Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
pejori
nä... och det blir inte bättre, av att två valpar "hjälper till" med allt laugh.gif laugh.gif
så nu är det dags att börja om igen... laugh.gif
inte håller jag mej på ett ställe heller, badrum, kök, sovrum och datarummet lider under kaos just nu, med droppande blommor överallt och jord i badkaret laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 25-02-2006, 12:32)
nä... och det blir inte bättre, av att två valpar "hjälper till" med allt laugh.gif laugh.gif
så nu är det dags att börja om igen... laugh.gif
inte håller jag mej på ett ställe heller, badrum, kök, sovrum och datarummet lider under kaos just nu, med droppande blommor överallt och jord i badkaret laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Behöll du två valpar?? Jag trodde bara att det var en, hon som va´så lik pappa sin. unsure.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 25-02-2006, 12:33)
Behöll du två valpar?? Jag trodde bara att det var en, hon som va´så lik pappa sin. unsure.gif

nopp...en mammalik också.. smile.gif
här är båda smile.gif wub.gif
Fialotta
CITAT (pejori @ 25-02-2006, 12:36)
CITAT (Reserv @ 25-02-2006, 12:33)

nopp...en mammalik också.. smile.gif

Åhhh...himmel...nu kom du med en sån där bild igen...så jag får hundnoja smile.gif wub.gif
Så fina dom är...blir avis rolleyes.gif
yenny
CITAT (pejori @ 25-02-2006, 12:36)

De är så vackra wub.gif
pejori
det är mina små gullegrisar wub.gif wub.gif wub.gif
hänger mej i hälarna hela tiden biggrin.gif
börjar bli duktiga på att lyda...nu kommer dom när jag ropar, om dom ser en annan hund......dom är bara sex månader ännu. wub.gif wub.gif
Reserv
Herre jösses va´dom är vackra, mest då pappas lilla flicka. Är det andra en pojk eller?
pejori
CITAT (Reserv @ 25-02-2006, 12:45)
Herre jösses va´dom är vackra, mest då pappas lilla flicka. Är det andra en pojk eller?

nopp...två tjejer wub.gif
yenny
Nej nu är det dags att gå ut och få lite sol... det ser härligt ut ute... solen den skiner och det är +5 grader.

Ha en härlig dag!

Kramar till alla som vill ha wub.gif
pejori
hon var så yttepytteliten när hon föddes, så vi tvekade om hon skulle klara sig, utan hjälp av flaskan smile.gif
men det gjorde hon, med lite hjälp från oss. wub.gif
vi fick gå in och ge henne lite försprång till tutte, det var hård konkurens om dom, när det var åtta stycken smile.gif smile.gif
allt pysslande med henne, gjorde att vi inte kunde sälja henne. wub.gif wub.gif
hon stal våra hjärtan helt, så hon fick vara kvar hos oss. wub.gif wub.gif
Farmor
Vad är det för ras på dina underbara tjejer?

Anne
pejori
CITAT (Farmor @ 25-02-2006, 13:02)
Vad är det för ras på dina underbara tjejer?

Anne

collie/schäfer... wub.gif
Reserv
Dom är söta som karameller båda två, du har ett helt gäng med djur nu då? wub.gif Men det är så härligt med djuren rolleyes.gif Även när dom river sådder och pulveriserar Hibiskusarna rolleyes.gif biggrin.gif
pejori
japp...har massor nu.. wub.gif wub.gif
mina fåglar är rätt bra på att fixa sticklingar laugh.gif laugh.gif
dom knipsar av allt dom ser, när dom flyger fritt laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 25-02-2006, 13:07)
japp...har massor nu.. wub.gif wub.gif
mina fåglar är rätt bra på att fixa sticklingar laugh.gif laugh.gif
dom knipsar av allt dom ser, när dom flyger fritt laugh.gif laugh.gif

Då har du bra beskärningshjälp då ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Birgitta P @ 25-02-2006, 14:05)
Då har du bra beskärningshjälp då ohmy.gif laugh.gif laugh.gif

aldeles för bra ibland wacko.gif wacko.gif wacko.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 25-02-2006, 14:16)
CITAT (Birgitta P @ 25-02-2006, 14:05)

Då har du bra beskärningshjälp då  :o  :lol:  :lol:

aldeles för bra ibland wacko.gif wacko.gif wacko.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (pejori @ 25-02-2006, 13:07)
japp...har massor nu.. wub.gif  :wub:
mina fåglar är rätt bra på att fixa sticklingar laugh.gif  :lol:
dom knipsar av allt dom ser, när dom flyger fritt laugh.gif  :lol:

Hundarna kan kanske hjälpa till med dom lite större "jobben" laugh.gif
Midas hjälper gärna till med trädbeskräningen wub.gif

pejori
CITAT (AnitaGg @ 25-02-2006, 15:42)
Hundarna kan kanske hjälpa till med dom lite större "jobben" laugh.gif
Midas hjälper gärna till med trädbeskräningen wub.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
så ska det se ut med hjälpen ja.. laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Imorron fyller lilla barnbarnet Emelie tre år wub.gif
Vi skulle till henne på stort kalas... smörgåstårta och Spidermantårta som hon önskat... Bamseballonger i massor mm ... presenterna inslagna... å så ringer hon och säger... mommo jag har feber 39 sad.gif wub.gif
Så klart hon får presenterna och vi får av alla tårtor... men visst är det väl synd att hon blev sjuk just nu och vi inte kan gå på kalaset sad.gif
Reserv
Stackars lilltösa, ni får fira extra stort när hon tillfrisknat då. Du får väl ringa och sjunga för henne i alla fall wub.gif
Biggan_
CITAT (Felix matte @ 25-02-2006, 23:24)
Imorron fyller lilla barnbarnet Emelie tre år wub.gif
Vi skulle till henne på stort kalas... smörgåstårta och Spidermantårta som hon önskat... Bamseballonger i massor mm ... presenterna inslagna... å så ringer hon och säger... mommo jag har feber 39 sad.gif wub.gif
Så klart hon får presenterna och vi får av alla tårtor... men visst är det väl synd att hon blev sjuk just nu och vi inte kan gå på kalaset sad.gif

Typiskt att det skall strula till sig en sådan viktig dag sad.gif
Ni får väl ordna ett litet extrakalas så ni får sjunga och hurra för henne unsure.gif biggrin.gif wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 25-02-2006, 23:26)
Stackars lilltösa, ni får fira extra stort när hon tillfrisknat då. Du får väl ringa och sjunga för henne i alla fall wub.gif

Vi ska träffas via webbkamera, sjunga för henne och äta tårta tillsammans. wub.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 25-02-2006, 23:29)

Vi ska träffas via webbkamera, sjunga för henne och äta tårta tillsammans. wub.gif

biggrin.gif Det är positivt tänkande det wub.gif Ha det så trevligt på vebkalaset i morron då biggrin.gif wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 25-02-2006, 23:30)
CITAT (Felix matte @ 25-02-2006, 23:29)

biggrin.gif Det är positivt tänkande det wub.gif Ha det så trevligt på vebkalaset i morron då biggrin.gif wub.gif

Tackar sååå mycket wub.gif ska försöka göra det bästa smile.gif
tara reed
får man prata om allt här? huh.gif
Magdis
CITAT (tara reed @ 26-02-2006, 10:40)
får man prata om allt här? huh.gif

Ja det här är en svammeltråd, här kan man prata om lite allt möjligt! biggrin.gif
tara reed
vad roligt. smile.gif smile.gif smile.gif
vill inte få skäll, för att jag skriver fel. är inte så van vid forumet än. smile.gif
Reserv
CITAT (tara reed @ 26-02-2006, 10:54)
vad roligt. smile.gif smile.gif smile.gif
vill inte få skäll, för att jag skriver fel. är inte så van vid forumet än. smile.gif

Här får man aldrig skäll, bara om man är elak rolleyes.gif Välkommen hit tara!
tara reed
tack reserv...du verkar snäll du smile.gif
Reserv
CITAT (tara reed @ 26-02-2006, 11:06)
tack reserv...du verkar snäll du smile.gif

Somliga säger det ja rolleyes.gif wub.gif Du får bilda dig en egen uppfattning så småningom wub.gif
pejori
säger som reserv...välkommen hit tara. smile.gif smile.gif smile.gif
*psst...han ÄR snäll * biggrin.gif biggrin.gif wub.gif
yenny
Hallå i tråden!

Välkommen hit tara reed!

Idag är det synd om mej... jag vaknade med feber, ont i kroppen, snorig och en äckligt rivande hosta sad.gif

Det som är så fint väder... +5 grader och strålande sol.
Reserv
Vart det nåt kvar av dig Pejori efter att lopperna fått sitt?? laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
stennie
Jag vill också säga

Välkommen Tara
*Felix matte*
CITAT (yenny @ 26-02-2006, 11:12)
Hallå i tråden!

Välkommen hit tara reed!

Idag är det synd om mej... jag vaknade med feber, ont i kroppen, snorig och en äckligt rivande hosta sad.gif

Stackars dej sad.gif hoppas att det inte är något långvarigt wub.gif

Välkomnar också tara reed smile.gif
stennie
CITAT (yenny @ 26-02-2006, 11:12)
Hallå i tråden!

Välkommen hit tara reed!

Tycker synd om dig!!!
Krya på dig! wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 26-02-2006, 11:13)
Vart det nåt kvar av dig Pejori efter att lopperna fått sitt?? laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif

njae...det finns några tomma fläckar, som betten inte har tagit laugh.gif laugh.gif
dom sparade en del till i kväll, tror jag laugh.gif laugh.gif
Reserv
Tara, du får skriva lite i din profilinformation så du stillar nyfikenheten hos oss andra, här vill vi veta allt om alla biggrin.gif Nädå, men vart du bor, zon alltså inte gatan, eventuellt om du vill tala om din ålder (visserligen ska man inte tala om en kvinnas ålder rolleyes.gif ) Du förstår säkert va´jag menar,Tara. rolleyes.gif wub.gif
yenny
CITAT (Felix matte @ 26-02-2006, 11:14)
Stackars dej sad.gif hoppas att det inte är något långvarigt wub.gif

Nä jag hoppas det går över snabbt... fast de är riktigt risiga på mitt jobb... 2 av de 3 boende ligger med 39 graders feber.. så jag hoppas jag inte blir riktigt så dålig.
yenny
CITAT (stennie @ 26-02-2006, 11:14)
Tycker synd om dig!!!
Krya på dig! wub.gif

Tack wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 26-02-2006, 11:16)
Tara, du får skriva lite i din profilinformation så du stillar nyfikenheten hos oss andra, här vill vi veta allt om alla biggrin.gif Nädå, men vart du bor, zon alltså inte gatan, eventuellt om du vill tala om din ålder (visserligen ska man inte tala om en kvinnas ålder rolleyes.gif ) Du förstår säkert va´jag menar,Tara. rolleyes.gif wub.gif

ska du skrämma bort henne redan? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 26-02-2006, 11:22)
CITAT (Reserv @ 26-02-2006, 11:16)
Tara, du får skriva lite i din profilinformation så du stillar nyfikenheten hos oss andra, här vill vi veta allt om alla biggrin.gif Nädå, men vart du bor, zon alltså inte gatan, eventuellt om du vill tala om din ålder (visserligen ska man inte tala om en kvinnas ålder rolleyes.gif ) Du förstår säkert va´jag menar,Tara. rolleyes.gif  :wub:

ska du skrämma bort henne redan? laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Näe.....jag har inte frågat om BH storlek.....än rolleyes.gif Hade jag gjort det så hade hon kanske blivit skrämd, tänkte lite mera ytliga frågor så vi har ett hum om vilken landsända hon är ifrån. Tänk om det är nån grannfru till mig rolleyes.gif Jaa, där ser du, man måste få va´lite nyfiken.....eller hur??? rolleyes.gif wub.gif
Fialotta
Välkommen Tara....hoppa in o svamla lite bara...allt annat ger sig wub.gif
Magdis
Jag letade reda på den gamla svammeltråden igår kväll och blev helt nostalgisk. wub.gif Himmel o pannkaka vad vi svamlade...för att inte tala om yrade! Jag var en av de värsta wub.gif Vilken högform man var i då...kanske tinar upp till våren igen! Vad kul vi hade. smile.gif
Reserv
Jag får väl komma iform som då när administratörerna gått på semester rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 26-02-2006, 12:29)
Jag får väl komma iform som då när administratörerna gått på semester rolleyes.gif

Jag tycker vi ska komma i form genast istället! Solen skiner ju! smile.gif Jag kanske ska flytta in i ditt huvud igen, som på den gamla goda tiden? rolleyes.gif
yenny
ja för mej är det nog inga problem att svamla snart... jag börjar väl yra ju mer febern stiger blink.gif
Magdis
CITAT (yenny @ 26-02-2006, 12:32)
ja för mej är det nog inga problem att svamla snart... jag börjar väl yra ju mer febern stiger blink.gif

*Förväntansfull* rolleyes.gif
yenny
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 26-02-2006, 12:32)
CITAT (yenny @ 26-02-2006, 12:32)
ja för mej är det nog inga problem att svamla snart... jag börjar väl yra ju mer febern stiger  :blink:

*Förväntansfull* rolleyes.gif

om jag inte slocknar förståss rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon