Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
Lady Hamilton
Hos mig låter det också både när jag får mail o PM, men endast när jag är "inne" alltså har Odla eller mail programmet öppet smile.gif Tror att man kan ställa in det själv men kommer inte i håg var
netaave
CITAT (Hamilton @ 30-03-2006, 20:28)
Hos mig låter det också både när jag får mail o PM, men endast när jag är "inne" alltså har Odla eller mail programmet öppet smile.gif Tror att man kan ställa in det själv men kommer inte i håg var

jaha någon som vet hur?
Så har man lärt något nytt idag också då! biggrin.gif
Lady Hamilton
Var in och kollade på min profilinställningar, där på foruminställningar har jag "bockat" i rutan "Vill du ha ett pop-up meddelande när någon skickat dig ett privat meddelande?"

Kolla om även du har det
Snöflinga
När jag hade Incred mail, kom det upp en gullig betjänt med silverbricka och meddelade "you have mail madam" Saknar honom... SUCK.. Vill ha något liknande smile.gif
yenny
Godmorgon kära svämmlisar biggrin.gif

välkommen till en ny dag!

själv drar jag till jobbet.. usch.. aldeles för tidigt...
men men.. det är bara att hugga i smile.gif

Kram till alla som behöver en wub.gif
*Felix matte*
Gomorron biggrin.gif Jag har sovit i tio timmar.... jättepigg idag (tror jag) tongue.gif
Solen kikar fram litegrann och termometern visar -15,5

Tack för kramen yenny wub.gif såna kan man aldrig få för många av smile.gif
Fialotta
Godmorgon vänner...vet ni vad det gör hääär.....jo...snöar...jag tror jag får krupp på snöeländet nu...hoppas ni slipper skiten...är jätteless sad.gif

Tack för kramen yenny..kan man aldrig få för många av...jag snodde en direkt smile.gif

Ha en bra fredag alla goa wub.gif
Gillan
Jag snor en kram jag också yenny. Som sag,det
kan man aldrig få för många av wub.gif

Det vräker ner snö här också maudan sad.gif , men
jag försöker trösta mig med att jag igår kunde
sitta ute i solen precis hela eftermiddagen.

Idag ska jag ränna fram och tillbaka mellan olika
ställen.

En stooor kram tillbaka yenny, och till alla er andra
också. smile.gif

/Gillan
Kathy
CITAT (yenny @ 31-03-2006, 05:17)
Kram till alla som behöver en wub.gif

Tack för kramen....*kramas tillbaka*...
Här är det snööö och snorhalt på Arlandavägen. sad.gif Det är därför vi ännu inte kommit iväg.
AnitaO
CITAT (Scrollan @ 31-03-2006, 09:18)
CITAT (yenny @ 31-03-2006, 05:17)
Kram till alla som behöver en  :wub:

Tack för kramen....*kramas tillbaka*...
Här är det snööö och snorhalt på Arlandavägen. sad.gif Det är därför vi ännu inte kommit iväg.

Ska ni söderut längs E4 .. eller?
Tyvärr kommer det stora lapphandskar här nere i Östergötland också sad.gif
pejori
det är straffet för att ni snodde solen igår.

här regnar det
knycker genast en kram och skickar ett gäng kramar tillbaka laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (pejori @ 31-03-2006, 10:00)
knycker genast en kram och skickar ett gäng kramar tillbaka laugh.gif laugh.gif

Slänger mig upp och fångar en laugh.gif
Känns som den behövs idag .... igår rensade jag ogräs i strålande solsken och idag snöar det sad.gif sad.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 31-03-2006, 10:04)
.... igår rensade jag ogräs i strålande solsken och idag snöar det sad.gif sad.gif

Så idag bor du inte bredvid någon 7:a på väderkartan alltså?! laugh.gif
netaave
God morgon!
Kramar tillbaka! Norduppland är snöigt och blåsigt, ett riktigt stugsittarväder.
Funderar just på vad vi ska ha för fredagsmys, får nog bli en paj eller annan varm mat med ett glas rött till.
Känner av vädret i mitt ben också, det vill inte riktigt lyda idag.
Ska nog linda in mig i en pläd och sitta mycket vid datorn och ha ett korsord tillhands idag. Köra lite med familjen.

Lycka till med kissarna i helgen Scrollan, läste just annonsen, kommer jag iväg kommer jag fram och hälsar!
AnitaO
CITAT (Leia @ 31-03-2006, 10:07)
.... igår rensade jag ogräs i strålande solsken och idag snöar det  :(  :(

Leia
CITAT (AnitaGg @ 31-03-2006, 10:26)
CITAT (Leia @ 31-03-2006, 10:07)
.... igår rensade jag ogräs i strålande solsken och idag snöar det  sad.gif  sad.gif

Du vet, skadeglädje är den enda sanna glädjen... laugh.gif
*Felix matte*
Så här ser det ut hos mig... inget ogräsrensande... och inte vill jag sopa bort spåren efter hararna heller.... de kommer under natten och äter av fågelmaten.
Leia
Själv ska jag ta och gå ut och skotta lite snö.... mad.gif
För här verkar det inte vilja avta...
yenny
Å va härligt! här blev det kramkalas idag wub.gif

och så lite svärande över vädret förståss mad.gif
Det har snöat enda sedan 7 i morse och inte verkar det sluta heller!
Slaskigt och blött är det +3 grader.

Och... så har vi haft inbrott i bilen.. blä! de har krossat fönstret vi passagerarsidan ..slängt ur papprena i handskfacket.
Hittat stereon som killen lämnat kvar i bilen, den hade de lagt på toppen av papprena huh.gif
Jag fattar ingenting jag... varför gör de så.. bara förstör... trist!

så jag hugger genast tag i några kramar!
*Felix matte*
CITAT (yenny @ 31-03-2006, 15:06)
Å va härligt! här blev det kramkalas idag  :wub:

och så lite svärande över vädret förståss  :angry:
Det har snöat enda sedan 7 i morse och inte verkar det sluta heller!
Slaskigt och blött är det +3 grader.

Och... så har vi haft inbrott i bilen.. blä! de har krossat fönstret vi passagerarsidan ..slängt ur papprena i handskfacket.
Hittat stereon som killen lämnat kvar i bilen, den hade de lagt på toppen av papprena huh.gif
Jag fattar ingenting jag... varför gör de så.. bara förstör... trist!

så jag hugger genast tag i några kramar!

Skickar en

Så trist att man inte får ha sin egendom ifred. sad.gif
pejori
blondinen är död!!!! smile.gif
länge leve brunetten laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
netaave
CITAT (pejori @ 31-03-2006, 20:14)
blondinen är död!!!! smile.gif
länge leve brunetten laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif

Vaaa....????? ohmy.gif
pejori
jag har roat mig med att färga håret brunt laugh.gif laugh.gif
netaave
CITAT (pejori @ 31-03-2006, 20:17)
jag har roat mig med att färga håret brunt laugh.gif  :lol:

Alltid kul att fräscha till sig så här på ...hmm Våren
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 31-03-2006, 21:17)
jag har roat mig med att färga håret brunt laugh.gif laugh.gif

Näää.. säg inte att fler än jag tonat håret ohmy.gif

Juli 1998 var senast jag tonade och igår gjorde jag det.. Mellanblond står det på förp.
Maken tycker inte att det vart nån stor skillnad... han glömmer fort att mitt hår var nästan grått. wub.gif
Men jag var i morse chockad av att se en främmande kvinna i badrummet ohmy.gif
pejori
jag såg ju ut som en desperat övervintrad dansbandsgroupi i håret ju laugh.gif laugh.gif
nu är jag jätte fin, men hajar till varje gång jag går förbi en spegel smile.gif
Magdis
Jag vill se en bild, Pejori! smile.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 31-03-2006, 21:23)
jag såg ju ut som en desperat övervintrad dansbandsgroupi i håret ju laugh.gif  :lol:
nu är jag jätte fin, men hajar till varje gång jag går förbi en spegel smile.gif

Jag före

Efter

netaave
CITAT (pejori @ 31-03-2006, 20:23)
jag såg ju ut som en desperat övervintrad dansbandsgroupi i håret ju

biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Jaha och hur ser en sån ut då???? laugh.gif
netaave
Blev lite finare lyster i ditt hår Agneta! rolleyes.gif
Snöflinga
Dom är lite lustiga, dom små raringarna (männen alltså) laugh.gif För ett antal veckor tillbaka, klippte och slingade jag mitt hår... tyckte själv att det var en markant skillnad ... efter tre dagar kunde jag inte låta bli att fråga om han inte tyckte att jag såg annorlunda ut ... Jo, har du köpt ny tröja, den var verkligen snygg !!! Tröjan var inte ny huh.gif Ja ja wub.gif
pejori
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 31-03-2006, 20:26)
Jag vill se en bild, Pejori! smile.gif

besvärlig den var nu då.... laugh.gif laugh.gif
pejori
det blev ju jätteskillnad agneta laugh.gif laugh.gif
fint blev det wub.gif
pejori
CITAT (netaave @ 31-03-2006, 20:34)

dom ser du varje gång du är ute och dansar...
dom kommer fram runt sista timman, lätt desperata med kjolen upphissad till armhålorna laugh.gif laugh.gif laugh.gif
med en ansenlig fylla i sig, och en lätt bedagad blick och ruffsigt överblonderat hår, går dom till attack mot allt som går i herrbrallor laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
netaave
CITAT (pejori @ 31-03-2006, 20:43)

dom kommer fram runt sista timman, lätt desperata med kjolen upphissad till armhålorna laugh.gif laugh.gif laugh.gif
med en ansenlig fylla i sig, och en lätt bedagad blick och ruffsigt överblonderat hår, går dom till attack mot allt som går i herrbrallor laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Dom har jag missat, är väl för upptagen av att dansa, eller också går jag inte på dom ställena. tongue.gif Men har kanske sett en skymt på nån båt.
Nu ska jag stänga av.
Reserv

Jaha rolleyes.gif så nu är du en kamoflerad sån då? laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 31-03-2006, 20:59)

Jaha rolleyes.gif så nu är du en kamoflerad sån då? laugh.gif laugh.gif

japp...maskerad till max...men brallorna går fortfarande inte säkra.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yenny
Har ni fått vårkänslor tjejer som gör er snygga i håret biggrin.gif
Reserv
Själv är jag den trogna typen....... rolleyes.gif väntar på den rätta wub.gif Hon kanske dyker upp på måndag? unsure.gif wub.gif
pejori
det är måååndag morgon... och mitt huvud känns så tuuungt....
jo ja sa att det är....... laugh.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 31-03-2006, 22:04)
Själv är jag den trogna typen....... rolleyes.gif väntar på den rätta wub.gif Hon kanske dyker upp på måndag? unsure.gif wub.gif

väntar du fortfarande på pejori? biggrin.gif
*Felix matte*
Enda orsaken till att jag tonade ..var att håret blivit så tunt efter sjukperioden hösten 2004. Läste någonstans att det fick mer stadga av toning/färg å så klart var jag tvungen att testa tongue.gif
Nu börjar jag vänja mig... kunde till o me säga Hej! till hon i spegeln laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 31-03-2006, 21:38)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 31-03-2006, 20:26)
Jag vill se en bild, Pejori!  :)

besvärlig den var nu då.... laugh.gif laugh.gif

Liiite mer vill vi nog se smile.gif
Reserv
CITAT (yenny @ 31-03-2006, 21:06)
Själv är jag den trogna typen....... rolleyes.gif väntar på den rätta wub.gif Hon kanske dyker upp på måndag?  :unsure:  :wub:

Pejori och Pejori sleep.gif jag väntar på den rätta rolleyes.gif Och jag hörde nåt om att hon skulle anlända på måndag........ unsure.gif eller nån måndag unsure.gif
yenny
CITAT (Felix matte @ 31-03-2006, 22:07)
Enda orsaken till att jag tonade ..var att håret blivit så tunt efter sjukperioden hösten 2004. Läste någonstans att det fick mer stadga av toning/färg å så klart var jag tvungen att testa tongue.gif
Nu börjar jag vänja mig... kunde till o me säga Hej! till hon i spegeln laugh.gif

Det blev jättebra tycker jag.
*Felix matte*

Och du tror att hon hinner fram.. springandes då.. eller? rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif
pejori
Själv är jag den trogna typen....... rolleyes.gif väntar på den rätta wub.gif Hon kanske dyker upp på måndag?  :unsure:  :wub:

den som väntar på nått gott.... laugh.gif laugh.gif

.....här står jag nu och väntar i ett regn som skvätter.... smile.gif smile.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 31-03-2006, 22:09)
Själv är jag den trogna typen....... rolleyes.gif väntar på den rätta wub.gif Hon kanske dyker upp på måndag?  unsure.gif  wub.gif

den som väntar på nått gott.... laugh.gif laugh.gif

.....här står jag nu och väntar i ett regn som skvätter.... smile.gif smile.gif

Näää... Inte stå i regn!
Får ju inte tvätta på ett par dagar ohmy.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 31-03-2006, 21:07)

Det ser både tjockare och friskare ut, utan att ha bytt till nån chockerande avvikande färg, jag skulle förmodligen också vart den som trott att tröjan va´ny rolleyes.gif wub.gif Sambon hade för flera år sen en period när man inte visste vad man skulle gå till sängs med, ena dan va´det en blondin för att nästa vecka va´en brunett. Värst va´när färgningen slog fel, det skulle va´koppar, men vart knallrosa i solljuset, jag vart omedelbart dirigerad att åka iväg och köpa svart färg för att dölja det rosa med laugh.gif laugh.gif Sen dröjde det ett par år innan hon började sina vilda experiment igen wub.gif Va´skönt det känns att kunna minnas såna tillfällen och jag sitter och ler wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 31-03-2006, 22:15)
Va´skönt det känns att kunna minnas såna tillfällen och jag sitter och ler wub.gif

Tror jag de´... ler och gråter samtidigt en skvätt smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon