasa idag, det är det jobbigaste med att jobba natt. Det är inte själva jobbet, eller att vara vaken hela natten som är jobbigt, utan det är efteråt det jobbiga kommer. Kan inte ens tänka ut vad vi ska ha till middag för det står helt still i huvet.
yenny
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 02-06-2006, 15:01)
Jag är som en trasa idag, det är det jobbigaste med att jobba natt. Det är inte själva jobbet, eller att vara vaken hela natten som är jobbigt, utan det är efteråt det jobbiga kommer. Kan inte ens tänka ut vad vi ska ha till middag för det står helt still i huvet.

Jag är verkligen inte avundsjuk på dej.... jag är själv helt slut för att jag jobbade ett så långt pass igår (7-20.30) och då har jag ändå fått sova länge i natt och är dessutom ledig idag.
Reserv
Nu vet jag inte va´som hände riktigt.... unsure.gif blink.gif mitt album är fullt! wacko.gif Det är det väl inte, jag har juh inte satt in hälften av alla bilder som skulle dit.....eller har dom delat ut snikalbum åt mig? unsure.gif Så sorry mina damer, inget as och inga andra önskade bilder rolleyes.gif tongue.gif
Anki på Öland
CITAT (Reserv @ 02-06-2006, 20:41)
Nu vet jag inte va´som hände riktigt.... unsure.gif blink.gif mitt album är fullt! wacko.gif Det är det väl inte, jag har juh inte satt in hälften av alla bilder som skulle dit.....eller har dom delat ut snikalbum åt mig? unsure.gif Så sorry mina damer, inget as och inga andra önskade bilder rolleyes.gif tongue.gif

Det börjar alltid med ett lityet album, så får du be om mera plats - sen kan du sätta in bilder av bara den!
Anki
Reserv
CITAT (Anki på Öland @ 02-06-2006, 20:49)
Nu vet jag inte va´som hände riktigt.... unsure.gif  :blink:  mitt album är fullt! wacko.gif  Det är det väl inte, jag har juh inte satt in hälften av alla bilder som skulle dit.....eller har dom delat ut snikalbum åt mig? unsure.gif  Så sorry mina damer, inget as och inga andra önskade bilder rolleyes.gif  :P

Det börjar alltid med ett lityet album, så får du be om mera plats - sen kan du sätta in bilder av bara den!
Anki

Attans osis då rolleyes.gif nu är det juh helg så då blir det juh inget med dom önskade bilderna tongue.gif Sen återstår det att se hur lång tid det tar innan man får större album unsure.gif rolleyes.gif biggrin.gif
Anki på Öland
CITAT (Reserv @ 02-06-2006, 20:56)
Nu vet jag inte va´som hände riktigt.... unsure.gif  blink.gif  mitt album är fullt! wacko.gif  Det är det väl inte, jag har juh inte satt in hälften av alla bilder som skulle dit.....eller har dom delat ut snikalbum åt mig? unsure.gif  Så sorry mina damer, inget as och inga andra önskade bilder rolleyes.gif  tongue.gif

Anki

Attans osis då rolleyes.gif nu är det juh helg så då blir det juh inget med dom önskade bilderna tongue.gif Sen återstår det att se hur lång tid det tar innan man får större album unsure.gif rolleyes.gif biggrin.gif

Dom jobbar nog på helgen också........ Du skall inte tro du kan smita undan! laugh.gif
Anki
Reserv
CITAT (Anki på Öland @ 02-06-2006, 21:07)
CITAT (Reserv @ 02-06-2006, 20:56)
Nu vet jag inte va´som hände riktigt.... unsure.gif  blink.gif  mitt album är fullt! wacko.gif  Det är det väl inte, jag har juh inte satt in hälften av alla bilder som skulle dit.....eller har dom delat ut snikalbum åt mig? unsure.gif  Så sorry mina damer, inget as och inga andra önskade bilder rolleyes.gif  tongue.gif

Anki

Dom jobbar nog på helgen också........ Du skall inte tro du kan smita undan! laugh.gif
Anki

laugh.gif laugh.gif Det va´juh det jag trodde rolleyes.gif tongue.gif
Magdis
Nejdu Reserv, tro inte du kan smita undan! Det går säkert fort att få mer albumutrymme, det gjorde det för mig iallafall. Nyfiken....har du tagit nåt kort med snablisarna ännu? rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 02-06-2006, 21:17)
Nejdu Reserv, tro inte du kan smita undan! Det går säkert fort att få mer albumutrymme, det gjorde det för mig iallafall. Nyfiken....har du tagit nåt kort med snablisarna ännu? rolleyes.gif

Det va´juh det jag skulle lägga in när jag fick veta att jag hade fullt i albumet rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif .....hade juh kunnat vart så i alla fall tongue.gif
yenny
Godmorgon i svammeltråden biggrin.gif

Idag är här soligt och varmt +18 grader

Igår kväll var jag på relase party.. det var kul!
Brorsan o hans band har nu fått göra sin första skiva wub.gif
Så på Onsdag den 7 juni finns den ute i butikerna
(ja kanske inte överallt, men frågar man efter den så tar dom in den)

Jippi.. jättekul biggrin.gif wub.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 02-06-2006, 22:22)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 02-06-2006, 21:17)
Nejdu Reserv, tro inte du kan smita undan! Det går säkert fort att få mer albumutrymme, det gjorde det för mig iallafall. Nyfiken....har du tagit nåt kort med snablisarna ännu?  :rolleyes:

Det va´juh det jag skulle lägga in när jag fick veta att jag hade fullt i albumet rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif .....hade juh kunnat vart så i alla fall tongue.gif

Jaja...då vet jag att bilden snart kommer in i albumet då! wink.gif

Jag har ÄNTLIGEN orkat göra ett ryck och sätta ut mitt plastväxthus. Nu får vi se hur lång tid det dröjer innan jag orkar bära ut växterna. laugh.gif
Magdis
Skojar lite med maken och lägger utegivaren till hans nya väderstation inne i växthuset! tongue.gif
ullislerum
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-06-2006, 15:39)
Skojar lite med maken och lägger utegivaren till hans nya väderstation inne i växthuset!  :P

ha ha! Det är ett skojigt bus! biggrin.gif

En sommar när vi fortfarande bodde i lägenhet så tyckte vi att det såg fantastiskt varmt och skönt utifrån termometern.. det var bara det att sladden hade åkt in i grannen under oss´s fönster och vi fick hans innetemperatur på vår display... laugh.gif
Reserv
Skojar lite med maken och lägger utegivaren till hans nya väderstation inne i växthuset! tongue.gif

Ordet växthuseffekt har fått en annan innebörd rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 03-06-2006, 22:03)
Skojar lite med maken och lägger utegivaren till hans nya väderstation inne i växthuset!  :P

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 03-06-2006, 21:03)

laugh.gif laugh.gif
Leia
Godmorgon alla!

Hur mår sonen Anita?

För mig väntar en hundutställnings dag i Österbybruk. (som åskådare)

Ha en bra dag alla!
AnitaO
CITAT (Leia @ 04-06-2006, 07:41)
Godmorgon alla!

Hur mår sonen Anita?

För mig väntar en hundutställnings dag i Österbybruk. (som åskådare)

Ha en bra dag alla!

God Morgon smile.gif
Jo tack, han mår bra nu.
Givetvis stramar det fortfarande i såret, men bortsett från det är han piggelin.
Han ska ta bort stygnen ... eller det är som nån slags metallknappar i morgon.

Vad är det för utställning du ska på? SKK?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon