|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
CITAT (Eva i Skåne @ 09-04-2006, 22:07) CITAT (Reserv @ 09-04-2006, 22:06) CITAT (yenny @ 09-04-2006, 22:05) CITAT (Reserv @ 09-04-2006, 22:03) CITAT (pejori @ 09-04-2006, 22:01) CITAT (yenny @ 09-04-2006, 21:58) skriv EVA på magen med chokladsås, så går det bra. sen kan Reserv få nöjet att gissa vem som är vem....  Jag har en bild av er alihop nästan  Tror ni inte man samlar på idolporträtt när man snackar ofta med damerna. Jag vill gärna se vem jag pratar med, så den där tråden "så här ser jag ut" va´en toppengraj, jag har er samlade allihopa  Fusk!  Då funkar det ju inte att skriva Eva på magen! Vi funkar juh så bra ihop ändå utan att du heter Eva  Huvudsaken är juh att du gillar katter  Hmmm. Det känns plötsligt som jag inte platsar riktigt...  joodå...tror att det finns med päls på...så man kan klappa och låtsas att det är en katt
Biggan_
09-04-2006, 21:12
Äh för fasen, skit i katten, huvudsaken är att du har en mus  Och nu är det säkert nattitime för gubben
Eva i Skåne
09-04-2006, 21:16
Tror att det är fler än en som behöva dra sig tillbaka efter kvällens övningar Jag måste kanske fundera på att ta buss-kort
CITAT (Reserv @ 09-04-2006, 22:12) Äh för fasen, skit i katten, huvudsaken är att du har en mus  Och nu är det säkert nattitime för gubben  ooops...tågen Reserv!!!! tågen!!!!!
CITAT (Eva i Skåne @ 09-04-2006, 22:16) Tror att det är fler än en som behöva dra sig tillbaka efter kvällens övningar Jag måste kanske fundera på att ta buss-kort  äsch...vi kan sitta på takräcket...det gör inget....
Biggan_
09-04-2006, 21:17
CITAT (Eva i Skåne @ 09-04-2006, 22:16) Tror att det är fler än en som behöva dra sig tillbaka efter kvällens övningar Jag måste kanske fundera på att ta buss-kort  Pejjan kan ju åka med oss eftersom hon har svårt att hitta dit
CITAT (pejori @ 09-04-2006, 22:16) CITAT (Reserv @ 09-04-2006, 22:12) Äh för fasen, skit i katten, huvudsaken är att du har en mus :rolleyes: Och nu är det säkert nattitime för gubben  ooops...tågen Reserv!!!! tågen!!!!!  Ja just det, tåg va´det......tåg, rostiga som faen
CITAT (Reserv @ 09-04-2006, 22:12) Äh för fasen, skit i katten, huvudsaken är att du har en mus  Och nu är det säkert nattitime för gubben  glöm inte att drömma om rostiga tåg....
CITAT (pejori @ 09-04-2006, 22:21) CITAT (Reserv @ 09-04-2006, 22:12) Äh för fasen, skit i katten, huvudsaken är att du har en mus :rolleyes: Och nu är det säkert nattitime för gubben  glöm inte att drömma om rostiga tåg....  Mhmm, med jodgubbar  sakta lapandes champagne ur naveln  Tåg va´det, rostiga tåg  kanske dags för den där kallduschen kanske
CITAT (Reserv @ 09-04-2006, 22:24) Mhmm, med jodgubbar  sakta lapandes champagne ur naveln  Tåg va´det, rostiga tåg  kanske dags för den där kallduschen kanske  kan nog vara dags för det ja.... mina kvalster är hungriga, så jag ska gå och mata dom nu.... natti mina vänner  och till dej förståss
Jag skall nog också ta mej till sängen... ha det bäst allihopa och sov så gott!  Oj... jag är nog lite förvirrad... detta är ju svammeltråden... inte godnattråden
*Felix matte*
09-04-2006, 21:55
Bussresa var det... samla ihop på vägen upp. En ann bor ju liksom högre upp än upp... så hit kommer inte bussen och plockar upp Hade varit kul att träffa er alla, men....  Fortsätt skojskriva så har jag kulig läsning imorron
CITAT (Felix matte @ 09-04-2006, 22:55) Bussresa var det... samla ihop på vägen upp. En ann bor ju liksom högre upp än upp... så hit kommer inte bussen och plockar upp Hade varit kul att träffa er alla, men....  Fortsätt skojskriva så har jag kulig läsning imorron  Jo men visst kan den väl komma och hämta upp dej också... ju fler desto roligare
Eva i Skåne
09-04-2006, 22:03
Äh, vad gör det att du bor långt bort. Vi tar en sväng...  norröver först och hämtar dig också innan vi landar hos Reserv. Alla ni som vill åka med bör lämpligen ansöka om ett friår för det kan nog bli en lååång resa
*Felix matte*
09-04-2006, 22:04
CITAT (yenny @ 09-04-2006, 22:57) CITAT (Felix matte @ 09-04-2006, 22:55) Bussresa var det... samla ihop på vägen upp. En ann bor ju liksom högre upp än upp... så hit kommer inte bussen och plockar upp Hade varit kul att träffa er alla, men....  :lol: :wub: Fortsätt skojskriva så har jag kulig läsning imorron  Jo men visst kan den väl komma och hämta upp dej också... ju fler desto roligare  Tror inte att de ids köra bussen 1720 km extra bara för att hämta mej. och förresten så är jag så förbaskat trött så jag tror jag väljer att stanna hemma och vänta på reseberättelse
CITAT (AnitaGg @ 09-04-2006, 21:06) Bara för att jaga upp stämningen ytterligare så får jag väl avslöja att mitt andra namn faktiskt är Eva  Mitt också!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-04-2006, 00:46) CITAT (AnitaGg @ 09-04-2006, 21:06) Bara för att jaga upp stämningen ytterligare så får jag väl avslöja att mitt andra namn faktiskt är Eva :P :lol: Mitt också!  Ha, ha .... Nu börjar det bli jobbigt för Reserv
Det börjar bli körigt nu lilla gubben Så fort Birgitta är klar med namnbytet så är vi 5 stycken som kommer. Hoppas du har en stor säng För du har väl inte tänkt att vi ska ligga i gästrummet
CITAT (Reserv @ 09-04-2006, 22:03) CITAT (pejori @ 09-04-2006, 22:01) CITAT (yenny @ 09-04-2006, 21:58) skriv EVA på magen med chokladsås, så går det bra. sen kan Reserv få nöjet att gissa vem som är vem....  Jag har en bild av er alihop nästan  Tror ni inte man samlar på idolporträtt när man snackar ofta med damerna. Jag vill gärna se vem jag pratar med, så den där tråden "så här ser jag ut" va´en toppengraj, jag har er samlade allihopa  Tror bestämt att jag ska övertala maudan att att vi ska byta namn till Evor också. Och då min vän.....vet du kanske inte längre vem som är vem Fast jag håller mig nog till gästrummet om du har nåt, du vet.....den äkta hälften kanske inte blir så glad annars Jisses vad jag har skrattat, ni är helt galna hela bunten. Men det är klart......sällar mig gärna till en galen skara
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 07:46) Tror bestämt att jag ska övertala maudan att att vi ska byta namn till Evor också. Äh !! Här är vi inte knössliga. Du heter ju nästan Eva .... (tänker på ditt nick)
Fialotta
10-04-2006, 07:18
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 06:46) CITAT (Reserv @ 09-04-2006, 22:03) CITAT (pejori @ 09-04-2006, 22:01) CITAT (yenny @ 09-04-2006, 21:58) skriv EVA på magen med chokladsås, så går det bra. sen kan Reserv få nöjet att gissa vem som är vem....  Jag har en bild av er alihop nästan  Tror ni inte man samlar på idolporträtt när man snackar ofta med damerna. Jag vill gärna se vem jag pratar med, så den där tråden "så här ser jag ut" va´en toppengraj, jag har er samlade allihopa  Tror bestämt att jag ska övertala maudan att att vi ska byta namn till Evor också. Och då min vän.....vet du kanske inte längre vem som är vem Fast jag håller mig nog till gästrummet om du har nåt, du vet.....den äkta hälften kanske inte blir så glad annars Jisses vad jag har skrattat, ni är helt galna hela bunten. Men det är klart......sällar mig gärna till en galen skara   Jag är inte alls svårövertalad..har aldrig gillar mitt namn...byter direkt på stört men va ni är roliga och härliga här inne....romatiken som finns här är ju bara för underbar...tänk vad som kan hända på nätet Ni får en stoooooooooor varm vårkraaaaaaam av mig...ni gör mig så glad varje dag
 Och jag har inte åkt spark sen jag var liten! Hur ska det gå?!
Ok! Då var det lilla problemet löst Jag, behöver, enligt Anita, inte byta namn och maudan gör det mer än gärna. Men Reservs problem med att veta vem som är vem återstår dock Men Berith! Vad ska du med sparken till Ja, ja......
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 08:49) Men Berith! Vad ska du med sparken till Ja, ja......  Bussen verkar juh bli knökfull så hon ska väl gardera sig
CITAT (oldwolfie @ 10-04-2006, 08:52) Det är bättre med en kälke på vinden än en spark där bak
CITAT (oldwolfie @ 10-04-2006, 08:52)  Ja, det har du ju rätt i förstårs, och efter vad jag har förstått på senare tid så måste det vara bra mycket "nyttigare" än skoter
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 08:55) CITAT (oldwolfie @ 10-04-2006, 08:52) spark e väl bra o ha i norrland va eller??  :lol: :D :huh: :rolleyes: :)  Ja, det har du ju rätt i förstårs, och efter vad jag har förstått på senare tid så måste det vara bra mycket "nyttigare" än skoter  Hrmm, nu ska vi inte va´sån inte
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 08:55) CITAT (oldwolfie @ 10-04-2006, 08:52) spark e väl bra o ha i norrland va eller??  :lol: :D :huh: :rolleyes: :)  Ja, det har du ju rätt i förstårs, och efter vad jag har förstått på senare tid så måste det vara bra mycket "nyttigare" än skoter  *hmpf*
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 07:55) CITAT (oldwolfie @ 10-04-2006, 08:52) spark e väl bra o ha i norrland va eller??  :lol: :D :huh: :rolleyes: :)  Ja, det har du ju rätt i förstårs, och efter vad jag har förstått på senare tid så måste det vara bra mycket "nyttigare" än skoter  jaa joo de e klart nyttigare ifall man inte som jag kör sparken nerför en jättebacke som slutar i flera meter barmark de va sista gånegn jag åkte spark jag flög över sparken o DET va kul men landningen huvvaligen den va INTE kul
CITAT (oldwolfie @ 10-04-2006, 09:07) CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 07:55) CITAT (oldwolfie @ 10-04-2006, 08:52)  Ja, det har du ju rätt i förstårs, och efter vad jag har förstått på senare tid så måste det vara bra mycket "nyttigare" än skoter  jaa joo de e klart nyttigare ifall man inte som jag kör sparken nerför en jättebacke som slutar i flera meter barmark de va sista gånegn jag åkte spark jag flög över sparken o DET va kul men landningen huvvaligen den va INTE kul Förlåt att jag skrattar, men jag tror vi har en ny pejori här  . Och när jag kommer in på det, så kanske det inte är så konstigt det här med Reserv och henne
Det där med att "göra en Pejori" påminner mig om ett uttryck på mitt jobb. "Att göra en Ulla" .... Då glömmer man bort att gå till jobbet på morgonen
CITAT (AnitaGg @ 10-04-2006, 09:12) Det där med att "göra en Pejori" påminner mig om ett uttryck på mitt jobb. "Att göra en Ulla" .... Då glömmer man bort att gå till jobbet på morgonen  Men då måste man va liiite mer än disträ va
Helt OT! Men hur reagerar ni på människor i allmännhet och deras sätt att vara positiva på? För mig är det så här: En del är positiva på ett sätt som får mig att näst intill sparka bakut. Det finns absolut ingenting som skule få dessa människor att erkänna nåt negativt i livet. Sen finns de här alldeles fantastiska människorna som är positiva på ett sätt som gör att man blir alldeles varm inombords. Man dras helt enkelt med av deras värme, för att dom inte ger sken av att vara övermänskliga. Dom är bara så varma och goa  och man blir glad Var jag krånglig nu
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 08:46) Sen finns de här alldeles fantastiska människorna som är positiva på ett sätt som gör att man blir alldeles varm inombords. Man dras helt enkelt med av deras värme, för att dom inte ger sken av att vara övermänskliga. Dom är bara så varma och goa  och man blir glad Var jag krånglig nu  den sorten gillar jag fast ibland måste man nästan vara äppelhurtig då det blir aldeles för mycke gnäll annars ex.någon bara klagar o klagar o klagar DÅ måste man ju vara mer än positiv för att väga upp i den gnällandes ögon kan de verka äckligt positivt förstås svårt där me jämnvikt ta regnet tillexempel de klagas de ju mycket på sällan känner jag mej sur på regnet tvärt om då jag tycker de e bra me vatten o då e de klart att jag kan verka äppelhurtig o äckligt positiv ,,eller hur?? men jag håller me dej en som aldrig e negativ kan ju verka gömma sej bakom en fasad ja vetesjutton svårt att svara på ,undrar om jag e äppelhurtig???? ja kanske ibland humhum fast å andra sidan så e de väl inte helt fel ,,att inte gå till torgs alltid me sina negativa åsikter
Fialotta
10-04-2006, 08:59
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 08:46) Helt OT! Men hur reagerar ni på människor i allmännhet och deras sätt att vara positiva på? För mig är det så här: En del är positiva på ett sätt som får mig att näst intill sparka bakut. Det finns absolut ingenting som skule få dessa människor att erkänna nåt negativt i livet. Sen finns de här alldeles fantastiska människorna som är positiva på ett sätt som gör att man blir alldeles varm inombords. Man dras helt enkelt med av deras värme, för att dom inte ger sken av att vara övermänskliga. Dom är bara så varma och goa  och man blir glad Var jag krånglig nu  Oj....sitter här o funderar nu...vilken sort är jag  måste jag fundera på under dagen känner jag...är jag äppelsort och i så fall vilken Kan faktiskt komma på mig i bland att jag är föööör mycke positiv...måste nog träna på lite neggo grejer nudå, fan va svårt det här blev nudå
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 09:46) Sen finns de här alldeles fantastiska människorna som är positiva på ett sätt som gör att man blir alldeles varm inombords. Man dras helt enkelt med av deras värme, för att dom inte ger sken av att vara övermänskliga. Dom är bara så varma och goa  och man blir glad Var jag krånglig nu  Du va´inte alls krånglig, känner att jag behöver en sistnämnd just nu
CITAT (AnitaGg @ 10-04-2006, 06:11) Det börjar bli körigt nu lilla gubben Så fort Birgitta är klar med namnbytet så är vi 5 stycken som kommer. Hoppas du har en stor säng För du har väl inte tänkt att vi ska ligga i gästrummet  vi får väl slänga oss på golvet i en av ophelias ormgropar
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 09:46) Helt OT! Men hur reagerar ni på människor i allmännhet och deras sätt att vara positiva på? För mig är det så här: En del är positiva på ett sätt som får mig att näst intill sparka bakut. Det finns absolut ingenting som skule få dessa människor att erkänna nåt negativt i livet. Sen finns de här alldeles fantastiska människorna som är positiva på ett sätt som gör att man blir alldeles varm inombords. Man dras helt enkelt med av deras värme, för att dom inte ger sken av att vara övermänskliga. Dom är bara så varma och goa  och man blir glad Var jag krånglig nu  håller med dej där... jag tror att man på ett omedvetet sätt, känner om någon är positiv bakom en mask... En fejkad positivitet, gör att det känns konstlat, medan en ärlig positivitet, gör en varm och glad
Jag upplever varken dig oldwolfie eller dig maudan som " äppelhurtiga", bara som varma och goa Själv är jag absolut inte "äppelhurtig" Inte när det gäller vädret i alla fall. Men det har sina naturliga orsaker. Min kropp klarar helt enkelt inte kyla eller fukt i längre perioder. För då har jag så ont att jag varken kan sova eller nåt annat. Men får jag då bara gnälla av mig, så är humöret oftast på topp igen. Alltså påverkar inte värken mitt humör några längre stunder....men det var nog lite svårt det här. Ähh, jag trooor att jag är en positiv person, men jag hade ju inte tänkt mig en självanalys Pst! Reserv, en del som skriver här utstrålar just sån värme. Känner du inte det ta bara maudan och oldwolfie tex
CITAT (Reserv @ 10-04-2006, 09:59) CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 09:46) Sen finns de här alldeles fantastiska människorna som är positiva på ett sätt som gör att man blir alldeles varm inombords. Man dras helt enkelt med av deras värme, för att dom inte ger sken av att vara övermänskliga. Dom är bara så varma och goa  och man blir glad Var jag krånglig nu  Du va´inte alls krånglig, känner att jag behöver en sistnämnd just nu  en sådan här blir man glad av vännen
CITAT (Berith @ 10-04-2006, 10:19) dags att plocka fram "nätflugan" igen
CITAT (Berith @ 10-04-2006, 10:19)  Är du här Trodde du höll på och sparka dig fram för fulla muggar nu jag
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 09:20) Jag upplever varken dig oldwolfie eller dig maudan som " äppelhurtiga", bara som varma och goa Själv är jag absolut inte "äppelhurtig" Inte när det gäller vädret i alla fall. Men det har sina naturliga orsaker. Min kropp klarar helt enkelt inte kyla eller fukt i längre perioder. För då har jag så ont att jag varken kan sova eller nåt annat. Men får jag då bara gnälla av mig, så är humöret oftast på topp igen. Alltså påverkar inte värken mitt humör några längre stunder....men det var nog lite svårt det här. Ähh, jag trooor att jag är en positiv person, men jag hade ju inte tänkt mig en självanalys Pst! Reserv, en del som skriver här utstrålar just sån värme. Känner du inte det ta bara maudan och oldwolfie tex  man tackar hihi uch uch jag blir faktiskt elak av min värk fast då drar jag mej tebax i lyan o morrar o om nån då kommer nära så då får dom ju skylla sej själva eller hur
Tjolahoppsan hej  Och här har det redan svamlats på ett tag ser jag... jag måste nog slå på datorn tidigare om jag skall hänga med i svängarna
CITAT (Evgeni @ 10-04-2006, 10:20) Pst! Reserv, en del som skriver här utstrålar just sån värme. Känner du inte det  Joo, i och för sig  är väl mest osäker på mig själv kanske  Kan det inte bli vår snart, man halkar och slinter så lätt i halkan  även tungan och fingrarna slinter lite nu och då har jag märkt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|