Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
ninnisky
Har varit på bio och sett En geishas memoarer.
Väldigt vacker film, men lite väl många kulisser och lite, lite för söt för min smak.
Boken var bättre!
elleave
Varit hos ögonläkaren! tongue.gif
Och tittat på pärlor beadplace wub.gif
*Felix matte*
Fel
Fialotta
Lyfter upp den nya svammeltråden för 2006
så vi får en roligare stämmning här nu.....så kom igen nu alla ta tillbaks den goa mysiga känslan vi hade för ett tag sedan wub.gif
AnitaO
Jag hade faktiskt tänkt samma tanke, men jag hade inget att svamla om just då rolleyes.gif
Fialotta
CITAT (AnitaGg @ 12-02-2006, 15:04)
Jag hade faktiskt tänkt samma tanke, men jag hade inget att svamla om just då  :rolleyes:

laugh.gif Jag kan svamla om att det varir kanonväder här i dag...sol och tagit en skön promis...kom just hem och ska nu börja med maten, men min fantasi är puts väck...får kolla vad jag har i frysen kanske...vad har ni gjort under dagen?
yenny
här har det mest varit lugnt... tvättat lite... och surfat lite...
strax skall vi iväg ut på stan och äta middag med killens familj.
mamamaggan
Tittat på OS på TV och sett Anders Södergren göra ett bra skidlopp trots allt.
AnitaO
Jag har tittat lite på skidåkningen, sen gick jag på hundprommis.
Plumsade i djupsnö och blev blöt om fötterna sad.gif
Så nu har jag kommit hem och fått på mig torra och varma strumpor smile.gif
Är det förresten många här som följer Floor Filler.
Jag ser alltid fram mot söndag kväll och veckofinalen.
silos
Varit på en härlig långpromenad me 3 av mia vovvar smile.gif
Ajar schäfern och Molly blandisen var så glaaada när de fick springa fria en lång stund biggrin.gif Linda den Engelska Toy terriern ville bara gå precis bakom mig och hon gick då och då bara på framfötterna biggrin.gif

Annars har jag suttit vid datorn.
mamamaggan
Har precis kommit in efter en liten promenad i det sista dagsljuset. Gick och bara njöt av att det fortfarande var ljust. Några små moln på himlen i väster var alldeles röda. Härligt.
LadyG
Om jag ska svamla blir det mest om träningen och att jag påbörjat min bana som vuxeninstruktör idag.

Barninstruktör har jag varit ett tag nu, men idag höll jag mitt första pass för vuxna också. Det är jättekul att dela med sig av sina kunskaper till andra och samtidigt få svettas lite smile.gif
*Felix matte*
Svamla och svamla... har ju mest legat på soffan, sett på OS och käkat smärtstillande...alla leder och muskler värker så det känns som kroppen ska gå i bitar sad.gif mad.gif
Troligtvis pga väderomslaget... 3 plusgrader i mitten av februari är inte vad vi är vana vid.
Reserv
CITAT (Felix matte @ 12-02-2006, 19:19)
Svamla och svamla... har ju mest legat på soffan, sett på OS och käkat smärtstillande...alla leder och muskler värker så det känns som kroppen ska gå i bitar sad.gif mad.gif
Troligtvis pga väderomslaget... 3 plusgrader i mitten av februari är inte vad vi är vana vid.

Bara du inte fått flunsan som jag haft, den va´inge kul kan jag säga, den är inte över än. Krya på dig och håll dig riktigt varm både på in och utsidan. wub.gif
Fialotta

Näää...du får inte bli sjuk nu igen...ta väl hand om dig vännen wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 12-02-2006, 19:21)
Svamla och svamla... har ju mest legat på soffan, sett på OS och käkat smärtstillande...alla leder och muskler värker så det känns som kroppen ska gå i bitar sad.gif  :angry:

Bara du inte fått flunsan som jag haft, den va´inge kul kan jag säga, den är inte över än. Krya på dig och håll dig riktigt varm både på in och utsidan. wub.gif

Nej ingen flunsa.. jag brukar ha så här... är ju "vädergumma" tongue.gif
Tack för omtanke wub.gif

Är du frisk nu
mamamaggan
Ja , ni har plusgrader ni medan vi härnere har minus. Idag har det varit minusgrader hela dagen.

Det är nog väderomslaget som du säger, brukar kännas av sådär och det är garanterat inte skönt! sad.gif

Men vi hoppas att det blir bättre snart och att du får må så bra du kan. wub.gif
stina
Å vad jag längtar efter plusgrader! Har kommit på varför. När det är plusgrader så luktar det en massa saker - när det är frost känner man ingenting (utom avgaserna här i Stockholm)....
Reserv
Näe Agneta, flunsan är inte bra än, den tar om i lungorna hela tiden. Det är just därför jag inte skulle vilja att just du fick den....huvva! sad.gif
Fialotta
Jag kommer in här och svalnar av lite....kändes som sommarvärme där ett tag rolleyes.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 12-02-2006, 19:44)
Jag kommer in här och svalnar av lite....kändes som sommarvärme där ett tag rolleyes.gif

rolleyes.gif händerna har domnat tongue.gif
pejori
ja...där är hett som i helvetet där...
tur att rubriken gör att här är svalare fram på kvällskvisten laugh.gif laugh.gif
stina
Nu kan du plocka fram dom!!! tongue.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 12-02-2006, 19:44)

Inte mina...dom hade full fart...inte ofta...men, men så kan det gå sleep.gif
pejori

du får klappa i dom, nu när du är så duktig. reserv laugh.gif laugh.gif laugh.gif
då vaknar dom.
har du tur försvinner också hxxxxornaockså. laugh.gif
dom är visst rädda för ljud har jag hört laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Näe Agneta, flunsan är inte bra än, den tar om i lungorna hela tiden. Det är just därför jag inte skulle vilja att just du fick den....huvva! sad.gif

Nä flunsan skulle jag inte klara... den har farbror doktorn varnat för.

Du får se till att ta det lugnt nu och medicinera... om det nu finns något lindrande.
wub.gif
pejori
CITAT (maudan @ 12-02-2006, 19:45)

du får stoppa dom i is-hinken så dom svalnar lite laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 12-02-2006, 19:47)

du får klappa i dom, nu när du är så duktig. reserv laugh.gif laugh.gif laugh.gif
då vaknar dom.
har du tur försvinner också hxxxxornaockså. laugh.gif
dom är visst rädda för ljud har jag hört laugh.gif laugh.gif

Man ska stryka dom medhårs har jag hört........kattorna alltså rolleyes.gif
Fialotta
CITAT (pejori @ 12-02-2006, 19:48)
CITAT (maudan @ 12-02-2006, 19:45)

du får stoppa dom i is-hinken så dom svalnar lite laugh.gif laugh.gif

Hann inte...jag fick liksom upp farten rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 12-02-2006, 19:47)

Nä flunsan skulle jag inte klara... den har farbror doktorn varnat för.

Du får se till att ta det lugnt nu och medicinera... om det nu finns något lindrande.
wub.gif

laugh.gif Ja, te i alla dess former har alla damer här sagt, så honungsburken tog slut och ny fick införskaffas. Här kluckar man fram av olika tesorter. wub.gif
pejori
ja visst ja...katter hette det... laugh.gif
faaan!!! nu slant mina fingrar också laugh.gif laugh.gif
får spika fast dom i golvet laugh.gif laugh.gif
stina
Har minsann hört att man INTE ska ha honungen i varmt te - då försvinner alla läkande egenskaper i honungen. Honungen får inte värmas upp!!!
pejori
undra varför låten" gubben i lådan" dyker upp i mitt huvud just nu sad.gif sad.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (stina @ 12-02-2006, 19:52)
Har minsann hört att man INTE ska ha honungen i varmt te - då försvinner alla läkande egenskaper i honungen. Honungen får inte värmas upp!!!

Ska man bara äta den som den är då? blink.gif Nu huskes ja wacko.gif
pejori

det är därför han kluckar runt nu ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Eva i Skåne
och så smakar teet så räligt av honungen sleep.gif

säger en inbiten tedrickare på ren skånska
Reserv
CITAT (pejori @ 12-02-2006, 19:53)
undra varför låten" gubben i lådan" dyker upp i mitt huvud just nu sad.gif sad.gif laugh.gif laugh.gif

Kan det va´mig du syftar på? jag har juh suttit fast i brevlådan i två dar nu. laugh.gif
stina
CITAT (Reserv @ 12-02-2006, 19:54)

Hur som helst och till vad som helst men inte uppvärmd bara!!!
Reserv
CITAT (stina @ 12-02-2006, 19:55)
CITAT (Reserv @ 12-02-2006, 19:54)

Hur som helst och till vad som helst men inte uppvärmd bara!!!

Hmm, ett kilo i onödan då? wink.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 12-02-2006, 19:55)
CITAT (pejori @ 12-02-2006, 19:53)
undra varför låten" gubben i lådan" dyker upp i mitt huvud just nu sad.gif  :(  :lol:  :lol:

Kan det va´mig du syftar på? jag har juh suttit fast i brevlådan i två dar nu. laugh.gif

inte dej....
det finns fler som bara dyker upp då och då.... laugh.gif laugh.gif
*gnolar på "natten är min vän, den är ett hem som jag kan längta till"*
en del tål inte solljus vet du väl. laugh.gif laugh.gif
ninnisky
Reserv, det var väl det jag visste att du kom tillbaka wub.gif
Min snuva den är fortfarande kvar, dessvärre! Funderar på lite hostmedicin frammåt kvällen. Kanske t o m lite förstärkt sådan......
pejori
konjak är bra...bakterier är absolutister laugh.gif
pejori
här rasslade det till riktigt bra får jag säga....
det går nog att reta upp nån riktigt bra med denna tråden till slut laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Jämrars vad ni hinner skriva mycket... hänger inte alls me i svängarna så jag bestämmer mig för att sitta i avbytarbåset och bara hoppa in i yttersta nödfall tongue.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 12-02-2006, 20:01)
det går nog att reta upp nån riktigt bra med denna tråden till slut laugh.gif laugh.gif

Hejsan hoppsan och plats i lådan passa så du inte blir utvisad unsure.gif
pejori
gör inte det agneta...det behövs en massiv insatts nu laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 12-02-2006, 20:06)
CITAT (pejori @ 12-02-2006, 20:01)
det går nog att reta upp nån riktigt bra med denna tråden till slut laugh.gif  :lol:

Hejsan hoppsan och plats i lådan passa så du inte blir utvisad unsure.gif

*spikar fast både händer och tunga ett tag*
är ju kvinna, så nått annat kan jag inte skriva med laugh.gif laugh.gif laugh.gif
skulle vara tårna då laugh.gif laugh.gif
Fialotta
Ni är ju bara bäst här wub.gif wub.gif nu ska jag slänga mig i soffan och slappa lite smile.gif
stina
Ja nu ska jag stänga ner och flörta lite med sambon istället!!! tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Reserv
Lite flamenco på Floor filler kanske håller adrenalinet uppe. Syns vid niosnåret mina damer. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon