Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98
Magdis
CITAT (AnitaGg @ 10-08-2006, 22:27)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-08-2006, 21:24)
CITAT (AnitaGg @ 10-08-2006, 22:22)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-08-2006, 20:59)
Nu har svammeltråden ramlat alldeles för långt ner! Idag kunde jag inte låta bli att ta ett sånt kort som jag ville redan när jag plockade första squashen!  biggrin.gif

Undrar vad jag ska göra med den?! rolleyes.gif laugh.gif

Sallad? laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif

Mmmm....jag kanske gör det...sen! laugh.gif
Snöflinga
Absolut rätt smile.gif Gör ingenting i dag som du kan göra i morgon ...
Magdis
Nu har jag skivat och saltat den....men bara halva! tongue.gif
Biggan_
Nu har svammeltråden ramlat alldeles för långt ner! Idag kunde jag inte låta bli att ta ett sånt kort som jag ville redan när jag plockade första squashen!  :D

...fast nu har den växt till sej! biggrin.gif ohmy.gif laugh.gif
Fialotta
Nu har svammeltråden ramlat alldeles för långt ner! Idag kunde jag inte låta bli att ta ett sånt kort som jag ville redan när jag plockade första squashen! biggrin.gif

Ha, ha...den här bilden ska nu få förfölja dig laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Leia
CITAT (maudan @ 11-08-2006, 06:11)
Nu har svammeltråden ramlat alldeles för långt ner! Idag kunde jag inte låta bli att ta ett sånt kort som jag ville redan när jag plockade första squashen!  :D

Ha, ha...den här bilden ska nu få förfölja dig laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Japp! förfölja var ordet! laugh.gif
AnitaO
CITAT (Leia @ 11-08-2006, 07:13)
CITAT (maudan @ 11-08-2006, 06:11)
Nu har svammeltråden ramlat alldeles för långt ner! Idag kunde jag inte låta bli att ta ett sånt kort som jag ville redan när jag plockade första squashen!  biggrin.gif
Ha, ha...den här bilden ska nu få förfölja dig laugh.gif  :lol:  :lol:

Japp! förfölja var ordet! laugh.gif

Jepp. Såna inlägg brukar vara svåra att "skaka av sig" laugh.gif
Magdis
Ja jag antar att jag kommer att få äta upp det där! rolleyes.gif biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-08-2006, 10:35)
Ja jag antar att jag kommer att få äta upp det där! rolleyes.gif biggrin.gif

Reserv
Visst har jag fått uppfattningen att du uppskattar rejäla utrustningar... rolleyes.gif .....men det där är lite önsketänkande gumman tongue.gif wub.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 11-08-2006, 13:20)
Visst har jag fått uppfattningen att du uppskattar rejäla utrustningar... rolleyes.gif .....men det där är lite önsketänkande gumman tongue.gif wub.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Berith
*suck* och jag som gick på den lätte att vi skulle få behålla lugnet här!
Magdis
CITAT (Reserv @ 11-08-2006, 14:20)

Behöver väl inget önsketänkande när jag har såna här i grönsakslandet!! laugh.gif
Leia
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-08-2006, 15:07)
CITAT (Reserv @ 11-08-2006, 14:20)
Visst har jag fått uppfattningen att du uppskattar rejäla utrustningar... rolleyes.gif .....men det där är lite önsketänkande gumman tongue.gif  :wub:

Behöver väl inget önsketänkande när jag har såna här i grönsakslandet!! laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Det har du faktiskt rätt i Magdis! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
Squashen är inte slut ännu fast vi ätit av den till middag idag också. biggrin.gif

Idag gjorde jag en fiffig anordning för att kunna ligga på altanen och sola ryggen. Jag blåste upp dotterns badring och la den på solmadrassen och sen ett badlakan ovanpå. Sen la jag mig med kulmagen i hålet på badringen. Det funkade jättebra. biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-08-2006, 17:15)
Squashen är inte slut ännu fast vi ätit av den till middag idag också. biggrin.gif

Idag gjorde jag en fiffig anordning för att kunna ligga på altanen och sola ryggen. Jag blåste upp dotterns badring och la den på solmadrassen och sen ett badlakan ovanpå. Sen la jag mig med kulmagen i hålet på badringen. Det funkade jättebra. biggrin.gif

Spara badringen till efter förlossningen.
Då är den bra att sitta på tongue.gif smile.gif
Betty
CITAT (AnitaGg @ 11-08-2006, 18:03)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-08-2006, 17:15)
Squashen är inte slut ännu fast vi ätit av den till middag idag också.  biggrin.gif

Idag gjorde jag en fiffig anordning för att kunna ligga på altanen och sola ryggen. Jag blåste upp dotterns badring och la den på solmadrassen och sen ett badlakan ovanpå. Sen la jag mig med kulmagen i hålet på badringen. Det funkade jättebra.  biggrin.gif

Spara badringen till efter förlossningen.
Då är den bra att sitta på tongue.gif smile.gif

Så sant, så sant... Ser för min inre syn alla "lutande torn" vid frukostborden på BB-avdelningen på Piteå lasarett för många år sedan. Då hade det suttit fint med en badring under baken... laugh.gif rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (Betty @ 11-08-2006, 18:08)
Ser för min inre syn alla "lutande torn" vid frukostborden på BB-avdelningen på Piteå lasarett för många år sedan. Då hade det suttit fint med en badring under baken... laugh.gif rolleyes.gif

Alla sitter med svår "slagsida" och försöker lägga kroppsvikten på
höftbenet samtidigt som dom ska försöka äta laugh.gif laugh.gif
Magdis
Jag har faktiskt en riktig sittring i skumgummi också, den ska jag inte glömma när jag åker in till BB. biggrin.gif Efter förra förlossningen hade jag inga såna besvär, däremot hade jag så ont i snittet att jag behövde lyftkran för att ta mig ur sängen och sen fick jag trippa framåtlutad som om jag hade sytt fast västen i byxorna. laugh.gif
AnitaO
Idag ska jag åka på Trädgårdsamatörernas marknad i Linköping.
Ska bli skoj smile.gif
Hoppas man hittar nåt spännande att köpa med sig.
pejori
CITAT (Berith @ 11-08-2006, 14:09)
och jag som gick på den lätte att vi skulle få behålla lugnet här

vem gjorde inte det?.... rolleyes.gif
men du dök upp som gubben i lådan igen rolleyes.gif laugh.gif
Fialotta
Hoppar in lite här nu och skickar er en sommar o kräftskive kram wub.gif I kväll blir det fullt partaj på bryggan med alla mina sommargrannar...tjoho...vad det ska skålas smile.gif tongue.gif
Ha det bäst alla wub.gif
Biggan_
CITAT (maudan @ 12-08-2006, 12:06)
Hoppar in lite här nu och skickar er en sommar o kräftskive kram wub.gif I kväll blir det fullt partaj på bryggan med alla mina sommargrannar...tjoho...vad det ska skålas smile.gif tongue.gif
Ha det bäst alla wub.gif

Ha en jättetrevlig kväll maudan! biggrin.gif wub.gif
Fialotta
CITAT (Birgitta P @ 12-08-2006, 12:08)
CITAT (maudan @ 12-08-2006, 12:06)
Hoppar in lite  här nu och skickar er en sommar o kräftskive kram wub.gif  I kväll blir det fullt partaj på bryggan med alla mina sommargrannar...tjoho...vad det ska skålas smile.gif  :P
Ha det bäst alla wub.gif

Ha en jättetrevlig kväll maudan! biggrin.gif wub.gif

Tack Birgitta....jag blir nog värst som vanligt...med att äta många menade jag nu tongue.gif laugh.gif
pejori
nää....jag har tråkigt!!!!! sad.gif sad.gif
att ligga på sjukhus är minsann ingen sinnekur, men att det ska vara så tråkigt...det visste jag inte unsure.gif unsure.gif
behöver piggas upp med lite svammel tror jag... laugh.gif laugh.gif
om inte annat går tiden lite fortare. samtidigt laugh.gif wub.gif wub.gif
SNÄLLA...kan ni inte svamla lite??? wub.gif wub.gif unsure.gif
Betty
Va??? Ligger du på sjukan, varför det? Har du gjort "en rejäl pejori" den här gången? Hoppas det inte är nåt riktigt allvarligt. Krya på dig! smile.gif
Gillan
Men jösses, ligger du på sjukhus nu blink.gif
Vad har hänt?! Och framför allt hur mår du vännen?

Svamlar gärna lite om det kan lätta upp. Det regnar ju ute dessutom
så här finns gott om svammeltid laugh.gif laugh.gif
pejori
wub.gif wub.gif där har jag varit sedan i måndags eftermiddag.... smile.gif
rasade ihop hemma, så det gick lite hastigt ja... laugh.gif
får jätteroliga piller på kvällarna, så på morgonen får jag gå och rätta vad jag skrivit igen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
jag försöker undvika att skriva under påverkan av dom, men det är ju på kvällen alla är här ju sad.gif sad.gif sad.gif
men jag får nog komma hem på fredag ...(hoppas jag) wub.gif wub.gif wub.gif
Gillan
Hmm, det där med att skriva under påverkan, av vad det än månde
vara, kan ju bli hur knasigt som helst wub.gif

Det har ju hänt nån gång efter att vi intagit några öl här. Det behöver inte
vara mycket innan det blir helknäppt wub.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
Krya på dej Pejjan! wub.gif
Du får såklart en krya-på-dej kram av mej! wub.gif wub.gif wub.gif
Gillan
Fast jag har visst inte så mycket att svamla om känner jag wink.gif

Jag hade ju kunnat berätta om vårt poobygge som vi hållit på med i
sommar. Där precis allt som kunde gå galet, gjorde precis det blink.gif

Fast det skulle ta halva dan och då har du hunnit somna för länge sedan.

Så, jag vet inte jag, vad vi ska hitta på för att muntra upp dig wink.gif wub.gif
pejori
det riktigt knäppa som, jag hittat på denna sommar, är i söndage smile.gif smile.gif
drabbades av städdille, och bestämde mej för att göra rent tangentbordet ordentiligt... rolleyes.gif unsure.gif unsure.gif
så jag skruvade isär det och la ramen i gott diskvatten....och det bles vom nytt smile.gif
när det kom på plats, isåg jag att även knapparna behövdes tvättas, så jag tog loss allihop och diskade dom med.... smile.gif smile.gif smile.gif
SEN insåg jag vad jag gjort...HUR SATT DOM NU IGEN???? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
tog en stund att puzzla ihop dom....några timmar så där... wink.gif wink.gif
AnitaO
Vilken terapi med tangentbordet laugh.gif
Krya på dig wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 16-08-2006, 10:58)
nää....jag har tråkigt!!!!! sad.gif sad.gif
att ligga på sjukhus är minsann ingen sinnekur, men att det ska vara så tråkigt...det visste jag inte unsure.gif unsure.gif

Krya på dig hjärtat...hoppas det är bra ordnat med tillsynen av djuren wub.gif
Leia
CITAT (pejori @ 16-08-2006, 11:56)
även knapparna behövdes tvättas, så jag tog loss allihop och diskade dom med.... smile.gif smile.gif smile.gif
SEN insåg jag vad jag gjort...HUR SATT DOM NU IGEN???? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
tog en stund att puzzla ihop dom....några timmar så där... wink.gif wink.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Ja, jösses jag har gjort sammma misstag en gång. Som tur var hade jag ett annat lika dant tangentbort att tjuvkika på när de skulle tillbaka!

Krya på dig! wub.gif
AnitaO
Det där med tangentbord kan förresten vara lite kul laugh.gif
Vi gjorde ett bus med en kille på jobbet när han var på lunch.
Vi bytte plats på lite tangenter. Typ insert/delete o.s.v. laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 16-08-2006, 12:26)
Krya på dig hjärtat...hoppas det är bra ordnat med tillsynen av djuren wub.gif

Hm...lite svårt att hinna ordna för djuren, när man kolappsar och blir medvetlös.
hade ett par timmas pemisiom igår så jag kunde rasta dom.
i morse var dom ute, men hittar jag ingen hjälp, så får jag skriva ut mej på egen risk....dom betyder för mycket för att behöva flyttas på.

just nu har jag mej själv att ta hand om som du vet reserv...sånt tat tid. wub.gif
yenny
Oj! nämen vad händer här... krya på dej pejori... hoppas du mår bra snart så du får komma hem till dina djur och alla blommor. wub.gif
Gillan
Men du pejan! Du kan få roa dig med att gissa vad jag gör
om så där 196 dagar wub.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
kollar på skridskor så klart...det gör ju jag med då ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
godtrogen i överdrift

Grupp: Medlemmar
Antal inlägg: 8305
Medlemsnummer: 2682
Medlem sedan den
12-01-2004

Hur bär man sig åt för att få en "personlig" text under sin avatar???
unsure.gif
Betty
CITAT (Reserv @ 16-08-2006, 15:44)
unsure.gif

Det kan du ju fundera på ett tag... tongue.gif
*Felix matte*
det riktigt knäppa som, jag hittat på denna sommar, är i söndage smile.gif  :)
drabbades av städdille, och bestämde mej för att göra rent tangentbordet ordentiligt... rolleyes.gif  :unsure:  :unsure:
så jag skruvade isär det och la ramen i gott diskvatten....och det bles vom nytt smile.gif
när det kom på plats, isåg jag att även knapparna behövdes tvättas, så jag tog loss allihop och diskade dom med.... smile.gif  :)  :)
SEN insåg jag vad jag gjort...HUR SATT DOM NU IGEN???? laugh.gif  :lol:  :lol:
tog en stund att puzzla ihop dom....några timmar så där... wink.gif  ;)

laugh.gif laugh.gif laugh.gif mitt tangentbord blir aldrig skitigt rolleyes.gif

Krya på dig! wub.gif
Gillan
CITAT (pejori @ 16-08-2006, 15:13)
kollar på skridskor så klart...det gör ju jag med då ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Förstog att du skulle gissa på det, men det är faktiskt inte
riktigt rätt wub.gif . Ett steg längre får du allt lov att gå
laugh.gif laugh.gif
Gillan
det riktigt knäppa som, jag hittat på denna sommar, är i söndage smile.gif  :)
drabbades av städdille, och bestämde mej för att göra rent tangentbordet ordentiligt... rolleyes.gif  :unsure:  :unsure:
när det kom på plats, isåg jag att även knapparna behövdes tvättas, så jag tog loss allihop och diskade dom med.... smile.gif  :)  :)
SEN insåg jag vad jag gjort...HUR SATT DOM NU IGEN???? laugh.gif  :lol:  :lol:
tog en stund att puzzla ihop dom....några timmar så där... wink.gif  ;)

Skulle jag få för mig att göra nåt liknande, så skulle jag
först vara tvungen att fota tangentbordet, och sen göra
en mycket stor förstoring och printa ut den. Sen kanske
Reserv
CITAT (Betty @ 16-08-2006, 15:48)
unsure.gif

Nu har jag gjort det...funderat alltså...men jag hittar inte nåt unsure.gif Inte för att jag skulle göra det själv, men vart nyfiken när jag såg "meddelandet" unsure.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 16-08-2006, 16:42)
unsure.gif

Nu har jag gjort det...funderat alltså...men jag hittar inte nåt unsure.gif Inte för att jag skulle göra det själv, men vart nyfiken när jag såg "meddelandet" unsure.gif

Kanske om man gör en bild med text under som man laddar upp sedan kanske unsure.gif
Reserv
CITAT (yenny @ 16-08-2006, 16:51)
unsure.gif

Kanske om man gör en bild med text under som man laddar upp sedan kanske unsure.gif

Hur får du bort texten "medlem" då??
yenny
CITAT (Reserv @ 16-08-2006, 16:58)
CITAT (yenny @ 16-08-2006, 16:51)
unsure.gif

Hur får du bort texten "medlem" då??

Wow ohmy.gif ... det såg jag inte... då har jag ingen bra förklaring.
AnitaO
godtrogen i överdrift

Grupp: Medlemmar
Antal inlägg: 8305
Medlemsnummer: 2682
Medlem sedan den
12-01-2004

unsure.gif

Jag gissar på att man flirtar lite med Admin rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon